A new beginning, φωτορεπορτάζ

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
12 Σεπ 2011 19:12 #33676 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ
Γιαυτό έγραψα @giovanna μου για φθηνούς επεξεργαστές. Αναγνωρίζω ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, όλοι μας έχουμε κατεβάσει τον πήχυ. Με την πρώτη ευκαιρία χτύπα έναν! :wink: Και την αναβάθμηση σιγά σιγά, όχι όλα μονοκοπανιά. Σταδιακά.

Από εκεί και πέρα συμφωνώ με τον @Elessar. Η Daedalic έχει δει την όλη φάση τελείως εμπορίκά, και καλά κάνει, αλλά βρε αδερφέ μην φαίρεσαι τόσο γαϊδουρινά όταν οι αγοραστές που σε καρατάνε στη ζωή με τα ωραία τους λεφτουδάκια και μάλιστα σε καιρούς χαλεπούς ζητάνε τη βοήθειά σου σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετοπίζουν. Κρίμα γιατί οι γερμανοί υποτίθεται ότι είναι γνωστοί για την εξυπηρετηκότητά τους, τους έχω ζήσει άλλωστε αρκετά χρόνια. Κάποια στιγμή θα ακουστεί κανένα πικρόχολο σχόλιο στο φόρουμ τους και τότε πραγματικά δεν θα φταίει αυτός που θα παραπονιέται.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • crocark
  • Topic Author
  • Offline
  • Adventure's Advocate
  • Adventure's Advocate
More
13 Σεπ 2011 08:38 #33678 by crocark
Replied by crocark on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ
Γενικά κι όχι για το παιχνίδι.

tsampikos wrote: Κρίμα γιατί οι γερμανοί υποτίθεται ότι είναι γνωστοί για την εξυπηρετηκότητά τους


Ε, δεν μπορούσα ... :shock: Δεν αμφιβάλλω ότι τους έχεις ζήσει, αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς τους έχουμε ζήσει κι οι υπόλοιποι. Ίσως να είναι με διαφορετικό τρόπο εξυπηρετικοί όταν τους ζεις από κοντά απ' ό,τι άμα τους ζεις από μακριά. Ειλικρινά δεν μπορώ να βρω ούτε μια περίπτωση στα 33 μου χρόνια, δική μου ή γνωστού, που να έχει εξυπηρετηθεί, είτε αγόρασε παιχνίδι για υπολογιστές, είτε αυτοκίνητο, είτε ακόμη και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αγοράς ή όχι. Στα παιχνίδια, τα οποία μας ενδιαφέρουν περισσότερο, κάνε μια αναζήτηση εδώ μέσα να δεις ότι η πλειοψηφία των προβλημάτων έχει να κάνει με γερμανικές εταιρείες. Το δε φαινόμενο να μην απαντάει εταιρεία σε πρόβλημα που της έχει τεθεί για παιχνίδι της, θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί μόνο με γερμανική εταιρεία. Αντιθέτως, θυμάμαι πρόβλημα με παιχνίδι της Microids, για το οποίο δε μου έδωσαν εφαρμόσιμη λύση τελικά (το να στείλω πίσω το παιχνίδι θα μου κόστιζε πολύ πιο ακριβά από το να το ξαναγοράσω), αλλά μου στείλαν οι άνθρωποι και κάμποσα emails από Microids Γαλλίας, Καναδά, τμήμα marketing της adventure company και δε θυμάμαι κι από που αλλού.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
13 Σεπ 2011 09:10 #33680 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ
@crocark

Προφανώς και αναφέρομαι σε περίπτωση που ζεις στη Γερμανία (7 χρόνια από τη ζωή μου έφαγα εκεί) και υποχρεούσαι να συναναστρέφεσαι μαζί τους σε καθημερινή βάση. Εμένα βασικά μου είναι παντελώς αχώνευτοι, αλλά οι αλήθειες πρέπει να λέγονται. Βρίσκονται σε ένα σημείο οργάνωσης και παροχής αγαθών και υπηρεσιών στο οποίο εμείς δεν πρόκειται να φτάσουμε ποτέ όσο και αν προσπαθήσουμε. Τώρα αν οι εταιρείες τους βγάζουν παιχνίδια ή ότιδήποτε άλλο με κουσούρια και...έχει πέσει γραμμή να μην απαντάνε, τι να πω δεν ξέρω. Πρόσφατα πάντως διάβαζα, ότι από λάθος η Daedalic έβγαλε στην αγορά κάποια Harveys' New Eyes χωρίς χαρτονένιο περίβλημα/θήκη παρά μόνο με την πλαστική. Στη συνέχεια έβγαλε μια ανακοίνωση και είπε συγγνώμη λάθος, όποιος το αγόρασε...μισό μας λέει το όνομά του και του στέλνουμε τη θήκη σπίτι του. Αν μη τι άλλο μια ικανοποιήτική απάντηση για ένα όχι και τόσο μεγάλο "κακό".

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • crocark
  • Topic Author
  • Offline
  • Adventure's Advocate
  • Adventure's Advocate
More
13 Σεπ 2011 10:02 #33682 by crocark
Replied by crocark on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ

tsampikos wrote: όποιος το αγόρασε...μισό μας λέει το όνομά του και του στέλνουμε τη θήκη σπίτι του. Αν μη τι άλλο μια ικανοποιήτική απάντηση για ένα όχι και τόσο μεγάλο "κακό".

Δε λέω όχι για μια τέτοια περίπτωση, αν και πρώτη φορά την ακούω. Αλλά βαρέθηκα στα τόσα χρόνια, από μωρό παιδί, να μεγαλώνω με το μύθο της γερμανικής τεχνολογίας και της γερμανικής ποιότητας. Μια ποιότητας που εγώ δε βλέπω πουθενά. Πριν δέκα χρόνια, άμα με ρωτούσες θα σου 'λεγα εν ολίγοις για ξένα προιόντα, πάρε Γερμανό για ποιότητα κι Ιταλό για design. *&%&^%$&. Πάρε Ιταλό από την αρχή να ξεμπερδεύεις. Άμα δε σου βγει καλός και τον πετάξεις, τουλάχιστον δε θα έχεις πετάξει μαζί κι ένα σκασμό λεφτά. Άσε που τελευταία οι Γερμανοί βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τους Ιταλούς. Επίσης αν σου τύχει κάτι που διορθώνεται με ανταλλακτικά, το ιταλικό ανταλλακτικό δε θα κοστίζει όσο το ίδιο το αρχικό προιόν. Φυσικά στα παιχνίδια, που ιταλικά έχουμε τόσο συχνά όσο έχουμε κι ελληνικά, δε βρίσκει εφαρμογή ο κανόνας, οπότε γι' αυτό αναφέρθηκα παραπάνω στους Γάλλους. Δεν ξέρω πόσο φιλότιμοι είναι, αλλά τουλάχιστον είναι ευγενείς. Κι επαναλαμβάνω ότι, μιας και ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να επικοινωνήσω με τη Daedalic, γιατί δε θεωρώ σοβαρά τα προβλήματα στο παιχνίδι της, αν και τελείως μα τελείως "κουφά" και δυσανάλογα ακόμα και για ερασιτέχνες, το shock που εξέφρασα στο προηγούμενο post δεν είχε να κάνει τόσο με τα παιχνίδια, όσο με το ότι η εξυπηρετικότητα θα κολλούσε για μένα σε πολλούς λαούς, αλλά τελευταία σε Γερμανούς. Σε κάθε περίπτωση, ότι γράφω το γράφω φιλικά και αναγνωρίζω ότι μπορεί εγώ να κάνω λάθος.

Μιας όμως και το συζητάμε, κάτι που σκέφτηκα για τα παιχνίδια της Daedalic, μια καλή ιδέα θα ήταν η ίδια να γράφει μόνο το σενάριο και τους γρίφους κι εκτός από την έκδοση να παραχωρεί στη Deep Silver κι όλα τα υπόλοιπα κομμάτια της δημιουργίας ενός game.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
13 Σεπ 2011 10:17 #33683 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ
Δεν αντιλέγω ότι οι Γερμανοί έχουν κουσούρια. Αυτό που έζησα εγώ εκεί ήταν η άψογη οργάνωση και η άμεση απάντηση και λύση σε όλα. Σερβιρισμένα στο πιάτο τα πάντα. Τώρα για τα παιχνίδια και άλλους τομείς σε εξ αποστάσεως διαδικασίες δεν ξερώ. Εκεί προφανώς συναντάς διάφορα. Ας πούμε όσο ήμουν στη Γερμανία διάφορα πράγματα που παράγγελνα μέσω ίντερνετ έρχονταν κυριολεκτικά στη στιγμή, η δε επικοινωνία και ενημέρωση μέσω e-mail άψογη. Ίσως διάφορες εταιρείες, όπως η Daedalic, που ήταν μικρό γκρουπ και θέριεψε απότομα, να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να καλυμπήσουν στα βαθιά με επιτυχία, ίσως πάλι να είναι πολιτική της εταιρείας. Επειδή στην πλειοψηφία τους οι γερμανοί δουλεύουν σαν ρολόγια, δεν σημαίνει ότι αυτό ισχύει για όλους. Κι εγώ σίγουρα έχω βιώσει δυασάρεστες καταστάσεις σε θέματα εξυπηρέτησης, τις οποίες τώρα δεν θυμάμαι, γιατί μου έχει μείνει η γενική εικόνα, η οποία ήταν θετική.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • crocark
  • Topic Author
  • Offline
  • Adventure's Advocate
  • Adventure's Advocate
More
13 Σεπ 2011 10:45 #33684 by crocark
Replied by crocark on topic Re: A new beginning, φωτορεπορτάζ
Κι εγώ δε διαφωνώ με τις εμπειρίες σου, αν και κάποιες δεν είναι ενδεικτικές, π.χ. οι παραγγελίες μέσω internet. Κι εγώ όταν παραγγέλνω κάτι από ελληνικό online κατάστημα το παίρνω σε λιγότερο από 24 ώρες συνήθως. Μια άλλη παράμετρος που πρέπει να βάλουμε στο θέμα για τα παιχνίδια εφόσον το συζητάμε γενικότερα, είναι ότι είναι λογικό αυτός που έχει τις μεγαλύτερες παραγωγές να έχει προβλήματα. Και ως γνωστόν στη Γερμανία, ή μέσω αυτής, βγαίνουν οι περισσότεροι τίτλοι adventures - ή μου φαίνεται; Πρέπει κάποιος πρώτα να κουβαλήσει το γιαούρτι για να κινδυνεύσει να του χυθεί. Άμα δεν κουβαλάει ποτέ, δε θα το χύσει κιόλας. Και επειδή σαφώς είμαι προκατειλημμένος, αλλά θεωρώ ότι δεν είμαι χαζός, δεν μπορώ να παραγνωρίσω τα θετικά που χαρακτηρίζουν το γερμανικό λαό. Και πίστεψέ με δεν έχω καμία επιθυμία να χαλάσω τη θετική εικόνα κανενός. Ξεκίνησα για την εξυπηρετικότητα κι επεκτάθηκα και στην αποτελεσματικότητα. Κι όπως είπα στην αρχή όλων, στην τελική δε με νοιάζει η εξυπηρετικότητα καμιάς εταιρείας. Η αποτελεσματικότητα όπως την καταλαβαίνω εγώ είναι αυτή που μένει. Και πάρε παράδειγμα την Pendulo, μιας από τις αγαπημένες μου εταιρείες. Τι κι αν απάντησε τελικά στο πρόβλημα; Εμένα μου μένει το χειρότερο drm όλων των εποχών και το ψιλοbugάκι, το οποίο δεν είναι τόσο σοβαρό όσο του Black Mirror 3 ή του A Vampyre Story (ούτε και του A new beginning είναι τόσο σοβαρό), αλλά είναι bug. Εγώ όταν αγοράζω παιχνίδια δεν έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου την επιθυμία να στραβώσει κάτι για να τεστάρω την επικοινωνιακή ικανότητα της εταιρείας. Εγώ θέλω το κέρατο να παίξει χωρίς να χρειαστεί να ψάξω σε φόρουμς και σε support email addresses. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαλιέμαι. Το Black Mirror 3 ακόμη δεν το έχω τελειώσει από τη σκασίλα μου.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum