Penumbra: Overture
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
25 Ιαν 2008 14:25 #19077
by odnorf
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Replied by odnorf on topic Penumbra: Overture
Θέμα γούστου φαντάζομαι. Θεωρώ το χειρισμό πραγματικά εξαιρετικό.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- azannetop
- Offline
- Elite Member
Less
More
- Posts: 13
21 Φεβ 2008 14:53 #19216
by azannetop
Replied by azannetop on topic Penumbra: Overture
Την παρασκευή 15/02 κυκλοφόρησε το sequel του penumbra overture με ονομα Black Plague. Η ιστορία συνεχίζει εκεί που σταμάτησε στο πρώτο επεισόδιο και οι frictional games υπόσχονται οτι θα καλυφθούν όλες οι απορίες και τα κενά που δημιουργήθηκαν στην ιστορία του πρώτου επεισοδίου.
Θα γλιτώσει ο Philip από τους εχθρούς που παραμονεύουν στα έγκατα της παγωμένης Greenland?
Ποιός είναι ο ρόλος του πατέρα του στην ιστορία και μήπως υπάρχει περίπτωση να ζεί?
Ποιός είναι ο ρόλος της ομάδας elevated caste?
Θα γλιτώσει ο Philip από τους εχθρούς που παραμονεύουν στα έγκατα της παγωμένης Greenland?
Ποιός είναι ο ρόλος του πατέρα του στην ιστορία και μήπως υπάρχει περίπτωση να ζεί?
Ποιός είναι ο ρόλος της ομάδας elevated caste?
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- toninio
- Offline
- Elite Member
Less
More
- Posts: 23
12 Μαρ 2008 02:21 #19339
by toninio
Replied by toninio on topic Penumbra: Overture
H έλλειψη δυνατότητας save όποτε επιθυμεί ο πάικτης είναι και η αιτία που άφησο το παιχνίδι πριν καλά καλά το αρχίσω. Μιλώντας γενικά για gaming και οχι μόνο για adventures, θα πω ότι για μένα αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα που μπορεί να έχει ένα οποιοδήποτε παιχνίδι. Έχω εγκαταλείψει ένα σωρό παιχνίδια για τον ίδιο λόγο.
Δεν μπορώ (κι ουτε θα μπορέσω ποτέ) να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί κάτι τέτοιο. Δηλαδή γιατί εγώ να ξανακάνω συνεχώς τα ίδια, αν λίγο πριν φτάσω στο επόμενο auto-save χανω; Και κυρίως, ΓΙΑΤΙ να μην μπορώ να σώσω όποτε θέλω εγώ. Πραγματικά δεν θα μπορέσω ποτέ να το καταλάβω αυτό.
Κατά τα άλλα, το παιχνίδι, από το λίγο που έπαιξα, έχει ενδιαφέρον. Είναι τουλαχιστον κάπως πρωτότυπο......
Δεν μπορώ (κι ουτε θα μπορέσω ποτέ) να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί κάτι τέτοιο. Δηλαδή γιατί εγώ να ξανακάνω συνεχώς τα ίδια, αν λίγο πριν φτάσω στο επόμενο auto-save χανω; Και κυρίως, ΓΙΑΤΙ να μην μπορώ να σώσω όποτε θέλω εγώ. Πραγματικά δεν θα μπορέσω ποτέ να το καταλάβω αυτό.
Κατά τα άλλα, το παιχνίδι, από το λίγο που έπαιξα, έχει ενδιαφέρον. Είναι τουλαχιστον κάπως πρωτότυπο......
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
Less
More
- Posts: 2986
19 Σεπ 2008 11:57 #21178
by Elessar
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Replied by Elessar on topic Penumbra: Requiem
Μόλις κυκλοφόρησε και το 3ο μέρος της σειράς (ουσιαστικά είναι expansion του Black Plague), το Penumbra: Requiem, το οποίο και υποτίθεται ότι κλείνει την ιστορία.
Θα σας συμβούλευα να μείνετε μακριά του. Τα δύο πρώτα παιχνίδια μου άρεσαν, παρόλα τα προβλήματα τους, αλλά εδώ τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το παιχνίδι δεν έχει σενάριο και απλά κινείσαι ανάμεσα σε levels, προσπαθώντας να λύνεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με χρήση των physics. Αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι τρομερά εκνευριστικό, δεν καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις, και το όλο παιχνίδι αναλώνεται σε άλματα ακριβείας και μεταφορά αντικειμένων. Ένα λαθάκι σημαίνει ότι αρχίζεις το κουβάλημα πάλι από την αρχή. Επιπροσθέτως, η ατμόσφαιρα αλλά και η ουσία απουσιάζουν πλήρως. Το μόνο καλό είναι ότι επιτέλους έβαλαν quicksave και quickload.
Κρίμα, περίμενα περισσότερα από μία απλή - και κακή - αντιγραφή του Portal.
Θα σας συμβούλευα να μείνετε μακριά του. Τα δύο πρώτα παιχνίδια μου άρεσαν, παρόλα τα προβλήματα τους, αλλά εδώ τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το παιχνίδι δεν έχει σενάριο και απλά κινείσαι ανάμεσα σε levels, προσπαθώντας να λύνεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με χρήση των physics. Αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι τρομερά εκνευριστικό, δεν καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις, και το όλο παιχνίδι αναλώνεται σε άλματα ακριβείας και μεταφορά αντικειμένων. Ένα λαθάκι σημαίνει ότι αρχίζεις το κουβάλημα πάλι από την αρχή. Επιπροσθέτως, η ατμόσφαιρα αλλά και η ουσία απουσιάζουν πλήρως. Το μόνο καλό είναι ότι επιτέλους έβαλαν quicksave και quickload.
Κρίμα, περίμενα περισσότερα από μία απλή - και κακή - αντιγραφή του Portal.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
19 Σεπ 2008 18:36 #21181
by odnorf
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Replied by odnorf on topic Penumbra: Requiem
Πάντως, έτσι όπως το παρουσιάζεις μου φαίνεται ότι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον ακόμα και αν δεν είναι adventure. Σίγουρα θα το δω.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3599
20 Σεπ 2008 00:09 #21184
by giovanna
Replied by giovanna on topic Penumbra: Requiem
Μια χαμένη υπόθεση από την αρχή μέχρι το τέλος, κάθε παιγνίδι χειρότερο από το προηγούμενο, δηλαδή έλεος
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manolis235
- Offline
- Elite Member
Less
More
- Posts: 1
10 Νοε 2008 21:27 #21760
by manolis235
Replied by manolis235 on topic Penumbra: Overture
to exo termatisei a to proto episode alla meta ginete patata
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.