- Forum
- Adventure Games
- Members' miniReviews
- θιμπλεπαρκ... Ctrl+C, Ctrl+V ---> Thimbleweed Park Review
θιμπλεπαρκ... Ctrl+C, Ctrl+V ---> Thimbleweed Park Review
- Stefan_holdyourlight
-
Topic Author
- Offline
- Moderator
-
29 Νοε 2017 19:13 - 29 Νοε 2017 19:16 #48892
by Stefan_holdyourlight
Όταν έμαθα τα νέα, καθόλου δεν ενθουσιάστηκα με το γεγονός ότι στο Thimbleweed Park θα είχαμε 5 playable χαρακτήρες. Ένας παλιός κρύος ιδρώτας με έλουσε με φρέσκο ψυχαναγκασμό ξυπνώντας μνήμες από τον εφιάλτη της διαχείρισης των inventory items στο Day of the Dentacle. Νάουυυ, don't get me wrong, είμαι φαν του DotD καθώς και των έξυπνων γρίφων του που συχνά απαιτούσαν τον συγχρονισμό δύο ή περισσότερων χαρακτήρων, αλλά απλά σιχάθηκα να χρησιμοποιώ το “Give To” ρήμα και εξηγώ:
Όπως και στο DotD έτσι και στο Thimbleweed Park, κάποιοι χαρακτήρες έχουν την αποκλειστικότητα λύσης κάποιων γρίφων αλλά και κτήσης κάποιων inventory items. Επειδή όμως δεν μπορώ να ξέρω πάντα εκ των προτέρων, ποιος πρέπει να κάνει τι και με ποιο αντικείμενο, στις στιγμές <Soap Anit Epc Bmii & RotWorld>* για να αποφύγω την συνεχή εναλλαγή χαρακτήρων καθώς και το ανελέητο <B&F Ttsp O&Oa Htf AmClue>*, έδινα μαζικά όλα τα αντικείμενά μου σε έναν χαρακτήρα ελπίζοντας ότι η λύση δεν θα ήταν κρυμμένη σε κάποιο αποκλειστικό αντικείμενο άλλου χαρακτήρα.

Και αφού έβγαλα από την μέση τον παραπάνω βραχνά, ας ολοκληρώσω την γκρίνια μου σε αυτή την παράγραφο αναφορικά με ένα συγκεκριμένο γρίφο στον οποίο όχι μόνο εκ του αποτελέσματος δεν βγάζει και πολύ νόημα, αλλά τον πέρασα και λόγω του ότι βρήκα bug στο σύστημα.
Συνεχίζοντας σε πιο “κανονικούς” ρυθμούς ρεβιού, γράφω αυτές τις γραμμές λοιπόν με τσούξιμο στα μάτια, αφού πέρασα δύο ξενύχτια με 6ωρα gameplays πιστεύοντας ότι το τέλος του Thimbleweed Park θα ήταν κοντά. Έχοντας κλείσει 20+ ωρών gameplay μπορώ να πω ότι μάλλον μου είχαν λείψει αυτές οι διάρκειες σε adventures. Διαφωνώ πάντως με το ότι είναι "το πιο open world adventure που έγινε ποτέ " όπως είπε ο Constantine_R στο review του, αν και δεν καταλαβαίνω την παραπάνω περιγραφή πλήρως. Μπορώ να σκεφτώ πολλά άλλα πιο "open world adventure games" (Rhem, Riven, URU, Grim Fandango Age 2, Day of The Dentacle κ.ο.κ.).
Αυτό που μου άρεσε ίσως περισσότερο στο Thimbleweed Park, εκτός φυσικά του γενικότερου nostalgic feel, ήταν τα γραφικά του. Ναι, τα γραφικά του! Οι τοποθεσίες κοντά στο (μόνιμο) ηλιοβασίλεμα, οι εσωτερικές βιβλιοθήκες, τα σοκάκια κλπ, πραγματικά δεν μπορούσα να το πιστέψω πόσο όμορφα μου φαινόταν αυτά τα pixels. Αν τα pixels του Monkey Island ήταν ο πρώτος μου έρωτας, τότε τα pixels του Thimbleweed Park είναι η πρώτη μου αγάπη. Δεν ξέρω τι τεχνο-μαγκιά χρησιμοποίησε ο Ron, αλλά ό,τι και να ‘κανε, λειτούργησε.


Στην προσωπική μου λίστα το Thimbleweed Park στέκεται αντάξια δίπλα στα κλασικά διαμάντια της Lucas Arts σε SCUMM Engine και μάλιστα το κατατάσσω και υψηλότερα από κάποια που θεωρώ φο-μπιζού (Full Throttle, Sam & Max, Monkey Island 3).
Το Thimbleweed Park μπορεί να γεννήθηκε ως ιδέα ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την αναζήτηση νοσταλγίας της γενιάς μου (εεεμμμμ, 30-40 πες), δεν βλέπω όμως κανένα μα κανένα λόγο να μην το δοκιμάσει και να μην το κατα-ευχαριστηθεί κάποιος νεότερος αναζητητής περιπέτειας. Άλλωστε, ας μην γελιόμαστε, το Thimbleweed Park αποτελεί ένα generic adventure, από αυτά που θα "πρέπει" να αρέσουν σε όλους τους φίλους του είδους διότι κρατάει παντού τις ισορροπίες χωρίς να υπερβάλει και χωρίς να αποτελεί χρυσή μετριότητα {σχετικά σύντομοι διάλογοι, γρίφοι μέτριας+ δυσκολίας, βατή ιστορία, γνώριμοι χαρακτήρες (τι εννοείς δεν παίζουν οι Mulder και Scully;;; )}.

Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι, ο χαρακτηρισμός “generic” ίσως και να μην είναι τόσο ταιριαστός όσο o χαρακτηρισμός <thatMovieWithRitaHayworthPosterEffect>*

Υπόμνημα:
*1 Stuck On A Puzzle And Now I'm Trying Every Possible Combination Between my Inventory Items and Rest Of The World
*2 Back And Forth Through the Same Places Over And Over Again Hoping To Find A Missing Clue
*3 A piece of art which εμμμμ,… φακ ιτ. Κάποια μορφή τέχνης (μουσική, ταινία κλπ) η οποία βρίσκεται σε όλες τις Top10 λίστες, όχι απαραίτητα επειδή είναι ΤΟΣΟ καλή, αλλά επειδή δεν έχει αμφιλεγόμενα στοιχεία και λιγότερο ή περισσότερο, αρέσει σε όλους.
Όλα τα reviews μου εδώ: rubberchickenreviews.tumblr.com/
Το Adventure μου, το παιδί μου: somepeaceofmindgame.blogspot.gr/
θιμπλεπαρκ... Ctrl+C, Ctrl+V ---> Thimbleweed Park Review was created by Stefan_holdyourlight
Όταν έμαθα τα νέα, καθόλου δεν ενθουσιάστηκα με το γεγονός ότι στο Thimbleweed Park θα είχαμε 5 playable χαρακτήρες. Ένας παλιός κρύος ιδρώτας με έλουσε με φρέσκο ψυχαναγκασμό ξυπνώντας μνήμες από τον εφιάλτη της διαχείρισης των inventory items στο Day of the Dentacle. Νάουυυ, don't get me wrong, είμαι φαν του DotD καθώς και των έξυπνων γρίφων του που συχνά απαιτούσαν τον συγχρονισμό δύο ή περισσότερων χαρακτήρων, αλλά απλά σιχάθηκα να χρησιμοποιώ το “Give To” ρήμα και εξηγώ:
Όπως και στο DotD έτσι και στο Thimbleweed Park, κάποιοι χαρακτήρες έχουν την αποκλειστικότητα λύσης κάποιων γρίφων αλλά και κτήσης κάποιων inventory items. Επειδή όμως δεν μπορώ να ξέρω πάντα εκ των προτέρων, ποιος πρέπει να κάνει τι και με ποιο αντικείμενο, στις στιγμές <Soap Anit Epc Bmii & RotWorld>* για να αποφύγω την συνεχή εναλλαγή χαρακτήρων καθώς και το ανελέητο <B&F Ttsp O&Oa Htf AmClue>*, έδινα μαζικά όλα τα αντικείμενά μου σε έναν χαρακτήρα ελπίζοντας ότι η λύση δεν θα ήταν κρυμμένη σε κάποιο αποκλειστικό αντικείμενο άλλου χαρακτήρα.

Και αφού έβγαλα από την μέση τον παραπάνω βραχνά, ας ολοκληρώσω την γκρίνια μου σε αυτή την παράγραφο αναφορικά με ένα συγκεκριμένο γρίφο στον οποίο όχι μόνο εκ του αποτελέσματος δεν βγάζει και πολύ νόημα, αλλά τον πέρασα και λόγω του ότι βρήκα bug στο σύστημα.
Warning: Spoiler!
Αναφέρομαι στο σημείο όπου κάποιος από τους χαρακτήρες μου έπρεπε να μπει στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου ένας NPC έβγαζε τα σωθικά του αφότου του έδωσα να φάει ένα burger. Ήμουν σίγουρος ότι έπρεπε να βάλω κάτι στην πόρτα για να μείνει ανοιχτή (που δεν ίσχυε), αλλά το πέρασα με bug διότι την στιγμή που αυτός ήταν ήδη μέσα, έκανα εναλλαγή σε κάποιον χαρακτήρα που ήταν εκτός του ξενοδοχείου, ταξίδεψα μέσω του χάρτη στο ξενοδοχείο, μετά στο ανσασέρ και μετά κατευθείαν στο δωμάτιο, χωρίς "μα και μου”, "I'm disgusted" κλπ. Παράλογο αν σκεφτείς πως κανονικά ο NPC μένει στο δωμάτιο 15-20 δευτερόλεπτα, ενώ εγώ ταξίδεψα στο μεταξύ τον μισό χάρτη. Τελικά διάβασα online ότι κανονικά πρέπει να κάνει zap ο χαρακτήρας-φάντασμα στην πόρτα, κάτι που δεν μου άρεσε σαν λύση. Πάντως κι' αλλοι χρήστες ανέφεραν ότι η λύση στο συγκεκριμένο παζλ είναι λίγο τυχαία - άλλοτε μπαίνει κάποιος χαρακτήρας, άλλοτε όχι.
Συνεχίζοντας σε πιο “κανονικούς” ρυθμούς ρεβιού, γράφω αυτές τις γραμμές λοιπόν με τσούξιμο στα μάτια, αφού πέρασα δύο ξενύχτια με 6ωρα gameplays πιστεύοντας ότι το τέλος του Thimbleweed Park θα ήταν κοντά. Έχοντας κλείσει 20+ ωρών gameplay μπορώ να πω ότι μάλλον μου είχαν λείψει αυτές οι διάρκειες σε adventures. Διαφωνώ πάντως με το ότι είναι "το πιο open world adventure που έγινε ποτέ " όπως είπε ο Constantine_R στο review του, αν και δεν καταλαβαίνω την παραπάνω περιγραφή πλήρως. Μπορώ να σκεφτώ πολλά άλλα πιο "open world adventure games" (Rhem, Riven, URU, Grim Fandango Age 2, Day of The Dentacle κ.ο.κ.).
Αυτό που μου άρεσε ίσως περισσότερο στο Thimbleweed Park, εκτός φυσικά του γενικότερου nostalgic feel, ήταν τα γραφικά του. Ναι, τα γραφικά του! Οι τοποθεσίες κοντά στο (μόνιμο) ηλιοβασίλεμα, οι εσωτερικές βιβλιοθήκες, τα σοκάκια κλπ, πραγματικά δεν μπορούσα να το πιστέψω πόσο όμορφα μου φαινόταν αυτά τα pixels. Αν τα pixels του Monkey Island ήταν ο πρώτος μου έρωτας, τότε τα pixels του Thimbleweed Park είναι η πρώτη μου αγάπη. Δεν ξέρω τι τεχνο-μαγκιά χρησιμοποίησε ο Ron, αλλά ό,τι και να ‘κανε, λειτούργησε.


Στην προσωπική μου λίστα το Thimbleweed Park στέκεται αντάξια δίπλα στα κλασικά διαμάντια της Lucas Arts σε SCUMM Engine και μάλιστα το κατατάσσω και υψηλότερα από κάποια που θεωρώ φο-μπιζού (Full Throttle, Sam & Max, Monkey Island 3).
Το Thimbleweed Park μπορεί να γεννήθηκε ως ιδέα ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την αναζήτηση νοσταλγίας της γενιάς μου (εεεμμμμ, 30-40 πες), δεν βλέπω όμως κανένα μα κανένα λόγο να μην το δοκιμάσει και να μην το κατα-ευχαριστηθεί κάποιος νεότερος αναζητητής περιπέτειας. Άλλωστε, ας μην γελιόμαστε, το Thimbleweed Park αποτελεί ένα generic adventure, από αυτά που θα "πρέπει" να αρέσουν σε όλους τους φίλους του είδους διότι κρατάει παντού τις ισορροπίες χωρίς να υπερβάλει και χωρίς να αποτελεί χρυσή μετριότητα {σχετικά σύντομοι διάλογοι, γρίφοι μέτριας+ δυσκολίας, βατή ιστορία, γνώριμοι χαρακτήρες (τι εννοείς δεν παίζουν οι Mulder και Scully;;; )}.

Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι, ο χαρακτηρισμός “generic” ίσως και να μην είναι τόσο ταιριαστός όσο o χαρακτηρισμός <thatMovieWithRitaHayworthPosterEffect>*

Υπόμνημα:
*1 Stuck On A Puzzle And Now I'm Trying Every Possible Combination Between my Inventory Items and Rest Of The World
*2 Back And Forth Through the Same Places Over And Over Again Hoping To Find A Missing Clue
*3 A piece of art which εμμμμ,… φακ ιτ. Κάποια μορφή τέχνης (μουσική, ταινία κλπ) η οποία βρίσκεται σε όλες τις Top10 λίστες, όχι απαραίτητα επειδή είναι ΤΟΣΟ καλή, αλλά επειδή δεν έχει αμφιλεγόμενα στοιχεία και λιγότερο ή περισσότερο, αρέσει σε όλους.
Όλα τα reviews μου εδώ: rubberchickenreviews.tumblr.com/
Το Adventure μου, το παιδί μου: somepeaceofmindgame.blogspot.gr/
Last edit: 29 Νοε 2017 19:16 by Stefan_holdyourlight.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- becoming_i
-
- Offline
- Elite Member
-
01 Δεκ 2017 16:16 #48894
by becoming_i
Replied by becoming_i on topic θιμπλεπαρκ... Ctrl+C, Ctrl+V ---> Thimbleweed Park Review
Από τα πιο ευχάριστα και to the point reviews που έχω διαβάσει. Το ωραίο στην όλη υπόθεση είναι ότι ναι μεν "εκμεταλλεύεται" την ανάγκη για νοσταλγία της γενιάς μας αλλά αυτό αποτελεί μόνο την αφορμή για να ασχοληθείς μαζί του. Νομίζω ότι άνετα μπορεί να φέρει νέο αίμα (για αυτό και η ύπαρξη casual mode) αλλά και να ικανοποιήσει τους παλαίουρες.
Ενώ πχ στη 2η season του Stranger Things πούλησε νοσταλγία με το κιλό (σε βαθμό που προσωπικά με ενόχλησε)
Ενώ πχ στη 2η season του Stranger Things πούλησε νοσταλγία με το κιλό (σε βαθμό που προσωπικά με ενόχλησε)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.