Hoodwink
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
20 Ιαν 2014 00:14 #41697
by tsampikos
Hoodwink was created by tsampikos
To Hoodwink κυκλοφόρησε το 2012. Προκάλεσε ελαφρά αίσθηση λόγω της προέλευσής του. Δεν πέφτουν στα χέρια μας συχνά από χώρες όπως η Μαλαισία.....Η Ε1 Studio, ένα νέο στούντιο από την συγκεκριμένη χώρα προσπάθησε να δώσει δυναμικό παρόν στον χώρο του Adventure gaming. Ας δούμε αν το....μετάνιωσε ή αν η προσπάθεια ήταν επιτυχής. Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για να κυκλοφορίσει σε επεισόδια και διαθέσιμο από το 2012 είναι μόνο το πρώτο.
O παίχτης παίρνει τον ρόλο του Michael Bezzle, κάτοικου της Global 01 μιας πόλης του μέλλοντος. Η ανθρωπότητα υποφέρει από πείνα, φτώχεια και αρρώστιες. Στην Global 01 η μεγάλη εταιρεία Unicorp υπόσχεται στους κάτοικους μια καλύτερη ζωή, εφόσον της επιτραπεί να αναλάβει τον έλεγχο της πόλης. Αυτό συμβαίνει τελικά, αν και η Unicorp περισσότερο εκμεταλλεύεται την ανάγκες της κοινωνίας παρά προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες. Ο Michael χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως "εκμεταλλευτή ευκαιριών". Στην πραγματικότητα όμως είναι ένας κοινός κλέφτης και μικροαπατεωνας, διαθέτει όμως,...χρυσή καρδία! Θέλει να κάνει πρόταση γάμου στην καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι κοπέλα του και μάλιστα υπό τις κατάλληλες συνθήκες (δωράκια, μονόπετρο κλπ.). Πάνω, που πίστεψε ότι θα τα καταφέρει όμως τα πράγματα παίρνουν αναπάντεχη τροπή.... Σεναριακά το παιχνίδι χαρακτηρίζεται απλοϊκό. Αν και το περιβάλλον του παιχνιδιού με την μελλοντική παρηκμασμένη μεγαλούπολη και τα ανδροειδή με τους ανθρώπους να περιφέρονται εδώ κι εκεί η ιστορία δεν δείχνει να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Βέβαια κάποιες φορές η πρώτη εντύπωση είναι λανθασμένη και μένει να δούμε αν στο Hoodwink ισχύει κάτι τέτοιο.
Στον τεχνικό τομέα το παιχνίδι τα πάει αρκετα καλά. Τα γραφικά του έχουν ένα ιδιαίτερο, ημιδιάφανο στυλ και είναι προσεκτικά σχεδιασμένα. Μουντά και σκοτεινά χρώματα χρησιμοποιούντα για να καταδείξουν το περιβάλλον της "σκοτεινής" και άχαρης μεγαλούπολης του μέλλοντος. Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για να παίζει σε πολλές αναλύσεις από τη χαμηλότερη μέχρι Full HD. Η κίνηση του ήρωα είναι λιγάκι περίεργη, αφού ο michael κινείται με κάπως "αφύσικο" τρόπο. Γενικά πάντως το animation είναι ομαλό ή μάλλον "απαλό". Θα έλεγες κανείς ότι τα γραφικά είναι το δυνατό σημείο του παιχνιδιού. Πολύ καλή και ατμοσφαιρική είναι η μουσική του. Μάλιστα το στυλ της φέρνει αρκετά σε "lounge" ακούσματα. Το voice acting αρκετά καλό, χωρίς να διεκδικεί δάφνες και τα εφέ, όπου υπάρχουν, κάνουν αυτό που πρέπει χωρίς να ξεχωρίζουν ιδιαίτερα.
Δυστυχώς στον τομέα του gameplay τo Hoodwink δεν τα καταφέρνει εξίσου καλα....Εντάξει γνωρίζουμε ότι το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο να κυκλοφορήσει σε επεισόδια, αλλά το πρώτο επεισόδιο θα έπρεπε να διαρκεί περισσότερο. Ουσιαστικά δεν κρατάει πάνω από 2,5 ώρες. 5 ώρες θα ήταν μια καλή διάρκεια, όχι όμως οι μισές που διαρκεί.... Το σύστημα save του παιχνιδιού είναι το χειρότερο δυνατόν. Και αυτό γιατί οι προγραμματιστές της E1 Studio είχαν την φαεινή ιδέα να υιοθετήσουν το σύστημα των....checkpoints. Ναι καλά διαβάσατε! Το παιχνίδι σώζεται...μόνο του καί μόνο αφού ο παίκτης έχει προχωρήσει ως το συγκεκριμένο σημείο που βρίσκεται το "σημείο σωσίματος". Πράγμα που σημαίνει πως αν θέλει κανείς να κλείσει το παιχνίδι πριν φτάσει στο checkpoint ο κόπος του πάει περίπατο και πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή....Βέβαια εμπόδια δεν πρόκειται να συνατήσει ιδιαίτερα καθώς οι γρίφοι του παιχνιδιού είναι επιφανειακοί και προβλέψιμοι, ενώ κάποια mini games που υπάρχουν εδώ κι εκεί πιο πολύ εκνευρίζουν παρά προσφέρουν.... Το παιχνίδι, που παίζεται εξ ολοκλήρου με το mouse από την οπτική του τρίτου προσώπου, έχει ένα περίεργο σύστημα χειρισμού καθώς οι ενέργειες στα σημεία του χώρου που βρισκεται το sprite του Μichael είναι προκαθορισμένές. Δηλαδή σε συγκεκριμένα σημεία μπορεί μόνο να προχωρήσει, σε άλλα, μόνο να παρατηρήσει, σε άλλα μόνο να πιάσει αντικείμενο. Με βεβαιότητα χρειάζεται τουλάχιστον ένα δεκάλπετο για να εξοικιωθεί κανείς μαζί του. Όπου δε είναι απαραίτητη η αλληλεπίδραση με ένα από τα (ελάχιστα) αντικείμενα που μαζεύονται στο inventory, το παιχνίδι φροντίζει από μόνο του να μας προσφέρει απευθείας το αντικείμενο αυτό στην οθόνη...Όχι ότι σε διαφορετική περίπτωση θα δυσκολευόμασταν να καταλάβουμε ποιό αντικείμενο χρειαζόμαστε.... Επιπλέον οι εναλλαγές της κάμερας πολλές φορές μπερδεύουν τον παίκτη....
Γενικά στον τομέα του gameplay το Hoodwink δεν τα καταφέρνει καλά. Πανεύκολο, με κακό χειρισμό και μικρό σε διάρκεια, χάνει από παικτικής άποψης ό,τι κερδίζει στο εικαστικό και μουσικό του μέρος. Ας ελπίσουμε ότι η E1 Studio θα διαπιστώσει τις αδυναμίες του παιχνιδιού με τα επόμενα επεισόδια να είναι σαφώς βελτιωμένα και γενικά απαλλαγμένα από αυτά τα προβλήματα.
Η Ε1 Studio είναι μια νέα δημιουργική ομάδα που στην πρώτη προσπάθειά της δεν τα κατάφερε καλά. Έχει όμως το ελαφρυντικό της "πρωτάρας" και της προέλευσης από μια φτωχή χώρα χωρίς παράδοση στη βιομηχανία του gaming και ειδικά του adventure gaming. Με βάση αυτό το ελαφρυντικό και το γεγονός ότι το παιχνίδι είναι καλό τεχνικά, αλλά και για αυτό το ελάχιστο που προσφέρει σε παικτικό επίπεδο, ο βαθμός που του αξίζει είναι ο ακόλουθος, αλλά σίγουρα, αν τα επόμενα επεισόδια, αν και όποτε βγουν, είναι περισσότερο προσεγμένα τότε ο βαθμός θα ανέβει. Και είναι κρίμα να μην ανέβει γιατί το Hoodwink θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι αν κάποια ολέθρια σχεδιαστικά σφάλματα είχαν αποφευχθεί.
Βαθμός: 4/10
photo: liveatpc.com
O παίχτης παίρνει τον ρόλο του Michael Bezzle, κάτοικου της Global 01 μιας πόλης του μέλλοντος. Η ανθρωπότητα υποφέρει από πείνα, φτώχεια και αρρώστιες. Στην Global 01 η μεγάλη εταιρεία Unicorp υπόσχεται στους κάτοικους μια καλύτερη ζωή, εφόσον της επιτραπεί να αναλάβει τον έλεγχο της πόλης. Αυτό συμβαίνει τελικά, αν και η Unicorp περισσότερο εκμεταλλεύεται την ανάγκες της κοινωνίας παρά προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες. Ο Michael χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως "εκμεταλλευτή ευκαιριών". Στην πραγματικότητα όμως είναι ένας κοινός κλέφτης και μικροαπατεωνας, διαθέτει όμως,...χρυσή καρδία! Θέλει να κάνει πρόταση γάμου στην καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι κοπέλα του και μάλιστα υπό τις κατάλληλες συνθήκες (δωράκια, μονόπετρο κλπ.). Πάνω, που πίστεψε ότι θα τα καταφέρει όμως τα πράγματα παίρνουν αναπάντεχη τροπή.... Σεναριακά το παιχνίδι χαρακτηρίζεται απλοϊκό. Αν και το περιβάλλον του παιχνιδιού με την μελλοντική παρηκμασμένη μεγαλούπολη και τα ανδροειδή με τους ανθρώπους να περιφέρονται εδώ κι εκεί η ιστορία δεν δείχνει να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Βέβαια κάποιες φορές η πρώτη εντύπωση είναι λανθασμένη και μένει να δούμε αν στο Hoodwink ισχύει κάτι τέτοιο.
Στον τεχνικό τομέα το παιχνίδι τα πάει αρκετα καλά. Τα γραφικά του έχουν ένα ιδιαίτερο, ημιδιάφανο στυλ και είναι προσεκτικά σχεδιασμένα. Μουντά και σκοτεινά χρώματα χρησιμοποιούντα για να καταδείξουν το περιβάλλον της "σκοτεινής" και άχαρης μεγαλούπολης του μέλλοντος. Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για να παίζει σε πολλές αναλύσεις από τη χαμηλότερη μέχρι Full HD. Η κίνηση του ήρωα είναι λιγάκι περίεργη, αφού ο michael κινείται με κάπως "αφύσικο" τρόπο. Γενικά πάντως το animation είναι ομαλό ή μάλλον "απαλό". Θα έλεγες κανείς ότι τα γραφικά είναι το δυνατό σημείο του παιχνιδιού. Πολύ καλή και ατμοσφαιρική είναι η μουσική του. Μάλιστα το στυλ της φέρνει αρκετά σε "lounge" ακούσματα. Το voice acting αρκετά καλό, χωρίς να διεκδικεί δάφνες και τα εφέ, όπου υπάρχουν, κάνουν αυτό που πρέπει χωρίς να ξεχωρίζουν ιδιαίτερα.
Δυστυχώς στον τομέα του gameplay τo Hoodwink δεν τα καταφέρνει εξίσου καλα....Εντάξει γνωρίζουμε ότι το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο να κυκλοφορήσει σε επεισόδια, αλλά το πρώτο επεισόδιο θα έπρεπε να διαρκεί περισσότερο. Ουσιαστικά δεν κρατάει πάνω από 2,5 ώρες. 5 ώρες θα ήταν μια καλή διάρκεια, όχι όμως οι μισές που διαρκεί.... Το σύστημα save του παιχνιδιού είναι το χειρότερο δυνατόν. Και αυτό γιατί οι προγραμματιστές της E1 Studio είχαν την φαεινή ιδέα να υιοθετήσουν το σύστημα των....checkpoints. Ναι καλά διαβάσατε! Το παιχνίδι σώζεται...μόνο του καί μόνο αφού ο παίκτης έχει προχωρήσει ως το συγκεκριμένο σημείο που βρίσκεται το "σημείο σωσίματος". Πράγμα που σημαίνει πως αν θέλει κανείς να κλείσει το παιχνίδι πριν φτάσει στο checkpoint ο κόπος του πάει περίπατο και πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή....Βέβαια εμπόδια δεν πρόκειται να συνατήσει ιδιαίτερα καθώς οι γρίφοι του παιχνιδιού είναι επιφανειακοί και προβλέψιμοι, ενώ κάποια mini games που υπάρχουν εδώ κι εκεί πιο πολύ εκνευρίζουν παρά προσφέρουν.... Το παιχνίδι, που παίζεται εξ ολοκλήρου με το mouse από την οπτική του τρίτου προσώπου, έχει ένα περίεργο σύστημα χειρισμού καθώς οι ενέργειες στα σημεία του χώρου που βρισκεται το sprite του Μichael είναι προκαθορισμένές. Δηλαδή σε συγκεκριμένα σημεία μπορεί μόνο να προχωρήσει, σε άλλα, μόνο να παρατηρήσει, σε άλλα μόνο να πιάσει αντικείμενο. Με βεβαιότητα χρειάζεται τουλάχιστον ένα δεκάλπετο για να εξοικιωθεί κανείς μαζί του. Όπου δε είναι απαραίτητη η αλληλεπίδραση με ένα από τα (ελάχιστα) αντικείμενα που μαζεύονται στο inventory, το παιχνίδι φροντίζει από μόνο του να μας προσφέρει απευθείας το αντικείμενο αυτό στην οθόνη...Όχι ότι σε διαφορετική περίπτωση θα δυσκολευόμασταν να καταλάβουμε ποιό αντικείμενο χρειαζόμαστε.... Επιπλέον οι εναλλαγές της κάμερας πολλές φορές μπερδεύουν τον παίκτη....
Γενικά στον τομέα του gameplay το Hoodwink δεν τα καταφέρνει καλά. Πανεύκολο, με κακό χειρισμό και μικρό σε διάρκεια, χάνει από παικτικής άποψης ό,τι κερδίζει στο εικαστικό και μουσικό του μέρος. Ας ελπίσουμε ότι η E1 Studio θα διαπιστώσει τις αδυναμίες του παιχνιδιού με τα επόμενα επεισόδια να είναι σαφώς βελτιωμένα και γενικά απαλλαγμένα από αυτά τα προβλήματα.
Η Ε1 Studio είναι μια νέα δημιουργική ομάδα που στην πρώτη προσπάθειά της δεν τα κατάφερε καλά. Έχει όμως το ελαφρυντικό της "πρωτάρας" και της προέλευσης από μια φτωχή χώρα χωρίς παράδοση στη βιομηχανία του gaming και ειδικά του adventure gaming. Με βάση αυτό το ελαφρυντικό και το γεγονός ότι το παιχνίδι είναι καλό τεχνικά, αλλά και για αυτό το ελάχιστο που προσφέρει σε παικτικό επίπεδο, ο βαθμός που του αξίζει είναι ο ακόλουθος, αλλά σίγουρα, αν τα επόμενα επεισόδια, αν και όποτε βγουν, είναι περισσότερο προσεγμένα τότε ο βαθμός θα ανέβει. Και είναι κρίμα να μην ανέβει γιατί το Hoodwink θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι αν κάποια ολέθρια σχεδιαστικά σφάλματα είχαν αποφευχθεί.
Βαθμός: 4/10
photo: liveatpc.com
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3599
20 Ιαν 2014 19:21 #41716
by giovanna
Replied by giovanna on topic Re: Hoodwink
Ευτυχώς χάρη σε εσένα θα μείνουμε μακριά απο αυτό το παιγνίδι
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
21 Ιαν 2014 10:59 #41732
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Hoodwink
Κι όμως θα ήθελα να του βάλω μεγαλύτερο βαθμό αλλά δεν μπορούσα. Αν διορθώσουν το σύστημα με τα saves, και δώσουν στο επόμενο επεισόδιο μεγαλύτερη διάρκεια, τουλάχιστον τη διπλάσια, ο βαθμός από το 4 θα πάει στο 7. Άμα δε βάλουν και καλύτερους γρίφους τότε είναι για 8. Επειδή όμως τα "αν" δεν ξέρουμε αν θα πραγματοποιηθούν μένουμε για την ώρα στο 4/10.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
Less
More
- Posts: 621
21 Ιαν 2014 11:07 #41733
by manos426f
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Replied by manos426f on topic Re: Hoodwink
Είσαι μεγάλη καρδιά τελικά ρε Τσαμπίκο!
Με διαφορά το χειρότερο adventure που έχω παίξει την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον.
Προσωπικά δε θα μπορούσα να του βάλω 2/10 με τίποτα, καθώς, στον κρίσιμο και ουσιώδη τομέα του gameplay τα κάνει πραγματικά όλα λάθος, με αποτέλεσμα να καταλήγει σε ένα τεράστιο Βατερλώ. Όχι ότι σε γραφικά και ήχο τα πάει καλύτερα. Ειδικά τα γραφικά του με κούρασαν πάρα πολύ.
Δηλαδή ρε συ μεταξύ Hoodwink και Dream Chamber προτιμάς το πρώτο;
Με διαφορά το χειρότερο adventure που έχω παίξει την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον.
Προσωπικά δε θα μπορούσα να του βάλω 2/10 με τίποτα, καθώς, στον κρίσιμο και ουσιώδη τομέα του gameplay τα κάνει πραγματικά όλα λάθος, με αποτέλεσμα να καταλήγει σε ένα τεράστιο Βατερλώ. Όχι ότι σε γραφικά και ήχο τα πάει καλύτερα. Ειδικά τα γραφικά του με κούρασαν πάρα πολύ.
Δηλαδή ρε συ μεταξύ Hoodwink και Dream Chamber προτιμάς το πρώτο;
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
21 Ιαν 2014 11:22 #41735
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Hoodwink
Το Dream Chamber Mάνο μου με έκανε έξω φρενών.....Το σιχάθηκα στην κυριολεξία. Σπάσιμο νεύρων είναι τα mini games του, και πολλά άλλα στα όρια του unplayable. Το Hoodwink είναι απλοϊκό, έχει τις χτυπητές αδυναμίες του, που όμως ξεπερνιούνται...Και επίσης στα γραφικά μου άρεσε περισσότερο.Μια κλάση πάνω είναι από το Dream Chamber (στα γραφικά). Ακόμα κι έτσι όμως του έβαλα κάτω από τη βάση, δεν αξίζει για παραπάνω. Αν διορθώσει αυτά που είπαμε θα είναι ένα αξιόλογο παιχνίδι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
Less
More
- Posts: 621
21 Ιαν 2014 14:58 #41736
by manos426f
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Replied by manos426f on topic Re: Hoodwink
Γούστα είναι αυτά, μ' εμένα συνέβη αυτό ακριβώς που περιγράφεις, αλλά με το Hoodwink.
Θεωρώ όμως ότι αντικειμενικά τα γραφικά του Dream Chamber είναι ανώτερα. Η θoλούρα και τα έντονα χρώματα του Hoodwink απλά δε παλεύονταν.
Anyway, χλιαρότατες εμπειρίες και τα δύο, σίγουρα δε με πολυενδιαφέρει να παίξω το επόμενο επεισόδιο αμφότερων.
Θεωρώ όμως ότι αντικειμενικά τα γραφικά του Dream Chamber είναι ανώτερα. Η θoλούρα και τα έντονα χρώματα του Hoodwink απλά δε παλεύονταν.
Anyway, χλιαρότατες εμπειρίες και τα δύο, σίγουρα δε με πολυενδιαφέρει να παίξω το επόμενο επεισόδιο αμφότερων.
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
21 Ιαν 2014 20:27 #41740
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Hoodwink
Γούστα στα άσχημα παιχνίδια ε? Να συζητάμε ποιό είναι πιo κακό.... Το Dream Chamber για μένα προσωπικά είχε ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ (και επίσης ανούσια) mini games που έχω δει ποτέ σε Adventure. Kαταστέφουν εντελώς το παιχνίδι. Πάει στράφι ό,τι καλό έχουν κάνει. To δε interface του Ηοodwink το συνήθησα σε 10 λεπτά. Τα μεγάλα του προβλήματα είναι 3:
1) οι επιδερμικοί γρίφοι του,
2) η ελάχιστη διάρκειά του,
3) το ατόπημα με το save.
1) οι επιδερμικοί γρίφοι του,
2) η ελάχιστη διάρκειά του,
3) το ατόπημα με το save.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
Less
More
- Posts: 621
23 Ιαν 2014 17:11 #41770
by manos426f
Εύκολα!
Όχι ότι το Hoodwink πάει πίσω βέβαια (εκείνο ειδικά με τα λουλούδια αποτελεί μνημείο αποτελεσματικού τρόπου να σπας τα νεύρα του παίκτη), αλλά ΟΚ, οι μάχες με τα κάστρα και ο τρόπος να φτάσουμε στην αποθήκη στο Dream Chamber, μάλλον δεν έχουν αντίπαλο!
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Replied by manos426f on topic Re: Hoodwink
tsampikos wrote: Το Dream Chamber για μένα προσωπικά είχε ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ (και επίσης ανούσια) mini games που έχω δει ποτέ σε Adventure
Εύκολα!
Όχι ότι το Hoodwink πάει πίσω βέβαια (εκείνο ειδικά με τα λουλούδια αποτελεί μνημείο αποτελεσματικού τρόπου να σπας τα νεύρα του παίκτη), αλλά ΟΚ, οι μάχες με τα κάστρα και ο τρόπος να φτάσουμε στην αποθήκη στο Dream Chamber, μάλλον δεν έχουν αντίπαλο!
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
Less
More
- Posts: 1577
23 Ιαν 2014 19:34 #41774
by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Hoodwink
Xαχα αυτό μετα λουλούδια δεν καταλάβαινα καν πως λύνεται. μέχρι που είδα βιντεάκι....Αλλά αφού κατάλαβα δεν είχα πρόβλημα. Το έβγαλα αμέσως! Πέραν αυτού δεν θυμάμαι κάτι άλλο τραγικά σπαστικό. Ακόμα και το interface παλευόταν. Έπιασα το νόημά του από ένα σημείο και μετά, έχει δηλαδή τη λογική του, και ας είναι ψιλοάκυρο για adventure.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.