the ninth car - ελληνικό experimental adventure
- mezhulol
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 4
Είμαι μέλος μίας μικρής ομάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη, και κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στο χώρο του game development. Καθώς μετά από αναμονή μηνών κατάφερα τελικά να κάνω το account μου στο aa (!), θέλησα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία, κάνοντας μία μίνι παρουσίαση του πρώτου μας εγχειρήματος, με την επωνυμία The Ninth Car. (όπου car το βαγόνι, και όχι το αμάξι, προς αποφυγή παρεξηγήσεων )
Πρόκειται για ένα adventure game, προοπτικής και χειρισμού πρώτου προσώπου, επηρρεασμένο από πρόσφατες δημιουργίες όπως τα Dear Esther και Amnesia. Όπως τα προαναφερθέντα παιχνίδια, και σε αντίθεση με τα περισσότερα adventures, δε προβλέπεται η ύπαρξη γρίφων, τουλάχιστον όχι με την κλασσική έννοια. Στόχος μας με την προσέγγιση αυτή είναι να προκαλέσουμε την συναισθηματική συμμετοχή και καθήλωση του παίκτη, χωρίς να τον αναγκάζουμε να ξεπερνά άμεσα εμπόδια προκειμένου να προχωρήσει, ενώ παράλληλα κρατάμε το βαθμό δυσκολίας της υλοποίησης σε βατά επίπεδα.
Το σενάριο, προσωπικής μας δημιουργίας, τοποθετεί τον παίκτη σε ένα κινούμενο, εγκαταλελειμμένο τραίνο, το οποίο πρέπει να εξερευνήσει σε αναζήτηση απαντήσεων. Η κίνηση του παίκτη κατά μήκος της αμαξοστοιχίας συνοδεύεται από μία σταδιακή μετάβαση του περιβάλλοντος από το ατμοσφαιρικό μυστήριο προς το σουρρεαλιστικό τρόμο. Κατά την πορεία του, θα βρεθεί αντιμέτωπος με όλο και πιο περίεργες καταστάσεις και εξίσου παράδοξους συνεπιβάτες. Ανάλογα με την προσωπική κρίση και την παρατηρικότητα του κάθε παίκτη, τα ερεθίσματα αυτά αποκτούν διαφορετικές ερμηνείες, οδηγώντας σε αντίστοιχα διαφοροποιημένες εξηγήσεις για τη φύση του τραίνου και την ταυτότητα των χαρακτήρων.
Το παιχνίδι βρίσκεται υπό σχεδιασμό από το Μάρτιο, και πέρασε στη φάση της ανάπτυξης μόλις τον Ιούνιο. Η υλοποίηση του γίνεται με χρήση της UnrealEngine 3, ενώ για τη μουσική του επένδυση γίνεται σύνθεση ενός συνόλου γνησίων κομματιών. Η ολοκλήρωση του τοποθετείται χρονικά κοντά στο τέλος του χρόνου (βέλτιστα πριν το τέλος του κόσμου). Άμεσος στόχος μας είναι η δημιουργία ενός κλειστού πυρήνα ατόμων, υπεύθυνων για το playtesting (τόσο σε τεχνικό, όσο και θεωρητικό και αισθητικό επίπεδο), από τα πρώτα ακόμα τεχνικά πρωτότυπα.
Αυτά εν ολίγοις, αν σας τράβηξε το ενδιαφέρον μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του project, ninthcar.com για παραπάνω πληροφορίες, τακτικές ενημερώσεις, media, contact info, και λοιπές χαζομάρες.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας, οποιαδήποτε σχόλια και ερωτήσεις είναι ευπρόσδεκτα!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Η δουλειά σας φαίνεται πολύ όμορφη. Περιμένουμε νεότερα.
Δεν κατάλαβα πάντως κάτι. Το παιχνίδι σας είναι πιο κοντά στο Dear Esther ή στο Amnesia; Θέλω να πω ότι το Amnesia είχε και καμιά κλειδωμένη πόρτα ( ). Πάντως μην μας λυπάστε αν θέλετε δυσκολέψτε το λίγο, πίστεψε με δεν θα στενοχωρηθούμε.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Α, και wellcome to the forum!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mezhulol
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 4
Constantine, θα έλεγα ότι άπο άποψη ατμόσφαιρας κινούμαστε προς το Amnesia, ενώ το gameplay (ή μάλλον η έλλειψη αυτού) τείνει προς το Dear Esther. Σχετικά με τους γρίφους, τώρα, αναφερόμουν στις δυσκολίες που θα είχαμε εμείς να αντιμετωπίσουμε, προσπαθώντας να τους σχεδιάσουμε και ενσωματώσουμε στο παιχνίδι (τους εαυτούς μας δηλαδή λυπηθήκαμε περισσότερα, παρά εσάς )
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Λυπήσου μας και μην μας βάλεις μουσικούς γρίφους, κατακόμβες, κιβώτια, λαβύρινθους, και slides.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Δεν το είχα σκεφτεί έτσι.mezhulol wrote: τους εαυτούς μας δηλαδή λυπηθήκαμε περισσότερα, παρά εσάς
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
καλώς τον κι απ'εδώ.
Καλή επιτυχία και καλή τύχη στη δουλειά σας, απλά έχω μια ερώτηση γενικής φύσεως.
Πώς αντιλαμβάνεστε τον σουρεάλ τρόμο;
Όχι τίποτα άλλο, μπας και αποσπάσουμε καμιά πληροφορία παραπάνω για την υπόθεση...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mezhulol
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 4
Dream_specialist wrote: Αλό,
καλώς τον κι απ'εδώ.
Καλή επιτυχία και καλή τύχη στη δουλειά σας, απλά έχω μια ερώτηση γενικής φύσεως.
Πώς αντιλαμβάνεστε τον σουρεάλ τρόμο;
Όχι τίποτα άλλο, μπας και αποσπάσουμε καμιά πληροφορία παραπάνω για την υπόθεση...
θενκ γιου!
Χμμ, δύσκολη ερώτηση..
Θα έλεγα ότι τα κύρια συναισθήματα που προσπαθούμε να αποδώσουμε είναι αυτά της αβεβαιότητας και της απόγνωσης. Το τραίνο είναι γεμάτο στοιχεία που παραπέμπουν σε όνειρο (ή μάλλον εφιάλτη), όπως ετερόκλητα αντικείμενα και πρόσωπα, οπτικά παράδοξα, παράλογες συμπεριφορές, χρονικές ασυνέχειες κτλ. Σκοπός μας ουσιαστικά με τέτοιου είδους "out of place" αναφορές, είναι να οδηγήσουμε τον παίκτη σε αμφισβήτηση της ικανότητας αντίληψης του χαρακτήρα και της πραγματικότητας που του παρουσιάζεται. Έτσι, ενώ χρησιμοποιούμε κάποια λίγα σκηνοθετικά κλισέ (παιχνίδια με φωτισμούς και σκιάσεις, απότομα σοκ κτλ), θα έλεγα ότι δεν στηριζόμαστε αποκλειστικά σε αυτά για να προκαλέσουμε φόβο. Αντίθετα, η ίδια η κατάσταση στην οποία είναι παγιδευμένος ο χαρακτήρας, και ο άμεσος αντίκτυπος της πάνω στην ψυχολογία του, μου φαίνονται πολλάκις τρομακτικότερα. Επίσης, το ίδιο το σενάριο παίζει με έννοιες (δε θα πω συγκεκριμένα ποιές) που απασχόλησαν συχνά πυνκά πολλούς καλλιτέχνες με τάσεις προς την ψυχεδέλεια και το σουρρεαλισμό, όπως ο D.Lynch.
Ελπίζω να κάλυψα την ερώτησή κάπως.. Ξέρω ήμουν μάλλον αόριστος, αλλά δε μου επιτρέπεται να κάνω spoil
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Τη κάτσαμε....
Άντε καλή συνέχεια και Κeep sending us feedback ok;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
ΥΓ: Αν/όταν χρειαστείτε testers, εδώ είμαστε.
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mezhulol
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 4
θα σας ενημερώσουμε όταν ξεκινήσουμε την αναζήτηση testers (κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους δύο μήνες, εκτός απροόπτων)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tziritzatzoulas
- Offline
- Elite Member
- Posts: 22
τύχη ενώς άλλου πολλά υποσχόμενου Ελληνικού παιχνιδιού του thessis που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και κατέληξε στον κάλαθο των αχρήστων.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.