Συνομωσίες ΙΙ Help!
- NikolasFigaro
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 86
Tasos wrote: Και τώρα που φορτίζουμε το κινητό;;; Έχω βρει τον φορτιστή αλλά πρίζα πουθενά! Νομίζω πως έχω δει κάπου αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν στις Συνομωσίες ή στο Gemini Rue!!!
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
NikolasFigaro wrote: Βασικά, νομίζω ότι θέλει διπλό κλικ στο inventory. Αν το κάνεις σωστά, τότε αλλάζει κάπως το εικονίδιο της σφεντόνας, μοιάζει λες και είναι σε "fire mode". Αν απλά κάνεις "use σφεντόνα με το τάδε σημείο", το παιχνίδι δεν κατανοεί τι θες να κάνεις, με αποτέλεσμα -όπως και σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις- το αντικείμενο σου να πέφτει κάτω (τελείως παράλογο...).
Γενικά το παιχνίδι είναι ελαφρώς περίπλοκο στο χειρισμό του. 2 πλήκτρα έχει το ποντίκι, αλλά στο καθένα έχουν δώσει τετρακόσιες διαφορετικές λειτουργίες, ανάλογα που είσαι, τι θες να κάνεις και σε ποιο αντικείμενο. Όπως καταλαβαίνετε το ξεκίνησα κι εγώ. Όλα είναι υπέροχα (εντάξει Τάσο, με την ηθοποιία έχεις δίκιο τελικά), αλλά αυτό με το χειρισμό σε διάφορα σημεία. Διάβασα τη συγκεκριμένη παράγραφο στο manual 7 φορές, για να καταλάβω πως λειτουργεί η σφεντόνα (την έχει σαν παράδειγμα για όσους δεν το είδαν). Θα την πω την αμαρτία μου επομένως ... Θα ήθελα σαφώς πιο απλό χειρισμό
Σημ. Μιας και γράφω εδώ, αν και άσχετο, να προσθέσω ότι η Villa στην αρχή, αν προσέξετε στο χάρτη, βρίσκεται περίπου στο ύψος του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων. Στον ίδιο χάρτη παρατηρώ ότι στον ισθμό του Αγ. Όρους ανατολικά έχουν φτιάξει πόλη. Κάποιος θα είναι από την Ιερισσό και θα ήθελε να την τιμήσει μ' αυτόν τον τρόπο
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
-
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- NikolasFigaro
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 86
shodan wrote: Το στυλάκι του Νικ πάντως είναι αξεπέραστο. Εντάξει οι ηθοποιοί δεν πείθουν αλλά το προσπερνάω.. Μια ερωτησούλα τώρα.
Warning: Spoiler!Το φόρτισα το κινητό οκ, πηγαίνω στο τενις κλαμπ και δεν με αφήνει να περάσω ο φουσκωτός. Πήρα τηλέφωνο τον Πέκα και ξεκλείδωσε και η novatech αλλά ούτε εκεί προχωράω. Τι κάνουμε;
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
-
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
-
Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
-
- Posts: 758
Εντάξει βρήκα την απόδειξη αλλά δεν έβγαζα άκρη!
Νικόλα πως σου φάνηκε συνολικά το παιχνίδι???
Η ηθοποιία είναι ένα θέμα σίγουρα και το πρόβλημα δεν είναι τόσο η υποκριτική αλλά η αστοχία στον τονισμό και στην έμφαση που δίνεται σε κάποιες λέξεις.
Πάντως σεναρικά το παιχνίδι νομίζω σκίζει.....
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- NikolasFigaro
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 86
Κατά τα άλλα, χθες βράδυ το τελείωσα το game. Ανάμικτες εντυπώσεις, για να είμαι ειλικρινής. Δυστυχώς δεν μπορώ να αναφερθώ πιο αναλυτικά, αφού ετοιμάζω το review για το περιοδικό. Σόρυ
Πάντως, η ηθοποιία δεν με χάλασε κι ιδιαίτερα. Ναι, είναι ενίοτε τραγική -λες τους ψιθυρίζουν τα κείμενα και τα λένε- και μόνο ο Νικ σώζει κάπως τα προσχήματα. Ωστόσο, βγάζει μία cult-ίλα, που είναι χαρακτηριστικό όλων σχεδόν των FMVs. Εξάλλου, σε πόσα FMV -και με επαγγελματίες ηθοποιούς- έχουμε δει πραγματικά καλή υποκριτική; Εδώ, η ως επί το πλείστον κακή ηθοποιία ενισχύει το όλο ύφος και στυλάκι του παιχνιδιού, τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
-
Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
-
- Posts: 758
Βλέπω κι έναν ανελκυστήρα που, όμως, δεν μπορώ να κατεβάσω...
OK I did it! Κλικ ακομα και εκεί που τίποτα δεν σου υποδεικνύει πως υπαρχει δράση!
Any suggestions???
@ shodan & crocark
Εσάς παιδιά σας φαίνεται εύκολο??? Εγώ σε κάθε βήμα κολάω 30 ώρες!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
Όπως και στο πρώτο ... Άλλες τόσες ώρες σε κάθε βήμα κι από μένα
Κάτι μου λέει ότι αυτή η κολώνια θα κρατήσει χρόνια. Συν τοις άλλοις, σαν πρώτου προσώπου που είναι, κλασικά με ζαλίζει. Ευτυχώς όχι όσο άλλα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
-
Επίσης να αναφέρουμε για τους επίδοξους συνωμότες ότι στο παιχνίδι μπορεί να πεθάνεις!! (giovanna ακούς, ή μάλλον διαβάζεις
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
Θα πρότεινα όμως να το παλέψουμε παρείτσα. Είστε και πιο μπροστά από μένα. Μια χαρά
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
-
Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
-
- Posts: 758
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
-
- Posts: 1785
Διάβασα στο boomers ότι η anima θα κυκλοφορήσει σύντομα patch που θα δείχνει τα hot spots.
Φαίνεται ζορίστηκε πολύ κόσμος.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
Το να δείχνουν τα hotspots θα είναι λάθος ΤΕΛΕΙΩΣ. Είναι προφανέστατο ότι πολλά αντικείμενα έχουν κρυφτεί επίτηδες. Είναι στο στυλ του παιχνιδιού. Τι θα λέει δηλαδή; Δες πίσω από εκείνο το χορταράκι, κάτι νομίζω , κάποιος έκρυψε; Ακόμη, ακόμη κι από το είδος του (1st person - move all around - αυτό το τελευταίο δικό μου
(άντε πάλι ξενύχτι γύρω από τα ίδια και τα ίδια)
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Αλήθεια λες σκοτώνεσαι τελείως ή λιγάκι, αχ τι θα πάθω η έρμη, όχι δεν είναι σωστά πράγματα αυτά τα παιγνίδια πρέπει να είναι φιλικά με τον παίκτη
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.