ΑND THEN THERE WERE NONE
- NikolasFigaro
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
Less
More
- Posts: 86
21 Νοε 2005 05:20 #6544
by NikolasFigaro
Si vis pacem, para bellum
ΑND THEN THERE WERE NONE was created by NikolasFigaro
Μιας και βλέπω λίγο "ήρεμα" τα πράματα εδώ, ας ξεκινήσω ένα post για το And Then There Were None.
Δεν ξέρω πόσοι έχετε στην κατοχή σας το παιχνίδι, ή πόσοι το έχετε παίξει, πάντως προσωπικά μου ήρθε πριν καμιά βδομάδα από UK και σε 2 μέρες το είχα τελειώσει. Δεν θα αναφερθώ με λεπτομέρεια στο περιεχόμενο και συην ποιότητα του παιχνιδιού, απλά να κάνω κάποιες παρατηρήσεις:
1.Καταρχήν, όπως αναμενόταν άλλωστε, το σενάριο είναι άριστο, αν και εννοείται ότι δεν φτάνει το επίπεδο του βιβλίου. Φυσικά, για να αποφευχθούν αρκετές παρεξηγήσεις, υπάρχουν σημαντικές διαφορές με το βιβλίο.
2.Τεχνικά το παιχνίδι βρέσκεται ανω του μετρίου. Τα γραφικά είναι ανεπαρκή (κατά την γνώμη μου) ενώ από την άλλη ο ήχος είναι κορυφαίος, με ανατριχιαστική μουσική και voice-overs επαγγελματικού επιπέδου (από τις καλύτερες ομιλίες που έχω ακούσει σε game).
3.Ο χειρισμός παρουσιάζει μερικά προβλήματα, χωρίς όμως να καταντάει ενοχλητικός. Θα μπορούσε να είναι καλύτερος. Το πιο ενοχλητικό είναι ότι δεν υπάρχει κουμπί για να προσπερνάτε τις ομιλίες. Και είναι πάρα πολύ κουραστικό (μα ΠΟΛΥ κουραστικό...) η έλλειψη χάρτη για quick-traveling.)
4.Η δράση είναι διφορούμενη. Δεν συναντάμε ιδιαίτερα πολλούς "κλασικούς" γρίφους, κυριαρχεί η αναζήτηση και η συζήτηση. Υπάρχουν αρκετά σημεία στο παιχνίδι, ειδικά προς το τέλος, που απλά δεν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε, οι στόχοι σου είναι εντελώς ασαφείς. Παρατηρείται το εξής ενοχλητικό φαινόμενο: Δεν γίνεται να προχωρήσεις, αν πρώτα δεν γίνουν trigger κάποια γεγονότα, τα οποία ούτε ξέρεις. Δηλαδή έχεις κολλήσει κάπου χωρίς να έχεις ιδέα τι πρέπει να κάνεις, τριγυρνάς άσκοπα, και ξαφνικά απειδή περνάς τυχαία από ένα σημείο, γίνεται κάτι εκεί που προωθεί την δράση. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός, πάντως είναι τρελά ενοχλητικό.
5.Η διάρκεια του είναι εξαιρετική μικρή.Ειδικά αν βγάλεις απ'έξω το ατελείωτο περπάτημα και τα νεκρά διαστήματα, δεν πιστεύω το παιχνίδι να ξεπερνά τις 5-6 ώρες καθαρού παιχνιδιού.
Χωρίς να εμβαθύνω παραπέρα να πω το εξής: Περίμενα σαν τρελός τον συγκεκριμένο τίτλο, και το αποτέλεσμα μου άφησε μία γλυκόπικρη γεύση στο στόμα. Ναι μεν έχει σε μεγάλο βαθμό αυτά που ζητάω από ένα adventure, αλλά δεν πάυει να έχει αρκετά προβλήματα. Εϊναι σίγουρα ένα πολύ καλό adventure, από τα καλύτερα των 2-3 τελευταίων ετών, απλά -προσωπικά μιλώντας πάντα- περίμενα κάτι παραπάνω.
Περιμένω να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.
Δεν ξέρω πόσοι έχετε στην κατοχή σας το παιχνίδι, ή πόσοι το έχετε παίξει, πάντως προσωπικά μου ήρθε πριν καμιά βδομάδα από UK και σε 2 μέρες το είχα τελειώσει. Δεν θα αναφερθώ με λεπτομέρεια στο περιεχόμενο και συην ποιότητα του παιχνιδιού, απλά να κάνω κάποιες παρατηρήσεις:
1.Καταρχήν, όπως αναμενόταν άλλωστε, το σενάριο είναι άριστο, αν και εννοείται ότι δεν φτάνει το επίπεδο του βιβλίου. Φυσικά, για να αποφευχθούν αρκετές παρεξηγήσεις, υπάρχουν σημαντικές διαφορές με το βιβλίο.
2.Τεχνικά το παιχνίδι βρέσκεται ανω του μετρίου. Τα γραφικά είναι ανεπαρκή (κατά την γνώμη μου) ενώ από την άλλη ο ήχος είναι κορυφαίος, με ανατριχιαστική μουσική και voice-overs επαγγελματικού επιπέδου (από τις καλύτερες ομιλίες που έχω ακούσει σε game).
3.Ο χειρισμός παρουσιάζει μερικά προβλήματα, χωρίς όμως να καταντάει ενοχλητικός. Θα μπορούσε να είναι καλύτερος. Το πιο ενοχλητικό είναι ότι δεν υπάρχει κουμπί για να προσπερνάτε τις ομιλίες. Και είναι πάρα πολύ κουραστικό (μα ΠΟΛΥ κουραστικό...) η έλλειψη χάρτη για quick-traveling.)
4.Η δράση είναι διφορούμενη. Δεν συναντάμε ιδιαίτερα πολλούς "κλασικούς" γρίφους, κυριαρχεί η αναζήτηση και η συζήτηση. Υπάρχουν αρκετά σημεία στο παιχνίδι, ειδικά προς το τέλος, που απλά δεν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε, οι στόχοι σου είναι εντελώς ασαφείς. Παρατηρείται το εξής ενοχλητικό φαινόμενο: Δεν γίνεται να προχωρήσεις, αν πρώτα δεν γίνουν trigger κάποια γεγονότα, τα οποία ούτε ξέρεις. Δηλαδή έχεις κολλήσει κάπου χωρίς να έχεις ιδέα τι πρέπει να κάνεις, τριγυρνάς άσκοπα, και ξαφνικά απειδή περνάς τυχαία από ένα σημείο, γίνεται κάτι εκεί που προωθεί την δράση. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός, πάντως είναι τρελά ενοχλητικό.
5.Η διάρκεια του είναι εξαιρετική μικρή.Ειδικά αν βγάλεις απ'έξω το ατελείωτο περπάτημα και τα νεκρά διαστήματα, δεν πιστεύω το παιχνίδι να ξεπερνά τις 5-6 ώρες καθαρού παιχνιδιού.
Χωρίς να εμβαθύνω παραπέρα να πω το εξής: Περίμενα σαν τρελός τον συγκεκριμένο τίτλο, και το αποτέλεσμα μου άφησε μία γλυκόπικρη γεύση στο στόμα. Ναι μεν έχει σε μεγάλο βαθμό αυτά που ζητάω από ένα adventure, αλλά δεν πάυει να έχει αρκετά προβλήματα. Εϊναι σίγουρα ένα πολύ καλό adventure, από τα καλύτερα των 2-3 τελευταίων ετών, απλά -προσωπικά μιλώντας πάντα- περίμενα κάτι παραπάνω.
Περιμένω να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
Less
More
- Posts: 2986
21 Νοε 2005 05:26 #6545
by Elessar
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Replied by Elessar on topic ΑND THEN THERE WERE NONE
Δεν το έχω παίξει ακόμα αλλά θα σταθώ σε αυτό που λές για την μικρή δράση. Πραγματικά, όλα τα τελευταία παιχνίδια με τα οποία έχω ασχοληθεί κυριαρχεί μία απίστευτη ευκολία και συντομία δράσης.
Το τελευταίο δύσκολο παιχνίδι που έπαιξα είναι το Συνωμοσίες...Όλα τα υπόλοιπα (ΝiBiRu, Voyage, Still Life, ΕCHO, Black Mirror, RtMI) τα τελείωσα σε 3-4 μέρες...μόνο το Moment of Silence ήταν λίγο πιο δύσκολο.
Δέν γίνεται δουλειά έτσι...
Πέρα απο τα Myst-clones (με τα οποία δεν ασχολούμαι) τα οποία και έχουν αυξημένη - και πολλές φορές παράλογη - δυσκολία όλα τα υπόλοιπα - και κυρίως τα point & click - φαίνεται ότι έχουν πέσει στην παγίδα της βατής δράσης.
Παλιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Συγκρίνετε για παράδειγμα το επίπεδο δυσκολίας πχ του Discworld 1 ή του Maniac Mansion με αυτό των τελευταιών adventures...Χαώδεις διαφορές
Το τελευταίο δύσκολο παιχνίδι που έπαιξα είναι το Συνωμοσίες...Όλα τα υπόλοιπα (ΝiBiRu, Voyage, Still Life, ΕCHO, Black Mirror, RtMI) τα τελείωσα σε 3-4 μέρες...μόνο το Moment of Silence ήταν λίγο πιο δύσκολο.
Δέν γίνεται δουλειά έτσι...
Πέρα απο τα Myst-clones (με τα οποία δεν ασχολούμαι) τα οποία και έχουν αυξημένη - και πολλές φορές παράλογη - δυσκολία όλα τα υπόλοιπα - και κυρίως τα point & click - φαίνεται ότι έχουν πέσει στην παγίδα της βατής δράσης.
Παλιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Συγκρίνετε για παράδειγμα το επίπεδο δυσκολίας πχ του Discworld 1 ή του Maniac Mansion με αυτό των τελευταιών adventures...Χαώδεις διαφορές
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
21 Νοε 2005 06:24 #6546
by Fallen Angel
Nothing happens unless first a dream...
Replied by Fallen Angel on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
Με ψιλοαπογοήτευσες με αυτά που έγραψες, κι ας κλείνεις πως πρόκειται για έναν πολύ καλό τίτλο πάρα ταύτα. Κι εγώ το περιμένω πώς και πώς. Αλλά: 'δε φτάνει το επίπεδο του βιβλίου', 'προώθηση της δράσης από τυχαία σημεία που δε σου γίνονται γνωστά' (άρα φαντάζομαι τρελλές αναζητήσεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα), 'πολύ μικρό'... ωχ, ωχ! δεν ακούγονται πολύ ευοίωνα όλα αυτά...
PS: Μόοολις με το καλό έρθει και στα χεράκια μου, να το δω που το περιμένω τόσο καιρό, θα σου πω και τη γνώμη μου... αλλά μάλλον τώρα που με έχεις προϊδεάσει, δε θα έχω τόσο high expectations και δε θα απογοητευτώ όπως εσύ. Ευτυχώς... δυστυχώς... μάλλον ευτυχώς!
PS: Μόοολις με το καλό έρθει και στα χεράκια μου, να το δω που το περιμένω τόσο καιρό, θα σου πω και τη γνώμη μου... αλλά μάλλον τώρα που με έχεις προϊδεάσει, δε θα έχω τόσο high expectations και δε θα απογοητευτώ όπως εσύ. Ευτυχώς... δυστυχώς... μάλλον ευτυχώς!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- NikolasFigaro
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
Less
More
- Posts: 86
21 Νοε 2005 07:25 #6547
by NikolasFigaro
Si vis pacem, para bellum
Replied by NikolasFigaro on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
Παιδιά, αυτά που γράφω είναι προσωπικές απόψεις, μπορεί άλλος να ξετρελλαθεί! Μην ττο παίξετε το παιχνίδι προκατειλημμένοι, θα χάσετε την ουσία. Ευχαριστηθείτε το και μετά δείτε τα αρνητικά. Κι είναι σίγουρο ότι θα το ευχαριστηθείτε, άλλος σε μεγαλύτερο, άλλος σε μικρότερο βαθμό.
Φίλε Elessar, έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αν και προτιμώ το παιχνίδι να μην είναι και τεράστιο. Η έλλειψη δυσκολίας πλέον είναι φαινόμενο της εποχής μιας και τα περισσότερα adventures βασίζονται πιο πολύ στην συζήτηση. την εξερεύνηση, την παρατηριτικότητα... Έτσι, από περιέργεια, έπαιξα ξανά το Day of the Tentacle μετά από το ATTWN. Παρόλο που δεν είναι μεγάλο παιχνίδι, βλέπεις ΑΜΕΣΩΣ την διαφορά φιλοσοφίας στο σχεδιασμό, αναφορικά με το παρελθόν και το παρόν. Τρομερά έξυπνη δράση και ελκυστικοί γρίφοι που δεν σε έκαναν να νιώθεις χαζός.
Φίλε Fallen_Angel μην απογοητέυεσαι! Πιστεύω ότι θα σου αρέσει (όπως και σε αρκετό κόσμο) μιας και απευθύνεται ΚΑΙ σε ένα λίγο πιο ειδικευμένο κοινό, αυτό των φίλων της Agatha. Και απ'ότι κατάλαβα, πρέπει να έισαι και λίγο φαν... Θα σου αρέσει (και αν έχεις διαβάσει το βιβλίο, θα εκτιμήσεις και το "διαφορετικό" φινάλε)...
Φίλε Elessar, έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αν και προτιμώ το παιχνίδι να μην είναι και τεράστιο. Η έλλειψη δυσκολίας πλέον είναι φαινόμενο της εποχής μιας και τα περισσότερα adventures βασίζονται πιο πολύ στην συζήτηση. την εξερεύνηση, την παρατηριτικότητα... Έτσι, από περιέργεια, έπαιξα ξανά το Day of the Tentacle μετά από το ATTWN. Παρόλο που δεν είναι μεγάλο παιχνίδι, βλέπεις ΑΜΕΣΩΣ την διαφορά φιλοσοφίας στο σχεδιασμό, αναφορικά με το παρελθόν και το παρόν. Τρομερά έξυπνη δράση και ελκυστικοί γρίφοι που δεν σε έκαναν να νιώθεις χαζός.
Φίλε Fallen_Angel μην απογοητέυεσαι! Πιστεύω ότι θα σου αρέσει (όπως και σε αρκετό κόσμο) μιας και απευθύνεται ΚΑΙ σε ένα λίγο πιο ειδικευμένο κοινό, αυτό των φίλων της Agatha. Και απ'ότι κατάλαβα, πρέπει να έισαι και λίγο φαν... Θα σου αρέσει (και αν έχεις διαβάσει το βιβλίο, θα εκτιμήσεις και το "διαφορετικό" φινάλε)...
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
Less
More
- Posts: 258
21 Νοε 2005 09:48 #6548
by Zagorin
Replied by Zagorin on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
Έγώ ξεκαθαρίζω ότι δεν ενοχλούμε από την ευκολία των adventures αρκεί να με βάζει στον κόσμο του. Να έχει ενδιαφέρων. Το And then there were none ( αν και προτιμώ τον άλλο τίτλο του βιβλίο 10 little indians) έχει 3 μειονεκτήματα (για εμένα).
1ον. Δεν σου αφήνει να προχωρήσεις τους διαλόγους ή τις παρατηρήσεις που λες. Πολύ εκνευριστικό ενώ το παιχνίδι στηρίζεται στον διάλογο. (Ποτέ δεν κατάλαβα πως κάνεις τέτοια λάθη στο gameplay όπως π.χ. οι saves engines μερικών rpgs)
2ον. Δεν έχει hotspot για την δράση των αντικειμένων. Μόνο και μόνο για να αυξήσεις την δυσκολία. Πολύ εκνευριστικό.
3ον. Δεν σου δίνει ξεκάθαρα objectives με αποτέλεσμα δεν ξέρεις τι να κάνεις. Σε συνδιασμό με τα triggers, υπάρχει πιθανότατα να κολήσετε και να μην ξέρετε γιατί.
Πάντως αν πρόσεχαν λίγο παραπάνω θα ήτανε τέλειο. Παρόλο αυτά συνιστώ να το αγοράσετε και να το παίξετε. Για πρώτη προσπάθεια ίσως έπρεπε να δοκιμάσουνε πιο εύκολο βιβλίο όπως με την Μις Μαρπ ή με τον Ηρακλή Πουαρό (είμαι μέγα φανς του μουστακαλί ντεντέκτιβ) και μετά με τόσο δύσκολο βιβλίο.
1ον. Δεν σου αφήνει να προχωρήσεις τους διαλόγους ή τις παρατηρήσεις που λες. Πολύ εκνευριστικό ενώ το παιχνίδι στηρίζεται στον διάλογο. (Ποτέ δεν κατάλαβα πως κάνεις τέτοια λάθη στο gameplay όπως π.χ. οι saves engines μερικών rpgs)
2ον. Δεν έχει hotspot για την δράση των αντικειμένων. Μόνο και μόνο για να αυξήσεις την δυσκολία. Πολύ εκνευριστικό.
3ον. Δεν σου δίνει ξεκάθαρα objectives με αποτέλεσμα δεν ξέρεις τι να κάνεις. Σε συνδιασμό με τα triggers, υπάρχει πιθανότατα να κολήσετε και να μην ξέρετε γιατί.
Πάντως αν πρόσεχαν λίγο παραπάνω θα ήτανε τέλειο. Παρόλο αυτά συνιστώ να το αγοράσετε και να το παίξετε. Για πρώτη προσπάθεια ίσως έπρεπε να δοκιμάσουνε πιο εύκολο βιβλίο όπως με την Μις Μαρπ ή με τον Ηρακλή Πουαρό (είμαι μέγα φανς του μουστακαλί ντεντέκτιβ) και μετά με τόσο δύσκολο βιβλίο.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3599
22 Νοε 2005 03:31 #6556
by giovanna
Replied by giovanna on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
Την Παρασκευή, πήρα e-mail απο την Amazon Com ότι θα καθυστερήσουνε περίπου μια εβδομάδα να μου το στείλουνε.
Εγω πιστεύω ότι πρέπει να το παίξουμε, όπως και όλα τα παιγνίδια adventure που έχουμε στα χέρια μας. Εγώ είμαι πολύ fun της Αγκάθα Κρίστι και δεν ήθελα πραγματικά η μεταφορά ενός βιβλίου του να έχει αρνητικά σχόλια.
Αλλά δεν Ξεχνάω τι πάθαμε με το τον Sherlock Holmes!!
Επειδή δεν το έχω πάρει ακόμα στα χέρια μου και δεν το έχω παίξει δεν έχω δικαίωμα να εκφέρω γνώμη.
Εγω πιστεύω ότι πρέπει να το παίξουμε, όπως και όλα τα παιγνίδια adventure που έχουμε στα χέρια μας. Εγώ είμαι πολύ fun της Αγκάθα Κρίστι και δεν ήθελα πραγματικά η μεταφορά ενός βιβλίου του να έχει αρνητικά σχόλια.
Αλλά δεν Ξεχνάω τι πάθαμε με το τον Sherlock Holmes!!
Επειδή δεν το έχω πάρει ακόμα στα χέρια μου και δεν το έχω παίξει δεν έχω δικαίωμα να εκφέρω γνώμη.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
Less
More
- Posts: 258
22 Νοε 2005 06:54 #6559
by Zagorin
Replied by Zagorin on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
giavanna, παιχνίδια παίρνε από το Play.com είναι αρκετά πιο φθηνά και τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Επίσης είναι και αυτό εγγύηση όπως το amazon αν γίνει καμία στραβή.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3599
23 Νοε 2005 02:08 #6569
by giovanna
Replied by giovanna on topic Re: ΑND THEN THERE WERE NONE
@Zagorin,
Την Play.cοm την ανακάλυψα και εγώ πρόσφατα. Δυστυχώς όλα τα παιγνίδια που πουλάει τα έχω καί ηδη είχα κάνε την παραγγελία μου.
Θα τους δοκιμάσω στην επόμενη παραγγελία μου.
Την Play.cοm την ανακάλυψα και εγώ πρόσφατα. Δυστυχώς όλα τα παιγνίδια που πουλάει τα έχω καί ηδη είχα κάνε την παραγγελία μου.
Θα τους δοκιμάσω στην επόμενη παραγγελία μου.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.