The Clockwork Man: The Hidden World & Διαγωνισμός!
- Topic Author
- Visitor
Γεια σας!
Είμαστε η Total Eclipse , μια εταιρεία σχεδίασης και ανάπτυξης video games από την Θεσσαλονίκη. Με ιδιαίτερη χαρά θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε ότι πριν λίγο καιρό και μετά από 14 μήνες σκληρής δουλειάς, η τελευταία μας παραγωγή με τίτλο « The Clockwork Man: The Hidden World » κυκλοφόρησε στην παγκόσμια αγορά.
Πρόκειται για ένα παιχνίδι τύπου hidden object/adventure και από τις πρώτες εβδομάδες απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και έκανε χιλιάδες πωλήσεις. Παράλληλα ξεκίνησε και η απόδοση του παιχνιδιού σε 8 γλώσσες πέραν της αγγλικής, ενώ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει στα Γιαπωνέζικα και τα Κορεάτικα.
Αν και μέχρι τώρα έχουμε στο ενεργητικό μας 5 μεγάλες παραγωγές από το 2004, η Total Eclipse δεν είναι ακόμη γνωστή στην Ελλάδα, μιας και εξαρχής στραφήκαμε στην αγορά του εξωτερικού.
Θέλοντας να γνωριστούμε καλύτερα αποφασίσαμε να διοργανώσουμε ένα διαγωνισμό, από τον οποίο 3 τυχεροί του forum αυτού θα κερδίσουν από ένα αντίτυπο της Ultimate Edition του παιχνιδιού που περιλαμβάνει και το Game Guide. Μπορείτε να πάρτε μια γεύση απ' όλα αυτά κατεβάζοντας το demo δωρεάν .
Το μόνο που χρειάζεται για να λάβετε μέρος, είναι να γράψετε στο thread αυτό ένα review για το παιχνίδι, με βάση το demo που θα βρείτε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού . Μετά τη λήξη του διαγωνισμού (15/9/10) θα πραγματοποιηθεί κλήρωση στην οποία θα ανακοινώσουμε τους τυχερούς.
Καλή τύχη σε όλους!
Η ομάδα της Total Eclipse
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Υπόθεση - Χαρακτήρες
Σε συνέπεια του casual χαρακτήρα τους, τα hidden object games συνήθως επιδιώκουν να αφηγηθούν μια απλή ιστορία που ο παίκτης δεν θα δυσκολευθεί να παρακολουθήσει παρά τη διακεκομμένη ή/και ολιγόωρη συνεχή ενασχόληση με το παιχνίδι. Το The Hidden World δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά, κρίνοντας από το demo, η δουλειά που έχει γίνει στον εν λόγω τομέα φαίνεται αρκετά πλήρης και με προσοχή στη λεπτομέρεια (σημαντική πινελιά το καλοδουλεμένο Journal της πρωταγωνίστριας). Η εισαγωγή μάς ταξιδεύει στα τέλη του 19ου αιώνα και αφηγείται τη θλιβερή ιστορία της μικρής Miranda Calomy που ύστερα από τον τραγικό χαμό των εφευρετών γονέων της, μένει ορφανή με μοναδική παρέα τον μηχανικό φίλο της Sprocket. Οκτώ χρόνια αργότερα, η Miranda, πλέον μια δροσερή και χαρισματική κοπελίτσα, ανακαλύπτει τυχαία έναν παράξενο κύλινδρο από οψιδιανό που φαίνεται πως αποτελούσε αντικείμενο μελέτης των γονιών της το τελευταίο διάστημα της ζωής τους. Γεμάτη περιέργεια και νοσταλγία αποφασίζει να αναζητήσει τα ίχνη της έρευνάς τους που φαίνονται να οδηγούν στον αινιγματικό ?Hidden World?. Παράλληλα, όμως, τη λύση του μυστηρίου επιζητεί και μια ομάδα κακόβουλων και αδίστακτων τύπων (αυτά πάνε μαζί, δε μπορεί να είσαι κάθαρμα και να πορεύεσαι με το σταυρό στο χέρι, χαλάς τη πιάτσα).
Δράση - Χειρισμός
Με γνώμονα τη προαναφερθείσα εμπειρία μου, το gameplay του Hidden World μού φάνηκε τυπικό της κατηγορίας HOG. Επισκεπτόμαστε μια σειρά οθόνες φορτωμένες με μπόλικη σαβούρα, αναζητώντας σωρεία αντικειμένων που αναγράφονται σε λίστα στο κάτω μέρος της οθόνης, κάποια εκ των οποίων είναι απαραίτητα για την εξέλιξη της ιστορίας. Εναλλακτικά, χειριζόμαστε μηχανισμούς και συλλέγουμε ορισμένα αντικείμενα που προστίθενται στο inventory προκειμένου να χρησιμεύσουν στην επίλυση ?απλοϊκών- γρίφων που μπορεί να βρίσκονται σε διαφορετική οθόνη από εκεί που τα σηκώσαμε (το παιχνίδι επιτρέπει την ταυτόχρονη πρόσβαση σε 2-3 τοποθεσίες ανά πάσα στιγμή μέσω χάρτη). Ενίοτε συναντάμε και puzzles με την παραδοσιακή έννοια της adventure σπαζοκεφαλιάς (jigsaw, χρηματοκιβώτια κτλ) που δεν προσφέρουν ιδιαίτερα μεγάλη πρόκληση αλλά εμπλουτίζουν την εμπειρία και λειτουργούν ως μια ευχάριστη αλλαγή. Αρκετές από τις οθόνες διαθέτουν οριζόντιο ή κατακόρυφο scrolling ενώ άλλες επιτρέπουν την μετάβαση σε μια ακόλουθη εικόνα μέσω zoom. Όλες οι λειτουργίες γίνονται απρόσκοπτα με τη χρήση του ποντικιού: αριστερό click για interaction, κύλιση της ροδέλας για zoom in/out και hold and drag για scrolling. Δείγμα της πολύ προσεγμένης δουλειάς στον τομέα αυτό είναι η υποστήριξη και εναλλακτικών πλήκτρων για ορισμένες δράσεις (π.χ. χρήση των arrow keys για το οριζόντιο και κάθετο scrolling).
Σημαντικό ρόλο στο gameplay παίζουν και τα gadgets του υπερπολύτιμου Sprocket που αποτελεί τον αχώριστο σύντροφο της Miranda και επικοινωνεί μαζί της με τρόπο παρόμοιο του R2D2 (το «σιωπηλό» ρομποτάκι του Luke Skywalker). Στην επίλυση των πιο «εγκεφαλικών» γρίφων παρέχει hints προοδευτικής αποκάλυψης της λύσης ενώ στις οθόνες αναζήτησης hidden objects μπορεί είτε να επισημάνει ένα από τα δυσεύρετα αντικείμενα κυκλώνοντάς το, είτε να προσφέρει την οπτική απεικόνιση ενός αντικειμένου της λίστας ώστε να ξέρετε για τι ακριβώς ψάχνετε (πολύ χρήσιμο). Ευτυχώς και οι δύο αυτές abilities του Sprocket μπαίνουν σε cooldown μετά την ενεργοποίηση τους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπορείτε να τις χρησιμοποιείτε απανωτά, όταν σας κυριεύσει η ανυπομονησία.
Γραφικά ? Ήχος
Ομολογώ ότι παίζοντας το Drawn: The Painted Tower, η καλλιτεχνική διεύθυνση του τίτλου με απέτρεψε κάποιες φορές από το να παρατήσω το παιχνίδι. Αντίστοιχης ποιότητας αλλά όχι τόσο ιδιαίτερου στυλ είναι και τα γραφικά του Hidden World. Ζωηρή παλέτα, ξεκάθαρα σχήματα, επιλεκτικό animation σε ορισμένα αντικείμενα της οθόνης, καλοσχεδιασμένοι χαρακτήρες και interface. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά καλαίσθητο και σε συνδυασμό με τις ευχάριστες background μελωδίες και το αναπάντεχα εύστοχο voice acting των χαρακτήρων, συμπληρώνει την εικόνα ενός τεχνικά άρτιου παιχνιδιού, αναλογικά με τα standards των hidden object games.
Αποτίμηση
Προσωπικά πέρασα μια πολύ ευχάριστη ώρα κατά την ενασχόλησή μου με το demo, παρότι σε ορισμένες οθόνες η πληθώρα και η αλληλοεπικάλυψη των αντικειμένων με ανάγκασε να επιστρατεύσω οπτικό zoom 4x (κοινώς μείωση της απόστασης μύτης-μόνιτορ στο μήκος σπιρτόξυλου) ενώ σε 3-4 περιπτώσεις εχμ.. δοκίμασα τα help features του Sprocket για τις ανάγκες του review και μόνο. Σε περίπτωση που ξέρει κανείς τι να περιμένει από ένα παιχνίδι της κατηγορίας, πρόκειται για μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια η οποία, σύμφωνα και με το trailer, μάλλον συνεχίζεται με συνέπεια στο σύνολο του The Hidden World.
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Στα Wallace & Gromit αναφέρομαι...
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Να πω κι εγώ με την ευκαιρία ότι έχω παίξει κάποια casual games. Πάντα όμως ήταν αγορασμένα σε κουτί (μιας και η εταιρεία μας ρωτά). Ποτέ, ούτε και για casual, δεν αγοράζω αυτό που εγώ και κάποιοι άλλοι ονομάζουμε "αέρα". Από τα casual που έχω παίξει ξεχωρίζω τα παιχνίδια πρόχειρα σε δυο κατηγορίες: αυτά που είναι hidden object "νέτα σκέτα" και αυτά που adventurίζουν. Προτιμώ τα δεύτερα γιατί που και που βλέπεις και κανένα γρίφο, χρειάζεται να βρείς και κανένα αντικείμενο να το συνδυάσεις με κάτι άλλο κλπ. Σε αντίθεση με τη μάλλον γενική πεποίθηση ότι τα casuals είναι για να παίζονται χαλαρά, εγώ τρώω χοντρά κολλήματα. Συνήθως τα τελειώνω σερί. Το πρωί που ξεκίνησα το Hidden World, αν δεν είχα βάλει ειδοποίηση θα ξεχνούσα να δουλέψω. Με τα adventures όλο και κάπου κολλάω και σηκώνομαιι να πάρω λίγο αέρα, οπότε βλέπω την ώρα Γι' αυτό και τα casual τα θεωρώ γενικά επικίνδυνα παιχνίδια κι ενώ έχουν φτιαχτεί για να παίζονται π.χ. στη δουλειά, προτιμώ να τα παίζω νύχτα. Το The Clockwork Man: The Hidden World ανήκει στην κατηγορία "adventurίζουν". Από ό,τι είδα στο demo οι όποιοι γρίφοι μάλλον χαρακτηρίζονται εύκολοι. Σε σχέση τουλάχιστον με άλλα casual games. Κρατώ όμως μια επιφύλαξη, γιατί σ' αυτό βλέπουμε μόνον την αρχή της ιστορίας και πιθανότατα τα πράγματα να δυσκολέψουν ελαφρώς στη συνέχεια.
Μ' άρεσε και μένα η ζωντάνια των χρωμάτων και μ' άρεσαν κι οι ομιλίες. Μ' άρεσε η λειτουργία του ρομπότ (που μάλλον μου θυμίζει το C3PO παρά τον R2D2) που σου δείχνει το σχέδιο του αντικειμένου που ψάχνεις. Κι αυτό γιατί είναι συχνό πρόβλημα στα casual να μην καταλαβαίνω κάποιες λέξεις που αντιστοιχούν σε αντικείμενα. Με τη λειτουργία αυτή καταλαβαίνεις. Επίσης και εδώ όπως και σε άλλα παρόμοια παιχνίδια υπάρχουν κατανοητές λέξεις, αλλά τα αντικείμενα στα οποία αντιστοιχούν έχουν περίεργο σχήμα. Παράδειγμα στην τελευταία οθόνη hidden object με το πριόνι - καλά ρε παιδιά, έτσι είναι τα πριόνια;;;
Τι δε μ' άρεσε. Που πρέπει σε κάποια μικρά αντικείμενα να κεντράρεις καλά τον κέρσορα για να το αναγνωρίσει το παιχνίδι. Αποτέλεσμα, σε κάποια ενώ το είχα βρει, νόμιζα πως κάνω λάθος και γυρνούσα στην οθόνη αλλού κι αλλού. Θα περίμενα επίσης να υπάρχει κάποιο είδος χρονικού περιορισμού για την εύρεση αντικειμένων - έτσι έχω συνηθίσει (πω, πω τι είπα - να μου το θυμίσετε όταν ξαναγκρινιάξω για action σκηνές κλπ. )
Λίγα λόγια προς την εταιρεία ανάπτυξης. Από το πρωί που ασχολήθηκα και για αρκετές ώρες είχα μεγάλο εκνευρισμό με την επισήμανσή σας : "Αν και μέχρι τώρα έχουμε στο ενεργητικό μας 5 μεγάλες παραγωγές από το 2004, η Total Eclipse δεν είναι ακόμη γνωστή στην Ελλάδα, μιας και εξαρχής στραφήκαμε στην αγορά του εξωτερικού". Μπορεί να μιλάει ο εγωισμός μου, αλλά (θα αποφύγω να γράψω αυτά που εξαρχής σκεφτόμουν) είναι δυνατόν να φτιάχνετε παιχνίδια στη Θεσσαλονίκη τόσα χρόνια κι εμείς να σας ακούμε πρώτη φορά; Προσωπικά περιμένω τις λίγες ελληνικές παραγωγές να τις μαθαίνω πρώτος. Είναι κι η αγορά της Ελλάδας περίεργη, αλλά είναι κι οι εταιρείες μερικές φορές ... Τέλος πάντων. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να κάνετε καλές πωλήσεις και να σας δώσουν κίνητρο να συνεχίσετε. Και γιατί όχι; Να φτιάξετε κάποια στιγμή και κανένα adventure
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Είχαμε ένα προαίσθημα ότι αν ζητούσαμε από adventurάδες να γράψουν review για το παιχνίδι μας θα παίρναμε κάτι καλό! Και πράγματι, δεν απογοητευτήκαμε. Το αντίθετο...
Αυτό που μπορούμε να σας υποσχεθούμε είναι ότι καθώς εξελίσσεται η ιστορία, η οποία θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι άρρηκτα δεμένη με το gameplay, οι γρίφοι και τα puzzles δυσκολεύουν ιδιαίτερα.
Αν θέλετε να διαβάσετε κάποια πράγματα για το πώς φτιάχτηκαν τα 2 παιχνίδια στη σειρά του Clockwork Man, ρίξτε μια ματιά στο σχετικό άρθρο .
@maladroid
Το σημείο του review με τη μύτη και το σπιρτόξυλο θεωρούμε ότι ήταν το highlight του κειμένου σου. Γελάσαμε πραγματικά!
@crocark
Δυστυχώς για να μάθει ο κόσμος για αυτά που κάνεις πρέπει να βάλεις στόχο να βγεις από το καβούκι σου (βλ. παραγωγή) και να ασχοληθείς και με την προώθηση της εταιρείας σου. Με δεδομένη τη μικρή ομάδα της Τοtal Eclipse, μέχρι και πρόσφατα επιδιώκαμε να ολοκληρώνουμε επιτυχημένους τίτλους που θα στέκονταν επάξια στα παγκόσμια Top 10 των Casual Games. Αυτό δε μας έδινε το χρόνο για πολλά άλλα.
Οι πρώτες προσπάθειες να μας γνωρίσει ο κόσμος στην Ελλάδα ξεκίνησαν πέρσυ τον Απρίλη, και παρόλο που έχουμε κάνει κάποιες παρουσιάσεις και έχουμε κάποια δημοσιεύματα σε εφημερίδες και περιοδικά, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι το brand μας να γίνει ευρύτερα γνωστό. Έτσι, λοιπόν, σκεφτήκαμε να προσεγγίσουμε όλους εσάς, μέσα από τα σχετικά fora, και να γνωριστούμε "από κοντά".
Όσον αφορά τον timer στο κομμάτι του hidden object gameplay, λείπει επίτηδες. Το κοινό μας είναι αυτό που δεν θέλει να πιέζεται να βρει το επόμενο αντικείμενο σε συγκεκριμένο χρόνο και φυσικά αφουγκραζόμαστε τι λένε.
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Το Clockwork Man: The Hidden World είναι ότι πιο κοντά σε adventure έχουμε φτιάξει μέχρι τώρα και μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξουμε κι ένα καθαρόαιμο. Αυτός ήταν ο λόγος, εξάλλου, που επιλέξαμε τα Hidden Object Games, ως όχημα για να διηγηθούμε μια ιστορία, να ενσωματώσουμε γρίφους και puzzles σε ένα, κατά τ' άλλα επαναλαμβανόμενο gameplay, και να οδηγήσουμε σιγά-σιγά το κοινό των casual games σε κάτι που απαιτεί περισσότερη σκέψη. Μην ξεχνάμε ότι πριν 10 χρόνια, που πρωτοεμφανίστηκε η συγκεκριμένη αγορά, η πλειονότητα των παιχνιδιών ήταν παιχνίδια τύπου match-3.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Τώρα θα έλεγα τίποτα για τη μοίρα που είχαν τα προηγούμενα reviews μου στο site αλλά κωλύομαι γιατί μας διαβάζουν και μικρά παιδιά (βλ. Mortal). Για τα W&G, κάτσε να υποτάξω πρώτα το World of Goo και βλέπουμε...
crocark wrote: Μ' άρεσε η λειτουργία του ρομπότ (που μάλλον μου θυμίζει το C3PO παρά τον R2D2) ...
Τώρα που το λες, εμφανισιακά φέρνει κάπως στον C3P0 αλλά εγώ αναφερόμουνα στον τρόπο επικοινωνίας του που είναι καταφανέστατα εμπνευσμένος από τον R2D2.
@Total Eclipse
Πολύ ενδιαφέρον και διαφωτιστικό το άρθρο που παραθέτεις. Είναι κρίμα, όπως αναφέρει κι ο crocark, να έχουν περάσει τόσα χρόνια που η εταιρία σας δραστηριοποιείται στο χώρο και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι. Ωστόσο, η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι ειδυλλιακή και ορθά πράξατε, κατά τη γνώμη μου, στρεφόμενοι κυρίως στο εξωτερικό για να βρείτε ανταπόκριση στα games σας (την οποία, με ευχαρίστηση διαβάζω, ότι βρήκατε). Πρόσφατα διάβαζα σε μια συνέντευξη (του ίδιου του Δοξιάδη νομίζω) ότι για την προώθηση του graphic novel του ονόματι Logicomix, το οποίο φιγουράριζε για καιρό σε διάφορες λίστες με ευπώλητα, απευθύνθηκαν πρωταρχικά στην αγορά του εξωτερικού (παρότι οι συντελεστές, με επικεφαλής τον ίδιο, ήταν στην πλειονότητά τους Έλληνες) και η ελληνική έκδοση ακολούθησε. Συνεπώς, κάλλιο αργά παρά ποτέ λέω εγώ, ειδικά σε χώρους όπου η εγχώρια αγορά δεν είναι (ακόμα σε θέση να υποστηρίξει προσπάθειες υψηλών αξιώσεων, όπως η δική σας και στην καλύτερη περίπτωση δρα υποστηρικτικά (ευτυχώς τώρα με τις downloadable εκδόσεις παιχνιδιών, ένα τέτοιο άνοιγμα δεν εμπεριέχει και μεγάλο ρίσκο - διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το κατά πόσο, βέβαια, ο Έλληνας, και δη adventurer, εμπιστεύεται αυτό το μοντέλο πώλησης, μένει να αποδειχθεί (ή και -γιατί όχι;- να καλλιεργηθεί μέσω ποιοτικών downloadable τίτλων και φιλικών drm-systems).
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
Αυτή την περίοδο εξετάζουμε τη διανομή των παιχνιδιών μας (σε πρώτη φάση του Clockwork Man 1 & 2) στην ελληνική αγορά της λιανικής, στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων πληροφορικής κλπ.
Να πούμε, επίσης, ότι για πρώτη φορά στο χώρο των Casual Games, το The Clockwork Man: The Hidden World διατίθεται από την ιστοσελίδα μας σε μορφή DRM-Free (δηλαδή χωρίς ενεργοποίηση του προϊόντος, κωδικούς, κλπ) ενώ ταυτόχρονα στην ίδια τιμή περιλαμβάνεται η έκδοση για PC, Mac και αργότερα και Linux.
Αντίστοιχα, δίνουμε πλέον το 1ο Clockwork Man χωρίς κάποια προστασία και με τον καιρό το ίδιο πράγμα θα ισχύσει και για όλα τα προηγούμενα παιχνίδια μας. Ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα εκτιμήσει την ελευθερία αυτή!
Το Σαββατοκύριακο είναι ιδανικό για να γράψει κανείς review για το Clockwork Man 2. Τι λέτε;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
Αρχικά να αναφέρω ότι διαβάζοντας το όνομα της εταιρίας κάπου πήγαινε το μυαλό μου αλλά μετά από κάποια έρευνα στην επίσημη σελίδα της εταίρειας κατάλαβα ότι πρόκειται για την εταιρεία πίσω από το Bounty, ένα "match 3" παιχνίδι που ανέπτυξε πριν κάποια χρόνια το οποίο αφού το είχα δοκιμάσει εκτενώς μου έκανε εντύπωση το πόσο προσεγμένο ήταν και πόσο βάρος είχε δοθεί στους χαρακτήρες. Από τότε είχα χάσει τα ίχνη τους μέχρι πρόσφατα.
Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είμαι φαν των HOG αλλά λίγο το trailer του παιχνιδιού, λίγο τα screenshots και φυσικά το γεγονός ότι υπάρχουν και κάποιοι γρίφοι/puzzle στο παιχνίδι πήρα την απόφαση να ασχοληθώ μαζί του.
Πρόκειται για ένα όμορφο παιχνίδι που δείχνει να διαφοροποιείται από το σωρό. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το voice acting των χαρακτήρων το οποίο πρέπει να πω ότι κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα καθώς και η προσοχή στη λεπτομέρεια πχ στην αρχή που βρισκόμαστε στο ορυχείο η φωνή της ηρωίδας έχει το σωστό βάθος και την ανάλογη χροιά κάτι που ακόμα και σε μεγαλύτερες παραγωγές περνάει σε δεύτερη φάση.
Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στους διάφορους χώρους με όμορφα, ζωντανά ή μουντά χρώματα και αντικείμενα που δένουν ομοιόμορφα με το περιβάλλον σε τετοιο βαθμό όπου πολλές φορές δύσκολα τα διακρίνεις με την πρώτη (ούτε που ξέρω πόση ώρα έφαγα να βρω το καρότο).
Δεν μπορω να πω ότι παρατήρησα κάποιο πρόβλημα/δυσκολία με το χειρισμό καθώς οι βοηθητικές οθόνες μου έδιναν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και με κατεύθυναν στο σωστό δρόμο. Άξια αναφοράς βέβαια είναι η δυνατότητα οριζόντιας και κάθετης κύλισης στην οθόνη, κάτι που αυξάνει τη διάρκεια αναζήτησης των αντικειμένων και προσθέτει πόντους στον τίτλο.
Στα θετικά επίσης συγκαταλέγονται και οι δυνατότητες/αναβαθμίσεις του ρομποτικού φίλου μας τις οποίες αν και στο demo χρησιμοποίησα ελάχιστα πιστέυω θα φανούν χρήσιμες όσο προχωρά το παιχνίδι.
Οι ενδιάμεσες cutscenes δίνουν ένα ανάλαφρο τόνο και συμβάλουν στην εξέλιξη της ιστορίας χωρίς να κουράζουν ενώ μου άρεσε και η επιλογή skip για τους ανυπόμονους.
Για το τέλος άφησα το κομμάτι των γρίφων / puzzle όπου αποτελούν κατά τη γνώμη μου μια ευχάριστη προσθήκη επιμηκύνοντας ακόμη περισσότερο τη διάρκεια του παιχνιδιού. Δεν μπορώ να πω ότι αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση αλλά έχουν λογική και λύνονται ευχάριστα από τη στιγμή που έχουμε συγκεντρώσει τα απαραίτητα αντικείμενα.
Αν έπρεπε να αναφερθώ σε κάποια αρνητικά σημεία αυτά θα ήταν η "προβληματική" επιλογή κάποιων αντικειμένων όπου πρέπει να κάνεις κλικ 2-3 φορές για να τα πάρεις και το γεγονός ότι σε κάποιες οθόνες αντικείμενα κρύβονται πίσω από κάποια άλλα πράγμα το οποίο δυσκολέυει λιγάκι την ανεύρεσή τους (αν και αυτό θα μπορούσε να είναι και θετικό ).
Εύχομαι ότι καλύτερο στην εταιρεία ανάπτυξης ελπίζοντας να δούμε παρόμοιους τίτλους στο άμεσο μέλλον και γιατί όχι ένα adventure όπως ανέφερε και ο φίλος crocark.
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Ίσως είχες διαβάσει για το Bounty το 2006, όταν του έκανε παρουσίαση το PC Master. Τουλάχιστον αυτό που είπες αποδεικνύει ότι υπήρχαμε από τότε!
Επανερχόμενοι στο Clockwork Man 2, να πούμε ότι τα παιχνίδια αυτού του τύπου έχουν τρομερή πέραση σε ανθρώπους 35-65 χρονών! Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που πρέπει να ξεκινούν με ένα βατό επίπεδο δυσκολίας, σας υποσχόμαστε όμως ότι καθώς κανείς προχωράει, το παιχνίδι δυσκολεύει ιδιαίτερα.
Προς το παρόν φαίνεται ότι ο maladroid, ο crocark και ο shodan θα είναι οι νικητές του διαγωνισμού... Εκτός και αν κάποιοι αποφασίσουν να δυσκολέψουν τα πράγματα γράφοντας ένα review μέχρι αύριο τα μεσάνυχτα!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Έχετε κερδίσει από ένα αντίτυπο του Clockwork Man 2 [Ultimate Edition] με το Game Guide.
Παρακαλούμε να μας στείλετε ένα PM με το όνομά σας και το e-mail σας, για να λάβετε αναλυτικές οδηγίες για το πώς θα κατεβάσετε το παιχνίδι στον υπολογιστή σας.
Θα θέλαμε να αναφέρουμε εδώ ότι η ελληνική έκδοση του παιχνιδιού είναι ήδη σε εξέλιξη. Όταν έχουμε περισσότερα για το θέμα, θα σας ενημερώσουμε.
Η υποστήριξή σας σημαίνει πολλά για εμάς. Μπορείτε να μας στηρίξετε αγοράζοντας τα παιχνίδια μας είτε για εσάς είτε ως δώρο για κάποιο φίλο σας, ακόμη και για τους γονείς σας!
Σας ευχαριστούμε!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
Θα χαρακτήριζα το πακέτο υπερπλήρες. Περισσότερα στις επόμενες ημέρες όταν θα το ολοκληρώσω.
Ευχαριστώ και πάλι την ομάδα της Total Eclipse και εύχομαι ότι καλύτερο στην gaming σκηνή.
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Από σήμερα, λοιπόν, είναι διαθέσιμη και η έκδοση του Clockwork Man 2 για Mac. Για όσους ενδιαφέρονται μπορούν να κατεβάσουν το demo του παιχνιδιού από εδώ: bit.ly/9AeAhz
Όσοι έχουν ήδη αγοράσει (ή κερδίσει σε κάποιο διαγωνισμό ) το παιχνίδι για PC θα βρουν την έκδοση για Mac στο λογαριασμό τους χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Οι ελάχιστες απαιτήσεις του συστήματος είναι:
OS Mac OS X 10.4 ή μεταγενέστερο
CPU 1.0 GHz
RAM 1024 MB
Hard Drive 270 ΜΒ
Καλή διασκέδαση!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Υπάρχουν παιχνίδια που έχετε κυκλοφορήσει στο παελθόν σε retail μορφή; Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι τέτοιο στο μέλλον ή κι εσείς σαν εταιρεία, όπως τόσες και τόσες, βλέπετε το μέλλον να σας οδηγεί αποκλειστικά προς την ψηφιακή διανομή;
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Αυτή την περίοδο είμαστε σε συζήτηση με τους μεγάλους διανομείς λιανικής στην Ελλάδα, οπότε όταν έχουμε εξελίξεις επί του θέματος θα σας ενημερώσουμε.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
Μόλις επιστρέψαμε από το Συνέδριο Ελλήνων Δημιουργών Ψυχαγωγικού Λογισμικού (HGDA Conference), όπου είχαμε τη χαρά να συναντήσουμε και τον maladroid και να τα πούμε κι από κοντά.
Παράλληλα αναρτήσαμε την Παρασκευή τη νέα ιστοσελίδα της Total Eclipse , η οποία, πιστεύουμε ότι είναι πολύ πιο εύχρηστη και λειτουργική. Επίσης, από εχθές, είναι πλέον διαθέσιμο το 1ο Clockwork Man σε έκδοση για Mac & Linux σε 9 γλώσσες, ενώ όπως έχουμε πει, ετοιμάζουμε και αυτή των Ελληνικών.
Καλή διασκέδαση!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.