Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
- azannetop
- Offline
- Elite Member
- Posts: 13
Όσον αφορά στο technical forum του παιχνιδιού έχεις απόλυτο δίκιο μέχρι και χθές ήταν κλειδωμένο
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
odnorf wrote: Και εμένα μου είχε φανεί περίεργο αλλά μετά από σχετικές συζητήσεις με "ειδικούς" (προγραμματιστές που ασχολούνται άμεσα με δημιουργία engines παιχνιδιών) μου εξήγησαν γιατί είναι απόλυτα φυσιολογικό. Ένα prerendered adventure μπορεί σε μία σκηνή/δωμάτιο/οθόνη αν έχει αρκετά animation στο background να έχει στη μνήμη ακόμα και εκατοντάδες frames. Αν δε ο χαρακτήρας δεν είναι real-time 3D τότε μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερα νούμερα. Αντίθετα, ένα animation σε ένα real-time 3D παιχνίδι χρησιμοποιεί το ίδιο texture (και όχι 150 διαφορετικά) και το ίδιο μοντέλο. Να μην ξεχνάμε επίσης ότι σύγχρονα 2.5D adventures χρησιμοποιούν real-time 3D engines (παρότι χρησιμοποιούν 2D backgrounds, τις επιλέγουν ώστε να γίνεται το rendering στην gpu και όχι στην cpu). Για παράδειγμα τα syberia χρησιμοποιούν την virtools, το undercover τη vision, το reprobates την agds3 κ.λπ. Αυτό εξηγεί και την απαίτηση για μία ικανοποιητική κάρτα γραφικών.
Σίγουρα δεν δηλώνω (πλέον) ό,τι γνωρίζω πως λειτουργούν τα πάντα στο ζήτημα τον γραφικών, αλλά έχω την εντύπωση πως το να κάνεις rendering μια σκηνή μαζί με τα models της σε πραγματικό χρόνο μάλλον είναι αδύνατον να συγκριθεί με το όποιο adventure engine έχει βγεί στην αγορά. (Στα μοντέλα του κόσμου είναι περισσότερο ο εφιάλτης ενός 3D και όχι στο μοντέλο του χαρακτήρα (ή των αντιπάλων) που θα απλοποιηθούν σε μερικές εκατοντάδες πολύγωνα και ένα texture εννοποιημένο όπου μετά θα εφαρμοστούν τρεις τέσσερεις διαφορετικές τεχνικές για να δώσουν την απαιτούμενη ψευδαίσθηση πως το μοντέλο αποτελείται από χιλιάδες πολύγωνα)
Στην προκειμένη περίπτωση του DW πάντως δεν φάνηκε να έχει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις (κάλιστα θα μπορούσε να γίνει με το engine του scratches (θεωρητικά απλούστερο) και να μην καταλάβει κανείς μας διαφορά [έμοιαζε σαν η κίνηση σου να γινόταν μέσα σε "κουτιά" οθόνης που απλά πήγαινες από το ένα στο άλλο, και δεν είχε δυνατότητα free movement σε κάθε σημείο του χώρου, όπως σε ένα 3D]) και δεν είχε και τα άπειρα animations (με εξαίρεση την βροχή, και την ομίχλη (περίπου) στον υπόγειο ναό) που να μπλέκονται το ένα στο άλλο και να βαρένουν τον υπολογιστή.
Το σίγουρο είναι πως τόσο στα 3D όσο και στα ψευδο3D έχουν ακόμη πολύ δρόμο μπροστά τους (ή απλά θα πάρουμε ακόμη περισσότερους πυρήνες επεξεργαστών {ίσως και περισσότερες GPU ή σε μια κάρτα ή παράλληλα} για να παίζουμε κάτι που με μια πιο καλή εφαρμογή μερικών υπάρχοντων τεχνικών θα μας έδινε αρκετά καλά αποτελέματα. Αλλά τι να γίνει πρέπει να πουλήσει και το hardware που βγαίνει για να βγαίνει κάθε εξάμηνο δίχως να έχει πραγματικό λόγο να βγεί.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
[Αν το σκεφθείς 20Χ20Χ8b(Χ1) σε 40Χ40Χ32b(X4) όντως πάει αρκετά ψηλά η διαφορά μας (τόσο σε ρυθμούς μεταφοράς όσο και σε υπολογισμούς και μετατροπές).]
Αλλά και τότε είχαν αντιστοιχίες όπως στο 7th guest (από τα εξαιρετικά prerendered παιχνίδια), πού ωστόσο ήταν απαιτητικά υπό όρους (τα έπαιζα αν θυμάμαι σε μια 16άρα Diamond και στην συνέχεια σε κάποια S3 (τώρα αν ήταν trio ή κάτι άλλο δεν το θυμάμαι πια)).
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- azannetop
- Offline
- Elite Member
- Posts: 13
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Πώς σου φαίνεται το παιχνίδι μέχρι τώρα;
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Elessar wrote: [...]Δεν θυμάμαι πως ακριβώς την βάζεις, δοκίμασε και τον αμερικάνικο τρόπο του στυλ "2 Μαρτίου 2000 - 3/2/2000, δλδ πρώτα τον μήνα και μετά την μέρα.[...]
Έτσι ακριβώς, ΑΝΑΠΟΔΑ!! Πενήντα ώρες είχα κάνει να το περάσω εκείνο το σημείο, δεν ξεχνιέται τόσο εύκολα...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
@Elessar
Το παιχνίδι είναι κορυφαίο, η ατμόσφαιρά του είναι φοβερή ενώ η μοναχικότητα του ήρωα επισκιάζει το καθετί στον χώρο. Αξίζει πολύ και κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι πολύ μα πολύ ανώτερο από το scratches.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- istar
- Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 733
Elessar wrote: Και εγώ το θεωρώ εξαιρετικό adventure - μάλλον στο review πάει για βαθμολογία 4.5/5
Θα συμφωνήσω, αλλά από απλή περιέργεια το 0,5 γιατί το αφαιρείς?
NΗΦΕ ΚΑΙ ΜΕΜΝΗΣΟ ΑΠΙΣΤΕΙΝ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Σωστή το παιγνίδι είναι ένα αριστούργημα 5/5 και λίγο είναι!!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.