Scratches σε Windows 7

• Tasos
  • Tasos's Avatar Topic Author
  • Templar Hunter
  • Templar Hunter
More
10 Οκτ 2010 18:39 #28745 by Tasos
Scratches σε Windows 7 was created by Tasos
Δοκίμασα το λατρεμένο Scratches (το Director's Cut) σε Windows 7 και μολις το έτρεξα αντί για την εισαγωγή είδα μια μπλε οθόνη που με ενημέρωνε πως τα Windows αντιμετώπισαν ένα πολύ σοβαρό σφάλμα και αναγκαστικά πάνε για επανεκκίνηση!!

Τι είναι πάλι τούτο???
Δεν το έχω ξαναδει!!
Any thoughts???

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Οκτ 2010 10:04 #28751 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Scratches σε Windows 7
Ναι. Και ξέρω ότι θα με πεις κολλημένο :rolleyes:

Σε είχα προειδοποιήσει για τα 7. Πιθανόν κάποιος να μπορεί να σε βοηθήσει με κάτι πιο συγκεκριμένο, αλλά γιατί βρε Τάσο δεν έβαλες dual boot στον υπολογιστή; Δε θεωρώ τα xp πιο αξιόπιστα, πως θα μπορούσα άλλωστε να εκφέρω γνώμη αφού είμαι άσχετος; Απλά τα παιχνίδια αυτά είναι φτιαγμένα για λειτουργικά της εποχής τους. Σκέψου να μπορείς σε ένα καινούριο υπολογιστή (προφανώς με τη δυνατή κάρτα γραφικών και την πολλή μνήμη που διαθέτει) να μπορείς να δεις τα (όχι και τόσο) παλιά παιχνίδια.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

• Tasos
  • Templar Hunter
  • Templar Hunter
More
11 Οκτ 2010 12:26 #28755 by Tasos
Replied by Tasos on topic Re: Scratches σε Windows 7
Δεν έβαλα φίλε μου γιατί με έψησαν πως ελάχιστα παιχνίδια θα έχουν αυτό το κόλλημα. Επιπλέον έχω ακόμα τα laptop μου με Windows XP, οπότε μπορώ να το τρέξω κι εκεί... Απλά δεν γίνεται να μην παίζει, κάποιος τρόπος θα υπάρχει!!

More
11 Οκτ 2010 13:05 #28758 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Scratches σε Windows 7