KQ3 Redux
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- photiscta
- Offline
- Spammer
- Posts: 224
Όλα τα remake που βγαίνουν, έχουν διαφορές και στην ιστορία ή μόνο βελτιώσεις σε γραφικά, ήχο, speech κτλ;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
photiscta wrote: Όλα τα remake που βγαίνουν, έχουν διαφορές και στην ιστορία ή μόνο βελτιώσεις σε γραφικά, ήχο, speech κτλ;
Έχουν διαφορές και στην ιστορία, ειδικά το remake του 2ου. Ψάξε αν θες σχετικά στο forum της AGDI, υπάρχουν αρκετά threads.
Ειδικότερα, οι σχεδιαστές της AGDI έχουν εισάγει μία 'δεύτερη' storyline στα remakes για μια οργάνωση (Black Cloack Society) στην οποία υποτίθεται πως ανήκουν όλοι οι κακού μάγοι - o Manannan, η Agatha κλπ - που συναντάς στα παιχνίδια της σειράς με 'αρχηγό' όλων την μυστήρια μορφή του The Father ο οποίος εμφανίζεται αρκετά στο remake του KQ2.
Ψάξε αν θες στο τμήμα του forum της AGDI για το KQ2VGA - θα βρεις αρκετά πράγματα. Το storyline αυτό λογικά θα συνεχίζεται και στο KQ3 Redux
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
Εντωμεταξύ βλέπω ότι το νέο έχει αναδημοσιευτεί και στη σελίδα της Infamous-Adventures (που έχουν κάνει το άλλο remake του King's Quest III) με θετικά σχόλια ("just brilliant").
Αυτά είναι.
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
Ένα θέμα είναι η υπερβολικά χαμηλή ανάλυση την οποία υποστηρίζουν (και δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική εν έτει 2011 -νομίζω ότι η AGS μηχανή δεν έχει τέτοιον περιορισμό πλέον). Σε μεγάλη οθόνη τα πράγματα φαίνονται θολά ή άσχημα.
Το interface είναι περισσότερο δουλεμένο στην έκδοση της AGDI, αλλά σε αυτή την έκδοση έχουν πάρει και τις περισσότερες πρωτοβουλίες αλλάζοντας κάπως τα τοπία και τους γρίφους (ή εισάγωντας νέους) και σημεία της ιστορίας.
Στην έκδοση της Ι-Α έχουν παρθεί επίσης πρωτοβουλίες που -μέχρι το σημείο που έπαιξα- διευκολύνουν τη ζωή του παίκτη. Έχουν κρατήσει τα σκηνικά και τους γρίφους πολύ πιστούς στο αρχικό παιχνίδι -και έχουν αφαιρέσει κάποιους "άδικους" τρόπους για game over.
Και οι δύο εκδόσεις κάνουν κάπως προφανή μια ανατροπή η οποία στο πρωτότυπο παιχνίδι ήταν έκπληξη, αν θυμάμαι καλά τέλος πάντων.
Επίσης, και οι δύο εκδόσεις έχουν διατηρήσει τον γκρεμό από το σπίτι του Mananaan προς την κυρίως περιοχή. Και στις δύο εκδόσεις, δοκίμασα να πέσω και έπεσα/σκοτώθηκα και μετά κατευθείαν (rage-)quit. Φυσικά θα ασχοληθώ παραπάνω αργότερα . Και μάλλον θα παίξω μέχρι τέλους και τις δύο εκδόσεις, γιατί μέχρι στιγμής μου αρέσουν εξίσου.
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Praetorian wrote: και οι δύο εκδόσεις έχουν διατηρήσει τον γκρεμό από το σπίτι του Mananaan προς την κυρίως περιοχή
Από τα πιο σπαστικά σημεία σε adventure όλων των εποχών για εμένα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Τα γραφικά εμφανίζονται θολά μόνο αν επιλέξεις anti-aliasing filter. Με το nearest neighbour filter δεν υπάρχει το πρόβλημα της θολούρας.
Εγώ έχω βάλει ως settings Direct 3D 9 και 4x nearest neighbour filter και τα γραφικά είναι σχετικά εντάξει.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Final Thoughts
The games coming out of AGD Interactive are great fun and they are an enjoyable way to spend a few nostalgic hours. I am thankful for the work they do to help me relive some fond childhood memories. They obviously have a lot of care for the original subject material. However, why not focus your time on creating something else? Instead of drawing so heavily on the past, Iʼd like to see them focus on creating new characters, in new locations, with different challenges. Focus your talents on creating some new, original, adventures for us to enjoy instead of hanging out at remake alley.
Διαφωνώ εν μέρει. Ναι μεν, χρειάζονται πάντα νέες ιδέες και παιχνίδια, όμως με ένα ποιοτικό Remake επιτυγχάνονται τα ακόλουθα:
1) Παίζουν οι νέοι Adventurers τα παλιά διαμάντια σε επανέκδοση και δένονται περισσότερο με τα Adventures.
2) Οι παλιοί "πορώνονται" ακόμα περισσότερο.
3) Ενισχύεται η εικόνα των Adventures προς τα έξω ως είδος παιχνιδιού.
4) Ευρύνεται ο κύκλος των Adventurers, αφού αν κάποιος παίξει ένα τέτοιο παιχνιδάκι, που είναι ήδη φημισμένο, όπως Monkey Island 1-2-tales of, King's Quest, Quest of Glory II (to Remake), στη νέα του εκσυγχρονισμένη μορφή, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αγαπήσει αυτό το είδος παιχνιδιών.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Π.χ. διάβαζα σε ένα χθεσινό post της Giovanna ότι απεχθάνεται adventures με dead ends και θάνατο. Όταν υπάρχουν gamers εκείνης της εποχής που δεν άντεχαν από τότε κάποια χαρακτηριστικά της Sierra, πιστεύω πως μάλλον δύσκολα θα πειστούν κάποιοι "καλοπερασάκηδες" στους οποίους βάζω μέσα και τον εαυτό μου. Που σημειωτέον κάποιες φορές τα τελευταία χρόνια έχω ξαναδεί το αυθεντικό.
Με βάση τα παραπάνω δε θα μπορούσα να συμφωνήσω με αυτό:
Καλά είναι κι αυτά για όσους τους αρέσουν. Αλλά για μένα χρειάζονται παιχνίδια που να στοχεύουν στη διασκέδαση του παίκτη και όχι στην ταλαιπωρία. Δεν εννοώ φυσικά την ταλαιπωρία από δύσκολους γρίφους. Ευπρόσδεκτοι είναι.tsampikos wrote: Τετοια Adventures χρειάζεται ο χώρος. Αυτά είναι Adventures!
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Edit:
για την ταλαιπωρία επιμένω. δεν είναι δυνατόν να είναι κανείς (ήρωας) τόσο βλάκας που να προσπαθεί να κατέβει 500 φορές ένα δρομάκι ζιγκ- ζαγκ και να σκοτώνεται συνέχεια στο γκρεμό. και φτιάχνουν και remake και ισχύει πάλι το ίδιο ... τι να πω; μάλλον πρόκειται ακριβώς για φόρο τιμής στην προσπάθεια καταταλαιπώρησης του παίκτη από τη Sierra. Sierra adventures ... τα adventures με τη μεγαλύτερη διάρκεια όλων των εποχών ... ξεκινάς να τα παίξεις το 1988, έχεις φτάσει στο 2011 κι ακόμη είσαι κολλημένος στο ίδιο σημείο. όχι σε γρίφο. σε action σκηνή ή dead end.
(όχι ότι δεν μπόρεσα να περάσω το γκρεμό στο KQ3, αλλά θεωρώ ότι αυτό το πράγμα είναι παντελώς ξένο με ό,τι έχω εγώ στο μυαλό μου για adventure)
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
Όσο για το πολυσυζητημένο θέμα της επανακυκλοφορίας των παλιών παιχνιδιών στο σήμερα είμαι αναμφίβολα υπέρ. Τα παιχνίδια αυτά έχουν μια ιδιαίτερη δυναμική που οι τότε τεχνολογικές δυνατότητες αλλά και οι επιλογές στο σχεδιασμό την αδίκησαν ως ένα σημείο. Μάλιστα είμαι της άποψης πως τα remakes πρέπει να είναι πολύ πιο κοντά στη λογική των remakes των Monkey Island από αυτή της μηχανής AGD γιατί κακά τα ψέμματα το στυλ των γραφικών είναι ξεπερασμένο. Θα προτιμούσα, δηλαδή, να δω το King's Quest III με cartoon γραφικά παρά με αυτά της AGD...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
209/210 κάπου κάτι ξέχασα ή κάτι έκανα λάθος και μου αφαίρεσε πόντους (δεν είμαι σίγουρος αν συμβαίνει αυτό στο redux).
Σε γενικές γραμμές οι αλλαγές και οι νέοι διάλογοι είναι όντως καλοδεχούμενοι, αν και όπως είπα θα προτιμούσα κάποια σημαντικά θέματα της υπόθεσης να τα μαθαίνει ο παίκτης όταν τα μάθαινε και στο original.
Από εκεί και πέρα, έχουν ενσωματώσει στοιχεία που είχαν προσθέσει και στο remake του 2ου και έχουν βάλει ένα εντελώς νέο κομμάτι στην ιστορία (το οποίο με δυσκόλεψε και περισσότερο σε 3 από τους τέσσερις γρίφους). btw, ΠΟΤΕ θα μάθουν να μη βάζουν τόσο αβίαστα γρίφους με χρώματα, όταν είναι γνωστό πως ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού έχουν δυσχρωματοψία (ή άλλη παρεμφερή πάθηση)!
Επίσης έπεσα από αρκετούς γκρεμούς/σκαλοπάτια/καταστρώματα (και σε κάποια σημεία δεν ήταν προφανές ότι μπορούσες να γκρεμιστείς), αλλά ομολογουμένως τα σχετικά σημεία έχουν απλουστευτεί πάρα πολύ σε σχέση με το original (και είναι λιγότερο επικίνδυνα -αφού μάθεις ότι κινδυνεύεις βέβαια).
Νομίζω ότι αφαίρεσαν και ένα "αδιέξοδο" (και γενικότερα δεν νομίζω να άφησαν κάποιο αδιέξοδο), κάνοντας ένα αντικείμενο να επανεμφανίζεται ώστε να μην είναι δυνατόν να κολλήσεις/χάσεις από το χρονόμετρο και τα ταξίδια του μάγου (...).
Από μουσική τα πήγε μια χαρά. Οι ομιλίες και οι διάλογοι ήταν ok και όσο αφορά τα γραφικά όντως θα πρέπει να σκεφτούν τρόπο να τα βελτιώσουν. Υποθέτω, ωστόσο, ότι το πρωτότυπο υλικό που έχουν στα χέρια τους μπορεί *εύκολα* να χρησιμοποιηθεί για να φτιαχτεί μια πιο μοντέρνα σε γραφικά εκδοχή του παιχνιδιού, και η απόφαση να μην το κάνουν είναι συνειδητή.
Τέλος, νομίζω ότι στο φιναλε
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Praetorian wrote: btw, ΠΟΤΕ θα μάθουν να μη βάζουν τόσο αβίαστα γρίφους με χρώματα, όταν είναι γνωστό πως ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού έχουν δυσχρωματοψία (ή άλλη παρεμφερή πάθηση)!
+ μερικά μύρια!
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.