Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Truberbrook

Truberbrook 25 Μαρ 2019 02:29 #49257

  • enwsiths
  • enwsiths's Avatar
  • OFFLINE
  • Futuristic Fedora
  • Posts: 662
Καλησπέρα και από εμένα μετά από καιρό. Χθες είπα να ασχοληθώ μετά από κάμποσο καιρό με ένα adventure και ξεκίνησα το Truberbrook. Σήμερα έπειτα από 7 περίπου ώρες το τερμάτισα. Το παιχνίδι εκτυλίσσεται στο ομώνυμο χωριό της Γερμανίας το έτος 1967, όπου ο κεντρικός χαρακτήρας που χειριζόμαστε, ο Hans Tannhauser, ένας Αμερικανός κβαντικός φυσικός κερδίζει ένα εισιτήριο για το εν λόγω μέρος -χωρίς να έχει πάρει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό. Δεν θα μιλήσω παραπάνω για την ιστορία να μην σας spoilάρω.
.Πέρα από την ιστορία η οποία είναι εξαιρετική σαν ιδέα και καλή έως μέτρια σαν υλοποίηση, τα πανέμορφα γραφικά είναι το πολύ δυνατό σημείο του τίτλου. Είναι χάρμα ιδέσθαι !!! Οι υπεύθυνοι γραφικών χρησιμοποίησαν χειροποίητα περιβάλλοντα τα οποία έπειτα σκάναραν με 3d και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Πέρα από αυτά το παιχνίδι εν μέρει πιστεύω ότι είναι μία χαμένη ευκαιρία. Θα μπορούσαν να επεξεργαστούν το character development παραπάνω, να υφάνουν και άλλο γύρω από την κεντρική ιστορία και να προσθέσουν τοποθεσίες (οι οποίες είναι ελάχιστες) ούτως ώστε να μην είναι το παιχνίδι τόσο σύντομα. Οι γρίφοι είναι στην πλειοψηφία τους εύκολοι και ενίοτε περίεργοι / παράλογοι (π.χ. με μία μικρή σωλήνα νερού γεμίζει ολόκληρη υποβρύχια σπηλιά...) - θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι και από το πως δένουν με την ιστορία αλλά και από άποψη σύλληψης, όπως επίσης και αναφορικά με τη (μη) δυσκολία τους. Αυτό που με χάλασε στους γρίφους είναι ότι δεν σε αφήνει να επιλέξεις τα αντικείμενα που έχει στο inventory και να τα συνδυάσεις μεταξύ τους ή να τα χρησιμοποίησεις με το περιβάλλον. Απλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι απλά να τα δεις πατώντας το πλήκτρο ''Ι'' (υποθέτω από το αρχικό γράμμα της λέξης Inventory). Για να γίνω πιο κατανοητός, αν παραδείγματος χάριν θέλεις να τοποθετήσεις ένα πηδάλιο το οποίο έχεις στο inventory σου, σε μία βάρκα η οποία βρίσκεται παρακείμενα στον παίκτη, δεν μπορείς να πάρεις το αντικείμενο απλά το inventory και να το τοποθετήσεις στη βάρκα ΑΛΛΑ πρέπει να κάνεις κλικ επάνω στη βάρκα όπου σου βγάζει ένα γρανάζι (user interface) και από κάτω από αυτό αν εμφανίσει μία μικρογραφία του πηδαλίου ή του εκάστοτε αντικειμένου, τότε μόνο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Αν δηλαδή δεν έχεις στο inventory σου το σωστό αντικείμενο που πρέπει να αλληλεπιδράσει, τότε όταν πατήσεις πάνω στο γρανάζι του αλληλεπιδρούμενου αντικειμένου, δε σου εμφανίζει τίποτα Αυτός ο μηχανισμός gameplay μειώνει δραστικά την δυσκολία του τίτλου και την χαρά των adventures (trial and error). Σε γενικές γραμμές αυτές είναι οι σκέψεις μου επάνω στον τίτλο, ο οποίος σαφώς θα μπορούσε να είναι καλύτερος, αλλά επειδή η μαγιά που χρησιμοποιούν οι devs είναι σωστή, ανυπομονώ να δω το επόμενο πόνημα τους (αν υπάρξει). θα ήθελα να δω και άλλο παιχνίδι από αυτή την ομάδα ανάπτυξης στο μέλλον (είτε με ήρωα το Hans, είτε με διαφορετική θεματολογία), γιατί αν διορθώσουν κάποια πραγματάκια τα οποία περιγράφω άνωθεν, πιστεύω θα δούμε από αυτήν διαμαντάκια. Αν θα έπρεπε να βάλω ένα βαθμό αυτός θα ήταν επτά με άριστα το δέκα (αν και ο αντικειμενικός βαθμός θα ήταν κάπου 6 με 6,5) αλλά ένεκα του εικαστικού και του story δέθηκα με τον τίτλο.

upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005

...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
The administrator has disabled public write access.