SIMON THE SORCERER II

  • giovanna
  • giovanna's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure's Advocate
  • Adventure's Advocate
More
25 Οκτ 2011 20:54 #34149 by giovanna
SIMON THE SORCERER II was created by giovanna
Από την εταιρεία Adventure Soft, 1996

Μετά από την πρώτη περιπέτεια του ο Simon επιστρέφει στην εποχή του και αναγκάζεται να επισκεφτεί ένα ψυχίατρο για να τον βοηθήσει να ξεπεράσει τα όσα είχε βιώσει στην πρώτη περιπέτεια του τα οποία τα θεωρούνε ένα κακό όνειρο . Στον άλλο κόσμο ένα μικρό αγόρι με το όνομα Runt διαβάζει το μαγικό βιβλίο του διαβολικό μάγου Sordid. Μόλις ο πατέρας του παίρνει πρέφα ότι διαβάζει αυτό τα βιβλίο το βιβλίο καίγεται και πετάγεται σε ένα μαγικό πεντάγραμμο. Εμφανίζεται ο Sordid ο οποίος παίρνει τον μικρό Runt για να τον χρησιμοποιήσει σαν βοηθό του για να κατακτήσει τον κόσμο, στέλνοντας ταυτόχρονα μια μαγική ντουλάπα στον Simon ο οποίος τώρα έχει πλέον μεγαλώσει για να ταξιδέψει στον άλλο κόσμο τον μαγικό.
Αντί όμως να πέσει στα χέρια του Sordid προσγειώνεται στην γνωστή χώρα του που βρίσκομαι όλους τους ήρωες από το πρώτο παιγνίδι. Ο Simon για να γυρίσει πίσω χρειάζεται ένα πολύ δυνατό υλικό που το ονομάζουνε musucade το φυλάνε στο παλάτι και ο Simon πρέπει να το βρει, και έτσι αρχίζει το πανηγύρι, γιατί πραγματικά είναι αξιολάτρευτο το τι σκαρφίζεται ο μικρός μας μάγος, πως εξαπατάει τους πάντες και τα πάντα προκειμένου να πάρει κάτι που θέλει ή να κάνει κάποιον να τον βοηθήσει.

Οι διάλογοι είναι αρκετές φορές μακροσκελής αλλά μην τους ξεπεράσετε, διαλέξτε όλες τις επιλογές και θα γελάστε με την καρδιά σας, ο μικρός έχει χιούμορ και δεν έχει αρχίσει ακόμη να ντρέπεται όπως στα επόμενα παιγνίδια για την τρισάθλια ρόμπα που φοράει και για αυτό οι πιο πολλοί τον φωνάζουνε κυρία.

Τα γραφικά είναι πολύ καλά αλλά μέσα στα pixel λόγω παλαιότητας τα προσπερνάμε.

Η μουσική πολύ καλή και η προφορά του Simon τέλεια.

Το παιγνίδι παίζεται αποκλειστικά με το ποντίκι. Στην δεξιά κάτω πλευρά της οθόνης έχουνε την εντολή Push/Pull ( δείχνει τον Simon να σπρώχνει ένα κιβώτιο, look at είναι ένας μεγεθυντικός φακός, open/close ένα κιβώτιο με καπάκι, pick up ένας μαγνήτης. Στην αριστερή πλευρά έχουμε talk, ένα ανοικτό στόμα, wear ένα καπέλο, used και τις πιο πολλές εντολές τις κάνεις με το σφυρί, και give είναι ένα δώρο. Χρησιμοποιώντας όλες αυτές τις εντολές ο Simon κάνει τις ανάλογες πράξεις. Όταν θέλεις να ενώσεις δύο αντικείμενα μεταξύ τους χρησιμοποιείς το ένα πάνω στο άλλο και voila. Βλέπεις όλες τις εξόδους πάνω στην οθόνη σου με ένα σταυρό που αναβοσβήνει και αυτός πηγαίνει όπου μπορεί. Μετακινείσαι στις περιοχές με ένα υπέροχο χάρτη, προσέξτε ο χάρτης κινείται δεξιά και αριστερά στην οθόνη και έτσι μπορείτε να βρείτε τα μέρη που σας ενδιαφέρουν. Χρησιμοποιώντας την καρτ ποστάλ που έχε στο inventory σας μαζί με το σφυρί μπορείτε να σώσετε το παιγνίδι σας, να το φορτώσετε ή και να το εγκαταλείψετε.

Πατώντας το F10 βλέπετε στην οθόνη όλα τα αντικείμενα που μπορείτε να πάρετε ή να χρησιμοποιήσετε. Πατώντας το πλήκτρο Τ στο πληκτρολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε τους υπότιτλους από τους διαλόγους που πιστέψτε με είναι πολύ μα πολύ χρήσιμο, γιατί οι διάλογοι είναι χιουμοριστικοί, ανατρεπτικοί και γεμάτοι από Αγγλικό χιούμορ. Μερικοί μάλλον θα μου πείτε καλά έχουνε οι Εγγλέζοι χιούμορ, για αυτούς δεν ξέρω πάντως ο Simon σατιρίζει τα πάντα, τον εαυτό του, εσάς κ.λπ.
Η ατμόσφαιρα του παιγνιδιού όπως είπα και παραπάνω είναι φανταστική. Το παιγνίδι είναι τεράστιο και χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Την πόλη, το πειρατικό πλοίο, το νησί, και την κοιλάδα του θανάτου. Σε κάθε μέρος βοηθάς μάγισσες, νάνους, πειρατές ή τους εξολοθρεύεις με τον δικό σου αναίμακτο τρόπο για να πετύχεις αυτό που θέλεις αλλά όλα γίνονται αβίαστα. Δεν πεθαίνεις ποτέ απλώς σε μερικές σκηνές πρέπει να είσαι αρκετά γρήγορος για να πάρεις μερικά αντικείμενα. Να σας δώσω ένα απλό παράδειγμα γρίφου που θα συναντήσετε στο παιγνίδι, συναντάτε 3 μάγισσες, η μία είναι θεόκουφη, ή άλλη δεν βλέπει τίποτα, και ή άλλη τις λείπουν τα δόντια, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι πρέπει να κάνετε για να τους τα δώσετε αυτά που τους λείπουνε, ακραία πράγματα, κουφά., αλλά ευρηματικά/ Πολλές φορές όταν έλυνα ένα γρίφο γελούσα με τον εαυτό μου που μπόρεσα να πω στην ψυχοσύνθεση του κατασκευαστή και να τον λύσω, μιλάμε για ένα τέλειο τρελλοκομείο

Μην το χάσετε με τίποτα είναι πανέξυπνο με καυστικό χιούμορ.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
25 Οκτ 2011 21:10 #34152 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Εύγε @giovanna!

Aθάνατο παιχνίδι και αυτό και το πρώτο της σειράς! Χτυπάνε σχεδόν όλα τα σύγχρονα παιχνίδια!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2011 12:50 #34168 by outcry
Replied by outcry on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Έπος.Απ'τα καλύτερα, και με απόλυτα λογική δράση, χιουμοριστικά adventures που έχω παίξει αν και θεωρώ το 3D το ανώτερο της σειράς.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2011 13:37 #34169 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Πολύ ωραίο παιχνιδί, προσωπικά θεωρώ λίγο κουλούς τους γρίφους τους, παρά το "τρελό" του θέματος αλλά σίγουρα τα δυο πρώτα είναι all time classics παιχνίδια.

αν και θεωρώ το 3D το ανώτερο της σειράς


Πλάκα κάνεις... ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ... πρέπει να είναι από τα χειρότερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ, δεν κατάφερα να το τερματίσω δυο φορές λόγω bugs... και ο χειρισμός... και το τεντωμένο σχοινί... πλάκα κάνεις ε; :)

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2011 23:39 #34184 by outcry
Replied by outcry on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Μάλλον έχουμε διαφορετικά κριτήρια.
Συμφωνώ ο χειρισμός είναι για τα σκουπίδια, αν και δεν έχει μεγάλες διαφορές από τον αντίστοιχο πχ του Grim Fandango, και οι "action" σκηνές αχρείαστες όμως και τα δυο ήταν σημεία των τότε καιρών.
Για bugs έχω διαβάσει πολλά προσωπικά δε μου εμφάνισε κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Κατά τα λοιπά, είναι τεράστιο σε διάρκεια, έχει φλεγματικό χιούμορ, και είναι απλά πανέξυπνο. Αυτά μου αρκούν.
Αν επιτρέπεται, μέχρι που το είχες φτάσει?

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2011 00:20 #34185 by Tasos
Replied by Tasos on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Το Simon 3d είναι ένα παιχνίδι που αν αγνοήσεις τα αρνητικά σημεία του (π.χ. χειρισμός, γραφικά) σε κερδίζει. Βέβαια σπάνια θα μπεις στη διαδικασία να ξανασχοληθείς μαζί του...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
27 Οκτ 2011 08:59 #34186 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Το Grim Fandango παίζεται και με joypad, άρα λύνεται το πρόβλημα του χειρισμού. To SImon 3d αν παίζεται και αυτό με gamepad λύνεται ένα μεγάλο πρόβλημα. Γνωρίζει κανείς αν είναι δεκτικό gamepad?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2011 11:34 #34190 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Δεν διαφωνώ καθόλου ότι το 3D έχει χιούμορ και έξυπνο σενάριο αλλά μέχρι εκεί... Συμφωνώ επίσης ότι ήταν σημεία των καιρών αλλά και το Grim Fandango και το Monkey 4 υλοποιήσαν τα 3D γραφικά και το χειρισμό με πολύ καλύτερο τρόπο.
Α! ανέφερα και τα χωρίς νόημα και άδεια τοπία που έτρεχες τρεις ώρες σαν να σου έχουν βάλει στο κ... νέφτι;

@outcry
Την πρώτη φορά κόλησα στο σημείο:
Warning: Spoiler!

και όσα save και να πήγαινα πίσω πάλι τα ίδια. Οπότε απεγκατάσταση και άντε γεια... Τη δεύτερη φορά - αφού έχω περάσει το σχοινί κοιτώντας βέβαια το walkthrough γιατί πιο στοιχείο ακριβώς μου έδινε:
Warning: Spoiler!
- κόλαγα, στην κυριολεξία, στην πόρτα του πανδοχείου (;) έννοείται ότι δεν έπαιζε ρόλο αν έτρεχα κάποιο πιο παλιό save.

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2011 11:50 #34191 by crocark
Replied by crocark on topic Re: SIMON THE SORCERER II

Constantine_R wrote: Α! ανέφερα και τα χωρίς νόημα και άδεια τοπία που έτρεχες τρεις ώρες σαν να σου έχουν βάλει στο κ... νέφτι;


Α, να, γεια σου! Απαίσιο στοιχείο. Και χωρίς να θέλω να χαλάσω το θέμα (άλλωστε έχω ξαναπεί ότι το 3d δεν παίζεται καν - και το χιούμορ κι όλ' αυτά είναι καλά, αλλά ούτε κι εγώ μπόρεσα να τ' απολαύσω) τα παιχνίδια που καταφεύγουν σε τέτοια κολπάκια δεν μπορώ να τα συμπαθήσω. Και (εδώ είναι που θα το χαλάσω λιγάκι) το καλύτερο παιχνίδι στην κατηγορία "ανελέητο πήγαιν' έλα" είναι όσο μπορώ να θυμηθώ το Sinking Island, όπου το αφεντικό ήθελε απλώς να μας δείξει ότι ξέρει να σχεδιάζει ωραίους φοίνικες και για να πας από μια τοποθεσία στην άλλη έπρεπε να περάσεις στο μεταξύ 20 διαφορετικές τοποθεσίες με φοίνικες χωρίς να υπάρχει στις τοποθεσίες αυτές ούτε ένα hotspot. Κι όχι μόνο, αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις κάθε μια από τις πολλές φορές που θα χρειαστεί να το κάνεις. Γι 'αυτό και λέω και θα λέω μια ζωή ότι το να ξέρει κανείς να ζωγραφίζει καλά δεν αρκεί για να φτιάξει παιχνίδια και μάλιστα παιχνίδια που να πουλιούνται 30?. Η διάρκεια που αποκτούν όλ 'αυτά τα παιχνίδια είναι σικέ, μαιμού κλπ. Αυτά και συγγνώμη για το ελαφρώς εκτός :)

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Οκτ 2011 14:20 #34192 by outcry
Replied by outcry on topic Re: SIMON THE SORCERER II
@ Constantine_R
Άρα ούτε μέχρι τη μέση δε το χες φτάσει καλά καλά.
Ο χειρισμός των Grim-MI δεν ήταν καθόλου καλύτερος ,αντιθέτως, ειδικά στο Grim, έπρεπε να βλέπεις που κοιτάζει ο Calavera και το inventory ήταν απολύτως δύσχρηστο. Αλλά αυτά είναι θέμα προτιμήσεων.

@Constantine_R, crocark
Για να καταλάβω, τί είναι πιο αληθοφανές? Nα υπάρχουν όλες οι τοποθεσίες δράσης η μία δίπλα στην άλλη ή ο χώρος έξω από μία "επαρχιακή" πόλη να ναι αχανής με λιβάδια κ.λπ. και να πρέπει να πας απ το ένα μέρος στο άλλο? Και εκτός αυτού, δε χρειαζόταν κανένα πηγαινέλα, υπήρχαν οι τηλεφωνικοί θάλαμοι που σε μετέφεραν μέσω του χάρτη απ το ένα μέρος στο άλλο. Όπως, δηλαδή, συμβαίνει σε κάθε φυσιολογικό adventure.

@tsampikos
Δε γνωρίζω για gamepad.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
30 Οκτ 2011 10:34 #34212 by crocark
Replied by crocark on topic Re: SIMON THE SORCERER II
Καταρχάς, εγώ ήθελα περισσότερο να αναφερθώ πρώτα γενικά και μετά ειδικά, αλλά εκτός θέματος. Το 3D το έπαιξα πριν καμιά δεκαετία κι η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι πολλά. Ωστόσο θυμάμαι το μεγαλύτερό του πρόβλημα που εν είναι φυσικά άλλο από το 3d. Τελείως μα τελείως απαράδεκτο. Με τέτοια κίνηση ακόμη κι ένα μέτρο να πρέπει να διασχίσεις, το "αντικείμενο του πόθου σου / μου" μετατρέπεται σε εφιάλτη. Πόσο μάλλον όταν έχεις αρκετό πήγαιν' έλα. Βασικά με τέτοια κίνηση τα μόνα παιχνίδια που αντέχονται είναι τα καθαρά puzzle. Δηλαδή θα μπορούσα ενδεχομένως ν' αντέξω ένα παιχνίδι τύπου 7th guest με τέτοια κίνηση γιατί απλά δε θα χρειαζόταν να πηγαινοέρχομαι συχνά και πολύ. Τώρα, για την άλλη σου νύξη, παρόλο που δε ρωτάς εμένα, είμαι (πλέον) ξεκάθαρος. Το Grim Fandango και το EFMI είναι εξίσου άθλια. Συγγνώμη παιδιά, αλλά, όσο καλό κι αν είναι ένα παιχνίδι σεναριακά ή γριφολογικά ή από απόψεως διαλόγων, άμα μου προκαλεί εμετό*, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορώ να διασκεδάσω.

* εμετό ή έμετο;

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
30 Οκτ 2011 11:02 #34214 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: SIMON THE SORCERER II
@outcry
Ναι δεν το έχω φτάσει ούτε μέχρι τη μέση, αλλά τι θες να κάνω;; Αν εσένα σου τύχαιναν αυτά θα το συνέχιζες; Να του δώσω και ΤΡΙΤΗ ευκαιρία; Είμαι και μεγαλος άνθρωπος και δεν πρέπει να συγκινούμαι :)
Δεν παραπονιέμαι ΤΟΣΟ για το χειρισμό όσο για την προχειρότητα με την οποία έφτιαξαν τεχνικά αυτο το... το... παιχνίδι.

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum