LIGHTHOUSE: THE DARK BEING

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Ιαν 2005 17:35 #3644 by adreasnaxos
LIGHTHOUSE: THE DARK BEING was created by adreasnaxos
LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Adventure Πρώτου Προσώπου
Κατασκευαστής: Sierra / Κυκλοφορία: 1996


Βράδυ. Από τό ανοιχτό παράθυρο τού εξοχικού σου σπιτιού, ένας κεραυνός διακρίνεται στο βάθος. Λάμψη, θόρυβος, βροχή. Το τηλέφωνό σου χτυπάει. Ενας απομακρυσμένος γείτονας, ένοικος κάποιου παλιού Φάρου, σε καλεί σε βοήθεια. Παίρνεις το αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα μπορείς. Λίγο πρίν φτάσεις, κι άλλος κεραυνός. Κατεβαίνοντας από τό αυτοκίνητο ανακαλύπτεις όλα τά φώτα σβηστά...

Το απόλυτο παιχνίδι. Χωρίς hot spots, φωτεινές ενδείξεις καί ταμπέλλες, αλλά και χωρίς τρικλοποδιές ή τεχνάσματα.*

Από την χρυσή εποχή της Sierra.

* Εντάξει, έχει ένα πολύ κακό χρηματοκιβώτιο. Του ξέφυγε. Αμα δείτε χρηματοκιβώτιο θέλει λυσσάρι, εκτός κι αν περνιέστε για τυχερά άτομα.

Βαθμολογία: 5/5

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιαν 2005 18:38 #3648 by Atrus
Replied by Atrus on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Να προσθέσω ότι υπάρχει ένα πολύ σημαντικό patch για το παιχνίδι που το αναβαθμίζει στην έκδοση 2. Είναι το μόνο patch που ξέρω μέχρι σήμερα σε adventure που αλλάζει στοιχεία στο gameplay του παιχνιδιού! Εκτός των άλλων, προσθέτει online help system, δυνατότητα για hot spots ενώ έχουν κάνει και αλλαγές στους πιο δύσκολους γρίφους του παιχνιδιού! Δεν έχω χρόνο να το ελέγξω ανδρέα, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τί έχουν κάνει για τον όντως κουφό γρίφο του χρηματοκιβωτίου.

Μπορείτε να το κατεβάσετε από την sierra: www.sierra.com

Viva la Revolucion!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Ιαν 2005 18:52 #3649 by adreasnaxos
Replied by adreasnaxos on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Μπράβο Atrus, θά προσπαθήσω νά τό βρώ καί θά βάλω καί τήν διεύθυνσή του στόν Καταλογο μέ τά Adventures.
Πάντως, άν κάποιος θέλει νά ευχαριστηθεί τό παιχνίδι, άς μήν βάλει τήν επισήμανση τών hot spots. -- Ενας λόγος πού έχουν χαλάσει τά παιχνίδια είναι η καθιέρωσή τους.
Η διεύθυνση τού patch: www.sierra.com/downloadfile.do?g ... iaid=12291

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιαν 2005 12:03 #3655 by Elessar
Replied by Elessar on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Μου κινήσατε το ενδιαφέρον με το Lighthouse, δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μαζί του! Θα ψάξω να το βρω

Για το Shivers τι λέτε; Έμένα μου άρεσε αρκετά....

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιαν 2005 13:08 #3659 by qrious
Replied by qrious on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
εγώ γιατί έχω ακούσει ότι το παιχνίδι περιέχει πολλά dead ends? δηλαδή μπορεί να μην κανεις κάτι σε κάποιοςσημείο ή να μην έχεις ένα ανιτκειμενο και ξαφνικά πολύ αργότερα στο παιχνίδι να διαπιστώσεις ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς αυτό (χωρίς να υπάρχει βεβαια τρόπος να γυρίσεις πίσω ) ισχύει αυτό?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
24 Ιαν 2005 13:28 #3661 by adreasnaxos
Replied by adreasnaxos on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Ναί, τουλάχιστον γιά μιά φορά, στήν αρχή του όμως, τήν είχα πατήσει κι εγώ. Αλλά είναι ένα σημείο πού μπορείς νά καταλάβεις αμέσως ότι μπορεί νά έκανες καί λάθος, οπότε είσαι προετοιμασμένος νά κάνεις load. Δέν τό θυμάμαι γιά πουθενά αλλού.
Τό χρηματοκιβώτιο είναι τό μοναδικό του λάθος.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιαν 2005 14:44 #3676 by Elessar
Replied by Elessar on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING

qrious wrote: εγώ γιατί έχω ακούσει ότι το παιχνίδι περιέχει πολλά dead ends? δηλαδή μπορεί να μην κανεις κάτι σε κάποιοςσημείο ή να μην έχεις ένα ανιτκειμενο και ξαφνικά πολύ αργότερα στο παιχνίδι να διαπιστώσεις ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς αυτό (χωρίς να υπάρχει βεβαια τρόπος να γυρίσεις πίσω ) ισχύει αυτό?


Όλα τα παλιά adventures της Sierra το είχαν αυτό - θυμάμαι γι' αυτό παράτησα το KQ5, είχα αφήσει πίσω ένα κρύσταλο για να καταστρέψω κάτι δρακοαγάλματα...και φυσικά δεν έκατσα να το ξαναπαίξω απο την αρχη.

Της Lucas δεν είχε κανένα αυτό το ενοχλητικό feature.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
24 Ιαν 2005 16:34 #3679 by adreasnaxos
Replied by adreasnaxos on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING

Elessar wrote: Για το Shivers τι λέτε; Έμένα μου άρεσε αρκετά....

Αλλο;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιαν 2005 17:25 #3689 by Atrus
Replied by Atrus on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Ομολογώ ότι κι εμένα μου άρεσε το Shivers (πάνε βέβαια πολλά χρόνια από τότε που το έπαιξα) όπως και το 2 το οποίο παρόλα τα μειονεκτήματά του (μερικοί εκνευριστικοί γρίφοι - κάποιοι άλλοι όμως έξυπνοι) όπως και να το κάνουμε έχει την δικιά του ατμόσφαιρα και μια ενδιαφέρουσα πλοκή.

Viva la Revolucion!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Ιαν 2005 09:19 #3711 by VirginPrune
Replied by VirginPrune on topic LIGHTHOUSE: THE DARK BEING
Eixa paiksei ena demo tou kai thimame oti h othoni drashs htan polh mikrh , dhladh den epiane olh thn othonh toy upologisth mou ...einai ontos etsi kai sto kanoniko paixnidi?

Tom skeleton,its time to have some fun!
So grab your tricks or treat,
the day of the dead has begun!

Tommy-boy ,eat your candy skull!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum