Ankh 1: Reverse the Curse
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
21 Σεπ 2011 20:25 #33734
by tsampikos
Ankh 1: Reverse the Curse was created by tsampikos
To υπέροχο Ankh: Reverse the Curse, είναι δημιούργημα της Deck 13, της εταιρείας που μας έχει δώσει τα Jack Keane και Ηaunted (προσέχώς η αγγλική έκδοση). Το Ankh, όταν και κυκλοφόρησε στη Γερμανία το 2006 βραβεύτηκε ως το καλύτερο παιχνίδι της χρονιάς (ανεξαρτήτου κατηγορίας). Ας δούμε το γιατί.
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Ο παίκτης παίρνει το ρόλο του νεαρού Αιγύπτιου Assil, γιου ενός καταξιωμένου αρχιτέκτονα του Κάιρο. Όταν μια μέρα έπαιζε με τους φίλους του μέσα σε μια πυραμίδα, από ένα αστείο ξύπνησε μία μούμια. H μούμια ρίχνει μια σκοτεινή κατάρα στον Assil, ο οποίος έχει 24 ώρες χρόνο να την πετάξει από πάνω του, διαφορετικά θα πεθάνει. Για καλή του τύχη από το συμβάν θα βρεθεί στα χέρια του, έστω και εκ παραδρομής, ένα μαγικό αιγυπτιακό μενταγιόν (Ankh), η ύπαρξη του οποίου μπορεί να τον βοηθήσει στις προσπάθειές του. Γνωρίζοντας απίθανους χαρακτήρες, αλλά και βιώνοντας τρελές καταστάσεις καλούμαστε να βοηθήσουμε τον Assil στην προσπάθειά του να απαλλαγεί από τη θανατηφόρα κατάρα. Το σενάριο του παιχνιδιού είναι γενικά απλό, ταυτόχρονα όμως ωραίο και πρωτότυπο. Αυτό είναι και το πρώτο στοιχείο που κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει, καθώς Adventures με παρεμφερή ιστορία, τουλάχιστον μέχρι εκείνο το χρονικό διάστημα είχαν εμφανιστεί από ελάχιστα εώς καθόλου στην αγορά.
ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ:
Παρ'οτι η μηχανή που χρησιμοποιήθηκε για να φτιαχτούν τα γραφικά του Ankh αποτελεί "ανοικτό λογισμικό" (freeware) το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Τα γραφικά του παιχνιδιού έχουν καρτουνίστικο-χειροποίητο χαρακτήρα και είναι ομόρφα. Δεν υπάρχει η μέγιστη λεπτομέρεια στην απόδοση των τοπίων και των χαρακτήρων, ωστόσο αυτό δεν προβληματίζει καθόλου, γιατί τα γραφικά είναι καθαρά και καλοφτιαγμένα, ενώ η τεχνοτροπία δεν απαιτούσε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι οι αποχρώσεις του κίτρινου και του καφέ, όπως αρμόζει σε κάθε περιγραφή Αιγιπτιακού τοπίου. Ωστόσο υπάρχουν και άλλες τοποθεσίες όπου τα χρώματα είναι σαφώς περισσότερα και πολύ όμορφα δωσμένα. Τα γραφικά του παιχνιδιού συμβάλλουν απόλυτα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, η οποία είναι εξαιρετική. Η κίνηση των χαρακτήρων είναι ομαλή. Ο Αssil δεν κινείται πολύ γρήγορα, αλλά με διπλό πάτημα του πλήκτρου του ποντικιού τον κάνουμε να τρέχει, οπότε ξεπερνίεται και αυτό το πρόβλημα. Γενικά πάντως το οπτικό θέαμα του παιχνιδιού κρίνεται κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικό ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα.
Ο ήχος του παιχνιδιού είναι καλός, χωρίς να είναι κάτι το τέλειο. Ανατολίτικες μελωδίες συνοδεύουν τον Assil κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, κάτι που ανεβάζει θετικά την ατμόσφαιρά της. Το voice acting είναι πολύ καλό και αστείο. Οι διάλογοι μεταξύ τρίτων προσώπων με έκαναν και γέλασα γιατί ήταν πραγματικά εύθυμοι.
ΒΑΘΜΟΣ:9/10
GAMEPLAY-ΓΡΙΦΟΙ
Το παιχνίδι είναι ένα point'n'click 3rd person mouse driven Adventure. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζονται τα αντικείμενα που ο Assil έχει στην κατοχή του. Με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού μας δίνεται μια περιγραφή του εκάστοτε αντικειμένου. Το ίδιο ισχύει και για τα αντικείμενα της περιοχής στην οποία βρίσκεται ο Assil. Mε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού μπορούμε να συνδιάσουμε τα αντικείμενα που κατέχουμε μεταξύ τους, αλλά και με άλλα αντικείμενα στον χώρο που βρισκόμαστε. Γενικά ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι πολύ εύκολος, ενώ στα θετικά συμπεριλαμβάνονται οι ατελείωτες θέσεις για SAVE αλλά και η
επιλογή ανάλυσης γραφικών.
Οι γρίφοι είναι διαφόρων ειδών: 1) συνδιασμός αντικειμένων που έχουμε στην κατοχή μας.
2) Συνδιασμός αντικειμένων με τα αντικείμενα της τοποθεσίας που βρισκόμαστε, 3) γρίφοι βασισμένοι σε διαλόγους, οι οποίοι είναι και οι λιγότεροι μέσα στο παιχνίδι. Απουσιάζουν παντελώς περίπλοκα παζλ και λαβύρινθοι, κάτι ιδιαίτερα θετικό.Γενικά πρόκειται για λογικούς γρίφους εκτός από 1-2 περιπτώσεις όπου είναι λίγο τραβιγμένοι. Εμένα με προβλημάτησε μόνο ένας συγκεκριμένος γρίφος προς το τέλος του παιχνιδιού, όπου ενώ αντιλήφθηκα ποιά ήταν η λύση, ο τρόπος πραγματοποίησής της μου φάνηκε τελείως ανορθόδοξος σε σχέση με αυτόν που σκέφτηκα εγώ και ,λογικά κάθε άλλος παίκτης. Αναφέρομαι στον γρίφο, όπου πρέπει να ανοίξει ο Assil μια κονσέρβα με σύκα (για όσους έχουν παίξει το παιχνίδι και γνωρίζουν).
Ο κέρσορας του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα ευκρινής και κατατοπιστικός. Όταν μπορούμε να δούμε ή να χρησιμοποιήσουμε κάτι επάνω στην οθόνη παίρνει και το ανάλογο σχήμα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις που μπορούμε να μιλήσουμε σε κάποιον όπως και όταν μπορούμε να πάμε προς μια κατεύθυνση. Σε αυτή πάνως την τελευταία περίπτωση, υπάρχουν κάποιες λίγες περιπτώσεις όπου ο κέρσορας δεν μας δείχνει την κατέυθυνση, κάτι που μπορεί να μας παραπλάνήσει,αλλά μάλλον δεν θα αντιμετοπίσουμε ιδιαίτερα προβλήματα.
Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι καταπληκτική. Σε αυτό συμβάλλουν τα γραφικά,ο ήχος, οι εύθυμοι διάλογοι. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό και ο παίκτης τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας του παιχνιδιού διακατέχεται από ένα αίσθημα ευχαρίστησης και ικανοποίησης. Εϊναι ένα παιχνίδι που γεμίζει τον παίκτη και του προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα.
ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
ΓΕΝΙΚΑ:
Το Ankh είναι ένα εκπληκτικό παιχνίδι από όλες τις απόψεις. Δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κανενός Adventurer. Σε όλους τους τομείς οι σχεδιαστές του παιχνιδιού τα έχουν καταφέρει πάρα πολύ καλά, με το αποτέλεσμα να ικανοποιεί τόσο τον νέο όσο και τον έμπειρο Adventurer.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Ο παίκτης παίρνει το ρόλο του νεαρού Αιγύπτιου Assil, γιου ενός καταξιωμένου αρχιτέκτονα του Κάιρο. Όταν μια μέρα έπαιζε με τους φίλους του μέσα σε μια πυραμίδα, από ένα αστείο ξύπνησε μία μούμια. H μούμια ρίχνει μια σκοτεινή κατάρα στον Assil, ο οποίος έχει 24 ώρες χρόνο να την πετάξει από πάνω του, διαφορετικά θα πεθάνει. Για καλή του τύχη από το συμβάν θα βρεθεί στα χέρια του, έστω και εκ παραδρομής, ένα μαγικό αιγυπτιακό μενταγιόν (Ankh), η ύπαρξη του οποίου μπορεί να τον βοηθήσει στις προσπάθειές του. Γνωρίζοντας απίθανους χαρακτήρες, αλλά και βιώνοντας τρελές καταστάσεις καλούμαστε να βοηθήσουμε τον Assil στην προσπάθειά του να απαλλαγεί από τη θανατηφόρα κατάρα. Το σενάριο του παιχνιδιού είναι γενικά απλό, ταυτόχρονα όμως ωραίο και πρωτότυπο. Αυτό είναι και το πρώτο στοιχείο που κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει, καθώς Adventures με παρεμφερή ιστορία, τουλάχιστον μέχρι εκείνο το χρονικό διάστημα είχαν εμφανιστεί από ελάχιστα εώς καθόλου στην αγορά.
ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ:
Παρ'οτι η μηχανή που χρησιμοποιήθηκε για να φτιαχτούν τα γραφικά του Ankh αποτελεί "ανοικτό λογισμικό" (freeware) το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Τα γραφικά του παιχνιδιού έχουν καρτουνίστικο-χειροποίητο χαρακτήρα και είναι ομόρφα. Δεν υπάρχει η μέγιστη λεπτομέρεια στην απόδοση των τοπίων και των χαρακτήρων, ωστόσο αυτό δεν προβληματίζει καθόλου, γιατί τα γραφικά είναι καθαρά και καλοφτιαγμένα, ενώ η τεχνοτροπία δεν απαιτούσε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι οι αποχρώσεις του κίτρινου και του καφέ, όπως αρμόζει σε κάθε περιγραφή Αιγιπτιακού τοπίου. Ωστόσο υπάρχουν και άλλες τοποθεσίες όπου τα χρώματα είναι σαφώς περισσότερα και πολύ όμορφα δωσμένα. Τα γραφικά του παιχνιδιού συμβάλλουν απόλυτα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, η οποία είναι εξαιρετική. Η κίνηση των χαρακτήρων είναι ομαλή. Ο Αssil δεν κινείται πολύ γρήγορα, αλλά με διπλό πάτημα του πλήκτρου του ποντικιού τον κάνουμε να τρέχει, οπότε ξεπερνίεται και αυτό το πρόβλημα. Γενικά πάντως το οπτικό θέαμα του παιχνιδιού κρίνεται κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικό ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα.
Ο ήχος του παιχνιδιού είναι καλός, χωρίς να είναι κάτι το τέλειο. Ανατολίτικες μελωδίες συνοδεύουν τον Assil κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, κάτι που ανεβάζει θετικά την ατμόσφαιρά της. Το voice acting είναι πολύ καλό και αστείο. Οι διάλογοι μεταξύ τρίτων προσώπων με έκαναν και γέλασα γιατί ήταν πραγματικά εύθυμοι.
ΒΑΘΜΟΣ:9/10
GAMEPLAY-ΓΡΙΦΟΙ
Το παιχνίδι είναι ένα point'n'click 3rd person mouse driven Adventure. Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζονται τα αντικείμενα που ο Assil έχει στην κατοχή του. Με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού μας δίνεται μια περιγραφή του εκάστοτε αντικειμένου. Το ίδιο ισχύει και για τα αντικείμενα της περιοχής στην οποία βρίσκεται ο Assil. Mε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού μπορούμε να συνδιάσουμε τα αντικείμενα που κατέχουμε μεταξύ τους, αλλά και με άλλα αντικείμενα στον χώρο που βρισκόμαστε. Γενικά ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι πολύ εύκολος, ενώ στα θετικά συμπεριλαμβάνονται οι ατελείωτες θέσεις για SAVE αλλά και η
επιλογή ανάλυσης γραφικών.
Οι γρίφοι είναι διαφόρων ειδών: 1) συνδιασμός αντικειμένων που έχουμε στην κατοχή μας.
2) Συνδιασμός αντικειμένων με τα αντικείμενα της τοποθεσίας που βρισκόμαστε, 3) γρίφοι βασισμένοι σε διαλόγους, οι οποίοι είναι και οι λιγότεροι μέσα στο παιχνίδι. Απουσιάζουν παντελώς περίπλοκα παζλ και λαβύρινθοι, κάτι ιδιαίτερα θετικό.Γενικά πρόκειται για λογικούς γρίφους εκτός από 1-2 περιπτώσεις όπου είναι λίγο τραβιγμένοι. Εμένα με προβλημάτησε μόνο ένας συγκεκριμένος γρίφος προς το τέλος του παιχνιδιού, όπου ενώ αντιλήφθηκα ποιά ήταν η λύση, ο τρόπος πραγματοποίησής της μου φάνηκε τελείως ανορθόδοξος σε σχέση με αυτόν που σκέφτηκα εγώ και ,λογικά κάθε άλλος παίκτης. Αναφέρομαι στον γρίφο, όπου πρέπει να ανοίξει ο Assil μια κονσέρβα με σύκα (για όσους έχουν παίξει το παιχνίδι και γνωρίζουν).
Ο κέρσορας του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα ευκρινής και κατατοπιστικός. Όταν μπορούμε να δούμε ή να χρησιμοποιήσουμε κάτι επάνω στην οθόνη παίρνει και το ανάλογο σχήμα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις που μπορούμε να μιλήσουμε σε κάποιον όπως και όταν μπορούμε να πάμε προς μια κατεύθυνση. Σε αυτή πάνως την τελευταία περίπτωση, υπάρχουν κάποιες λίγες περιπτώσεις όπου ο κέρσορας δεν μας δείχνει την κατέυθυνση, κάτι που μπορεί να μας παραπλάνήσει,αλλά μάλλον δεν θα αντιμετοπίσουμε ιδιαίτερα προβλήματα.
Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι καταπληκτική. Σε αυτό συμβάλλουν τα γραφικά,ο ήχος, οι εύθυμοι διάλογοι. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό και ο παίκτης τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας του παιχνιδιού διακατέχεται από ένα αίσθημα ευχαρίστησης και ικανοποίησης. Εϊναι ένα παιχνίδι που γεμίζει τον παίκτη και του προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα.
ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
ΓΕΝΙΚΑ:
Το Ankh είναι ένα εκπληκτικό παιχνίδι από όλες τις απόψεις. Δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κανενός Adventurer. Σε όλους τους τομείς οι σχεδιαστές του παιχνιδιού τα έχουν καταφέρει πάρα πολύ καλά, με το αποτέλεσμα να ικανοποιεί τόσο τον νέο όσο και τον έμπειρο Adventurer.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 9/10
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
Less
More
- Posts: 437
22 Σεπ 2011 00:27 #33736
by outcry
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Replied by outcry on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Πολύ ωραίο παιχνίδι. Δε κρατούσα και τη κοιλιά μου απ τα γέλια με το χιούμορ του αλλά είχα ένα διαρκές χαμόγελο με όσα διαδραματίζονταν.
Κρίμα που η συνέχειά του δεν ήταν ανάλογης ποιότητας.
Κρίμα που η συνέχειά του δεν ήταν ανάλογης ποιότητας.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 2929
22 Σεπ 2011 08:42 #33741
by crocark
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Πολύ ωραίο κατατοπιστικό review. Αρκετά καλό παιχνίδι. Με τα δικά μου κριτήρια, διασκεδαστικό. Για το γρίφο που λες, δεν ξέρω ποιοι άλλοι κόλλησαν, αλλά εγώ το είδα στο walkthrough. Πάντως, αγαπητέ μου, ίσως στο συγκεκριμένο σημείο πρέπει ν' αλλάξεις λίγο τον τρόπο που το έχεις γραμμένο. Έτσι και το δει καμιά Fallen ... μαύρο φίδι που σε έφαγε
Warning: Spoiler!
Βασικά δε θυμάμαι, λέει το παιχνίδι από μόνο του ότι πρέπει να ανοίξεις την κονσέρβα ή κι αυτό πρέπει να το καταλάβεις μόνος σου;
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
22 Σεπ 2011 08:48 #33742
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Μα δεν αναφέρω πως λύνεται ο γρίφος. Απλά αναφέρω για ποιόν γρίφο πρόκειται και πως για μένα λύνεται με ανορθόδοξο τρόπο. Δεν βλέπω κανένα ίχνος spoiler-ίσματος. Αντιθέτως προσπάθησα να το γράψω με τέτοιο τρόπο ώστε να το αποφύγω. Αν βέβαια η @fallen (ή κάποιο άλλο από τα αδέρφια της συντακτικής ομάδας) διατάξει να το τροποποιήσω θα γίνει η επιθυμία της διαταγή μου! Πάντως πρόκείται, όντως , για διασκεδαστικό παιχνιδάκι. Εμένα μου άρεσαν πολύ οι διάλογοι του εμπόρου σκλάβων με τον σκλάβο και των χαμένων Αράβων στην Γκίζα. Αν προσέξατε αυτά που λέγανε, ο τρόπος που τα λέγανε, είχε πολλή πλάκα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 2929
22 Σεπ 2011 09:02 #33743
by crocark
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Ναι και 'γω δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό σε ρωτάω στο spoiler. Όσο για το άλλο, μη φοβάσαι. Για να το δειιιιιι η Faaaaaaallen ... Ουυυυ .... Μπορεί να περάσουν χρόοοοοοοοονια .... Όντως για τους διαλόγους. Μιας όμως κι έχεις όρεξη για συζήτηση, επειδή λες ότι έχουν εμφανιστεί ελάχιστα adventures με παρεμφερή ιστορία. Έχω ένα στο μυαλό μου. Δεν είναι τόσο κωμικό (σ' αυτό το βαθμό) και δε συνδυάζει την αρχαία Αίγυπτο με love stories, αλλά με τον Άρη. Δε μιλάω παρά για την επιτομή του είδους, ένα από τα λίγα πολυπαιγμένα από μένα adventures, το ένα και μοναδικό: Zak McKracken.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
22 Σεπ 2011 09:05 #33745
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Δεν έχω παίξει το Ζακ Mac Kraken (ξέρω ξέρω ντροπή μου....) γι αυτό δεν ήμουν απόλυτος σε όσα έγραψα. Επίσης νομίζω ότι το The Riddle of Master Lu έχει τέτοια στοιχεία. Δεν το έχω παίξει και αυτό αλλά θυμάμαι την εισαγωγή. Κάνω λάθος ή έχω δίκιο?
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 2929
22 Σεπ 2011 12:07 #33749
by crocark
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Το Master Lu δεν τον έχω παίξει ούτε κι εγώ. Το Zak όμως είναι από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών, όλων των ειδών για μένα. Είναι ένα από τα παιχνίδια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για σύγκριση, άμα σε ρωτήσει κάποιος για άλλο παιχνίδι αν είναι adventure. Πόσο μοιάζει με το Zak. Να σε προδιαθέσω λοιπόν, αφού ψήνεσαι. Πιξελιάρικα γραφικά από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 80. Ωστόσο ξεκάθαροι χαρακτήρες. Pixel hunting μηδέν. Με την έννοια ότι τα πάντα είναι ευδιάκριτα μπροστά στο φόντο τους. Εναλλαγή ανάμεσα σε 4 συνολικά χαρακτήρες για να παίξεις. Γρίφοι, από κλασικού ύφους (αλλά όχι οι κλασικοί) μέχρι μουσικούς (απλούς). Λαβύρινθοι, όχι ένας, όχι δύο. Από δέκα και πάνω, τεράστιοι. Φαντασία στο σενάριο, τα πάντα όλα, αφού πας με βανάκι στον Άρη. Τοποθεσίες. Για μένα όλες, προορισμοί τέλειοι, βλ. Kinsasha, Lima, Katmandu, San Francisco, Stonehedge. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά εδώ μέσα θα βρεις στοιχεία από παιχνίδια που παίζεις τώρα, σε απλή χαλαρή απόδοση. Μεγαλιθικά μνημεία με μυστήρια στα οποία κινείσαι χωρίς να τρέμεις, όπως ας πούμε στα παιχνίδια από την Κορνουάλη. Τέλος πάντων. Εδώ η σελίδα είναι για το Ankh κι εγώ πάλι παρασύρθηκα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
22 Σεπ 2011 12:31 #33750
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Ε, αφού έχει και ΑΡΗ μέσα δεν μου ξεφεύγει..... Θα το παίξω κάποια στιγμή, αυτό είναι δεδομένο, τα γραφικά δεν είναι πρόβλημα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 2929
22 Σεπ 2011 12:46 #33752
by crocark
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Όχι αυτόν Τσαμπίκο. Τον άλλο τον κόκκινο Αλήθεια πως τα βλέπεις φέτος;
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
Less
More
- Posts: 437
22 Σεπ 2011 13:12 #33755
by outcry
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Replied by outcry on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
@crocark
Ξέχασες τα ανελέητα dead ends.
Ξέχασες τα ανελέητα dead ends.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 2929
22 Σεπ 2011 13:21 #33756
by crocark
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
@ Outcry
Για βοήθα με λίγο. Η επιλεκτική μνήμη είναι επιστημονικός όρος; Ναι ... Χμμ, Τσαμπίκο, την πρώτη φορά που το έπαιξα μου πήρε πάνω από 5 χρόνια
Για βοήθα με λίγο. Η επιλεκτική μνήμη είναι επιστημονικός όρος; Ναι ... Χμμ, Τσαμπίκο, την πρώτη φορά που το έπαιξα μου πήρε πάνω από 5 χρόνια
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
22 Σεπ 2011 13:26 #33757
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Ankh 1: Reverse the Curse
Aν χρειστεί, θα έχω τη λύση παραδίπλα... Αλήθεια είναι τόσο δύσκολο με dead ends? Όσο για τον ΑΡΗ, τα λίγα χρήματα έφεραν δραστική μείωση του μπάτζετ που άφησαν κενά, γι αυτό τρεχουμε τώρα..... Θα δείξει.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.