monkey island+steam problem

• Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
21 Ιουλ 2009 21:56 #25519 by
Αγόρασα το Secret Of Monkey Island SE από Steam. Μετά τι πρέπει να κάνω για να κάνω download?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Ιουλ 2009 22:50 #25520 by qrious
Replied by qrious on topic monkey island+steam problem
Κατεβάζεις το steam από εδώ
storefront.steampowered.com/down ... nstall.msi
στην συνέχεια πας στην καρτέλα mygames επιλέγεις το monkey και πατάς κάτω αριστερά install. Thatʼs it.

• Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
21 Ιουλ 2009 22:56 #25521 by
Replied by on topic monkey island+steam problem
Μου παρουσιάστηκε το παιχνίδι μετά από 20 λεπτά για αυτό και απόρησα που δεν το έβλεπα. Thnks πάντως.

Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island αν παίξω πρώτα το special edition και μετά τα episodes χάνω κάτι γενικά;

More
21 Ιουλ 2009 23:19 #25522 by qrious
Replied by qrious on topic Re: monkey island+steam problem

Taurnil_Mithrandir wrote: Μου παρουσιάστηκε το παιχνίδι μετά από 20 λεπτά για αυτό και απόρησα που δεν το έβλεπα. Thnks πάντως.

Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island αν παίξω πρώτα το special edition και μετά τα episodes χάνω κάτι γενικά;

Ναι χάνεις το 2 (το καλύτερο της σειράς) και το 3 που είναι επίσης πάρα πολύ καλό με εξαιρετικά γραφικά ακόμα κ για τα σημερινά δεδομένα.

Εν πάση περιπτώσει παίξε το πρώτο και αν σου αρέσει προτείνω να περιμένεις το remake του δεύτερου :wink:

More
22 Ιουλ 2009 04:11 #25524 by pennydunk_1
Replied by pennydunk_1 on topic Re: monkey island+steam problem
@Taurnil Οι τιτλοι της σειρας συνδεονται σχετικα χαλαρα, θα εγκλιματιστεις απο οποιον και να ξεκινησεις

More
22 Ιουλ 2009 10:24 #25531 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Re: monkey island+steam problem

Taurnil_Mithrandir wrote: [...]Επειδή είμαι άσχετος με τα monkey island[...]