Paradise
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
13 Νοε 2012 23:38 #40196
by tsampikos
To Paradise είναι ένα παιχνίδι του ξακουστού δημιουργού των Adventure Games, Benoit Sokal. Κυκλοφόρησε το 2006 αποσπώντας τόσο καλές όσο και κακές κριτικές. Ας του ρίξουμε μια ματιά.
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Η Αnn Smith, μια νέα κοπέλα από την Γενεύη της Ελβετίας πετάει με ένα αεροπλάνο πάνω από την Maurania μια χώρα, μάλλον, της Αφρικής. Το κακό δεν αργεί να συμβεί και το αεροπορικό δυστύχημα είναι πραγματικότητα. Η Αnn επιβιώνει, έχοντας πάθει αμνησία. Ξυπνάει στο ανάκτορο ενός Πρίγκιπα της Maurania, ο οποίος έχει αναλάβει να την περιθάλψει. Επιρρεασμένη από την αμνησία, χωρίς γνώση του μέρους που βρίσκεται, αλλά και χωρίς μνήμη για να κατανοήσει την όλη κατάσταση, η Ann πρέπει να μάθει γιατί βρίσκεται στην Maurania. Eπιπλέον είναι και αυτός ο μαύρος πάνθηρας που μετέφερε και υποτίθεται πως είχε υπό τη επίβλεψή της....Μια περιπέτεια στο άγνωστο ξεκινά....Ή μηπως όχι? Ενδιαφέρουσα η ιστορία του παιχνιδιού χωρίς να πρόκειται για κάτι το ιδιαίτερα πρωτότυπο.
ΒΑΘΜΟΣ: 7/10
ΓΡΑΦΙΚΑ - ΗΧΟΣ:
Εδώ είναι που το Paradise τα καταφέρνει πολύ καλά.Tα οrganic graphics του παιχνιδιού είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι Adventure, και, αν και το παιχνίδι είναι ήδη 6 ετών, παραμένουν σε κορυφαίο επίπεδο ακόμη και σήμερα. Οι ενδίαμεσες σκηνές εντυπωσιάζουν με την ποιότητα και την καθαρότητά τους, θυμίζοντας κινηματογραφική ταινία. Οι τοποθεσίες του παιχνιδιού έχουν σχεδιαστεί με τη μέγιστη δυνατή λεπτομέρεια και έχουν αποδωθεί όσο καλύτερα γίνεται. Ειδικά οι τοποθεσίες στη ζούγκλα είναι το κάτι άλλο ενώ και τα Sprites ικανοποιούν με τη φυσικότητα στην κίνησή τους και την πειστική απόδοσή τους.
Ο ήχος του παιχνιδιού είναι εξίσου καλός. Τα μουσικά κομμάτια που συνοδεύουν το παιχνίδι σε μεγάλα του τμήτατα είναι πλήρως εναρμονισμένα με τον μουσουλμανικό κόσμο της Maurania. Τα μόνα σημεία όπου γίνονται κάπως κουραστικά και επαναλαμβανόμενα είναι στο πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού, εντός του παλατιού του Πρίγκιπα, όπου κινείται η Ann Smith. Τα ηχητικά εφέ έχουν αποδωθεί με τον μέγιστο δυνατό ρεαλισμό, αφού όλοι οι ήχοι της φύσης που ακούγονται, και όχι μόνο, συντελούν στην δημιουργία
της καλύτερης δυνατής ατμόσφαιρας. Το voice acting των ηρώων του παιχνιδιού κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα. Αναμφίβολα στον τεχνικό τομέα του Paradise έχει γίνει εξαιρετική δουλειά.
ΒΑΘΜΟΣ: 10/10
GAMEPLAY:
To Paradise είναι ένα adventure τρίτου προσώπου και ο χειρισμός του γίνεται ολοκληρωτικά με το ποντίκι. Ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να σώσει τη θέση του όσες φορές θέλει, χωρίς περιορισμούς. Από το βασικό μενού του παιχνιδιού μπορούν να ρυθμιστούν διάφοροι παράμετροι, όπως η παρουσία ή όχι υποτίτλων, η μουσική, τα ηχητικά εφέ κλπ. Μέχρι εδώ όλα καλά. Εντός του Inventory, η πρόσβαση στο οποίο είναι πολύ απλή, έχουμε τη δυνατότητα να συνδιάσουμε αντικείμενα μεταξύ τους αλλά και να τα συνδιάσουμε με κάτι άλλο εντός του χώρου που βρισκόμαστε. Για να ενώσουμε δύο αντικείμενα εντός του inventory πρέπει να σείρουμε το ένα επάνω στο άλλο και από το αποτέλεσμα φαίνεται αν υπάρχει η δυνατότητα συνδιασμού ή όχι. Αντιθέτως για να μεταφέρουμε ένα αντικείμενο εκτός inventory αρκεί να κάνουμε ένα κλικ πάνω στο αντκείμενο και μόλις αυτό παρουσιαστεί εκτός inventory έχουμε τη δυνατότητα να σείρουμε τον κέρσορα του ποντικιού στο σημείο όπου θέλουμε να τοποθετήσουμε το συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν θα έλεγα πως πρόκειται για κάποιον ιδιαίτερα δύσκολο τρόπο χειρισμού.Σίγουρα συνηθίζεται μετά από κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα παιχνιδιού, έστω και αν δεν είναι ο πιο άνετος που έχουμε συναντήσει σε Adventure.
Εκεί που το Paradise θα μπορούσε να πάει καλύτερα είναι η απόκριση των ηρώων στις εντολές του παίκτη. Έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να χρειάζεται να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια επιπλέον κίνηση για να κατευθυνθεί η Ann Smith εκεί που ήθελα. Και αυτό γιατί πολλές φορές αν δεν πραγματοποιούσα την επιπλέον κίνηση η Ann Smith έμενε ακίνητη στη θέση της λες και είχε....μουλαρώσει!
Εντελώς περιττά και άσκοπα μου φάνηκαν τα (ευτυχώς λίγα) τμήματα του παιχνιδιού, όπου ο παίκτης πρέπει να πάρει τον ρόλο του πάνθηρα και να τον κατευθύνει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Εκτος του ότι ο χειρισμός του Πάνθηρα χωλαίνει τραγικά από άποψη προσιτότητας, μάλλον σαν παραφωνία λειτουργεί εντός του παιχνιδιού παρά σαν ευχάριστη εναλλαγή με την Ann Smith. O Sokal σκέφτηκε, ευτυχώς, ότι η ιδέα αυτή μπορεί να μην ενθουσιάσει τον παίκτη, γι αυτό, σοφά σκεπτόμενος, δίνει την δυνατότητα να προσπεράσει ο παίκτης τα στάδια αυτά με τον Πάνθηρα, χωρίς να τα παίξει.
Οι γρίφοι του παιχνιδιού έχουν ένα κυμαινόμενο επίπεδο δυσκολίας. Άλλοι είναι αρκετά εύκολοι άλλοι περισσότερο δύσκολοι. Η εξέλιξη του παιχνιδιού βασίζεται στην αξιοποίηση των αντικειμένων που έχει στην κατοχή του ο παίκτης είτε μεταξύ τους είτε με τον περιβάλλοντα χώρο. Υπάρχουν και κάποιοι αρκετά δύσκολοι μηχανικού τύπου γρίφοι που απαιτούν αρκετή σκέψη για να λυθούν. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις οι διάλογοι, οι οποίοι ευτυχώς δεν είναι κουραστικοί, πρέπει να ληφθούν υπ όψη για συνεχιστεί το παιχνίδι. Σε κάποια σημεία το παιχνίδι χωλαίνει από άποψη προσανατολισμού. Δηλαδή ο παίκτης δεν γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να εξελιχθεί η δράση. Το πρόβλημα αυτό είναι εμφανές ιδιαίτερα στο πρώτο τμήμα του παιχνιδιού, εντός του παλατιού όπου σε κάποια σημεία δεν είναι σαφές το τι ακριβώς πρέπει να γίνει, με αποτέλεσμα να χάνεται ο προσανατολισμός. Οι χώροι πάντως που κινείται ο παίκτης είναι αρκετοί και χρειάζοται λεπτομερές ψάξιμο για να μην ξεφύγει τίποτα.
Σε σχέση με τον τεχνικό τομέα, όπου όλα είναι άψογα δωσμένα, στον τομέα του gameplay διακρίνουμε κάποια μελανά σημεία που αποτρέπουν μια ανάλογη υψιλή βαθμολογία.
Tέλος να αναφέρουμε ότι το Paradise στην αρχική του έκδοση έχει πολλά Bugs και άλλα προβλήματα που δυσκολεύουν την εξέλιξή του. Ευτυχώς έχουν κυκλοφορήσει δύο Patch που διορθώνουν τα προβλήματα αυτά. Και πάλι όμως ενδέχεται σε κάποιες εκδόσεις του παιχνιδιού να παρουσιαστεί πρόβλημα αφού τα Patch παρουσιάζουν πρόβλημα συμβατότητας με το κλείδωμα του παιχνιδιού (Starforce).Πραγματικά απαράδεκτο για εμπορικό παιχνίδι.
ΒΑΘΜΟΣ: 7/10.
ΓΕΝΙΚΑ:
Είναι το Paradise κακό παιχνίδι? Σίγουρα όχι. Εϊναι ένα αριστούργημα? Και πάλι όχι. Πρόκειται για ένα καλό παιχνίδι, άνω του μετρίου, που δεν εντυπωσιάζει με την ιστορία του και θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο αν είχαν προσεχθεί κάποια θέματα στον τομέα του Gameplay.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 7,5/10
Paradise was created by tsampikos
To Paradise είναι ένα παιχνίδι του ξακουστού δημιουργού των Adventure Games, Benoit Sokal. Κυκλοφόρησε το 2006 αποσπώντας τόσο καλές όσο και κακές κριτικές. Ας του ρίξουμε μια ματιά.
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Η Αnn Smith, μια νέα κοπέλα από την Γενεύη της Ελβετίας πετάει με ένα αεροπλάνο πάνω από την Maurania μια χώρα, μάλλον, της Αφρικής. Το κακό δεν αργεί να συμβεί και το αεροπορικό δυστύχημα είναι πραγματικότητα. Η Αnn επιβιώνει, έχοντας πάθει αμνησία. Ξυπνάει στο ανάκτορο ενός Πρίγκιπα της Maurania, ο οποίος έχει αναλάβει να την περιθάλψει. Επιρρεασμένη από την αμνησία, χωρίς γνώση του μέρους που βρίσκεται, αλλά και χωρίς μνήμη για να κατανοήσει την όλη κατάσταση, η Ann πρέπει να μάθει γιατί βρίσκεται στην Maurania. Eπιπλέον είναι και αυτός ο μαύρος πάνθηρας που μετέφερε και υποτίθεται πως είχε υπό τη επίβλεψή της....Μια περιπέτεια στο άγνωστο ξεκινά....Ή μηπως όχι? Ενδιαφέρουσα η ιστορία του παιχνιδιού χωρίς να πρόκειται για κάτι το ιδιαίτερα πρωτότυπο.
ΒΑΘΜΟΣ: 7/10
ΓΡΑΦΙΚΑ - ΗΧΟΣ:
Εδώ είναι που το Paradise τα καταφέρνει πολύ καλά.Tα οrganic graphics του παιχνιδιού είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι Adventure, και, αν και το παιχνίδι είναι ήδη 6 ετών, παραμένουν σε κορυφαίο επίπεδο ακόμη και σήμερα. Οι ενδίαμεσες σκηνές εντυπωσιάζουν με την ποιότητα και την καθαρότητά τους, θυμίζοντας κινηματογραφική ταινία. Οι τοποθεσίες του παιχνιδιού έχουν σχεδιαστεί με τη μέγιστη δυνατή λεπτομέρεια και έχουν αποδωθεί όσο καλύτερα γίνεται. Ειδικά οι τοποθεσίες στη ζούγκλα είναι το κάτι άλλο ενώ και τα Sprites ικανοποιούν με τη φυσικότητα στην κίνησή τους και την πειστική απόδοσή τους.
Ο ήχος του παιχνιδιού είναι εξίσου καλός. Τα μουσικά κομμάτια που συνοδεύουν το παιχνίδι σε μεγάλα του τμήτατα είναι πλήρως εναρμονισμένα με τον μουσουλμανικό κόσμο της Maurania. Τα μόνα σημεία όπου γίνονται κάπως κουραστικά και επαναλαμβανόμενα είναι στο πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού, εντός του παλατιού του Πρίγκιπα, όπου κινείται η Ann Smith. Τα ηχητικά εφέ έχουν αποδωθεί με τον μέγιστο δυνατό ρεαλισμό, αφού όλοι οι ήχοι της φύσης που ακούγονται, και όχι μόνο, συντελούν στην δημιουργία
της καλύτερης δυνατής ατμόσφαιρας. Το voice acting των ηρώων του παιχνιδιού κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα. Αναμφίβολα στον τεχνικό τομέα του Paradise έχει γίνει εξαιρετική δουλειά.
ΒΑΘΜΟΣ: 10/10
GAMEPLAY:
To Paradise είναι ένα adventure τρίτου προσώπου και ο χειρισμός του γίνεται ολοκληρωτικά με το ποντίκι. Ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να σώσει τη θέση του όσες φορές θέλει, χωρίς περιορισμούς. Από το βασικό μενού του παιχνιδιού μπορούν να ρυθμιστούν διάφοροι παράμετροι, όπως η παρουσία ή όχι υποτίτλων, η μουσική, τα ηχητικά εφέ κλπ. Μέχρι εδώ όλα καλά. Εντός του Inventory, η πρόσβαση στο οποίο είναι πολύ απλή, έχουμε τη δυνατότητα να συνδιάσουμε αντικείμενα μεταξύ τους αλλά και να τα συνδιάσουμε με κάτι άλλο εντός του χώρου που βρισκόμαστε. Για να ενώσουμε δύο αντικείμενα εντός του inventory πρέπει να σείρουμε το ένα επάνω στο άλλο και από το αποτέλεσμα φαίνεται αν υπάρχει η δυνατότητα συνδιασμού ή όχι. Αντιθέτως για να μεταφέρουμε ένα αντικείμενο εκτός inventory αρκεί να κάνουμε ένα κλικ πάνω στο αντκείμενο και μόλις αυτό παρουσιαστεί εκτός inventory έχουμε τη δυνατότητα να σείρουμε τον κέρσορα του ποντικιού στο σημείο όπου θέλουμε να τοποθετήσουμε το συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν θα έλεγα πως πρόκειται για κάποιον ιδιαίτερα δύσκολο τρόπο χειρισμού.Σίγουρα συνηθίζεται μετά από κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα παιχνιδιού, έστω και αν δεν είναι ο πιο άνετος που έχουμε συναντήσει σε Adventure.
Εκεί που το Paradise θα μπορούσε να πάει καλύτερα είναι η απόκριση των ηρώων στις εντολές του παίκτη. Έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να χρειάζεται να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια επιπλέον κίνηση για να κατευθυνθεί η Ann Smith εκεί που ήθελα. Και αυτό γιατί πολλές φορές αν δεν πραγματοποιούσα την επιπλέον κίνηση η Ann Smith έμενε ακίνητη στη θέση της λες και είχε....μουλαρώσει!
Εντελώς περιττά και άσκοπα μου φάνηκαν τα (ευτυχώς λίγα) τμήματα του παιχνιδιού, όπου ο παίκτης πρέπει να πάρει τον ρόλο του πάνθηρα και να τον κατευθύνει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Εκτος του ότι ο χειρισμός του Πάνθηρα χωλαίνει τραγικά από άποψη προσιτότητας, μάλλον σαν παραφωνία λειτουργεί εντός του παιχνιδιού παρά σαν ευχάριστη εναλλαγή με την Ann Smith. O Sokal σκέφτηκε, ευτυχώς, ότι η ιδέα αυτή μπορεί να μην ενθουσιάσει τον παίκτη, γι αυτό, σοφά σκεπτόμενος, δίνει την δυνατότητα να προσπεράσει ο παίκτης τα στάδια αυτά με τον Πάνθηρα, χωρίς να τα παίξει.
Οι γρίφοι του παιχνιδιού έχουν ένα κυμαινόμενο επίπεδο δυσκολίας. Άλλοι είναι αρκετά εύκολοι άλλοι περισσότερο δύσκολοι. Η εξέλιξη του παιχνιδιού βασίζεται στην αξιοποίηση των αντικειμένων που έχει στην κατοχή του ο παίκτης είτε μεταξύ τους είτε με τον περιβάλλοντα χώρο. Υπάρχουν και κάποιοι αρκετά δύσκολοι μηχανικού τύπου γρίφοι που απαιτούν αρκετή σκέψη για να λυθούν. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις οι διάλογοι, οι οποίοι ευτυχώς δεν είναι κουραστικοί, πρέπει να ληφθούν υπ όψη για συνεχιστεί το παιχνίδι. Σε κάποια σημεία το παιχνίδι χωλαίνει από άποψη προσανατολισμού. Δηλαδή ο παίκτης δεν γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να εξελιχθεί η δράση. Το πρόβλημα αυτό είναι εμφανές ιδιαίτερα στο πρώτο τμήμα του παιχνιδιού, εντός του παλατιού όπου σε κάποια σημεία δεν είναι σαφές το τι ακριβώς πρέπει να γίνει, με αποτέλεσμα να χάνεται ο προσανατολισμός. Οι χώροι πάντως που κινείται ο παίκτης είναι αρκετοί και χρειάζοται λεπτομερές ψάξιμο για να μην ξεφύγει τίποτα.
Σε σχέση με τον τεχνικό τομέα, όπου όλα είναι άψογα δωσμένα, στον τομέα του gameplay διακρίνουμε κάποια μελανά σημεία που αποτρέπουν μια ανάλογη υψιλή βαθμολογία.
Tέλος να αναφέρουμε ότι το Paradise στην αρχική του έκδοση έχει πολλά Bugs και άλλα προβλήματα που δυσκολεύουν την εξέλιξή του. Ευτυχώς έχουν κυκλοφορήσει δύο Patch που διορθώνουν τα προβλήματα αυτά. Και πάλι όμως ενδέχεται σε κάποιες εκδόσεις του παιχνιδιού να παρουσιαστεί πρόβλημα αφού τα Patch παρουσιάζουν πρόβλημα συμβατότητας με το κλείδωμα του παιχνιδιού (Starforce).Πραγματικά απαράδεκτο για εμπορικό παιχνίδι.
ΒΑΘΜΟΣ: 7/10.
ΓΕΝΙΚΑ:
Είναι το Paradise κακό παιχνίδι? Σίγουρα όχι. Εϊναι ένα αριστούργημα? Και πάλι όχι. Πρόκειται για ένα καλό παιχνίδι, άνω του μετρίου, που δεν εντυπωσιάζει με την ιστορία του και θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο αν είχαν προσεχθεί κάποια θέματα στον τομέα του Gameplay.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 7,5/10
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
Less
More
- Posts: 1373
18 Νοε 2012 18:39 #40285
by Constantine_R
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Replied by Constantine_R on topic Re: Paradise
Βρε ανάγωγοι (βάζω και τον εαυτό μου μέσα...) πείτε και κανένα μπράβο στο παιδί...
Τσαμπίκο όπως πάντα πολύ καλός....
Να ζητήσω μια χάρη; Εσύ που είσαι hackerας δεν ανεβάζεις κάπου τα δυο patches (αν τα έχεις βέβαια) ή να δώσεις κάποιο link, να έχουμε κάπως εύκολη πρόσβαση σε αυτά μπας και μου έρθει και το ξαναρχίσω;
Επίσης, έχετε πάρει χαμπάρι το σχόλιο που υπάρχει στη κεντρική σελίδα toy mini review;
Τσαμπίκο όπως πάντα πολύ καλός....
Να ζητήσω μια χάρη; Εσύ που είσαι hackerας δεν ανεβάζεις κάπου τα δυο patches (αν τα έχεις βέβαια) ή να δώσεις κάποιο link, να έχουμε κάπως εύκολη πρόσβαση σε αυτά μπας και μου έρθει και το ξαναρχίσω;
Επίσης, έχετε πάρει χαμπάρι το σχόλιο που υπάρχει στη κεντρική σελίδα toy mini review;
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
19 Νοε 2012 08:59 #40287
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Paradise
Δεν πειράζει που δεν σχολίασαν τα παιδιά. Έτσι κι αλλιώς το παιχνίδι δεν έχει πολλές συμπάθειες. Έκανα το mini review, γιατί είδα πως το παιχνίδι λείπει από την λίστα των mini reviews, οπότε έπρεπε να καλυφθεί το κενό. Αυτό είναι που μετράει. Τώρα το ότι θεώρησα ότι δεν είναι παιχνίδι για τα σκουπίδια αυτό είναι άλλο θέμα. Έτσι κι αλλιώς από το PC Master το έχω και όταν στο δίνουν δώρο δεν λες όχι.
Θα ανεβάσω και τα patches με την πρώτη ευκαιρία.
Θα ανεβάσω και τα patches με την πρώτη ευκαιρία.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
Less
More
- Posts: 977
19 Νοε 2012 10:23 #40289
by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Paradise
Ωραίο review φίλε. Μην ξεχάσεις να μας δώσεις και τα links για τα patches.
Sorry που δεν είπα τίποτα νωρίτερα, αλλά με έχει αποροφήσει τρελά το Dragon Age Origins (τέτοιο κόλλημα με RPG είχα να φάω από την εποχή που έπαιζα το Witcher 1).
Sorry που δεν είπα τίποτα νωρίτερα, αλλά με έχει αποροφήσει τρελά το Dragon Age Origins (τέτοιο κόλλημα με RPG είχα να φάω από την εποχή που έπαιζα το Witcher 1).
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
19 Νοε 2012 11:23 #40291
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Paradise
Kein Problem αδέρφια! Εντός της ημέρας θα ανεβάσω το πλήρες πακέτο για να μπορεί να παίζει κανείς το Paradise αψεγάδιαστα!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
Less
More
- Posts: 1373
20 Νοε 2012 02:41 #40316
by Constantine_R
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Replied by Constantine_R on topic Re: Paradise
Τσαμπίκο είσαι Άρχοντας (όχι των Δακτυλιδιών, είναι άλλος... ).
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.