ALIDA
- adreasnaxos
- Topic Author
- Offline
- Walker Survivor
19 Ιαν 2005 23:37 #3523
by adreasnaxos
ALIDA was created by adreasnaxos
ALIDA
Φανταστικό Adventure Πρώτου Προσώπου
Κατασκευαστής: Dejavy Worlds / Κυκλοφορία: 2004
Ο Αυστραλός Cos Russo, ένας ακόμα θαυμαστής της Mystολογίας, είναι κι ο μοναδικός άνθρωπος πού βρίσκεται πίσω από την επωνυμία Dejavy Worlds. Είδε το Riven, έπαθε, κι έκατσε να φτιάξει το δικό του. Κι εβγαλε την Alida.
Ο άνθρωπος το δούλευε γύρω στα τέσσερα χρόνια και πρέπει στο τέλος να είχε φτάσει στα όριά του. Με το πού κυκλοφόρησε σ' έκδοση Mac δεν ασχολήθηκε ξανά μαζί του. Κι αυτό φαίνεται σε κάποια σημεία του, ειδικά στο τέλος, πού είναι απελπιστικά κι ανέλπιστα απρόσμενο. Απ' ό,τι διάβασα κάπου, μόλις φέτος, πρίν κυκλοφορήσει η PC έκδοσή του, έκατσε καί διόρθωσε κάποια σημεία πού αποτελούσαν καθαρές παγίδες γιά τόν παίχτη.
Λεπτομέρειες… Και στο κάτω-κάτω, καλύτερα να παιδευτείς λίγο παραπάνω για έναν τέτοιο λόγο, παρά από την συνηθισμένη αιτία, την ηλιθιότητα δηλαδή τού κατασκευαστή.
Η ουσία: τρομερή δουλειά για ένα άτομο και το σπουδαιότερο, ισάξιο του Riven - νά μήν πώ καλύτερο αφού πολλές ιδέες του δείχνουν ξεκάθαρα τήν πηγή έμπνευσής τους.
Βαθμολογία: 4/5
Φανταστικό Adventure Πρώτου Προσώπου
Κατασκευαστής: Dejavy Worlds / Κυκλοφορία: 2004
Ο Αυστραλός Cos Russo, ένας ακόμα θαυμαστής της Mystολογίας, είναι κι ο μοναδικός άνθρωπος πού βρίσκεται πίσω από την επωνυμία Dejavy Worlds. Είδε το Riven, έπαθε, κι έκατσε να φτιάξει το δικό του. Κι εβγαλε την Alida.
Ο άνθρωπος το δούλευε γύρω στα τέσσερα χρόνια και πρέπει στο τέλος να είχε φτάσει στα όριά του. Με το πού κυκλοφόρησε σ' έκδοση Mac δεν ασχολήθηκε ξανά μαζί του. Κι αυτό φαίνεται σε κάποια σημεία του, ειδικά στο τέλος, πού είναι απελπιστικά κι ανέλπιστα απρόσμενο. Απ' ό,τι διάβασα κάπου, μόλις φέτος, πρίν κυκλοφορήσει η PC έκδοσή του, έκατσε καί διόρθωσε κάποια σημεία πού αποτελούσαν καθαρές παγίδες γιά τόν παίχτη.
Λεπτομέρειες… Και στο κάτω-κάτω, καλύτερα να παιδευτείς λίγο παραπάνω για έναν τέτοιο λόγο, παρά από την συνηθισμένη αιτία, την ηλιθιότητα δηλαδή τού κατασκευαστή.
Η ουσία: τρομερή δουλειά για ένα άτομο και το σπουδαιότερο, ισάξιο του Riven - νά μήν πώ καλύτερο αφού πολλές ιδέες του δείχνουν ξεκάθαρα τήν πηγή έμπνευσής τους.
Βαθμολογία: 4/5
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
- Offline
- Yahvo
20 Ιαν 2005 00:29 #3524
by qrious
Replied by qrious on topic ALIDA
1)και μονο το γεγονός ότι το φτιάξε αφού είδε το Riven εμενα μου αρκεί για να πω ότι δεν γίνετε να είναι καλύτερο του.
2)το riven δεν είναι απλά ένα adventure του στυλ ''αίντε πάμε από γρίφο σε γρίφο'' τα πάντα έχουν νόημα και είναι συνδεδεμένα με την ιστορία.
3)οι γρίφοι του Riven είναι απλά καταπληκτικοί
υπάρχει αυτό το site για οποιον δεν το ξέρει. για να δει για τι λεπτομέρεια και βάθος μιλάμε . απλά τίποτα δεν είναι τυχαίο. αυτά
www.geocities.com/p_aarli/main.html
2)το riven δεν είναι απλά ένα adventure του στυλ ''αίντε πάμε από γρίφο σε γρίφο'' τα πάντα έχουν νόημα και είναι συνδεδεμένα με την ιστορία.
3)οι γρίφοι του Riven είναι απλά καταπληκτικοί
υπάρχει αυτό το site για οποιον δεν το ξέρει. για να δει για τι λεπτομέρεια και βάθος μιλάμε . απλά τίποτα δεν είναι τυχαίο. αυτά
www.geocities.com/p_aarli/main.html
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- holdyourlight
- Offline
- Elite Member
16 Μάι 2012 01:56 #37414
by holdyourlight
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Replied by holdyourlight on topic Re: ALIDA
Προσπαθώ χρόνια τώρα να βρω το Alida, δεν φαίνεται να έχουν ξεμείνει όμως πουθενά κομμάτια. Το torrent θα ήταν μονόδρομος, μόνο που ούτε εκεί το βρίσκω. Κρίμα να εξαφανίζονται τέτοια (φαινομενικά) καλά adventures, ακόμα και αν έχουν το θράσος να προσπαθούν να αντιγράψουν το Riven
Όποιος έχει καμιά πληροφορία παρακαλώ στείλτε μήνυμα, θενκς.
Όποιος έχει καμιά πληροφορία παρακαλώ στείλτε μήνυμα, θενκς.
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- GameLinguist
- Offline
- Adventurous Titan
16 Μάι 2012 13:19 #37416
by GameLinguist
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Replied by GameLinguist on topic Re: ALIDA
Πάντως για το torrent μπορείς να κάνεις εγγραφή στο Underground-gamer.com που το έχει. Όπως έχει και πολλά διαμαντάκια-adventures που πλέον δεν τα βρίσκεις πουθενά στην αγορά...
ΥΓ. Το μόνο μείον με το συγκεκριμένο site είναι ότι θέλει προσοχή το ratio...
ΥΓ. Το μόνο μείον με το συγκεκριμένο site είναι ότι θέλει προσοχή το ratio...
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- holdyourlight
- Offline
- Elite Member
16 Μάι 2012 13:32 #37417
by holdyourlight
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Replied by holdyourlight on topic Re: ALIDA
Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε, δεν το ήξερα αυτό το website.
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- moumiaq
- Offline
- Spammer
Less
More
- Posts: 246
17 Μάι 2012 16:15 #37418
by moumiaq
Replied by moumiaq on topic Re: ALIDA
Όποιος θελήσει invitation για το συγκεκριμένο site ας στείλει Pm.Έχω βρεί απίστευτα πράγματα εκεί.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- holdyourlight
- Offline
- Elite Member
30 Μάι 2012 14:49 #37474
by holdyourlight
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Replied by holdyourlight on topic Re: ALIDA
Μόλις τέλειωσα και εγώ το Alida και είπα να γράψω την γνώμη μου.
Ένας μίνι πρόλογος: Εντάξει, το παραδέχομαι. Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με adventures στυλ Myst. Είμαι κυριολεκτικά εθισμένος σε αυτά, πιστεύω ότι ελάχιστα μου έχουν ξεφύγει. Πίνω νερό στο όνομα των Myst, Riven, Exile, Uru, Riddle of the Sphinx, Rhem 1-4, Schizm, Obsidian κλπ. Σίγουρα βέβαια με έχουν απογοητεύσει και άλλα τόσα όπως τα Myst 4 και 5, το Riddle Of The Sphinx 2: The Omega Stone, Forever Worlds, Aura: Fate of the Ages κλπ.
Στο θέμα μας όμως: Που στέκεται το Alida ανάμεσα σε όλα τα παραπάνω; Σίγουρα σε μια καλή θέση. Πιστεύω πως αποτελεί μία αξιόλογη προσπάθεια που για ακόμη μια φορά (όπως τα πολυ αγαπημένα μου ROTS και Rhem) αποτελούν στην ουσία την δημιουργία ενός και μόνο ανθρώπου! Μιλάμε για κολοσιαία δουλειά βέβαια, πιστέψτε με το διαπίστωσα από πρώτο χέρι όταν έφτιαξα ένα απείρως πιο απλό adventure.
(Προσοχή! Ακολουθεί διαφήμιση!!! somepeaceofmindgame.blogspot.com/ )
Το λοιπόν, το Alida σίγουρα δεν καινοτομεί στο είδος του, αλλά καταφέρνει να αποτελέσει μία όμορφη εμπειρία συνολικά παρά τις όποιες αδυναμίες του και κάποιους μπερδεμένους γρίφους. Με λίγα λόγια:
1) Τα γραφικά είναι σίγουρα το αδύνατο σημείο όλων των one-man projects που έχω παίξει. Η ανάλυση είναι μικρή (640*480) και παρά την πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος χώρου, το... pixelιασμα δεν σε αφήνει να τον απολαύσεις.
2) Το ηχητικό κομμάτι είναι πολύ αξιοπρεπές, και η μουσική αν και δεν σε κάνει να θες να αγοράσεις το soundtrack, είναι λιτή και όμορφη.
3) Η ιστορία είναι ένα ακόμα αδύναμο σημείο των Myst-Clones, σχεδόν κανένας δημιουργός δεν ασχολείται ιδιαίτερα με αυτή (κακώς-κάκιστα κατά την γνώμη μου). Κάποιος πρέπει να τους θυμήσει πως ένας λόγος για τον οποίο το Riven είναι το απόλυτο adventure (αντιρρήσεις κανείς είναι επειδή κάθε render του είχε την δικιά του ιστορία, και όχι (μόνο) επειδή είχε πανέξυπνους γρίφους.
Όπως και να'χει, το story του Alida, δεν είναι κακο, έχει κάποια λογική αν και, μεταξύ μας: Ποιος μουσικός θα πούλαγε 1 δισσεκατομμύριο δίσκους (νούμερο ασύληπτο, οι μεγαλύτεροι celebrities πουλάνε 10-15 εκατομμύρια) και με τα κέρδη αυτά θα έφτιαχνε μία τεράστια κιθάρα σαν θεματικό πάρκο;;; Εντάξει, η όλη βάση της ιστορίας είναι λίγο... χαζή.
4) Ο χειρισμός είναι απλός στο κλασσικό myst στυλ, άνευ inventory φυσικά... εκτός μίας και μοναδικής εξαίρεσης! Το λέω επειδή εγώ την πάτησα!
5) Πάμε στο κομμάτι που μας ενδιαφέρει περισσότερο από κάθε άλλο: Τους γρίφους! Ένα μικρό spoiler εδώ
ο δημιουργός έχει φτιάξει ένα τελείως non-linear τρόπο επίλυσης του Alida, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα.
Μία μεγάλη αντίρρηση που έχω στους γρίφους, είναι ότι σε κάποιους από αυτούς (στους, ας τους πούμε, βασικούς γρίφους) δεν είσαι 100% σίγουρος αν τους έχεις κάνει σωστά, μέχρι να δεις την τελική εικόνα. Αυτό με έκανε προσωπικά να ανατρέξω σε walkthrough για να δω "που είναι το γλυκάκι μου αφού τα έχω κάνει όλα σωστά". Η απάντηση είναι πως δεν υπάρχει γλυκάκι. Η επιβεβαίωση ότι κάποιους γρίφους τους έχεις ολοκληρώσει, έρχεται στο τέλος.
Οι γρίφοι σε γενικές γράμμες είναι λογικοί (ακόμη πιο λογικοί όταν τους σκέφτεσαι εκ των υστέρων, χεχε) αλλά σίγουρα δύσκολοι. Δεν είναι της συνομοταξίας του Schizm και του Rhem, αλλά σίγουρα ούτε της ευκολίας του Myst και Myst 3. Θα έλεγα κάτι ενδιάμεσο. Να είστε έτοιμοι δηλαδή (πάλι) να γεμίσετε 10-15 σελίδες σημειώσεις, γιατί η εμπειρία μου λέει πως το κλειδί για τα Myst-Clones είναι οι καλές σημειώσεις!
Δύο ακόμα παράπονα που έχω για το Alida είναι τα εξής:
1) Κάποιοι γρίφοι και τα αντίστοιχα hints τους είναι κάπως μπερδεμένα. Για παράδειγμα μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον ένα hint που σου δίνεται κατά την διάρκεια της ιστορίας που είναι παντελώς παραπλανητικό.
2) Αν και όπως είπα μου αρέσει που το Alida είναι non-linear, σε κάποιες στιγμές σε κουράζει αυτό το πέρα-δώθε δεκάδες φορές από τα ίδια μέρη κάτι που γίνεται ακόμη πιο κουραστικό λόγω του ότι δεν μπορείς να κάνεις skip τα πολύ καλοφτιαγμένα κατα τ'άλλα videos.
Αυτά είχα να πω λίγο πολύ, συγνώμη αν κούρασα, σαν συμπέρασμα το Alida μου άφησε συνολικά πολύ καλές εντυπώσεις, σίγουρα δεν με ενθουσίασε αλλά ούτε και με απογοήτευσε. Μου πήρε συνολικά 8 μέρες (τουλάχιστον 3-4 ώρες την ημέρα) να το ολοκληρώσω αλλά το παραδέχομαι, δεν έχω μεγάλη υπομονή με τους γρίφους. Όταν κάποιος με απασχολεί για περισσότερο από 3-5 ώρες, κοιτάω walkthrough και σχεδόν πάντα η αποτυχία μου να τον ολοκληρώσω οφείλεται είτε σε "φτωχό" σχεδιασμό του εκάστοτε adventure, είτε σε απαραίτητο και μισητό pixel-hunting.
Το Alida το προτείνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις του είδους αλλά από την άλλη, αν κάποιος ΔΕΝ του αρέσουν τα Myst-Clones, σίγουρα το Alida δεν θα του αλλάξει γνώμη.
Ένας μίνι πρόλογος: Εντάξει, το παραδέχομαι. Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με adventures στυλ Myst. Είμαι κυριολεκτικά εθισμένος σε αυτά, πιστεύω ότι ελάχιστα μου έχουν ξεφύγει. Πίνω νερό στο όνομα των Myst, Riven, Exile, Uru, Riddle of the Sphinx, Rhem 1-4, Schizm, Obsidian κλπ. Σίγουρα βέβαια με έχουν απογοητεύσει και άλλα τόσα όπως τα Myst 4 και 5, το Riddle Of The Sphinx 2: The Omega Stone, Forever Worlds, Aura: Fate of the Ages κλπ.
Στο θέμα μας όμως: Που στέκεται το Alida ανάμεσα σε όλα τα παραπάνω; Σίγουρα σε μια καλή θέση. Πιστεύω πως αποτελεί μία αξιόλογη προσπάθεια που για ακόμη μια φορά (όπως τα πολυ αγαπημένα μου ROTS και Rhem) αποτελούν στην ουσία την δημιουργία ενός και μόνο ανθρώπου! Μιλάμε για κολοσιαία δουλειά βέβαια, πιστέψτε με το διαπίστωσα από πρώτο χέρι όταν έφτιαξα ένα απείρως πιο απλό adventure.
(Προσοχή! Ακολουθεί διαφήμιση!!! somepeaceofmindgame.blogspot.com/ )
Το λοιπόν, το Alida σίγουρα δεν καινοτομεί στο είδος του, αλλά καταφέρνει να αποτελέσει μία όμορφη εμπειρία συνολικά παρά τις όποιες αδυναμίες του και κάποιους μπερδεμένους γρίφους. Με λίγα λόγια:
1) Τα γραφικά είναι σίγουρα το αδύνατο σημείο όλων των one-man projects που έχω παίξει. Η ανάλυση είναι μικρή (640*480) και παρά την πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος χώρου, το... pixelιασμα δεν σε αφήνει να τον απολαύσεις.
2) Το ηχητικό κομμάτι είναι πολύ αξιοπρεπές, και η μουσική αν και δεν σε κάνει να θες να αγοράσεις το soundtrack, είναι λιτή και όμορφη.
3) Η ιστορία είναι ένα ακόμα αδύναμο σημείο των Myst-Clones, σχεδόν κανένας δημιουργός δεν ασχολείται ιδιαίτερα με αυτή (κακώς-κάκιστα κατά την γνώμη μου). Κάποιος πρέπει να τους θυμήσει πως ένας λόγος για τον οποίο το Riven είναι το απόλυτο adventure (αντιρρήσεις κανείς είναι επειδή κάθε render του είχε την δικιά του ιστορία, και όχι (μόνο) επειδή είχε πανέξυπνους γρίφους.
Όπως και να'χει, το story του Alida, δεν είναι κακο, έχει κάποια λογική αν και, μεταξύ μας: Ποιος μουσικός θα πούλαγε 1 δισσεκατομμύριο δίσκους (νούμερο ασύληπτο, οι μεγαλύτεροι celebrities πουλάνε 10-15 εκατομμύρια) και με τα κέρδη αυτά θα έφτιαχνε μία τεράστια κιθάρα σαν θεματικό πάρκο;;; Εντάξει, η όλη βάση της ιστορίας είναι λίγο... χαζή.
4) Ο χειρισμός είναι απλός στο κλασσικό myst στυλ, άνευ inventory φυσικά... εκτός μίας και μοναδικής εξαίρεσης! Το λέω επειδή εγώ την πάτησα!
5) Πάμε στο κομμάτι που μας ενδιαφέρει περισσότερο από κάθε άλλο: Τους γρίφους! Ένα μικρό spoiler εδώ
Warning: Spoiler!
στην ουσία σκοπός του παίχτη είναι να βάλει τις σωστές ρυθμίσεις στα διάφορα υπο-μέρη της κιθάρας ώστε αυτή να λειτουργήσει σωστά. Με τον τρόπο αυτό
Μία μεγάλη αντίρρηση που έχω στους γρίφους, είναι ότι σε κάποιους από αυτούς (στους, ας τους πούμε, βασικούς γρίφους) δεν είσαι 100% σίγουρος αν τους έχεις κάνει σωστά, μέχρι να δεις την τελική εικόνα. Αυτό με έκανε προσωπικά να ανατρέξω σε walkthrough για να δω "που είναι το γλυκάκι μου αφού τα έχω κάνει όλα σωστά". Η απάντηση είναι πως δεν υπάρχει γλυκάκι. Η επιβεβαίωση ότι κάποιους γρίφους τους έχεις ολοκληρώσει, έρχεται στο τέλος.
Οι γρίφοι σε γενικές γράμμες είναι λογικοί (ακόμη πιο λογικοί όταν τους σκέφτεσαι εκ των υστέρων, χεχε) αλλά σίγουρα δύσκολοι. Δεν είναι της συνομοταξίας του Schizm και του Rhem, αλλά σίγουρα ούτε της ευκολίας του Myst και Myst 3. Θα έλεγα κάτι ενδιάμεσο. Να είστε έτοιμοι δηλαδή (πάλι) να γεμίσετε 10-15 σελίδες σημειώσεις, γιατί η εμπειρία μου λέει πως το κλειδί για τα Myst-Clones είναι οι καλές σημειώσεις!
Δύο ακόμα παράπονα που έχω για το Alida είναι τα εξής:
1) Κάποιοι γρίφοι και τα αντίστοιχα hints τους είναι κάπως μπερδεμένα. Για παράδειγμα μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον ένα hint που σου δίνεται κατά την διάρκεια της ιστορίας που είναι παντελώς παραπλανητικό.
Warning: Spoiler!
Είναι το σημείο που σου δίνει ο χαρακτήρας τις νότες του πιάνου που πρέπει να παίξεις, μόνο που μία νότα-δίεση που είναι συνδυασμός δύο σχεδίων, είναι πανομοιότυπος με ένα τρίτο σχέδιο! Δύο μέρες παιδευόμουν με αυτό, και τελικά κοίταξα την λύση.
2) Αν και όπως είπα μου αρέσει που το Alida είναι non-linear, σε κάποιες στιγμές σε κουράζει αυτό το πέρα-δώθε δεκάδες φορές από τα ίδια μέρη κάτι που γίνεται ακόμη πιο κουραστικό λόγω του ότι δεν μπορείς να κάνεις skip τα πολύ καλοφτιαγμένα κατα τ'άλλα videos.
Αυτά είχα να πω λίγο πολύ, συγνώμη αν κούρασα, σαν συμπέρασμα το Alida μου άφησε συνολικά πολύ καλές εντυπώσεις, σίγουρα δεν με ενθουσίασε αλλά ούτε και με απογοήτευσε. Μου πήρε συνολικά 8 μέρες (τουλάχιστον 3-4 ώρες την ημέρα) να το ολοκληρώσω αλλά το παραδέχομαι, δεν έχω μεγάλη υπομονή με τους γρίφους. Όταν κάποιος με απασχολεί για περισσότερο από 3-5 ώρες, κοιτάω walkthrough και σχεδόν πάντα η αποτυχία μου να τον ολοκληρώσω οφείλεται είτε σε "φτωχό" σχεδιασμό του εκάστοτε adventure, είτε σε απαραίτητο και μισητό pixel-hunting.
Το Alida το προτείνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις του είδους αλλά από την άλλη, αν κάποιος ΔΕΝ του αρέσουν τα Myst-Clones, σίγουρα το Alida δεν θα του αλλάξει γνώμη.
My Top 10:
1) Riven 2) Grim Fandango 3) URU 4) The Longest Journey 5) Schizm
6) Rhem 1-4 7) Riddle Of The Sphinx Myst 9) The Secret Of Monkey Island 10) Sanitarium
... and my own adventure game: <!-- m --> somepeaceofmindgame.blogspot.gr <!-- m -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.