Rhem 4 - The Golden Fragments
- Fallen Angel
- Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
Όπως διαπιστώνουμε από το official site της σειράς, το τέταρτο μέρος RHEM 4 - The Golden Fragments, αναμένεται πολύ-πολύ σύντομα. Συγκεκριμένα, λίγο μετά το καλοκαίρι. Φέτος το καλοκαίρι. Ετοιμαστείτε, λοιπόν, για δύσκολους και σπαζοκεφαλίστικους γρίφους...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Εννοείται, όμως, πως θα το πάρω. Τα Rhem εξελίσσονται σε κάτι σαν προσωπικό φετίχ. Τα ξεθάβω μια φορά την εβδομάδα και για 1 - 2 ώρες. Είναι τα μόινα παιχνίδια που, μετά από τόσο κόλλημα, αρνούμαι πεισματικά να δω βοήθεια. Δεν καταφέρνω σχεδόν τίποτε, αλλά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν ποτέ. Μαζοχισμός; Ίσως. Γι' αυτό και μιλάω για φετίχ
Edit: Fallen, καλώς ήρθες ξανά
Edit 2: πήγα να τσεκάρω κάτι στο play και όντως βρήκα στην 1η σελ. για τα adventures να φιγουράρει το 4 και μαζί η τριλογία (1-3)
Από πάνω έχει 2 νέα τα alchemia και lucius. Διάβασα λίγα πράγματα. Ίσως κάποιος ξέρει γι' αυτά κάτι περισσότερο.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
ΥΓ: Kαλώς σας ξαναβρήκα, αγαπητέ!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Το πιο εντυπωσιακό με τον Muller είναι η αστείρευτη έμπνευσή του στη δημιουργία περίπλοκων γρίφων.
Απ'το πολύ καλό Rhem πήγε στο απίστευτο Rhem 2 και από εκεί στο περίπου αψεγάδιαστο Rhem 3. Να δούμε πως θα τα καταφέρει αυτή τη φορά.
Επίσης είναι θετικό ότι σιγά σιγά προσθέτει βάθος στο σενάριο.
Ευχάριστα νέα λοιπόν.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Fallen_Angel wrote: Ειλικρινά, χαρά στο κουράγιο σου!! Μόνο με το πρώτο έχω ασχοληθεί και θυμάμαι πως είχα παιδευτεί πάαααααααρα πολύ για να καταλήξω τελικά σε walkthrough προκειμένου να το προχωρήσω (δεν το τελείωσα ποτέ). Φοβάμαι πως παραείναι δύσκολα για τα γούστα μου (αν και ο κόσμος του φάνταζε εξαίσιος). Πραγματικά, χαρά στο κουράγιο σου!! Και αναμένω εντυώσεις για όποιο τελειώνεις -ειδικά εφόσον δεν κοιτάς λύση!!
ΥΓ: Kαλώς σας ξαναβρήκα, αγαπητέ!!
Καλά. Με την πρώτη ευκαιρία που τελειώσω όποιο τελειώσω ... Βασική προυπόθεση: ή να δω λύση ή να τα λέμε και 20 χρόνια μετά, γιατί δεν το βλέπω για νωρίτερα
outcry wrote: Επίσης είναι θετικό ότι σιγά σιγά προσθέτει βάθος στο σενάριο.
Προσωπική τελείως γνώμη που μπορεί να κάνει κάποιους έξαλλους, γιατί θ' αναφερθώ σε μεγάλες λατρείες. Έχω δηλώσει κατά καιρούς πως το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε παιχνίδι είναι το σενάριο. Τα Rhem για να μην προσπαθώ να βγάλω από τη μύγα ξύγκι, δεν έχουν σενάριο. Ή καλύτερα, αν υπάρχει ένα adventure χωρίς σενάριο, αυτό λέγεται Rhem. Από την άλλη στη δυσκολία των γρίφων ξεπερνούν κατά πολύ τα Mysts. Τα Mysts έχουν σενάριο. Εγώ όμως για κάποιον τελείως ακατανόητο και σε μένα λόγο έχω κολλήσει με τα Rhem, έστω και μ' αυτήν την "αραιή" σχέση. Υπάρχουν από τη μια Mysts που δεν άντεξα το σενάριο και που με κούραζαν αφάνταστα και δεν έβρισκα το λόγο να συνεχίσω ν' ασχολούμαι. Κι από την άλλη είναι τα Rhems με την ανυπαρξία σεναρίου και το κόλλημα που προκαλούν. Από όποια άποψη κι αν το δω τα Rhems είναι η πιο ερασιτεχνική δουλειά που έχει γίνει ποτέ, εκτός από τους γρίφους που λέει κι ο Outcry. Εύκολα λοιπόν μπορεί κάποιος να με εντάξει στην κατηγορία "θεόμουρλος". Παιδιά πραγματικά αυτό με τα Rhems είναι άρρωστη κατάσταση - δεν ξέρω τι στο καλό τους βρίσκω κι ενώ δεν έχουν τίποτα από αυτά που θα ενθουσίαζαν εμένα και τους περισσότερους, ωστόσο τείνω να τα θεωρώ από τα καλύτερα παιχνίδια ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Καλά έκανες και το παράτησες, σε τέτοια παιχνίδια αν δε τα καταφέρνεις και δεις λύση χάνεται όλο το νόημα, επομένως καλώς το άφησες.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Παρόλο που ακόμη ανθίσταμαι, θα διαφωνήσω. Σε ένα άλλο πιο εύκολο με ευχάριστο σενάριο κλπ. καλή ώρα το Runaway που μόλις ξεκίνησα, τρελαίνομαι πιο πολύ. Σ' αυτό (RHEM), λόγω ακριβώς της δυσκολίας του, δε θα με χαλάσει τόσο πολύ. Αν διαχωρίσω τα παιχνίδια σ' αυτά που ξέρω τι πρέπει να κάνω και δε βρίσκω τον τρόπο και σ' εκείνα που δεν καταλαβαίνω καν τι πρέπει να κάνω στα πιο πολλά σημεία, γενικά προτιμώ να περιορίζω το λυσάρι στα δεύτερα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Αυτά τα θέματα είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός.
Προσωπικά αρνούμαι κατηγορηματικά να δω λύση σε παιχνίδια τύπου Rhem (Myst-clones τέλος πάντων) γιατί θεωρώ ότι όλη η μαγεία τους είναι τα παζλ. Μου αρέσει να χάνομαι σε τέτοιους κόσμους και να σκέφτομαι τι θα κανα αν ήμουν εκεί, να παίρνω το στυλό και το τετραδιάκι μου, να σημειώνω, να παλεύω γενικώς. Μπορεί αυτά να ναι απλώς θέμα εγωισμού, άλλωστε και λύση να δω ποιός θα το μάθει, αλλά όλα τα κάνω για το ευχάριστο συναίσθημα που σε διακατέχει αφού τελειώσεις ένα τέτοιο παιχνίδι.
Επίσης, είναι ότι δε μπορώ να νιώθω ότι η λύση του γρίφου είναι κάπου μες στο παιχνίδι κι εγώ δε τη βλέπω, γιατί στη μεγάλη πλειοψηφία τους τα Myst-clones είναι απολύτως λογικά επομένως θέλει υπομονή και σκέψη.
Στην έσχατη περίπτωση θα καταφύγω σε κανα forum για να βρω hint και όχι spoiler, η μόνη εύκαιρη ανάμνηση από τέτοια περίπτωση που έχω είναι απ το, απαράδεκτο, πρώτο expansion του Uru. Παρεμπιπτόντως είναι κρίμα να υπάρχουν δεκάδες walkthroughs και τόσο λίγες σελίδες με hints.
Απ' την άλλη, πιστεύω ότι τα inventory based παιχνίδια είναι πολύ πιο δύσκολα γιατί ο κάθε δημιουργός μπορεί να βάλει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Γι αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις είμαι πιο ελαστικός κι αν δω ότι παρακολλάω βλέπω τη λύση και ησυχάζω-εκτός αν μου αρέσει κάποιο παιχνίδι πάρα πολύ και δε θέλω να το χαλάσω.
Τα θεωρώ πολύ πιο δύσκολα απ τα Myst clones.
Αυτά, συγνώμη για το μέγεθος.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Μέχρι αυτό το μήνυμα σου, θεωρούσα τη δική μου λογική πιο κοντά στη λογική των περισσοτέρων. Δεν έχεις όμως άδικο. Ενδιαφέρουσα άποψη και συμπεριφορά παραγματικά. Το συμπέρασμά μου για τη σχέση σου μ' αυτά τα παιχνίδια είναι τέτοιο που απλά, θα μου επιτρέψεις, σου βγάζω το καπέλο. Προφανώς υπάρχει μεγάλη απόσταση από το να παλεύεις το Rhem μόνο, όπως εγώ, και να παλεύεις το Rhem με αποτέλεσμα, όπως εσύ. Σίγουρα η μεθοδικότητα που περιγράφεις είναι δυνατό σου όπλο.
Αν μου επιτρέπεις μόνο μια ερώτηση. Πόσες περίπου ώρες σου πήρε το Rhem 3. Απλή περιέργεια, αλλά και μια ένδειξη για το τι απαιτεί αυτό το παιχνίδι. Αν θες μου λες
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Πάντως τέτοια παιχνίδια αν παίζεις πχ 2 ώρες σήμερα και μετά ξαναπαίξεις σε 5-6 μέρες, δύσκολα θα καταφέρεις να τα τελειώσεις. Θέλει καθημερινή επαφή έστω και μισή ώρα για να θυμάσαι ό,τι βλέπεις και να μη ξεφεύγεις από τη λογική τους.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
outcry wrote: Πάντως τέτοια παιχνίδια αν παίζεις πχ 2 ώρες σήμερα και μετά ξαναπαίξεις σε 5-6 μέρες, δύσκολα θα καταφέρεις να τα τελειώσεις. Θέλει καθημερινή επαφή έστω και μισή ώρα για να θυμάσαι ό,τι βλέπεις και να μη ξεφεύγεις από τη λογική τους.
Έχεις δίκιο, αλλά άντε να ξεφύγεις από τους λοιπούς πειρασμούς που κυκλοφορούν (συν όλες τις άλλες δραστηριότητες) και να τους αφιερώσεις περισσότερο χρόνο Μετά είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας. Όταν πηγαινοέρχομαι στον ίδιο διάδρομο εκατοντάδες φορές ψάχνοντας να δω πράγματα που μου ξέφυγαν ή αλλαγές που έχουν επέλθει μετά από πείραγμα κάποιου διακόπτη κλπ. κουράζομαι ... Γι' αυτό και σε παραδέχομαι πραγματικά.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
Η Lace Mamba Global με χαρά ανακοινώνει πως θα κυκλοφορίσει προσεχώς το πακέτο "RHEM Trilogy Box", το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα RHEM 1, 2 και 3. Το πακέτο θα αποτελέσει πρόδρομο της ολοκαίνουριας συνέχειας της σειράς, του RHEM 4, τη νέα περιπέτεια της επευφημισμένης τριλογίας adventure παιχνιδιών.[...]
Το RHEM 4 αποκαλύπτει άλλο ένα άγνωστο τμήμα του μυστήριου νησιού του RHEM. Η ιστορία συνεχίζεται από εκεί που έμεινε στο τέλος του "RHEM 3: The Secret Library"· ωστόσο, δεν απαιτείται να έχει παίξει κάποιος προηγούμενως την τριλογία, καθώς το RHEM 4 μπορεί να παιχθεί ανεξάρτητα από αυτήν. Ο παίχτης ξεκλειδώνει μια πύλη προς ένα τμήμα του νησιού που είχε μείνει ανεξερεύνητο, και η περιπέτεια ξεκινά. Για άλλη μια φορά, ο παίχτης καλείται να διαθέτει όρεξη για περιπέτεια, λογική, δυναμισμό, και την ικανότητα να επιλύει προβλήματα προκειμένου να αποκαλύψει αργά μα σταθερά το μυστήριο που κρύβει η νέα αυτή περιπέτεια.
Η ανακάλυψη ενός μυστικού συστήματος μεταφοράς επιτρέπει στον ήρωα, τον Kales, να αναζητήσει διέξοδο από το RHEM, κάτι που απαγορευόταν έως τώρα στη σειρά. Ο παίχτης θα πρέπει να συλλέξει τα διάσπαρτα μέρη ενός κλειδιού προκειμένου να αποκτήσει πρόβαση στο εν λόγω σύστημα μεταφοράς. Για άλλη μια φορά, θα εξερευνήσει μόνος του αυτόν τον τεράστιο και φανταστικό κόσμο που είναι γεμάτος παράξενα οχήματα και κτήρια, άγνωστους μηχανισμούς και μηχανές, μυστικά περάσματα και πύλες. Ωστόσο, αυτή τη φορά ο παίχτης θα συναντήσει νέους χαρακτήρες οι οποίοι μπορούν να τον βοηθήσουν να επιλύσει ορισμένους από τους γρίφους που θα συναντήσει. Ως συνήθως, τα πάντα αποτελούν μέρος ενός μεγάλου αινίγματος, και σκοπός του παίχτη είναι να βρει μία-μία τις απαντήσεις ώστε να λύσει το μυστήριο του RHEM. [...]
Χαρά στο κουράγιο σας!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Elessar wrote: Νόμιζα πως τα Myst - clones είχαν πεθάνει προ πολλού
Δεν έχεις ακούσει που λένε "κακό σκυλί ψόφο δεν έχει";
I kid, I kid..
...or do I?
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.