Συνεχίζοντας τη σειρά άρθρων μας για τους Έλληνες game-developers, γνωρίζουμε δύο ταλαντούχους δημιουργούς: το Χρήστο Τίκκο και το Στράτο Τρογκάνη, δύο φίλους που μοιράζονται το ίδιο όνειρο και το ίδιο πάθος, την αγάπη τους για τα adventures.
Το cosplay ως μορφή έκφρασης και σύγχρονης τέχνης δε χρειάζεται συστάσεις. Ας απολαύσουμε τα εμπνευσμένα από τον adventuro-χώρο cosplays που ζωγραφίζουν ένα επίμονο χαμόγελο στο πρόσωπό μας, καθώς αντικρύζουμε αγαπημένους ήρωες να αποκτούν σάρκα και οστά!
Μπορεί να αφιερώνουμε τον ελεύθερο χρόνο μας στα adventures, αλλά κακά τα ψέματα, δεν αφιερώνουμε λιγότερο χρόνο σε τηλεοπτικές σειρές. Ο Andrew Scaife συνδύασε αυτές τις δύο αγάπες του μαζί με μια τρίτη: το σχέδιο. Και το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό!
Το 1992 ήταν άκρως παραγωγικό, όσον αφορά τα adventure games. Μεταξύ των 36, συνολικά, adventures τα οποία παρουσιάζονται εν συντομία στο σχετικό μας video, περιλαμβάνονται κάποια από τα ιστορικότερα του είδους.
Αποδεικνύοντας πως δε χρειάζεται να κυκλοφορείς 5-6 adventures ετησίως προκειμένου να προκαλέσεις «θόρυβο» γύρω από το όνομά σου, η Lucasfilm games μας προσέφερε το 1990 δύο εκ των κορυφαίων παιχνιδιών του είδους.
Ένας indie σχεδιαστής έκανε μια λαμπρή επιλογή όταν αποφάσισε να συμπεριλάβει στο adventure του το Λευκό Πύργο, ένα κτίσμα αναγνωρίσιμο από τους απανταχού Έλληνες. Fellow adventurers, ας γνωρίσουμε τον Κυριάκο Χαλκόπουλο και το έργο του.
Το 1993 γεννήθηκε άλλος ένας πυλώνας των adventures. Το δημιούργημα των αδερφών Miller, αποτελεί ένα ιστορικό adventure game με τη δική του «σχολή» στο χώρο, με remakes, sequels, μυθιστορήματα, φανατικούς οπαδούς (αλλά και πολέμιους...) παγκοσμίως!
με μια πρώτη ματιά στη λίστα των adventure games που κυκλοφόρησαν το 1993 διαπιστώνουμε τη στροφή κάποιων εταιρειών στην παραγωγή FMV (Full Motion Video) Adventures.
Τα sequels των adventure games της Sierra On-Line από το 1990 συνεχίστηκαν και το 1991. Sonny Bonds, Roger Wilco και Larry Laffer επιστρέφουν, με τον τελευταίο να πρωταγωνιστεί στο 5ο -και όχι 4ο, όπως θα έπρεπε- κεφάλαιο της σειράς. Αιτία;
Αν είναι κάτι που χαρακτηρίζει τo έτος 1989, όσον αφορά τα graphic adventure games, αυτό είναι ο «δημιουργικός οργασμός» των ανθρώπων της Sierra On-Line.