Ηaunting at Cliffhouse
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
02 Νοε 2013 20:45 #40912
by tsampikos
Ηaunting at Cliffhouse was created by tsampikos
To Haunting at Cliffhouse είναι το τρίτο κατά σειρά Adventure, μετά τα Hauntings of Mystery Manor και Intrigue at Oakheaven Plantanion, που μας έρχεται από την Cindy Pondillo, την γυναίκα που έχει υπό την καθοδήγησή της την ιστοσελίδα για Adventures με την ονομασία Mystery Manor. Ας δούμε πόσο καλά τα έχει καταφέρει στο τρίτο της αυτό παιχνίδι.
Ιστορία:
Ο παίκτης παίρνει τον ρόλο μιας νέας γυναίκας χτυπημένης από τη μοίρα. Ο άνδρας της έχει πεθάνει πρόσφατα σε αυτοκινητιστικό ατύχημα και η ίδια, πλέον, αισθανόμενη ένα απέραντο εσωτερικό κενό, αναζητά ένα ήσυχο μέρος για να βάλει σε τάξη τις σκέψεις της, να ηρεμήσει και να καταστρώσει σχέδια για το μέλλον. Θα βρεθεί στο " Cliffhouse Bed and Breakfast" ένα πραγματικό ησυχαστήριο στη μέση του πουθενά, περιβαλλόμενο μόνο από εξαίρετο φυσικό περιβάλλον και απόλυτη γαλήνη. Ό,τι πρέπει για μια επανεκκίνηση! Η μήπως όχι? Κατά την παραμονή της εκεί θα ανακαλύψει μυστικά και δυσάρεστες ιστορίες που σχετίζονται με το κτήριο και τους ανθρώπους που κάποτε ζούσαν σε αυτό. Χωρις το σενάριο να αποτελεί κάτι το ξεχωριστό, σαν ιδέα είναι πάντα ευπρόσδεκτη όταν παρουσιάζεται μπροστά μας σε ταινία, παιχνίδι ή βιβλίο. Δεν θα πούμε επομένως όχι.
Βαθμός: 8/10
Γραφικά-Ήχος:
Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η έλλειψη κονδυλίων της δημιουργού του παιχνιδιού. Είναι προφανές ότι το παιχνίδι δεν σχεδιάστηκε με τα καλύτερα διαθέσιμα δυνατά μέσα. Έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια στο να αποδωθούν καθαρά και με λεπτομέρεια οι χόροι τόσο εντός του σπιτιού όσο και στον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο. Μίλαμε άλλωστε για ένα παιχνίδι που υπό φυσιολογικές συνθήκες τα γραφικά του θα ήταν το μεγάλο του ατού. Η έλλειψη animation είναι χτυπητή καθ'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αν και οι σκηνές του παιχνιδιού είναι πολύχρωμες και λεπτομερείς στο καλύτερο δυνατό σημείο, παρ'ολα αυτά είναι σχεδόν αποκλειστικά στατικές. Η μουσική μέσα στο παιχνίδι παίζει καλά τον ρόλο της και είναι ατμοσφαιρική όσο χρειάζεται. Τα ηχητικά εφέ επίσης. Εδώ τα πάμε καλά. Oι φωνές πάντως των διαφόρων χαρακτήρων που συναντάμε δεν είναι και οι πλέον ρεαλιστικές. Το voice acting χωλαίνει σε αρκετές περιπτώσεις χαρακτήρων. Η εντύπωση που δημιουργείται είναι πως το διαβάζουν εκείνη την στιγμή για πρώτη φορά από το χαρτί. Φαίνεται στον τόνο και στο ύφος της ομιλίας. Κάποιές φωνές ακούγονται καθαρά και κάποιες σαν να βγαίνουν από....ραδιόφωνο. Τέλος να αναφέρουμε πως την φωνή ενός ανδρικού χαρακτήρα δίνει ο Bryan Wiegele, ο δημιουργός της σειράς Delaware St. John, καλός φίλος της Pondillo. Σώζεται η κατάσταση? Όχι εντελώς αλλά έχουμε δει και χειρότερα. Για την μουσική και τα ωραία, έστω και στατικά σκηνικά δεν θα το χαντακώσουμε.
Βαθμός: 7/10
Gameplay:
O τομέας στον οποίο το παιχνίδι δυστυχώς έχει και τις εμφανέστερες αδυναμίες του. Η Pondillo έπλασε ένα καλό σενάριο στο μυαλό της αλλά δυστυχώς δεν της "βγήκε" απόλυτα στην πράξη. Η διάρκεια του παιχνιδιού δεν είναι μεγάλη. Οι γρίφοι είναι απλοϊκοι ενώ σε αρκετά σημεία συναnτάμε γρίφους όμοιους με αυτούς που συναντάμε σε Hidden Object Games και Casual Adventures. H ιστορία εξελίσσεται άκομψα και κάποια πράγματα γίνονται με συνοπτικό ρυθμό αφήνοντας στο φινάλε την αίσθηση της βιασύνης είτε λόγω έλλειψης χρημάτων είτε λόγω κακού σχεδιασμού. Είναι ξεκάθαρη η βούληση της Pondillo να στηρίξει το παιχνίδι της περισσότερο στην ατμόσφαιρα και στο σενάριο και λιγότερο στους γρίφους. Το πάντρεμα όμως δεν ήταν και το πιο ρόδινο...Το κέικ δεν φούσκωσε όσο θα μπορούσε.... Επομένως....εδώ κάποια πράγματα δεν μπαλώνονται ούτε σώζονται από κάποιον άλλο τομέα του παιχνιδιού.
Bαθμός: 6/10
Συνολική εικόνα.
Έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι που σχεδιάστηκε στο μυαλό με πολύ μεράκι και με την πρόθεση να βγει κάτι καλό, ξεκούραστο, με βάση περισσότερο στον εικαστικό τομέα, στην ατμόσφαιρα και στο σενάριο. Για διάφορους λόγους, ίσως και λόγω έλλειψης διαθέσιμου χρόνου, επαγγελματιών συνεργατών, περιορισμένου budget το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ένας παίκτης μπασμένος καλά στον χόρο του Adventuring θα περίμενε. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για το καλύτερο από τα τρία παιχνίδια που έχει βγάλει η Cindy Pondillo μέχρι τώρα με εμφανή την πρόθεση να σταθεί επάξια δίπλα σε πιο εμπορικά παιχνίδια. Η προσπάθεια είναι που μετράει. Για τον λόγο αυτό:
Σαν συνολική εικόνα το παιχνίδι με την ψυχρή ματία και την απαιτιτικότητα του παίκτη-κριτή πάνω από 6/10 δεν παίρνει. Επειδή όμως η δημιουργός έδωσε, προφανέστατα, το καλύτερο που μπορούσε με πενιχρά μέσα και επειδή τέτοιες προσπάθειες αξίζουν έναν καλό λόγο δίνω στο παιχνίδι ένα 7/10. Για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα, που έστω και με τις χτυπητές του αδυναμίες, σαφώς κι έχει κάτι να δώσει.
Συνολικός βαθμός: 7/10.
Ιστοσελίδα:
mysterymanor.net/Cliffhouse/
Ιστορία:
Ο παίκτης παίρνει τον ρόλο μιας νέας γυναίκας χτυπημένης από τη μοίρα. Ο άνδρας της έχει πεθάνει πρόσφατα σε αυτοκινητιστικό ατύχημα και η ίδια, πλέον, αισθανόμενη ένα απέραντο εσωτερικό κενό, αναζητά ένα ήσυχο μέρος για να βάλει σε τάξη τις σκέψεις της, να ηρεμήσει και να καταστρώσει σχέδια για το μέλλον. Θα βρεθεί στο " Cliffhouse Bed and Breakfast" ένα πραγματικό ησυχαστήριο στη μέση του πουθενά, περιβαλλόμενο μόνο από εξαίρετο φυσικό περιβάλλον και απόλυτη γαλήνη. Ό,τι πρέπει για μια επανεκκίνηση! Η μήπως όχι? Κατά την παραμονή της εκεί θα ανακαλύψει μυστικά και δυσάρεστες ιστορίες που σχετίζονται με το κτήριο και τους ανθρώπους που κάποτε ζούσαν σε αυτό. Χωρις το σενάριο να αποτελεί κάτι το ξεχωριστό, σαν ιδέα είναι πάντα ευπρόσδεκτη όταν παρουσιάζεται μπροστά μας σε ταινία, παιχνίδι ή βιβλίο. Δεν θα πούμε επομένως όχι.
Βαθμός: 8/10
Γραφικά-Ήχος:
Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η έλλειψη κονδυλίων της δημιουργού του παιχνιδιού. Είναι προφανές ότι το παιχνίδι δεν σχεδιάστηκε με τα καλύτερα διαθέσιμα δυνατά μέσα. Έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια στο να αποδωθούν καθαρά και με λεπτομέρεια οι χόροι τόσο εντός του σπιτιού όσο και στον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο. Μίλαμε άλλωστε για ένα παιχνίδι που υπό φυσιολογικές συνθήκες τα γραφικά του θα ήταν το μεγάλο του ατού. Η έλλειψη animation είναι χτυπητή καθ'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αν και οι σκηνές του παιχνιδιού είναι πολύχρωμες και λεπτομερείς στο καλύτερο δυνατό σημείο, παρ'ολα αυτά είναι σχεδόν αποκλειστικά στατικές. Η μουσική μέσα στο παιχνίδι παίζει καλά τον ρόλο της και είναι ατμοσφαιρική όσο χρειάζεται. Τα ηχητικά εφέ επίσης. Εδώ τα πάμε καλά. Oι φωνές πάντως των διαφόρων χαρακτήρων που συναντάμε δεν είναι και οι πλέον ρεαλιστικές. Το voice acting χωλαίνει σε αρκετές περιπτώσεις χαρακτήρων. Η εντύπωση που δημιουργείται είναι πως το διαβάζουν εκείνη την στιγμή για πρώτη φορά από το χαρτί. Φαίνεται στον τόνο και στο ύφος της ομιλίας. Κάποιές φωνές ακούγονται καθαρά και κάποιες σαν να βγαίνουν από....ραδιόφωνο. Τέλος να αναφέρουμε πως την φωνή ενός ανδρικού χαρακτήρα δίνει ο Bryan Wiegele, ο δημιουργός της σειράς Delaware St. John, καλός φίλος της Pondillo. Σώζεται η κατάσταση? Όχι εντελώς αλλά έχουμε δει και χειρότερα. Για την μουσική και τα ωραία, έστω και στατικά σκηνικά δεν θα το χαντακώσουμε.
Βαθμός: 7/10
Gameplay:
O τομέας στον οποίο το παιχνίδι δυστυχώς έχει και τις εμφανέστερες αδυναμίες του. Η Pondillo έπλασε ένα καλό σενάριο στο μυαλό της αλλά δυστυχώς δεν της "βγήκε" απόλυτα στην πράξη. Η διάρκεια του παιχνιδιού δεν είναι μεγάλη. Οι γρίφοι είναι απλοϊκοι ενώ σε αρκετά σημεία συναnτάμε γρίφους όμοιους με αυτούς που συναντάμε σε Hidden Object Games και Casual Adventures. H ιστορία εξελίσσεται άκομψα και κάποια πράγματα γίνονται με συνοπτικό ρυθμό αφήνοντας στο φινάλε την αίσθηση της βιασύνης είτε λόγω έλλειψης χρημάτων είτε λόγω κακού σχεδιασμού. Είναι ξεκάθαρη η βούληση της Pondillo να στηρίξει το παιχνίδι της περισσότερο στην ατμόσφαιρα και στο σενάριο και λιγότερο στους γρίφους. Το πάντρεμα όμως δεν ήταν και το πιο ρόδινο...Το κέικ δεν φούσκωσε όσο θα μπορούσε.... Επομένως....εδώ κάποια πράγματα δεν μπαλώνονται ούτε σώζονται από κάποιον άλλο τομέα του παιχνιδιού.
Bαθμός: 6/10
Συνολική εικόνα.
Έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι που σχεδιάστηκε στο μυαλό με πολύ μεράκι και με την πρόθεση να βγει κάτι καλό, ξεκούραστο, με βάση περισσότερο στον εικαστικό τομέα, στην ατμόσφαιρα και στο σενάριο. Για διάφορους λόγους, ίσως και λόγω έλλειψης διαθέσιμου χρόνου, επαγγελματιών συνεργατών, περιορισμένου budget το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ένας παίκτης μπασμένος καλά στον χόρο του Adventuring θα περίμενε. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για το καλύτερο από τα τρία παιχνίδια που έχει βγάλει η Cindy Pondillo μέχρι τώρα με εμφανή την πρόθεση να σταθεί επάξια δίπλα σε πιο εμπορικά παιχνίδια. Η προσπάθεια είναι που μετράει. Για τον λόγο αυτό:
Σαν συνολική εικόνα το παιχνίδι με την ψυχρή ματία και την απαιτιτικότητα του παίκτη-κριτή πάνω από 6/10 δεν παίρνει. Επειδή όμως η δημιουργός έδωσε, προφανέστατα, το καλύτερο που μπορούσε με πενιχρά μέσα και επειδή τέτοιες προσπάθειες αξίζουν έναν καλό λόγο δίνω στο παιχνίδι ένα 7/10. Για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα, που έστω και με τις χτυπητές του αδυναμίες, σαφώς κι έχει κάτι να δώσει.
Συνολικός βαθμός: 7/10.
Ιστοσελίδα:
mysterymanor.net/Cliffhouse/
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
03 Νοε 2013 15:49 #40921
by Fallen Angel
Nothing happens unless first a dream...
Replied by Fallen Angel on topic Re: Ηaunting at Cliffhouse
Δεν ήξερα πως δημιουργός ήταν η κοπέλα που διατηρεί το Mystery Manor. Way to go...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
06 Νοε 2013 19:24 #41006
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Ηaunting at Cliffhouse
Eξαίρετη κυρία η Cindy, άρρωστη με τα Adventures. Το παιχνίδι το πουλάει και σε κουτί, το οποίο και αγόρασα για να τη στηρίξω!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.