Loom
- BostonLow
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 410
Γιατι Χριστουγεννιατικο; Δεν ξερω, κατ' αρχας το πιξελ το ειχε παρουσιασει τετοια εποχη και το ειχα αγορασει Χριστουγεννα. Κατα δευτερον, ειναι ολα αυτα τα αστερακια και οι λαμψεις, και εκτοτε παντα τα εχω συνδυασμενα :cool:
(Και μετα απο το μικρο αυτο αποσπασμα απο το Ημερολογιο του μικρου Μποστον, προχωραμε)
Το Loom ειχε διαφημιστει ως κατι εντελως πρωτοτυπο: ηταν πανευκολο, ειχε παραξενο χειρισμο, και ηταν δημιουργημα του βετερανου Brian Moriarty. Εμενα βεβαια ποσως δε με ενδιεφεραν αυτα, και ουτε τον ηξερα τον κυριο. Για να πω την αμαρτια μου, ολοι εχουν εντυπωσιαστει απο το εν λογω παιχνιδι αλλα εγω ποτε δεν τρελλαθηκα. Τελος παντων.
ΥΠΟΘΕΣΗ
Προκειται για μια φανταστικη εποχη, η ενα φανταστικο κοσμο. Το μονο που ξερουμε για τον κοσμο του Λουμ ειναι οτι εχουν περασει απο την ιστορια 2 'σκιες' (ο,τι κι αν ηταν αυτες) και ολοι οι πολιτισμοι δεν χωριζονται σε κρατη και χωρες αλλα σε συντεχνιες.
Αυτες οι συντεχνιες (και ειδικα οι υφαντουργοι) εχουν εξειδικευτει τοσο πολυ στην τεχνη τους, που εχουν αγγιξει τα ορια της μαγειας. Οι υφαντουργοι μπορουν να υφαινουν το ιδιο το 'υφαντο' της Πραγματικοτητας.
Καποια μερα, στη συντεχνια των υφαντουργων, μια 'ρεμπελη' κοπελα που αμφισβητει τις τακτικες των Πρεσβυτερων, μπαινει στο Ιερο οπου βρισκεται ο Αργαλειος (Loom). Προσπαθωντας να απελευθερωσει τη δυναμη του, βγαινει ενα μωρο! Η κοπελα για τιμωρια μεταμορφωνεται σε κυκνο, ενω το παιδακι βρισκεται σε καραντινα ως μιασμα, υπο την προστασια της επιστατιδας του Ιερου Hetchel... ποτε-ποτε εβλεπε τον κυκνο, τη 'μητερα' του δηλαδη, που τον επισκεπτεται σε καθε του γεννεθλια, χωρις να μαθει ποια ειναι.
Εσεις ειστε αυτο το παιδι, ο Bobbin. Τελικα ειναι τα 17α γεννεθλια σας και οι Πρεσβυτεροι αποφασιζουν πλεον να δωσουν ενα τελος, τιμωρωντας και την Hetchel που σας εκπαιδευε κρυφα και παρανομα, αλλα και εσας. Την ωρα ομως που απαντατε στο καλεσμα και μπαινετε στο Ιερο, ερχεται ο κυκνος και μεταμορφωνει και τους τρεις Πρεσβυτερους σε κυκνους. Ολο το χωριο πεταει σε μια τρυπα στον ουρανο αφηνοντας σας μονο!
Μαθαινετε οτι μια "τριτη σκια" ερχεται στον κοσμο και ο κυκνος (η μητερα σας δηλαδη) ηρθε για να ελευθερωσει ολο το χωριο απο τον επερχομενο κινδυνο. Εχετε τωρα την ελευθερια να μαθετε τη μαγικη τεχνη της υφαντικης, και να βρειτε τους κυκνους.... και μετα βλεπουμε!
Στην αναζητηση θα γνωρισετε τους Βοσκους, τους Υαλοποιους και τους Σιδηρουργους. Ολα αυτα θα ανατραπουν οταν συναντησετε ενα μεγαλομανη Κληρικο που εχει σκοπο να χρησιμοποιησει τη δυναμη των υφαντουργων και να κατακτησει τον κοσμο με καταστροφικα αποτελεσματα.
ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ
Τα γραφικα ειναι ελαφρως βελτιωμενα απο το Indiana Jones and the last Crusade (το αμεσως προηγουμενο παιχνιδι της εταιρειας). Οι χαρακτηρες ειναι πιο ευκινητοι και ελευθεροι, ενω τα σκηνικα φαινονται κι αυτα σχεδιασμενα με περισσοτερη πλαστικοτητα και ελευθερια. Σε καποια σημεια εχουν προσπαθησει να δωσουν ενδιαφεροντα φωτισμο.
Δυστυχως στο πισι η κανονικη εκδοση ηταν με 16 χρωματα. Βασιλιας εκεινη την εποχη ηταν η Αμιγκα!! Τα 256 χρωματα τα ειδαμε πολυ αργοτερα, στην εκδοση για CD, η οποια ομως ειχε αλλα μειονεκτηματα, κομμενους διαλογους, ελειπαν τα κοντινα πλανα κλπ
Δεν ειναι λιγα τα animated sequences και πολλα 'εφφε'. Τα σκηνικα ειναι γεματα αστερακια που λαμπυριζουν, αστερακια εχουμε και οταν κανουμε ενα spell, οπως και αλλα εφφε, μεταμορφωσεις, δρακοι που πετανε κλπ. Ηταν ωραια πραγματα να βλεπεις για εκεινη την εποχη.
Η μουσικη ειναι 100% αποτελουμενη απο κομματια του Τσαικοφσκυ και ειδικα απο τη Λιμνη των Κυκνων (κυκνοι! το πιασατε ετσι; ). Το γιατι αποφασισαν να το κανουν αυτο δεν ξερω, ισως να ειναι φανς του εν λογω συνθετη. Το κατα ποσο ταιριαζει ομως στο context ας το κρινουν αλλοι. Η μουσικη παντως δεν ειναι κλασσικη ουτε ορχηστρικη. Ακουγεται ως συνθεσαιζερ και γενικως ηλεκτρονικα 'οργανα', κατι που το θεωρησα αρκετα πρωτοτυπο. Μια φορα παντως ο Τσαικοφσκυ αρχισε να μου αρεσει, χαρη στο Λουμ!! (αλλα συντομα μου περασε)
Η εκδοση για CD ειναι talkie, με παρα πολυ καλη ποιοτητα ηχου στις ομιλιες. Αλλωστε οι ομιλιες εβγαιναν κατευθειαν απο το CD track, κατι που ειλικρινα δεν το εχω ξαναδει σε κανενα αλλο παιχνιδι. Μου εκανε εντυπωση οτι οι φωνες των ηθοποιων ηταν ιδιες με αυτες που ακουγονται στην κασετα με το δραματοποιημενο διαλογο!
You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- BostonLow
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 410
Ο χειρισμος διαφημιστηκε ως κατι το εντελως προτοτυπο. ΠΡαγματικα δεν εχετε εντολες ουτε Inventory. Εκτος του οτι μπορειτε να εξετασετε ενα αντικειμενο που αναγνωριζει το παιχνιδι, απλα επιδρατε στο περιβαλλον κανοντας διαφορα μαγικα. Τα μαγικα σχηματιζονται με συνδυασμο απο νοτες. Παροτι ομολογω οτι ηταν οντως προτοτυπο, δε με ενθουσιασε. Εχω ξαναδει μαγικα σε adventure (πχ Quest for Glory)
Το ολο κονσεπτ ειναι το να μαθαινετε νεους συνδυασμους απο νοτες (δηλαδη μαγικα), να σημειωνετε, και να τα χρησιμοποιησετε οταν χρειαστει.
Στην αρχη μπορειτε να παιξετε μονο 4 νοτες. Οταν ομως φτανετε σε αλλα σημεια, ανεβαινετε 'επιπεδο' και κερδιζετε μια νοτα ψηλοτερα. Αυτο σημαινει οτι μαθαινετε και καποια μαγικα τα οποια δεν μπορειτε να τα παιξετε αμεσως, αλλα αργοτερα, αφου ανεβειτε!
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ (και παραπονακια)
Το Λουμ εχει πατησει πανω στην 'εντυπωση' που αφησε, και δικαιολογημενα, αυτη η παραγραφος ειναι η μεγαλυτερη σε αυτο το ρηβιου γιατι θα σας βγαλω τις ενδομυχες σκεψεις μου που εχω τοσα χρονια για αυτο το κλασσικο παιχνιδι.
Το Λουμ εχει μεινει στην ιστορια οχι μονο ως ενα απο τα πιο πρωτοτυπα adventures, αλλα και απο τα πιο ευκολα και μικρα. Αυτο ειναι και καλο και κακο. Φυσικα και ειναι η καλυτερη επιλογη για το πρωτο adventure καποιου (η για ενα παιδακι, αν και δε θα καταλαβει την υποθεση), ομως για σεναριο fantasy και μυθοπλασιας, ειναι πολυ ρηχο.
Το πακετο συνοδευεται απο μια κασετα με δραματοποιημενους διαλογους που εξηγουν την προιστορια τοσο του κοσμου του Λουμ οσο και για τη γεννηση σας, αλλα αυτο δεν εμβαθυνει καθολου.
Δεν εξηγειται η κοσμολογια του φανταστικου κοσμου, αν ειστε στη γη η σε καποιο αλλο συμπαν, δεν εξηγειται τι ηταν οι "σκιες". Υπαρχει ενα μαγικο και σουρεαλιστικο κατιτίς παντου, βγαλμενο απο τις εποχες των interactive fiction οπου δε χρειαζοταν πολλη αναλυση, κατι το οποιο ομως εμενα με αφησε ανικανοποιητο.
Καποιες τοποθεσιες του gameplay ειναι 'ανοιχτες' και σας αφηνουν ελευθερια να δοκιμασετε πραγματα, να κανετε λαθος spells σε λαθος πραγματα, να πατε καπου πιο νωρις απο ο,τι επρεπε (για να σας στειλουν πισω μετα), η να δοκιμασετε εναλλακτικα spells σε καποιο γριφο... αλλα εκει εξαντλειται το βαθος του παιχνιδιου. Το σεναριο (που αναφεραμε οτι ειναι μικρο; ) σας παρασερνει στη δινη των γεγονοτων.
Δεν εχετε εναλλακτικες επιλογες, δεν μπορειτε να δοκιμασετε αλλα πραγματα. Θα δειτε απλα μια ιστορια. Σα να βλεπετε Interactive movie η βιβλιο. Μακαρι να μπορουσαμε να αλλαξουμε την πορεια καποιων γεγονοτων, η να υπηρχε ενα random στοιχειο (περα απο το συνδυασμο των νοτων). Ξερω οτι ακουγεται οτι ζηταω πολλα αλλα κατι τετοιο θα αυξαινε το reblayability χωρις να μεγαλωσει το μεγεθος!! (και αυτα περι εναλλακλτικων λυσεων υπηρχαν ηδη στο Ιντιανα Τζοουνς).
Να φανταστειτε οτι μεχρι και τις τελευταιες φορες που το επαιζα ηλπιζα ενδομυχα μεσα μου να βρω κατι καινουργιο, που δεν ειχα ανακαλυψει! Καποιο κρυφο sidequest, καποια μυστικη 'εξοδο' στο βαθος καποιας οθονης που θα μου επιτρεψει να εξερευνησω τον υπολοιπο κοσμο! Μπα, αλλο ενα παιχνιδι που το εχω ξεψαχνισει (και ουτε καν το απηλαυσα οπως μερικα αλλα). Ξερω μεχρι και ολα τα easter eggs (τα οποια ειναι ελαχιστα)
Τετοια 'πρωτοτυπα' παιχνιδια μπορω να κανω κι εγω, κυριε Brian, που δε σας ξερω! Ισως ακουγομαι αυστηρος αλλα απο τοτε που το πρωτοπαιξα, εχουν αλλαξει πολλα πραγματα. Καταρχας διαβασα Τολκιν και εμαθα τι θα πει μυθοπλασια :cool:
Κριμα που δε βγηκαν τα προγραμματισμενα sequels, που ισως εκαναν τον κοσμο του Λουμ (αλλα και το ιδιο το παιχνιδι) πιο πλουσιο. Το μονο μυθοπλαστικο στοιχειο ηταν το βιβλιο του μαθητευομενου υφανρουργου μεσα στο πακετο, που εδινε περιγραφες και 'ιστορικες' πληροφοριες για το καθε μαγικο που υπαρχει (απο τα οποια μονο πολυ λιγα θα εμφανιστουν στο παιχνιδι). Ομορφα εικονογραφημενο και εδινε μια αλλη διασταση βαθους, που δυστυχως απουσιαζει απο το παιχνιδι.
Οταν μεγαλωσα μου εκανε ομως εντυπωση το λεξιλογιο του παιχνιδιου. Οι Πρεσβυτεροι των υφαντουργων εχουν τα ονοματα των τριων Μοιρων απο τη μυθολογια (αυτες με το νημα!). Ο χαρακτηρας λεγεται Bobbin και η "μητερα" του Cygna (θηλυκος κυκνος). Το μαγικο ραβδι λέγεται distaff (ρόκα) τα μαγικα αντι για spells λεγονται drafts και η ασκηση των draft λεγεται spin. Ολα αυτα ειναι αγγλικες ορολογιες που εχουν να κανουν με κλωστοϋφαντουργια (και συγχωρεστε με που δεν ξερω τις μεταφρασεις τους!). Αλλα ονοματα ειναι η Fleece Firmflanks απο τη συντεχνια των βοσκων, ο Master Goodmold απο τους γυαλοποιους και ο Rusty Nailbender απο τους σιδηρουργους... ονοματα κι αυτα!!
Προτεινω να ριξετε μια ματια στο en.wikipedia.org/wiki/LOOM , το οποιο αρθρο εχει αρκετες 'παρασκηνιακες' πληροφοριες σχετικα με την παραγωγη, την εκδοση για CD, τις συνεχειες που ακυρωθηκαν κλπ.
Αυτα με τις παιδικες μου χριστουγεννιατικες αναμνησεις. Καλα χριστουγεννα σε ολους, και ευχομαι να τα χρωματισουν ομορφα games!
You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Ο κόσμος του είχε μία εντελώς ονειρώδη υφή, η μουσική του εκπληκτική, οι χαρακτήρες του μοναδικοί και γενικά ένα ταξίδι που στο τέλος σου αφήνει μία εκπληκτική πληρότητα.
Είναι σίγουρα κρίμα που ακυρώθηκαν οι δύο συνέχειες του αλλά ίσως μερικά πράγματα φτιάχτηκαν για να είναι μοναδικά...
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
[Το ό,τι τα παιχνίδια πλέον δεν αφήνουν την αίσθηση που άφηναν τέτοια παιχνίδια δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε μιας και πιστεύω πως όλοι μας το θεωρούμε αυτονόητο.]
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
'Ομως...
Boston wrote: Τετοια 'πρωτοτυπα' παιχνιδια μπορω να κανω κι εγω, κυριε Brian, που δε σας ξερω! Ισως ακουγομαι αυστηρος αλλα απο τοτε που το πρωτοπαιξα, εχουν αλλαξει πολλα πραγματα. Καταρχας διαβασα Τολκιν και εμαθα τι θα πει μυθοπλασια
Με στενοχώρησες τώρα... Τί σύγκριση είναι αυτή;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- BostonLow
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 410
Mortal wrote: [Το ό,τι τα παιχνίδια πλέον δεν αφήνουν την αίσθηση που άφηναν τέτοια παιχνίδια δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε μιας και πιστεύω πως όλοι μας το θεωρούμε αυτονόητο.]
Για αυτο ακριβως το λογο εχω μεινει σε εκεινη την εποχη
You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- BostonLow
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 410
Περιοχες του κοσμου του Λουμ
Woonsocket Chapter
Elstree
Lesser Uxbridge
Gainsborough Blind Spot?
Penumbrian?
Whetstone Bridge
Loom island
Shore of Wonder
Συντεχνιες
Clerics
Undertaker
Florist
Seismologists
Embalmers
Career Politicians (!?)
Assassins (!?)
Miners
Weavers
Umbrella Openers. (δεν κανω πλακα )
Dancers
Psychotherapists.
Shepherds
Organists
Nannies
Anesthesiologists
Conductors
Firefighters
Blacksmiths
Order of Statisticians.
Vintners
Mages
Χρονολογιο
1716 Bandages start being treated with Healing by the Weavers
4200 With the development of Emptying, the streams of Woondocket stop to run green with the discared dyes of chemists
4202 Double Deluge
5992 Expedition of Fifth Elder Spindleshank to the rain forests of Lesser Uxbridge that yealded Waterproofing draft
6003 Poison Galoshes Panic which almost resulted in a a ban of Waterproofing
6222 Guild of Firefighters awards the Weavers with the Plaque of Distinction for the development of Extinguishing
6529 Disband of the Embalmers. Legal battle awarded the rights of Rending to the Guild of Career Pliticians
7331 Great Earthquake. Demand of luminous tapestries from the Guild of Miners fell off.
7550 Whetstone Bridge Treaty among the Blacksmiths and Weavers which prohibits the use of Sharpening on weapons
7770 Sack of Crystalgard
7610 423rd Conclave of the Guilds, held at Elstree and first spun of Pattern of Tongues. Star of the Undertaker Florist war
7983 Lady Cygna is born
8004 Birth of Bobbin
8020 Loom
8110 End of the Undertaker Florist war
You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
BostonLow wrote:
Mortal wrote: [Το ό,τι τα παιχνίδια πλέον δεν αφήνουν την αίσθηση που άφηναν τέτοια παιχνίδια δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε μιας και πιστεύω πως όλοι μας το θεωρούμε αυτονόητο.]
Για αυτο ακριβως το λογο εχω μεινει σε εκεινη την εποχη
Ίσως αυτό να μην οφείλεται στο αν ένα παιχνίδι είναι καλύτερο ή όχι, αλλά στο πότε τα παίξαμε, σε ποια ηλικία, τι υπήρχε για σύγκριση τότε κ.λπ. Το θέτω σαν ερώτημα, απαραίτητο για το υποκειμενικό της συζήτησης, αν και για εμένα δεν τίθονται τα θέματα "ίσως" και "αυτονόητο". Θεωρώ τα σημερινά παιχνίδια ως σύνολό καλύτερα.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- BostonLow
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 410
odnorf wrote: Ίσως αυτό να μην οφείλεται στο αν ένα παιχνίδι είναι καλύτερο ή όχι, αλλά στο πότε τα παίξαμε, σε ποια ηλικία, τι υπήρχε για σύγκριση τότε κ.λπ. Το θέτω σαν ερώτημα, απαραίτητο για το υποκειμενικό της συζήτησης, αν και για εμένα δεν τίθονται τα θέματα "ίσως" και "αυτονόητο". Θεωρώ τα σημερινά παιχνίδια ως σύνολό καλύτερα.
Θα πω ψεματα αν πω οτι αυτο που λες δεν το εχω σκεφτει
Μια παρομοια συζητηση ειχαμε εδω adventureadvocate.gr/html/index. ... c&start=15
You start talking to yourself when you realise that you already know what you are going to say - [i:1o506f1o]Leisure Suit Larry[/i:1o506f1o] (οταν κανεις κλικ το talk icon πανω στον εαυτο σου)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Την εποχή που βγήκε το Loom υπήρχαν λιγότερα παιχνίδια σε ποικιλία και τα περισσότερα δεν είχαν ούτε κατ' ιδέα τα γραφικά και την μουσική του, οπότε ίσως και για αυτό να εντυπωσίασε τόσο πολύ κόσμο. Τότε είχαμε πολλά shmups και λίγα παιχνίδια με πλήρη ιστορία, ενώ σήμερα από το πιο απλό action μέχρι το πιο βαρβάτο RPG όλα τους έχουν μια αξιοπρεπή ιστορία που σου επιτρέπει να την ακολουθήσεις και ανάλογα με την ποιότητα του περιβάλλοντος να την ζήσεις.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
Η "κακή ιδέα του episodic gaming" δεν είναι κατ'ανάγκη για όλους κακή. Εμένα μου αρέσει πολύ (όπως και στον Ron Gilbert ), την υποστηρίζω και ελπίζω να επεκταθεί περισσότερο (σήμερα είναι σε παιδικό στάδιο και δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει μπει παντού). Δίνει σπάνιες δυνατότητες σε νέους δημιουργούς και μικρές ομάδες και είναι ένας από τους λίγους τρόπους να περάσεις κάτω από τις σιαγόνες εταιρειών με καρκινογόνο ανάπτυξη (για παράδειγμα η EA).
(είμαστε για άλλη μια φορά εκτός θέματος)
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Χμ... Να το θέσω διαφορετικά, παίζεις ένα παιχνίδι, είναι ωραίο, το χαίρεσαι, και τσουπ σε φτάνει στο cliffhanger. Το αφήνεις (και αφού σου αρέσει η ιδέα) και περιμένεις την συνέχεια. Και τσουπ γίνεται κάτι στην παγκόσμια αγορά και κλείνουν μερικές εκατοντάδες επιχειρήσεις, και μεταξύ τους κι αυτή που έβγαζε το παιχνίδι. Και τώρα τι? Αυτό είναι το πρώτο αρνητικό που βρίσκω προσωπικά και που (επειδή μου αρέσουν οι ιστορίες που τελειώνουν) δεν μπορώ να χωνέψω και για αυτό το απορρίπτω. Αντίστοιχα παραδείγματα έχω από τον τηλεοπτικό χώρο που έχω αυτή την στιγμή πολλές σειρές που απλά ξεκίνησαν και στην συνέχεια τα studios της ακύρωσαν ή πέθαναν οι πρωταγονιστές και δεν μπορούσαν να συνεχίσουν με αυτό που είχαν σκεφτεί, ή απλά άρεσαν σε πολύ λίγους για να τις συνεχίσουν. Π.χ. προχθές έμαθα πως το 4400 ακυρώθηκε, ή παλαιότερα είχα δει να χάνονται σειρές όπως το Crusade, το Firefly, το Oddysey 5 και άλλες. Μπορείς να παίξεις ένα παιχνίδι που χτίζεται σε κεφάλαια σε διάρκεια πολλών ετών; Θα ήταν σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο 500 σελίδων σε 10 χρόνια. Δεν βγάζει νόημα, έτσι; Χμ;
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.