Resonance- Μοντέρνο retro
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
15 Νοε 2012 09:59 #40216
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Resonance- Μοντέρνο retro
Μόλις το ξεκίνησα και μπορώ να πω ότι η υπόθεσή του ήδη μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Δεν έπαιξα πολύ, λόγω χρόνου, γύρω στα τρία τέταρτα, αλλά ήταν αρκετά για να καταλάβω τι παιχνίδι παίζω. Οι βαθμοί στο σύνολο πόσοι είναι, δηλ. το ανώτατο σκορ που μπορεί να πετύχει ο παίκτης? Τα γραφικά του, για όσους είναι εξοικειωμένοι με παλιά Adventures είναι μια χαρά, και αν δεν βγει adventure της χρονιάς αυτό θα συμβεί γιατί θα το έχουν χαντακώσει τα γραφικά του. Και λέω μόνο τα γραφικά γιατί στον ήχο τα καταφέρνει μια χαρά.
Τέλος αυτή η ιστορία με τις βόμβες μου φαίνεται λίγο περίεργη. Ελπίζω να μην γίνει και πραγματικότητα, όπως κατά καιρούς έχει συμβεί με συμβάντα ταινιών του Hollywood. Αν κι επειδή το παιχνίδι είναι Indie το κόβω χλωμό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Τέλος αυτή η ιστορία με τις βόμβες μου φαίνεται λίγο περίεργη. Ελπίζω να μην γίνει και πραγματικότητα, όπως κατά καιρούς έχει συμβεί με συμβάντα ταινιών του Hollywood. Αν κι επειδή το παιχνίδι είναι Indie το κόβω χλωμό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
Less
More
- Posts: 1373
15 Νοε 2012 10:16 #40219
by Constantine_R
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Replied by Constantine_R on topic Re: Resonance- Μοντέρνο retro
Οι βαθμοί είναι 340. Στους δείχνει και το παιχνίδι
Τι έχει συμβεί που "πρόβλεψε" το Hollywood; Τις περισσότερες φορές κουλά δείχνουν...
Και επειδή ξέχασα να του απαντήσω:
Castle.... skip μπορείς να κάνεις όταν κόβεις το σχοινί και και κάπου αλλού που δεν θυμάμαι...
Μπααα μην ανησυχείς....tsampikos wrote: Τέλος αυτή η ιστορία με τις βόμβες μου φαίνεται λίγο περίεργη. Ελπίζω να μην γίνει και πραγματικότητα, όπως κατά καιρούς έχει συμβεί με συμβάντα ταινιών του Hollywood. Αν κι επειδή το παιχνίδι είναι Indie το κόβω χλωμό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Τι έχει συμβεί που "πρόβλεψε" το Hollywood; Τις περισσότερες φορές κουλά δείχνουν...
Και επειδή ξέχασα να του απαντήσω:
Castle.... skip μπορείς να κάνεις όταν κόβεις το σχοινί και και κάπου αλλού που δεν θυμάμαι...
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
15 Νοε 2012 10:30 #40220
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Resonance- Μοντέρνο retro
Πολύ ώραία. Τώρα ηρέμησα....
Σήμερα θα πέσω με τα μούτρα στο Resonance. Θα βγάλω Adventurίδικο μίσος και πόρωση σε αυτό το παιχνίδι!
Σήμερα θα πέσω με τα μούτρα στο Resonance. Θα βγάλω Adventurίδικο μίσος και πόρωση σε αυτό το παιχνίδι!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
Less
More
- Posts: 1098
13 Νοε 2013 14:00 #41117
by WickedMan
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Replied by WickedMan on topic Re: Resonance- Μοντέρνο retro
Οκ, οι εντυπώσεις που μου άφησε το παιχνίδι ήταν πάρα πολύ καλές τηρουμένων των αναλογιών. Ένας τίτλος που θα μπορούσα να βάλω θα ήταν "αέρας φρεσκάδας σε απαρχαιωμένο περιτύλιγμα". Τα αρνητικά του τίτλου είναι προφανή. Τα γραφικά είναι επιπέδου παιχνιδιού του '90 (της χρονιάς, όχι της δεκαετίας), αν και όχι τόσο απωθητικά όσο του Gemini Rue το οποίο σε κάποια σημεία γίνονταν σχεδόν unplayable. Είναι πραγματικά κρίμα, διότι αν μπορούσαν τα in-game γραφικά να είναι όπως αυτά του εξώφυλλου/poster του παιχνιδιού (και πάλι όχι κάτι το τρομερό δηλαδή), θα μιλούσαμε για ένα σύγχρονο αριστούργημα... κάτι για το οποίο εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να μιλάμε τώρα. Επίσης, η διάρκεια είναι μικρή στις 12-13 ώρες, αλλά αυτό κατά κάποιον τρόπο ισοσκελίζεται από τη χαμηλή τιμή του παιχνιδιού.
Από κει και πέρα (και αφού τελείωσα με τη γκρίνια) να πω ότι τόσο οι γρίφοι όσο και το interface και οι καινοτομίες που φέρνει το παιχνίδι είναι εξαιρετικές και πολύ καλά υλοποιημένες, όπως ακριβώς έχει γράψει και ο Castle στο review του. Η ατμόσφαιρα είναι επίσης εξαιρετική κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι πολύ καλές ομιλίες.
Το σενάριο είναι στα υψηλότατα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρία με την κατάλληλη δόση αγωνίας και ανατροπών, αρκετή τροφή για σκέψη και 3 διαφορετικά φινάλε, όλα πολύ πιστευτά. Βλέπω ότι πολλοί αναφερθήκατε παραπάνω με ιδιαίτερη συμπάθεια στην Anna. Σε αυτήν έχει γίνει καλή δουλειά, αλλά για μένα ο απόλυτος πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι από την αρχή μέχρι το τέλος ο Ed (σχεδιασμένος, μάλιστα, καθ εικόνα του δημιουργού Vince Twelve). Σε αυτό συμβάλλει και η εξαιρετική ερμηνεία του Edward Bauer (αυτή η λίγο ντροπαλή/λίγο εξυπνακίστικη/λίγο παρανοϊκή χροιά θα με ακολουθεί για καιρό).
Τέλος, παρατήρησα ότι στα credits, ως πρώτος beta tester του παιχνιδιού αναφέρεται ο Agustin Cordes (δεν ξέρω αν έχει σχέση ο συγκεκριμένος με τη Wadjet Eye γι αυτό και το αναφέρω). Και σίγουρα ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στο soundtrack του παιχνιδιού (δημιουργίας του δικού μας Νικόλα Σιδερη) που περιέχει μερικά εξαιρετικά κομμάτια με κορυφαίο όλων το τραγούδι των credits/επιλόγου (εκτέλεσμένο από την επίσης δική μας Λουίζα Σοφιανοπούλου) το οποίο προσωπικά λάτρεψα.
Our lives will never be the same
your sacrifice is what remains
it haunts my dreams, it fills the air
no matter what I will be there...
Από κει και πέρα (και αφού τελείωσα με τη γκρίνια) να πω ότι τόσο οι γρίφοι όσο και το interface και οι καινοτομίες που φέρνει το παιχνίδι είναι εξαιρετικές και πολύ καλά υλοποιημένες, όπως ακριβώς έχει γράψει και ο Castle στο review του. Η ατμόσφαιρα είναι επίσης εξαιρετική κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι πολύ καλές ομιλίες.
Το σενάριο είναι στα υψηλότατα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρία με την κατάλληλη δόση αγωνίας και ανατροπών, αρκετή τροφή για σκέψη και 3 διαφορετικά φινάλε, όλα πολύ πιστευτά. Βλέπω ότι πολλοί αναφερθήκατε παραπάνω με ιδιαίτερη συμπάθεια στην Anna. Σε αυτήν έχει γίνει καλή δουλειά, αλλά για μένα ο απόλυτος πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι από την αρχή μέχρι το τέλος ο Ed (σχεδιασμένος, μάλιστα, καθ εικόνα του δημιουργού Vince Twelve). Σε αυτό συμβάλλει και η εξαιρετική ερμηνεία του Edward Bauer (αυτή η λίγο ντροπαλή/λίγο εξυπνακίστικη/λίγο παρανοϊκή χροιά θα με ακολουθεί για καιρό).
Τέλος, παρατήρησα ότι στα credits, ως πρώτος beta tester του παιχνιδιού αναφέρεται ο Agustin Cordes (δεν ξέρω αν έχει σχέση ο συγκεκριμένος με τη Wadjet Eye γι αυτό και το αναφέρω). Και σίγουρα ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στο soundtrack του παιχνιδιού (δημιουργίας του δικού μας Νικόλα Σιδερη) που περιέχει μερικά εξαιρετικά κομμάτια με κορυφαίο όλων το τραγούδι των credits/επιλόγου (εκτέλεσμένο από την επίσης δική μας Λουίζα Σοφιανοπούλου) το οποίο προσωπικά λάτρεψα.
Our lives will never be the same
your sacrifice is what remains
it haunts my dreams, it fills the air
no matter what I will be there...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.