monkey island+steam problem
- Topic Author
- Visitor
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
- Yahvo
storefront.steampowered.com/down ... nstall.msi
στην συνέχεια πας στην καρτέλα mygames επιλέγεις το monkey και πατάς κάτω αριστερά install. Thatʼs it.
- Topic Author
- Visitor
Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island αν παίξω πρώτα το special edition και μετά τα episodes χάνω κάτι γενικά;
- qrious
- Yahvo
Taurnil_Mithrandir wrote: Μου παρουσιάστηκε το παιχνίδι μετά από 20 λεπτά για αυτό και απόρησα που δεν το έβλεπα. Thnks πάντως.
Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island αν παίξω πρώτα το special edition και μετά τα episodes χάνω κάτι γενικά;
Ναι χάνεις το 2 (το καλύτερο της σειράς) και το 3 που είναι επίσης πάρα πολύ καλό με εξαιρετικά γραφικά ακόμα κ για τα σημερινά δεδομένα.
Εν πάση περιπτώσει παίξε το πρώτο και αν σου αρέσει προτείνω να περιμένεις το remake του δεύτερου
- pennydunk_1
- Elite Member
- Fallen Angel
- Homo Adventurous
Ήσουν άσχετος!! Ήσουν (και ήμουν και ήταν, μην το πάρεις προσωπικά) σε παρελθοντικό χρόνο, διότι πλέον όλοι μας αποκτάμε "σχετικότητα" με την περιβόητη σειρά!!Taurnil_Mithrandir wrote: [...]Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island[...]
ΥΓ: Δε σε βλέπω στο group μας στο steam, δε σε βλέπω στο group μας... πού είσαιιιι?!
Nothing happens unless first a dream...
- crocark
- Adventure's Advocate
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
- Topic Author
- Visitor
- Fallen Angel
- Homo Adventurous
Τόοοοοσα χρόνια το έχω παράπονο κι επιτέλους (συγγνώμη, καλύτερα να πω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!) κυκλοφορεί βελτιωμένη (οπτικοακουστικά) έκδοση που μπορώ να απολαύσω κι εγώ!! Δεν 'ν' και λίγο!! Άσε που είχα πολύ όρεξη για κάτι άκρως χιουμοριστικό αυτήν την εποχή κι εφόσον το Runaway 3 δεν κυκλοφορεί τώρα, τι καλύτερο από ένα ΜΙ?! Τίποτε απαντώ μόνη μου μην απαντήσετε λάθος και σας κυνηγάω μετά!!