Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper
- giovanna
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Σε όλη την περιοχή επικρατεί πανικός. Ο Sherlock Holmes αναλαμβάνει την υπόθεση μόνος του με τον απώτερο σκοπό να σταματήσει τον Jack the Ripper να εκτελέσει τον επόμενο του φόνο και να ανακαλύψει την ταυτότητα του. Πραγματικά στο τέλος επιτυχαίνει να βρει ποιος είναι αλλά δεν τον προδίδει στην αστυνομία, απλώς τον παραδίδει στους δικούς του ανθρώπους που αυτοί τελικά θα είναι οι κριτές του. Οι φόνοι σταμάτησαν αλλά όπως όλοι ξέρετε ουδέποτε η Αστυνομία έμαθε την πραγματική ταυτότητα του Jack The Ripper και έτσι αναγκαστικά έκλεισε την υπόθεση το 1891.
Τα γραφικά είναι 3D και έχεις την δυνατότητα να παίξεις το παιγνίδι σε προοπτική πρώτου ή τρίτου προσώπου. Εγώ το έπαιξα σε τρίτο πρόσωπο και έτσι δεν είχα κανένα πρόβλημα, έβλεπα τον Sherlock και τον κινούσα όπως εγώ ήθελα (επιτέλους) γιατί στα προηγούμενα παιγνίδια ήτανε τραγική η κίνηση).
Τα γραφικά είναι εκπληκτικά, σοκάκια με ανθρώπους που κινούνται, τοποθεσίες μέσα στο σκοτάδι που αληθινά και μόνο που τα βλέπεις στην οθόνη σου φοβάσαι ότι θα είσαι εσύ το επόμενο θύμα του Jack. Μια τέλεια αναπαράσταση του Βικτωριανού Λονδίνου.
Ο ήχος καλός, η μουσική όχι κάτι που σου μένει αξέχαστη απλώς ντύνει ευπρεπώς τις σκηνές. Οι διάλογοι δοσμένοι στην κλασική αργκό του Λονδίνου στην αρχή σε ξενίζει αλλά όταν την συνηθίζεις απλώς προσπαθείς να καταλάβεις τις θέλει να πει ο ποιητής γιατί όσο καλά Αγγλικά να γνωρίζεις η αργκό είναι αργκό.
Ο χειρισμό είναι ο κλασικός των click & point adventure παιγνιδιών. Με δεξιό κλικ έχει πρόσβαση στο Inventory σου, στους διαλόγους, στα Documents, στα Reports, στον χάρτη του Λονδίνου και του White Chapel, όπου μεταφέρεσαι αυτόματα μόλις επισκεφτείς μια περιοχή για πρώτη φορά, Resume, Deduction όπου εδώ εξάγεις όλα τα συμπεράσματα που έχεις καταλήξει, Conclusions, Timer scale και αλλαγή προοπτικής 1ου ή τρίτου προσώπου.
Με το πλήκτρο space bar βλέπεις όλα τα hot σημεία του παιγνιδιού και πιστέψτε με είναι πάρα πολύ χρήσιμο ειδικά όταν κινείσαι βράδυ σε σκοτεινά σοκάκια γεμάτα σκουπίδια, χαρτιά, ξύλα και ναι ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται αντικείμενα που σου είναι χρήσιμα.
Το παιγνίδι είναι πάρα πολύ μεγάλο σε διάρκεια εγώ έκανα αρκετό καιρό να το τελειώσω και παρόλο που μερικοί οι γρίφοι του ήτανε αρκετά δύσκολοι και μερικές φορές πανεύκολοι δηλαδή να χρησιμοποιήσω αντικείμενα από το inventory να τα συνδυάσω μεταξύ τους με κράτησε σε ενδιαφέρον.
Κατά την διάρκεια του παιγνιδιού χειρίζεσαι τον Sherlock και τον Watson. Το πιο σπαστικό στο παιγνίδι είναι όταν θέλεις σαν Sherlock να πας σε ένα ορισμένο σημείο για να κάνεις την έρευνα σου, ο Watson σε ακολουθεί σαν σκυλάκι και πολλές φορές στέκεται μπροστά σου, ή πατάει ένα αντικείμενα που εσύ χρειάζεσαι. Εκείνες τις φορές με μεγάλη χαρά θα γινόμουνα Jack και θα τον στραγγάλιζα. Αλλά τον έρμο τον λυπήθηκα επίσης. Δεν σας λέω γιατί αλλά πραγματικά θα εκπλαγείτε όταν δείτε τις ανθρώπινες αδυναμίες που κουβαλάει ένας γιατρός μπροστά σε ένα αποτρόπαιο φόνο.
Δείτε το είναι πολύ ενδιαφέρον και θα σας ιντριγκάρει μέχρι την τελευταία στιγμή
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
-Μετά τους απίστευτης δυσκολίας αλλά συνάμα προκλητικούς γρίφους του Arsin Lupin περίμενα κάτι αντίστοιχο. Αντίθετα αυτό που είδα ήταν ένα παιχνίδι γεμάτο fetch quests στα οποία μάλιστα υπέκειπτε πολύ συχνά και ο Sherlock! Εξαιρούνται οι πολύ καλοί γρίφοι με τα deductions...
-Ξαφνικά εκεί που έπαιζες και η δράση κυλούσε (ως Watson αν θυμάμαι καλά) o χαρακτήρας σου έλεγε πως κουράστηκε και επέστρεφες στη Βaker Street αφήνοντας στη μέση αυτό που είχες να κάνεις. Μάλιστα πολλές φορές η δράση συνεχιζε μετά παο αρκετές ημέρες κατά τις οποίες ο Sherlock καθόταν άπραγος ενώ το Λονδίνο βρισκόταν υπό τη διαρκή απειλή του Jack!
-Δεν αισθάνθηκα ούτε λεπτό την απειλή του Jack στην ατμόσφαιρα. Αντίθετα στο Lupin η ατμόσφαιρα ήταν σαφέστατα πιο ηλεκτρισμένη!
Κατά τα άλλα το είχα χαρεί αρκετά και είχε συμπέσει και με την αγορά της καινούργιας μου οθόνης, οπότε ένας λόγος παραπάνω!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Τα γραφικά ήταν όντως πολυ ωραία καθλως και η περιηγηση σε πρωτο προσωπο, αλλα δυστυχώς δεν αρκούν..
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Το παιχνίδι δεν έχει ρυθμό, οι γρίφοι είναι 'εγκάθετοι' (δεν βρίσκω άλλη λέξη αυτή τη στιγμή για να τους περιγράψω), η ιστορία σέρνεται και έχει ανάγει το 'για να σου δώσω το τάδε θα πρέπει να μου κάνεις τη δείνα εξυπηρέτηση' σε επιστήμη.
Το μόνο λίγο που με κρατάει είναι πως έχω διαβάσει ότι δίνει μια ενδιαφέρουσα τροπή στην ιστορία του αντεροβγάλτη, οπότε κάνω υπομονή.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Θυμάμαι με τι προσδοκίες το είχα ξεκινήσει και πόσο ξενέρωσα όταν - από την αρχή κιόλας - ο τεράστιος Σέρλοκ αναλώνεται σε fetch quests. - "Για να σου πω αυτό φέρε μου το τάδε αντικείμενο" κλπ. Η συνέχεια είναι ακόμα χειρότερη με κακούς και ασύνδετους γρίφους, χαζούς διαλόγους και εντελώς παράταιρη δομή.
Το είχα προχωρήσει αρκετά μα όταν έφτασα πια σε μία βαλίτσα που το κλείδωμα της αφορούσε τον...αμερικάνικο εμφύλιο - ε εκεί πια σήκωσα τα χέρια ψηλά.
ΥΓ. dream, ο χαρακτηρισμός "εγκάθετοι γρίφοι" πραγματικά μπαίνει στο πάνθεον
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
@ Dream
Θα σου πρότεινα να δεις την αντίστοιχη βρετανική σειρά (whitechapel). Έχει 2 κύκλους με 3 μόνο επεισόδια στον καθένα. Ειδικά ο πρώτος λέει πολύ!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Για τα παιχνίδια έχοντας παίξει όλα του Holmes εκτός απ το Case of the silver earring μπορώ με σιγουριά να πω ότι τα μόνα που αξίζουν είναι το Case of the serrated scalpel και το Case of the rose tattoo.
Από τα παιχνίδια που βασίζονται στα βιβλία της Agatha Christie ξεκίνησα και παράτησα σχεδόν αμέσως το And then there were none και από τότε δεν ασχολήθηκα με κανένα άλλο.
ΥΓ.Πώς γίνεται να σνιφάρει ο ήρωας ενός βιβλίου?
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Πώπω άκυρος και ...εγκάθετος .elessar wrote: Το είχα προχωρήσει αρκετά μα όταν έφτασα πια σε μία βαλίτσα που το κλείδωμα της αφορούσε τον...αμερικάνικο εμφύλιο - ε εκεί πια σήκωσα τα χέρια ψηλά
Υπάρχει πάνω σε μια ντουλάπα και δεν κολλάει πουθενά απολύτως. Αν δεν είσαι Αμερικάνος ιστορικός, θέλει internet για να λυθεί... και πολύ τύχη.
Τάσο, ευχαριστώ θα το έχω υπόψιν μου.
Πραγματεύεται τα γνωστά;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Γιατί θεωρώ το παιχνίδι άνισο; Οι γρίφοι του. Στο πρώτο μισό του παιχνιδιού πραγματικά το χαντακώνουν. Όχι πως δεν είναι διασκεδαστικοί ή έξυπνοι, κάθε άλλο. Απλώς θεωρώ πως στο πρώτο μισό του παιχνιδιού είναι κατά κάποιο τρόπο εκτός θέματος. Όλα αυτά τα fetch quests και τα ξεκλειδώματα μηχανισμών-ασκήσεις λογικής θα είχαν θέση σε ένα ανάλαφρο περιπετειώδες παιχνίδι, τι δουλειά όμως έχουν σε ένα adventure μυστηρίου και αστυνομικής έρευνας; Πραγματικά θα προτιμούσα χίλιες φορές να υπάρχουν λιγότεροι γρίφοι και να περιπλανηθώ στον ατμοσφαιρικό κόσμο του Whitechapel ανακρίνοντας μάρτυρες και ενδεχόμενους υπόπτους (όπως στο επίσης εξαιρετικό -παλαιότερο βέβαια και άλλης εταιρίας- Case of the Rose Tattoo). Με τον τρόπο αυτό θα γίνονταν και κάτι παραπάνω από απλώς διακοσμητικοί όλοι αυτοί οι non-playable characters που περιφέρονταν γύρω από τον Holmes. Είναι κρίμα, ειδικά δεδομένου ότι στα σημεία όπου το παιχνίδι γίνεται πραγματικά adventure αστυνομικής έρευνας (πχ στους τόπους των φόνων), οι γρίφοι και οι μηχανισμοί έρευνας (εύρεση στοιχείων, deduction, time of events) λειτουργούν άψογα. Λες και οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν είχαν εμπιστοσύνη στο δημιούργημά τους και το μπόλιασαν τεχνητά με πιο παραδοσιακά, αλλά τελικά παράταιρα στοιχεία. Ευτυχώς στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού (νομίζω αμέσως μετά από τον διαβόητο γρίφο του εμφυλίου πολέμου) οι άσχετοι γρίφοι περιορίζονται αισθητά και αρχίζει να κυριαρχεί επιτέλους το στοιχείο της εξερεύνησης και της αστυνομικής έρευνας, όποτε το παιχνίδι επιτέλους απογειώνεται, μέχρι το υποβλητικό και ευτυχώς ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ(!!!) φινάλε.
Γενικά ένα εξαιρετικό παιχνίδι με κάποια προβλήματα σε ορισμένους τομείς, αλλά και ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε κάποιους άλλους. Πάντως θα περίμενα να συζητηθεί περισσότερο η εκπληκτική full-3D απεικόνιση του Whitechapel. Θεωρώ ότι είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τα σύγχρονα adventure, που σε μεγάλο βαθμό εγκαταλήφθηκε μετά τις πρώτες όχι απόλυτα επιτυχημένες προσπάθειες στα τέλη της δεκαετίας του 90. Εκτός και αν έχουν κυκλοφορήσει και άλλοι παρόμοιοι τίτλοι που τους αγνοώ, πιστεύω ότι αυτού του τύπου η γραφική απεικόνιση σε adventure είναι εξαιρετικά σπάνια, τη στιγμή που είναι αυτονόητη σε άλλα είδη παιχνιδιών. Και το βρίσκω τουλάχιστον παράδοξο, το κατεξοχήν είδος παιχνιδιών εξερεύνησης να χρησιμοποιεί από σπάνια έως καθόλου ακριβώς εκείνη τη μορφή γραφικής απεικόνισης που ταιριάζει περισσότερο στην εξερεύνηση. (Όλα αυτά τα λέω, χωρίς να υποτιμώ την αξία και την ομορφιά ένος καλοστημένου 2D point and click adventure τίτλου.)
Ουαου, μυθιστόρημα έγραψα!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Castledoque wrote: ... η εκπληκτική full-3D απεικόνιση του Whitechapel. Θεωρώ ότι είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τα σύγχρονα adventure, που σε μεγάλο βαθμό εγκαταλήφθηκε μετά τις πρώτες όχι απόλυτα επιτυχημένες προσπάθειες στα τέλη της δεκαετίας του 90. Εκτός και αν έχουν κυκλοφορήσει και άλλοι παρόμοιοι τίτλοι που τους αγνοώ, πιστεύω ότι αυτού του τύπου η γραφική απεικόνιση σε adventure είναι εξαιρετικά σπάνια, τη στιγμή που είναι αυτονόητη σε άλλα είδη παιχνιδιών. Και το βρίσκω τουλάχιστον παράδοξο, το κατεξοχήν είδος παιχνιδιών εξερεύνησης να χρησιμοποιεί από σπάνια έως καθόλου ακριβώς εκείνη τη μορφή γραφικής απεικόνισης που ταιριάζει περισσότερο στην εξερεύνηση. (Όλα αυτά τα λέω, χωρίς να υποτιμώ την αξία και την ομορφιά ένος καλοστημένου 2D point and click adventure τίτλου.)
Δε φαντάζεσαι πόσο συφωνώ. Και να σκεφτείς ότι μου αρέσουν τα κλασσικά 2.5D point and click adventures...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.