Που πηγαν ολοι;
- Elessar
-
Topic Author
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Elessar wrote: Ειναι εντυπωση μου ή εχουμε μενει τρεις και ο κουκος εδω μεσα;
Να σου πω την αλήθεια έχω συνηθίσει να είμαι μόνος μου, μα ώρες ώρες το βρίσκω σαν σκηνή απο το ο τελευταίος άνθρωπος στην Γη!
Το πιο πιθανό είναι εξετασεις, δουλειές, οπότε μόνο οι τυχεροί άνεργοι έχουν την πολυτέλεια να μπαίνουν σε fora και να γράφουν μυνήματα. Είτε διαβάζουν ακόμη τα νέα απο το news, δεν προλαβαίνω να βρίσκω previews απο την E3 αυτές τις μέρες!
Θα 'ρθει το καλοκαίρι, μην αγχώνεσαι. Θα 'χει πιο πολύ ζωή το μέρος.
Όπου να είναι θα φανούν και οι υπόλοιποι.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Real NC
- Offline
- Banned
-
Elessar wrote: Ειναι εντυπωση μου ή εχουμε μενει τρεις και ο κουκος εδω μεσα;
Πανελλήνιες βρεεεε!!!! :shock:
Sig? We don't need no stinking sig!
members.lycos.co.uk/realnc qtads.sf.net
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Real NC wrote:
Elessar wrote: Ειναι εντυπωση μου ή εχουμε μενει τρεις και ο κουκος εδω μεσα;
Πανελλήνιες βρεεεε!!!! :shock:
Καλώς τον!!! Γράφουμε; Γράφουμε; (Άντε με το καλό!)
Πάντως εγώ στο είχα πει ότι θα σε περάσω! Εσύ δεν με πίστευες!
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Real NC
- Offline
- Banned
-
Ναι, με βρήκατε τώρα που γράφω πανgreekιες και δεν προλαβαίνω να κάνω post. Θα τα πούμε αργότερα όμως.Ο Mortal wrote:
Καλώς τον!!! Γράφουμε; Γράφουμε; (Άντε με το καλό!)Real NC wrote: Πανελλήνιες βρεεεε!!!! :shock:
Πάντως εγώ στο είχα πει ότι θα σε περάσω! Εσύ δεν με πίστευες!![]()
Sig? We don't need no stinking sig!
members.lycos.co.uk/realnc qtads.sf.net
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Stknightmare
- Offline
- Moderator
-
[url:1ivrqgyu]http://dtps.unipi.gr/users/knightmare[/url:1ivrqgyu]
"Don't be afraid of the dark,fear only what moves inside"
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Atrus
- Offline
- Spammer
-
Elessar wrote: ...και ο κουκος εδω μεσα;
Με φώναξε κανείς?!?
Viva la Revolucion!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mourgos
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 153
Εδώ που τα λέμε δεν είμασταν και ποτέ πολλοί.Προσωπικά ,προς το παρόν μ'αρέσει έτσι ,λίγοι και καλοί(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...) ,αλλά όταν θα έχουμε εξαντλήσει όλα τα θέματα να δούμε τι θα κάνουμε.
Άντε Real καλή τύχη στις allgreekιες.
Είμαι ωραίος
Τι ωραίος ,πανέμορφος
Τι πανέμορφος ,καλλονός
Γιατί όμως ρε γαμώτο, να είμαι ο μόνος που το βλέπει;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.