Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!"

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 27 Ιαν 2014 23:31 #41875

Και btw μου τη δινει που τα hidden χρησιμοποιουν κατι ΓΑΜΑΤΟΥΣ τιτλους, που σε κανουν να τα googlareis και οταν καταλαβανεις οτι ειναι hidden εκει αρχιζει το βρησιμο :evil:
obductiongame.com/ from the Creators of Myst and Riven
The administrator has disabled public write access.

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 28 Ιαν 2014 08:50 #41880

  • crocark
  • crocark's Avatar
  • OFFLINE
  • Adventure's Advocate
  • Posts: 2921
Zagorin wrote:
Από που πηγάζει ότι είναι εύκολο να δημιουργήσεις ένα πολύ καλό story oriented παιχνίδι;
Από πουθενά. Δεν είπα ότι είναι εύκολο το να το φτιάξεις. Βασικά δεν ξέρω. Μπορεί και να είναι, αλλά δεν είμαι δημιουργός για να ξέρω. Σαν παίκτης κρίνω και κατά δέυτερο λόγο σαν φορουμίστας που μάτια έχει και βλέπει. Συν αν μου επιτρέπεις, την όποια εμπειρία στο πως σκέφτεται ο κόσμος, όχι μόνο στα παιχνίδια αλλά στη ζωή γενικά και κυρίως το πως βαφτίζει αυτές τις σκέψεις του για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια (είπαμε γενικά, όχι για τα παιχνίδια, αλλά η εμπειρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί). Και σου λέω ότι είναι εύκολα για το κοινό. Κι ό,τι είναι εύκολο για το κοινό (μάζα καταναλωτική, όπως αυτές στο πρώτο διάσημο ταχυφαγείο που δεν καταλαβαίνει γρι από το τι κατεβάζει ...) είναι και αρεστό. Κι ό,τι είναι και αρεστό - με τη διαδικασία του από φόρουμ σε φόρουμ και στόμα σε στόμα - ανεβαίνει στο πάνθεον. Και ποιος μετά θα τολμήσει να πει ότι αυτό δεν είναι αυτό που νομίζουν; Βλέπει μετά η όποια Ντ. την επιτυχία κι ότι αυτά φιγουράρουν πρώτα στα αντίστοιχα sites κι έχουν τα πιο πολλά κλικ, για τον απλούστατο πάντα λόγο ότι τα έπαιξαν όλοι κι όλοι θέλουν να πουν ότι τέλειωσαν ένα advdenture .... ωωωωωωωΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Κι άμα ξαναδείς εσύ adventure, όπως υποθέτω από τα συμφραζόμενά σου ότι το εννοείς, να μου τρυπήσεις τη μύτη. Εσύ προφανώς εννοείς ότι ήταν καλό όμως και γι' αυτό μαζεύτηκαν οι μύγες κι ότι οι άλλοι δε θα μπορούν απαραίτητα να φτιάξουν τόσο καλό για να τις ξαναμαζέψουν. Ε, δε νομίζω ότι παίζει κανένα ρόλο. Άμα υπάρξει το απαραίτητο χάιπ, όλα γίνονται.

Κι εγώ σου λέω μακάρι να είναι δύσκολο και μάλιστα πάρα πολύ να φτιάξεις τέτοια, μπας και γλιτώσει κανένας.Zagorin wrote:
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι όλα τα μελλοντικά walking dead-clones παιχνίδια θα έχουνε την ίδια επιτυχία και το ίδιο effect;
Για το effect δεν ξέρω. Για την επιτυχία είναι εγγυημένη αν δεν έχουν γρίφους. Τόσο απλά.Zagorin wrote:
Και πίστεψέ με, μπορείς να φτιάξεις πολύ βαρετά παιχνίδια με χάλια ιστορία και κενό gameplay.
Βρε, άμα λύνονται κι ο κόσμος τα χει τούμπανο ότι είναι adventures θα επικρατήσουν.Zagorin wrote:
Υποθετικά μιλάμε πάντα αλλά εγώ πιστεύω ότι στο ίδιο πράγμα θα καταντoύσε.
Ποτέ δε λέω ποτέ. Πάντα περιμένω η ανθρωπότητα να με διαψεύσει ευχάριστα :)fijidreamer wrote:
Το οτι κατι ειναι επικερδες και πολλοι πλακωνονται και βγαζουν παιχνιδια ομοιας τεχνολογιας ή σεναριου ή δεν ξερω εγω τι, δεν φταιει για αυτο το αρχικο προιον... Εκει διαφωνω.
Αυτό είναι σωστό παρεμπιπτόντως.fijidreamer wrote:
Εγω πχ αν και θελω να λεγομαι adventuras εχω παρατησει ΠΑΡΑ πολλα adventures γιατι πολυ απλα βαρεθηκα οταν τα δοκιμασα και προκειμενου να τα λυσω με walkthrough τα παρατησα.
Έχω στο ράφι καμιά 30αριά "myst clones" να περιμένουν. Επειδή είμαι ανεπαρκής και δε θέλω να δω λύση, περιμένουν. Το μόνο που θυμάμαι να είναι κακό είναι το Forever Worlds όπου δε λειτουργεί τίποτα απολύτως κι έχει όλα τα προβλήματα που συζητάμε σ' αυτό και άλλα νήματα αυτές τις μέρες για άλλα παιχνίδια μαζεμένα. Όλα τ' άλλα μου κινούν την περιέργεια κι αυτό είναι σημαντικό σε ένα παιχνίδι. Απλά είναι δύσκολα ή έχουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες που εμένα προσωπικά με κουράζουν (ίλιγγο και τέτοια). Κατά τ' άλλα αδυνατώ να καταλάβω τη χρήση τέτοιων όρων. Μια χαρά παιχνίδια λέμε.fijidreamer wrote:
Με ελαχιστες εξαιρεσεις που ηθελα να δω το σεναριο. 8)
Κι αυτό ξαναπές το. Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις που σε κάνουν να θες να δεις το τέλος. Πλέον τουλάχιστον. Αλλά αυτό το λέω για άλλο λόγο κι είναι άσχετο.

Πάντως αν κατάλαβα σωστά είστε και οι δυο επικριτές του WD; :?
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
The administrator has disabled public write access.

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 28 Ιαν 2014 11:16 #41881

  • Zagorin
  • Zagorin's Avatar
  • OFFLINE
  • Pirate Wannabe
  • Posts: 258
crocark wrote:
Πάντως αν κατάλαβα σωστά είστε και οι δυο επικριτές του WD; :?

Εγώ όχι, είμαι από αυτούς που έκλαψαν στο τέλος :cry: :oops: Αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα όλα τα adventures να είναι στο ίδιο στυλ.
The administrator has disabled public write access.

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 28 Ιαν 2014 11:22 #41883

crocark wrote:
Δυστυχώς έχω μόνο 3 λογαριασμούς.

Ποιοι είναι αυτοί; :D 8)
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
The administrator has disabled public write access.

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 28 Ιαν 2014 19:22 #41897

  • giovanna
  • giovanna's Avatar
  • OFFLINE
  • Adventure's Advocate
  • Posts: 3599
@fiji....

Παίξε το παιγνίδι με hidden objects και όχι μόνο με τον τίτλο The house of the 1000 doors και θα πάθεις την πλάκα σου, μπορεί να έχει μερικές πίστες με κρυμμένα αντικείμενα αλλά έχει κάποιους γίφους που θα σε ξετρελάνουνε 8)
The administrator has disabled public write access.

Re: Αιτημα αλλαγης τιτλου "Myst? - Ρε ούστ!" 31 Ιαν 2014 19:56 #41958

Η ψηφοφορια τελειωνει σημερα στις 24 οποτε οποιος θελει να αλλαξει ψηφο ή να ψηφισει εχει ακομα καποιες ωρες 8)
obductiongame.com/ from the Creators of Myst and Riven
The administrator has disabled public write access.