Adam's Venture series- Όμορφο περιτύλιγμα, λειψό περιεχόμενο

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
15 Αυγ 2012 01:38 #38757 by Castledoque
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ένα ερώτημα που με ταλανίζει γενικά είναι κατά πόσο έχουν θέση στο συγκεκριμένο forum mini-reviews για παιχνίδια-υβρίδια, δηλαδή παιχνίδια που συνδιάζουν στοιχεία adventure με στοιχεία από κάποιο άλλο (οποιοδήποτε) είδος. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά, παλαιότερα και νεότερα, από το Dreamfall και το Broken Sword 3 μέχρι τα πρόσφατα Portal 2 και L.A. Noire. Και αν έχουν όντως θέση πως πρέπει να τα αξιολογήσει κανείς, ως adventure ή ως προς το σύνολο της μικτής εμπειρίας που προσφέρουν; Γιατί πολλά από τα παιχνίδια αυτά, ενώ είναι όντως αξιοπρόσεχτα στο σύνολο, ειδομένα ως adventure είναι ανεπαρκή ή και απογοητευτικά. Ποια πρέπει λοιπόν να είναι η στάση του άμοιρου adventurer που θέλει να τα αποτιμήσει; Η πιο ασφαλής επιλογή σαφώς είναι να μην δοκιμάσει καν να μπει σε αυτή τη διαδικασία.

Αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ μέχρι τωρα. Πρόσφατα όμως έπαιξα τα 3 επεισόδια του Adam's Venture και για πρώτη φορά μπήκα στον πειρασμό να αποτολμήσω ένα mini-review. Επειδή είναι τόσο καλά και επιτυχημένα ως σειρά; Κάθε άλλο, όπως διαφαίνεται και από τον υπότιτλο του mini-review. Απλώς διαπίστωσα ότι αρκετοί "αντβεντσουράδες" δε γνωρίζουν αν αξίζουν ή όχι ως παιχνίδια και αναρωτιούνται αν πρέπει να ασχοληθούν μαζί τους, οπότε μια παρουσίαση δε θα είναι ίσως άχρηστη. Έτοιμοι λοιπόν;

ΒΑΘΙΑ ΑΝΑΣΑ, ΒΟΥΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ!



O Adam Venture είναι ένας νέος, όμορφος, πανέξυπνος, δυναμικός και υπερφύαλος adventurer. Μαζί με την επίσης νέα, όμορφη, πανέξυπνη, δυναμική αλλά πιο προσγειωμένη Evelyn κι έναν επιστήμονα ξεκινούν την αναζήτηση για τη χαμένη Εδέμ με τη βοήθεια ενός χάρτη που ανακαλύπτουν. Φυσικά τα γεγονότα δεν εξελίσσονται όπως αναμένουν και σύντομα έρχονται αντιμέτωποι με αρχαίες παγίδες αλλά και σύγχρονες συνομωσίες. Αν όλα αυτά σας θυμίζουν Indiana Jones, έχετε απόλυτο δίκιο. Από άποψη πλοκής, το Adam's Venture είναι ένας ακόμα κλώνος της αγαπημένης σειράς ταινιών, που φυσικά και ούτε καν πλησιάζει από άποψη ποιότητας. Το όλο σενάριο παρακολουθείται ευχάριστα, αλλά ποτέ δεν κινείται πάνω από τη μετριότητα, ενώ οι χαρακτήρες του Adam και της Evelyn είναι δυστυχώς ολότελα προσχηματικοί και διασώζονται μόνο από το πολύ καλό voice-acting, που καταφέρνει να τους κάνει σχεδόν συμπαθητικούς (όταν ξεχνάμε για λίγο πόσο κλισαρισμένοι είναι). Κατά τα άλλα η ιστορία κλιμακώνεται σταδιακά από το πρώτο στο δεύτερο επεισόδιο που τελειώνει με ένα εντυπωσιακό cliffhunger, ενώ το τρίτο και τελευταίο επεισόδιο κλείνει την πλοκή σχετικα ικανοποιητικά, αλλά πάντα χωρίς εξάρσεις.

ΚΡΙΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
Τι παιχνίδι είναι όμως το Adam's Venture; Καθαρόαιμο adventure δε θα το έλεγα με τίποτα. Αν αποτολμούσα έναν χαρακτηρισμό θα το αποκαλούσα μάλλον casual-adventure-platform υβρίδιο. Ο Adam εξερευνά πόλεις και σπηλιές, σκαρφαλώνει, σέρνεται και πηδάει πάνω από κενά (platform). Στην πορεία βρίσκει αντικείμενα, τα οποία και χρησιμοποιεί αυτόματα στο κατάλληλο σημείο, και λύνει μηχανικούς γρίφους και γρίφους λογικής (adventure). Τόσο το platforming όσο και το adventuring είναι ως επί το πλείστον σχετικά εύκολα με highlighting στα αντικείμενα που έχουν ενδιαφέρον, ενώ οι γρίφοι δεν είναι ιδιαίτερα ενσωματωμένοι στην πλοκή του παιχνιδιού (casual). Περισσότερα για αυτά στο Gameplay, αλλά πρώτα δυο κουβέντες για το θέμα...

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Ο Adam κινείται με τα WASD πλήκτρα, σκύβει με το Ctrl, πηδάει με το Space, τρέχει με το Shift και αλληλεπιδρά με το περιβάλλον με το Enter. Το mouse ουσιαστικά είναι άχρηστο, μια και όσον αφορά την κάμερα οι δημιουργοί έχουν προτιμήσει τις fixed cinematic λήψεις, έναντι της ελεύθερα κινούμενης από τον παίκτη κάμερας. Δεν ξέρω πόσο εύχρηστος είναι ο συγκεκριμένος τρόπος χειρισμού, αφού μόλις αντιλήφθηκα με τι παιχνίδι έχω να κάνω χρησιμοποίησα το Xbox Controller μου, το οποίο ευτυχώς το παιχνίδι υποστηρίζει (όμως όχι με την καλύτερη δυνατή επιλογή πλήκτρων,αφού έχει το jump στο Α και το run στο Χ, δύο γειτονικά πλήκτρα που είναι άβολο αν και όχι ακατόρθωτο να τα συνδιάσεις για να κάνεις run & jump). To esc μας βγάζει στο βασικό menu, ενώ το save γίνεται με checkpoints, χωρίς δυνατότητα χειροκίνητου σωσίματος. Κάπως έτσι φτάνουμε στο...

ΨΗΤΟ (YALPEMAG)
Εδώ δυστυχώς βρίσκεται η βασικότερη αδυναμία του παιχνιδιού. Μέτρια σενάρια (δυστυχώς) έχουμε δει πολλά, ακόμα και σε μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια. Το gameplay είναι αυτό που σώζει συνήθως τα πράγματα και βγάζει τα κάστανα από τη φωτιά. Στην περίπτωση όμως του συγκεκριμένου παιχνιδιού υπάρχουν θεματάκια. Το platforming ανάμεσα στους γρίφους είναι βέβαια ευχάριστο (για όσους απολαμβάνουν παιχνίδια τύπου Prince of Persia) και ανανεωτικό σε σχέση με το απλό left click to go, αλλά είναι υπερβολικά εύκολο και "casual", με αποτέλεσμα να μην ικανοποιεί ούτε τους παραδοσιακούς adventurers που δε γουστάρουν τέτοιου είδους ακροβατικά στοιχεία στο gameplay ούτε πιο δεκτικούς στην ποικιλία παίκτες που θα βρούνε τα ακροβατικά του Adam ολότελα απλοϊκά. Οι γρίφοι δεν είναι κακοι. Στην αρχή είναι υπερβολικά εύκολοι, αλλά στην πορεία δυσκολεύουν και από το δεύτερο επεισόδιο και έπειτα κυμαίνονται σε ένα επίπεδο μεταξύ εύκολου και μετρίου. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά κι εδώ υπάρχουν προβλήματα. Πρώτον η ενσωμάτωση των γρίφων στην ιστορία είναι ως επί το πλείστον βεβιασμένη, αφού οι περισσότεροι δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας, αλλά σχεδόν ανεξάρτητα puzzles - τεχνητά εμπόδια στην πρόοδο του παίκτη. (Άλλο ένα σημείο όπου το παιχνίδι θυμίζει casual τίτλο, όπου συχνά η όποια πλοκή αποτελεί πρόφαση για επίλυση ψιλοάσχετων με την ιστορία puzzles.) Τέλος πάντων, κι αυτό ακόμα είναι ένα αμάρτημα στο οποίο υποκύπτουν συχνά ακόμα και εξαίρετα adventure, όμως το επόμενο αμάρτημα του Adam είναι πολύ λιγότερο συγχωρητέο.



ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ PUZZLE DESIGN
Καλοί (αν και σχετικά εύκολοι) οι γρίφοι του παιχνιδιού, όμως το πρόβλημα είναι ότι σε κάθε επεισόδιο υπάρχουν μόνο δυο-τρία είδη γρίφων που επαναλαβάνονται σε ολοένα και πιο δύσκολη μορφή ξανά και ξανά και ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ ... Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Όσο διασκεδαστικοί κι αν είναι οι γρίφοι, την τέταρτη ή πέμπτη φορά που πρέπει να λύσεις μια πιο δύσκολη εκδοχή του ίδιου ακριβώς γρίφου, έχει πια χάσει ολότελα τη φρεσκάδα του. Κρίμα, γιατί τελικά αυτό ίσως και να είναι το πιο ουσιώδες πρόβλημα του συγκεκριμένου τίτλου, με όλα τα υπόλοιπα τελικά να αποτελούν πταίσματα. Μου κάνει μάλιστα εντύπωση που το συγκεκριμένο πρόβλημα επαναλαμβάνεται και στα τρία επεισόδια του παιχνιδιού (τα οποία κυκλοφόρησαν και με αρκετή χρονική απόσταση μεταξύ τους). Μα καλά, δεν μίλησε κανείς στους δημιουργούς για το συγκεκριμένο θέμα; Και τα προβλήματα δυστυχώς δεν τελειώνουν εδώ.

ΑΧ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ
Είναι πια συνηθισμένο στα σύγχρονα παιχνίδια (ιδίως σε αυτά με μοντέρνα γραφικά) να υπάρχουν αόρατοι διάδρομοι, δηλαδή ο ήρωας που ελέγχουμε να μπορεί να κινηθεί μόνο προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση παρ'όλο που δεν υπάρχουν ορατά εμπόδια προς τις υπόλοιπες κατευθύνσεις. Πολλά παιχνίδια καταφέρνουν να κρύψουν αυτή την αδυναμία με έξυπνο level design. Δυστυχώς στο Adam's Venture υπάρχουν κάποια σημεία, όπου αυτή η αίσθηση διαδρόμου είναι πολύ έντονη, (ευτυχώς όχι πάντα), ειδικά όταν ο Adam βρίσκεται σε μεγάλους ανοιχτούς χώρους. Από την άλλη, εδώ φαίνεται πως έχουμε να κάνουμε με μια αρρώστια πολλών σύγχρονων παιχνιδιών, που δεν έχει προσβάλει μόνο το Adam's Venture... Όμως ας πούμε επιτέλους και κάτι καλό για το παιχνίδι.

ΓΡΑΦΙΚΑ - ΜΟΥΣΙΚΗ - ΗΧΟΣ
Χάρη στη μηχανή γραφικών UNREAL 3 που χρησιμοποιεί, το Adam's Venture είναι ένα πανέμορφο παιχνίδι, πλήρως 3D (πράγμα σπάνιο για adventure), που ώρες ώρες είναι απόλαυση να το χαζεύεις. Και ευτυχώς μετά το πρώτο επεισόδιο που περιορίζεται κατά κύριο λόγο σε σπηλιές και υπόγεια, τα επόμενα επεισόδια δεν διαδραματίζονται μόνο στους απαραίτητους υπόγειους αρχαιολογικούς χώρους, αλλά και σε όμορφες φωτεινές πόλεις.



Εννοείται πως τα μοντέρνα γραφικά δεν ομορφαίνουν μόνο το παιχνίδι, αλλά και αυξάνουν σημαντικά το αίσθημα του immersion, πράγμα εν πολλοίς σωτήριο, αν λάβει κανείς υπόψη το μέτριο σενάριο και τους κλισεδιάρικους πρωταγωνιστές. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ομολογουμένως εξαιρετικά voice-over και η πολύ καλή μουσική. Γενικά ο τεχνικός τομέας του παιχνιδιού είναι άψογος και βελτιώνεται σαφώς από επεισόδιο σε επεισόδιο, φανερώνοντας την αυξανόμενη πείρα των δημιουργών του. Αν το gameplay βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο θα είχαμε να κάνουμε με ένα πραγματικό διαμάντι.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
Πριν καταλήξω στο συμπέρασμα, θα ήθελα να αναφέρω ότι διάβασα κάπου πως το Adam's Venture θεωρείται και καλά παιχνίδι Βιβλικού-Χριστιανικού περιεχομένου. Δεν ξέρω αν όντως αυτή ήταν η πρόθεση των δημιουργών. Αν είναι αλήθεια πάντως, δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά (ευτυχώς - η οποιαδήποτε προπαγάνδα θα κατακρήμνιζε τη συμπαθητική μετριότητα στο ψύχος του απόλυτου μηδενός), μια και κάτι τέτοιο μόνο στο πρώτο επεισόδιο μπορεί να το διακρίνει κανείς (κι εκεί ακόμα με το ζόρι) και γενικά το παιχνίδι έχει τόση σχέση με τη Βίβλο και τον Χριστιανισμό όση και "Οι κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού" με τον Μωυσή.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ;
Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα; Ως adventure το Adam's Venture είναι μάλλον τεμπέλικο και αξιολησμόνητο. Όμως μια και στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για καθαρόαιμο adventure, αλλά για παιχνίδι-υβρίδιο, θα ήταν ίσως πιο δίκαιο να το αξιολογήσει κανείς ως συνολική εμπειρία. Υπό αυτήν την οπτική το Adam's Venture είναι ένα μάλλον ευχάριστο παιχνίδι, που κινείται κάπου μεταξύ platforming και adventuring και προσφέρει στον παίκτη 8 ώρες ανάλαφρης ασχολίας. (Αναφέρομαι και στα 3 επεισόδια σαν σύνολο). Ένα προσεγμένο μα μέτριο παιχνίδι που σίγουρα δε δημιουργεί κάποια ισχυρή εντύπωση, αλλά ούτε και ενοχλεί με κάποιον τρόπο. Διασκεδάζεις και μετά το ξεχνάς. (Σαν καλοφτιαγμένο b-movie που βλέπεις μισοκοιμισμένος μετά τα μεσάνυχτα.) To STEAM το δίνει με 10.99 ΕΥΡΩ και στις περιόδους των εκπτώσεων το έχει σχεδόν πάντα σε προσφορά για 3-4 ΕΥΡΩ. Σε τόσο χαμηλή τιμή σίγουρα αξίζει.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Αυγ 2012 18:26 #38777 by Constantine_R
Θυμάσαι που σε ρώταγα για αυτό; :)

Ωραίο review, εδώ και καιρό αναρωτιόμουν τι λέει το συγκεκριμένο παιχνιδάκι.

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
17 Αυγ 2012 18:39 #38778 by Castledoque

Constantine_R wrote: Θυμάσαι που σε ρώταγα για αυτό;

Πως δε θυμάμαι. Είναι ένας από τους λόγους που αποφάσισα να γράψω το mini-review.

Constantine_R wrote: Ωραίο review, εδώ και καιρό αναρωτιόμουν τι λέει το συγκεκριμένο παιχνιδάκι.

Thanks, δέχτηκα μερικές επιρροές στο στυλ και από τα δικά σου review. :wink:
Ίσως δεν ήμουν αρκούντως επικριτικός μαζί του στην τελική αποτίμηση, αλλά τελικά επικράτησε η λογική ότι αφού πέρασα 8 ευχάριστες ωρίτσες μαζί του, δεν του άξιζε παραπάνω θάψιμο. (Για να πω την αλήθεια, δεν είμαι απολύτως σίγουρος τι διάθεση βγάζει σαν σύνολο το mini-review μου.)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Αυγ 2012 22:20 #38784 by Constantine_R
Είσαι καλός άνθρωπος και δεν σου βγαίνουν εύκολα οι κακίες :P :lol:

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
18 Αυγ 2012 00:05 #38785 by Castledoque

Constantine_R wrote: Είσαι καλός άνθρωπος και δεν σου βγαίνουν εύκολα οι κακίες

Μπα, κάτσε να πέσει στα χέρια μου κανένα παιχνίδι που πραγματικά να μη μου αρέσει (όπως καλή ώρα τα αξέχαστα "Ring: The Legend of the Nibelungen" και "Hitchock: The Final Cut" - μιλάμε δε βαριέμαι να τα αναφέρω αυτά τα "αριστουργήματα", δεν πρόκειται να τα συγχωρήσω εύκολα που εξαιτίας τους για χρόνια φοβόμουν να πλησιάσω καινούργιο adventure) και θα δεις τι θα πει θάψιμο. :twisted:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2012 13:51 #38787 by crocark

Constantine_R wrote: Είσαι καλός άνθρωπος και δεν σου βγαίνουν εύκολα οι κακίες :P :lol:

Κάτσε ρε παίχταρε γιατί θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες ...
Δηλαδή αυτοί που τους βγαίνουν τι είναι; Κακοί;

:mrgreen:

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2012 17:27 #38788 by Constantine_R
Είναι επαγωγή και όχι συνεπαγωγή.
Σαν τον βλάκα και τις βλακείες: Αν κάνεις μερικές βλακείες δεν είσαι και απαραίτητα βλάκας, αν είσαι βλάκας τότε κάνεις βλακείες...

:mrgreen:

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
20 Αυγ 2012 20:41 #38804 by giovanna
Από τα χειρότερα παιγνίδια που έχω παίξει στην ζωή μου λάθος διορθώνω προσπάθησα να παίξω, εγώ γιατί πρέπει να πηδάω χαράδρες να χρησιμοποιώ πληκτρολόγιο και άλλα τέτοια καλούδια, οχι μακριά απο εμένα και το πλήρωσα και ακριβά η πτωχή. ΑΜΑΝ :x

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
20 Αυγ 2012 21:26 #38805 by Castledoque

giovanna wrote: ..εγώ γιατί πρέπει να πηδάω χαράδρες...

Giovanna, και που να έπαιζες κανένα Prince of Persia, που δυσκόλεψαν κι εμένα! (Ειδικά στην πρωτότυπη τριλογία πόσες φορές σιχτίρισα και κόντεψα να σπάσω την οθόνη δε λέγεται...) Μπροστά τους οι χαράδρες του Adam's Venture είναι παιδική χαρά.

Μου κάνει εντύπωση πάντως: Τα reviews της εποχής που βγήκε δε διευκρίνιζαν ότι πρόκειται για παιχνίδι που διαθέτει και στοιχεία platforming;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
20 Αυγ 2012 22:10 #38806 by tsampikos
Κάπως έτσι δεν είναι και το Broken Sword 3?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
20 Αυγ 2012 22:31 #38808 by Castledoque

tsampikos wrote: Κάπως έτσι δεν είναι και το Broken Sword 3?

Η αλήθεια είναι ότι δεν το θυμάμαι πολύ καλά το Broken Sword 3, αλλά έχω την εντύπωση (αν δε με απατά η μνήμη μου) ότι τα platforming κομμάτια του ήταν ψευδο-platforming, δηλαδή πάταγες ένα κουμπί και ο Stobbart έκανε αυτόματα το ακροβατικό του. Στο Adam's Venture τα ακροβατικά είναι μεν υπερβολικά εύκολα, αλλά βρίσκονται υπό τον έλεγχο του παίκτη, όπως στα κανονικά παιχνίδια platform, δηλαδή επιλέγεις αν θα κάνεις crouch, jump ή run and jump και χρειάζεται και ένας πολύ στοιχειώδης συγχρονισμός για να μη γκρεμοτσακιστείς (πχ να κάνεις jump όταν φτάνεις στην άκρη του γκρεμού και όχι πιο πριν ή πιο μετά). Δεν ξέρω αν το εξηγώ καλά. Αν έχεις παίξει ποτέ Prince of Persia ή κανένα Tomb Raider, μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ. Γι' αυτό και χαρακτήρισα το Adam's Venture adventure-platform-casual υβρίδιο, ενώ κατά τη γνώμη μου το Broken Sword 3 είναι ως επί το πλείστον κανονικό adventure με λίγες πινελιές action ίσα για νοστιμιά.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Αυγ 2012 00:23 #38811 by giovanna
@castle...what ever

Οταν εγώ το αγόρασα δεν υπήρχε κανένας να μου ανοίξει τα μάτια και μετά όλα ήτανε σκ,,,τά οπόταν εγώ τι να κάνω με το παληκάρι αυτός είχε πρόβλημα μεγάλο, να πηδάει κ.λ.π. :oops:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Αυγ 2012 08:52 #38812 by crocark

giovanna wrote: αυτός είχε πρόβλημα μεγάλο, να πηδάει κ.λ.π.

:lol:
Αυτά είναι. Ίσως τελικά να πρέπει να το παίξουμε όλοι μας :wink:

Τσαμπίκο, όχι. Έχουν τεράστια διαφορά. Στο Broken 3 μιλούσαμε ξεκάθαρα για γρίφους. Βλακώδεις γρίφους σε ένα μέτριο παιχνίδι, αλλά σε κάθε περίπτωση γρίφους. Έπρεπε να σκεφτείς τι κλικ θα κάνεις κι όχι να κάνεις συνέχεια κλικ - με λίγα λόγια ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Αυγ 2012 09:13 #38813 by Constantine_R

giovanna wrote: αυτός είχε πρόβλημα μεγάλο, να πηδάει κ.λ.π.

Κανείς δεν είναι τέλειος... :)

Για το Broken Sword 3 όπως τα λέει o croc είναι. Πρέπει να είναι το μοναδικό adventure που έχω παίξει με gamepad αλλά σε καμιά περίπτωση δεν το λες action, plattform κτλ...

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
21 Αυγ 2012 09:42 #38816 by Castledoque

crocark wrote: Στο Broken 3 μιλούσαμε ξεκάθαρα για γρίφους. Βλακώδεις γρίφους σε ένα μέτριο παιχνίδι...

Άσχετο, αλλά εμένα το Broken Sword 3 μου άρεσε. Δεν ξέρω γιατί, μια και οι περισσότεροι γρίφοι ήταν όντως του νηπιαγωγείου, αλλά μου άρεσε. Ίσως λόγω της ατμόσφαιρας που έβγαζε, δεν ξέρω... (Και η αλήθεια είναι πως πάει καιρός που το έπαιξα, οπότε δεν θυμάμαι πολλά πράγματα.)

crocark wrote: Έπρεπε να σκεφτείς τι κλικ θα κάνεις κι όχι να κάνεις συνέχεια κλικ...

Γενικά συμφωνώ, αλλά στη συγκεκριμένη διατύπωση έχω μια δευτερεύουσα διαφωνία. Δε θα έλεγα ότι στα platform παιχνίδια κάνεις συνέχεια κλικ. Αντιθέτως σε αυτήν την κατηγορία παιχνιδιών πρέπει να σκεφτείς προς τα που θα κινηθείς και με ποιον τρόπο, βασισμένος στην προσεχτική παρατήρηση του περιβάλλοντος (αν και τα ίδια τα παιχνίδια συνήθως δίνουν υπερβολικά πολλά hints σε αυτόν τον τομέα). Εννοείται δεν αναφέρομαι στην περίπτωση του Adam's Venture, όπου το platforming στοιχείο είναι τόσο υπερβολικά εύκολο που απαιτεί ελάχιστη σκέψη, αλλά σε πιο βαρβάτους platform τίτλους.

Constantine_R wrote: Για το Broken Sword 3... Πρέπει να είναι το μοναδικό adventure που έχω παίξει με gamepad

Εγώ έπαιξα με gamepad και το Dead Reefs (αν και δεν το υποστήριζε το παιχνίδι), που επίσης είναι καθαρόαιμο adventure, με τη βοήθεια του XPADDER αν θυμάμαι καλά, γιατί την κίνηση με πληκτρολόγο στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν την πάλευα ούτε στιγμή.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum