The Legend of Kyrandia Book one
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Πάντως το Επίπεδο Συμβατότητας Εφαρμογής σου προσφέρει την δυνατότητα να κρύψεις από το παιχνίδι ή από την εφαρμογή που θέλεις τι λειτουργικό έχεις, κοινώς να του πουλήσεις παραμύθι ότι έχεις μέχρι και 95 και να τρέξει (αν μπορεί) δίχως πολλά πολλά. Και μην σε φοβίζει μερικά κλικ παραπάνω είναι, και ξέρω πως είναι βαρετό, αλλά μόνο έτσι έχω καταφέρει να τρέξω κάποια πράγματα. Όλοι μισούμε την trial & error προσέγγιση αλλά δυστυχώς πολλά μόνο έτσι μπορούν να δουλέψουν.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Επισης δες αν πατωντας στις "ιδιοτητες" του αρχειου εμφανιστει ενα μενου "μνημη". Αν ναι, πηγαινε εκει και επελεξε σε ολες τις διαθεσιμες επιλογες την μεγιστη δυνατη αριθμιτικη επιλογη.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Η ατυχία μου!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Ebon Page
- Offline
- Elite Member
- Posts: 45
Οχι πως το Legend of Kyrandia είναι κακό παιχνιδι, αλλά είναι προβληματικό σε πολλά σημεία. Και ειδικά στον τομέα τον γρίφων. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν λογική, βασίζονται αποκλειστικά στην μέθοδο του trial & error, ενώ παράλληλα το ίδιο το παιχνιδι δεν δίνει σχεδόν κανένα hint για το τι πρέπει να κάνεις. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το περιορισμένο σε χώρο inventory (το οποίο σαν ιδέα είναι καλό, αλλά δεν υλοποιείται σωστά), καθιστούν το παιχνίδι ένα διαρκές πήγαινε-έλα.
Ο μοναδικός γρίφος που μου άρεσε ήταν το maze με τις σπηλιές. Κι αυτό γιατί με ανάγκασε να πιάσω χαρτί και μολύβι και να κάτσω ουσιαστικά να τον σχεδιάσω. Αλλά όλοι οι άλλοι οι γρίφοι όπως πχ αυτός με τα κρύσταλλα που πρέπει να τοποθετήσεις στο χρυσό πιάτο ή ο γρίφος που πρέπει να φτιάξεις potions δεν έχουν καμιά λογική βάση και απλά δοκιμάζεις στην τύχη πράγματα. Ή ας πούμε πολύ συχνά θα βρεις πως ένα αντικείμενο που το χρειάζεσαι το έχεις αφήσει στου διαβόλου το κέρατο. Με αποτέλεσμα να αναγκαστείς είτε να διανύσεις πολύ μεγάλες αποστάσεις για να το ξαναβρείς ή να φορτώσεις κάποιο save. Και όλα αυτά γιατί δεν σου δίνεται πραγματικά κανένα hint για το τι πρέπει να κάνεις.
Κουραστικά βρήκα επίσης τα επαναλαμβανόμενα σκηνικά ειδικά στο δάσος, όπου το παιχνίδι χρησιμοποιεί (ειδικά προς το τέλος) πολύ συχνά το ίδιο ακριβώς τοπίο.
Η ιστορία είναι όμορφη, ενώ τα γραφικά του παιχνιδιού είναι πανέμορφα. Ελπίζω τα 2 επόμενα παιχνίδια της σειράς να είναι καλύτερα όσον αφορά τον τομέα των γρίφων.
Πάω να ξεκινήσω το 2ο παιχνίδι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Ebon Page
- Offline
- Elite Member
- Posts: 45
συμφωνώ κι εγώ μαζί σου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με παιχνίδια τα οποία έχουν έντονο το στοιχείο της φαντασίας και του παραμυθιού. Ίσα-ίσα είναι πολύ ωραία και όντως λείπει αυτή η θεματολογία από τα σύγχρονα adventures. Ούτε με πειράζει ένα παιχνίδι να είναι δύσκολο. Απλά όλα αυτά τα στοιχεία να δένουν σωστά με το όλο gameplay.
Αν και με το ποστ του ο Constantine_R με "τρόμαξε", παρ' αυτά εξεπλάγην ευχάριστα. Μόλις τελείωσα το 1ο κεφάλαιο από το 2ο παιχνίδι. Εδώ μάλιστα. Ξέρεις τι να κάνεις. Η ηρωίδα σου, σου λέει πράγματα που δίνουν hints για το τι πρέπει να κάνεις. Πολύ πιο βελτιωμένο στον τομέα των γρίφων (τουλάχιστον μεχρι το σημείο που έφτασα) στο δεύτερο παιχνίδι. Για να δούμε πως θα συνεχίσει. Καλή φάση που έχεις το βιβλίο με τις συνταγές και φτιάχνεις μόνος σου potions.
Πάντως μιλάμε για παιχνίδια 20ετίας και παίζονται ακόμα πολύ άνετα. Τα γραφικά τους είναι το κάτι άλλο. Υποθέτω πως στην εποχή τους θα κάναν τρομερή εντύπωση.
ΥΓ: Δεν έχω παίξει ακόμα τα Book of Unwritten Tales και Next Big Thing. Κάποια στιγμή πρέπει να το κάνω. Αλλά σειρά τώρα έχουν τα Kyrandia. Μετά βλέπουμε.
ΥΓ2: Μόλις τώρα παρατήρησα πως το συγκεκριμένο τόπικ είναι του 2006 Σορρυ, δεν ξέρω αν πειράζει που ξέθαψα τόσο παλιό θέμα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Χμμμ... έχει περάσει πολύς καιρός.... μάλλον να έχεις δίκιο, θυμόμουν πάντως ότι έμοιαζαν πολύ τα δυο παιχνίδια.Ebon Page wrote: Αν και με το ποστ του ο Constantine_R με "τρόμαξε"
Ακριβώς, δεν νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με δυσκολία όπως λέει ο Τσαμπίκος. Τα 2 πρώτα Legends είχαν κάποιες ιδέες που στην πράξη νομίζω δεν περπάτησαν. Αυτά που γράφει ο Ebon δηλαδή.Ebon Page wrote: Οχι πως το Legend of Kyrandia είναι κακό παιχνιδι, αλλά είναι προβληματικό σε πολλά σημεία.
:shock: :shock:tsampikos wrote: Γενικά πάντως έχουν λείψει τέτοιου τύπου παιχνίδια σήμερα. Χρειαζόμαστε περισσότερα ευχάριστα, παραμυθένια και γενικά εύθυμα παιχνίδια.
Ρε φίλε θα μας τρελάνεις;;;
Book of Unwritten Tales, Simon the Sorcerer 4 και 5, Ceville, Keepsake (αν και πιο σοβαρό).............
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Κακό παιχνίδι και κάκιστοι γρίφοι, ειδικά αυτοί που έβαζες στο καζάνι διάφορα για να φτιάξεις τα φίλτρα. Ούτε μισό hint πρώτον για το ότι πρέπει να φτιάξεις φίλτρα και δεύτερον για το τι πρέπει να έχουν τα φίλτρα αυτά. Χώρια το dead end
Το είχα ξεκινήσει με μεγάλο ενθουσιασμό ως φαν των παραμυθένιων κόσμων αλλά απογοητεύτηκα.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.