Conquests of Camelot

  • BostonLow
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
31 Οκτ 2006 17:38 #12849 by BostonLow
Conquests of Camelot was created by BostonLow
To Conquests of Camelot ομολογω οτι ηταν ενας απο τους λογους που ο μυθος του Βασιλια Αρθουρου απετελεσε μια απο τις εφηβηκες μου 'ονειρωξεις' (μεχρι να διαβασω τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιων, αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση). Προκειται για ενα κλασικο παιχνιδι της Σιερρα, η επιτομη των καλυτερων παιχνιδιων που εχει κανει ποτε, και σιγουρα απο τα πιο καλοφτιαγμενα.

ΥΠΟΘΕΣΗ
Η γνωστη ιστορια: Ναι το καταλαβατε, ειστε ο Βασιλιας Αρθουρος, παντρεμενος με την Γκουινεβιρ (Γκουενχαιβερ συμφωνα με τη διαλεκτο του παιχνιδιου), αλλα τη γουσταρει ο Λανσελοτ, ο καλυτερος ιπποτης σας. Αυτο βεβαια δεν αρεσε καθολου στο Θεουλη και η Αγγλια, το βασιλειο σας, υποφερει απο ξηρασια, λοιμο και αρρωστιες.

Ομως ενα οραμα ερχεται στη αιθουσα της στρογγυλης τραπεζης: ενα κυπελο καλυμενο σε μεταξενιο υφασμα. Μονο το Αγιο Δισκοποτηρο μπορει να θεραπευσει τη χωρα. Τρεις απο τους καλυτερους ιπποτες σας φευγουν προς αναζητηση του, ο Γκαοουαιν, ο Λανσελοτ και ο Γκαλαχαντ. Ομως δε γυριζουν ποτε.

Καταλαβαινετε οτι ο κληρος εχει πεσει σε εσας, τον ιδιο το βασιλια. Πρεπει να αναζητησετε το δρομο τους,να τους σωσετε αν ειναι ζωντανοι και να αποδειξετε την αξια σας οτι μπορειτε να κρατησετε το ιερο ποτηρι

Εντυπωση μου πρεπει να πω, ειναι οτι ο τιτλος Conquests of Camelot ειναι λιγο παραπλανητικος: το παιχνιδι δεν εχεικαθολου σχεση με το Καμελοτ, τις κατακτησεις του, η τη στρογγυλη τραπεζα. Το Καμελοτ εμφανιζεται μονο στην αρχη του παιχνιδιου, ενω το σεναριο βασιζεται πιο πολυ στην περιπλανηση, σε δοκιμασιες, κατανοηση της φανταστικης θρησκειας των Εξι Θεαινων κλπ.

Τι εννοω: το πρωτο μερος του παιχνιδιου διαδραματιζεται στη νοτια Αγγλια. Θα επισκεφτειτε το Γκλαστονμπερυ Τορ (ενα μερος που ειναι συνυφασμενο με το μυθο του Αρθουρου και το Δισκοποτηρο, και αν δεν κανω λαθος και με τον Κωδικα Ντα Βιντσι :Ρ) και το βαλτο Οτ Μουρ οπου θα συναντησετε την Κυρα, μονο που ειναι σε μορφη αρκετα διαφορετικη

Μετα απο κει, θα φυγετε και θα πατε στη Γαζα και το παιχνιδι αλλαζει ατμοσφαιρα ολοκληρωτικα: Θα γνωρισετε τη θρησκεια της Αφροδιτης, θα διασχισετε την ερημο ως την Ιερουσαλημ, θα περασετε απο κατακομβες, θα δοκιμαστειτε σε γνωση, πνευμα και δυναμη, καθε κινηση και αποφαση σας θα μετραει για να αποδειξετε οτι ειστε αγνος και αξιος να κρατησετε το Δισκοποτηρο. Γενικως ομως το παιχνιδι λιγο θα σας θυμισει το 'Εξκαλιμπερ' η αλλες παρεμφερεις ταινιες

Το παιχνιδι εχει διαφημιστει κυριως για τη σεναριογραφο του: η Κριστι Μαρξ ειναι γνωστη συγγραφεας σειρων κινουμενων σχεδιων, και συζυγος του σχεδιαστη Πητερ Λετζερ, ο οποιος εχει συνεργαστει σε παιχνιδια της Σιερρα.

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Ο χειρισμος ειναι κλασικος της Σιερρα, αλλα υπαρχουν ορισμενες διαφοροποιησεις λογω των πολλων (ενοχλητικων μαλλον) minigames που θα περασετε, οπως μια κονταρομαχια, τεστ γνωσεων και μονομαχια. Παραμετροι που πρεπει να εχετε υποψη σας ειναι τα λεφτα σας για αγορες, και η δυνατοτητα να χρησιμοποιησετε το Εξκαλιμπερ και την ασπιδα. Επισης το παιχνιδι ειναι ενα απο τα τρια παιχνιδια της Σιερρα τα οποια μας εδιναν στο χειρισμο τους συντομευσεις για τις πιο συχνες εντολες. Πχ το ctrl-l εμφανιζει την εντολη look at. Σε αυτα βοηθαει και η πιο προσφατη πατεντα της Σιερρα, με την οποια μπορειτε να εξεταζετε καποιο μερος του σκηνικου με το δεξι κλικ του ποντικιου, αντι να ψαχνετε το αγγλικο του ονομα.

Μια χαριτωμενη νοτα, ειναι οτι τα πλαισια αφηγησης δεν ειναι ξεκαρφωτα απο καποιον φανταστικο εξω-κοσμικο αφηγητη, αλλα, και καλα, ειναι η φωνη του Μερλιν που μιλαει τηλεπαθητικα μαζι σας. Αυτο οχι μονο δινει ζωντανια στο παιχνιδι, αλλα του δινει και πιο προσωπικη διαθεση και θυμιζει διαλογο.

Εντυπωση κανει η εκπληκτικη προνοηση των προγραμματιστω για οτιδηποτε μπορειτε να σκεφτειτε. Μπορειτε να γραψετε μια εντολη με πολλες παρλλαγες και συνωνυμα και να μη παρετε λαθος. Μπορειτε να δοκιμασετε look at σε ο,τι βλεπετε και θα παρετε ειδικη απαντηση σχεδον για ολα, ακομα και αν δοκιμασετε να γραψετε κουφες ενεργειες. Τετοια προνοητικοτητα εχω δει μονο σε παιχνιδια της Legend.

Παραδειγμα: στον κηπο της Γκουινεβιρ υπαρχει ενα τριανταφυλο, αν τη ρωτησετε για αυτο θα σας πει 'ειναι για σενα, θελω να το φορας στην καρδια σου' αμα το παρετε και γραψετε wear rose, ο Μερλιν θα σας απαντησει 'δε χρειαζεται, Αρθουρε, μιλουσε μεταφορικα'!! Εμεινα κοκαλο οταν το ειδα αυτο, αλλα και αλλες περιπτωσεις που ειχαν προβλεψει ακομα και τις λαθος κινησεις μου, αντι για ενα εκνευριστικο 'That doesn't seem to work'.

Δοκιμαστε να γραψετε... κακες λεξεις σε οποια γυναικα βλεπετε ωσαν αλλος Λαρρυ!!

ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ
Τα γραφικα ειναι απο τα καλυτερα των παιχνιδιω της Σιερρα αν και δεν μπορει να συγκριθει με αλλων της Λουκαςφιλμ, τα οποια ηταν σαφως ανωτερα, παροτι ανηκαν στην ιδια εποχη. Παρολαυτα, οι χαρακτηρες κανουν λεπτομερεις κινησεις με τα χερια τους σε οτιδηποτε κανουν, αντι για μια απλη περιγραφη 'ο ταδε κανει ή σας δινει αυτο'. Τα σκηνικα ειναι γεματα απο λεπτομερειες και αντικειμενα. Οι εισαγωγικες σκηνες (σχεδιασμενες απο τον Πητερ λετζερ, τον αντρα της σεναριογραφου) ειναι απαραμιλλες σε 16χρωμα και... 'θυμιζουν' τα handmade γραφικα των επομενων παιχνιδιων της Σιερρα

Η μουσικη ειναι ολοζοντανη. Αμεσως σας ταξιδευει στην εποχη του Μεσαιωνα. Στην πορεια γινεται ανατολιτικη. Παντα προσθετει στην ατμοσφαιρα, ακομα κι αν ειναι απλα ambient.

ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ??
Εχω παιξει ολα τα παιχνιδια της Σιερρα και ειμαι σιγουρος οτι το συγκεκριμενο εχει το μεγαλυτερο ιστορικο υποβαθρο απο ολα: Η σεναριογραφος μελετησε πανω στις 'θηλυκες θρησκειες', τον συγκρητικισμο Χριστιανισμου και μεσαιωνικου παγανισμου, το μυθο της Μαγικης Χυτρας που συνδεθηκε με το Δισκοποτηρο επι Χριστιανισμου, και φυσικα το μυθο του Αρθρουρου. Αν και δεν μπορω να κρινω το ποση βαση εχει η (φανταστικη ισως) θρησκεια της Αφροδιτης και των Εξι Θεαινων, υπαρχουν πολλες αναφορες στη Ελληνορωμαικη μυθολογια.

Τι να πουμε για το manual? Υψηλης ποιοτητας πρεπει να πω, με εικονογραφησεις και μυθους... εκτος του οτι πλουτιζουν τις γνωσεις σας για το θεμα του παιχνιδιου, σας ενημερωνουν για την εξελιξη του Αρθρουρου ανα τους αιωνες στα ποιηματα και τη λογοτεχνια, δινουν απαντησσεις σε γριφους που πρεπει να περασετε

You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum