BENEATH A STEEL SKY 2
- EmperorXIII
- Topic Author
- Offline
- Banned
-
- Posts: 313
To proto tis seiras theoreitai apta kalitera sto eidos tou.Ego to eixa paiksei mexxrio enos simeiou alla distixos to paratisa,nomizo giati kapou stin arxi gia na figeis apo to meros pou arxika eisai kai afotou kaneis kapoia alla pragmata fysika
Einai ena xorto magiko........
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Atrus
- Offline
- Spammer
-
Viva la Revolucion!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Nuclear
- Offline
- Moderator
-
apt-get install beneath-a-steel-sky
to apt (pou exei Super Cow Powers opos leei kai to man page) tha katebasei kai tha eggatastisei paralila kai to ScummVM gia linux pou apaiteite, apo mono tou.
happy adventuring...
Nuclear - Adventure Advocate Ass-kicker
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
AKA τεμπέλικη μέθοδοςto apt (pou exei Super Cow Powers opos leei kai to man page) tha katebasei kai tha eggatastisei paralila kai to ScummVM gia linux pou apaiteite, apo mono tou.
Σιγά να μην αλλάξουμε distro για να κάνουμε apt-get. Από την άλλη όμως όσοι έχετε slack καλό compiling με τα πακέτα.
Να σημειώσω εδώ ότι ετοιμάζεται article με τα σχετικά compatibilities των παλιών adventures.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- EmperorXIII
- Topic Author
- Offline
- Banned
-
- Posts: 313
Atrus thanx file,alla to manual to katebasa prin kamposo kairo,nomizo sto underdogs to petixa(to paixnidi to paratisa giro sto 97-98,opote tora proexoun alla stin seira..malista kapou tora tha egkatastiso to Egypt 1-asxeto).Thanx pantos!
Einai ena xorto magiko........
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να είμαι αρνητικός, αλλά με την εμπειρία που έχω μπορώ να πω ότι το BASS είναι ένας τίτλος που τον 'παίρνει' να έχει πολλά στοιχεία action, άμα δημιουργηθεί sequel, όπως στην προκειμένη περίπτωση. Η ατμόσφαιρά του προσφέρεται για κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μην δικαιωθώ.
Βασικά λόγω του ότι μεγάλο μέρος των εταιριών κινούνται προς πιο action τίτλους σε όλα τα είδη παιχνιδιών το πιο λογικό θα είναι να έχει κάποια(??? σχετικό) στοιχεία. Δίχως να έχω παίξει (τα review του justadventure με κράτησαν μακριά) το Broken Sword 3, του οποίου τα προηγούμενα ήταν καθαρόαιμα adventure, μάλλον για εκεί φαίνεται πως οδεύουμε.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Atrus
- Offline
- Spammer
-
Viva la Revolucion!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
To basiko epixeirhma pou exw auth th stigmi einai to eksis...O Benoit Sokal exei kanei megalyterh epityxia (oti kai na shmainei auto...o nown nohto).
Makari to BASS 2 na einai ena poly kalo adventure.
PS. Nai grafw greekglish
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Δυστυχώς δεν το ψάχνω το θέμα τόσο πολύ (γενικά αν έχεις αρκετά ενδιαφέροντα δεν σου φτάνει ο χρόνος
@ AiRNESS
[Off-topic]Kanena problhma! Μολονότι να σου πω την αλήθεια εκνευρίζουν λιγάκι όσο και ΤΟ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
Ο Sokal είναι αφηγητής ιστοριών περισσότερο. Ίσως αν διαβάζαμε το Amerzone ή το Syberia να μας άρεσαν περισσότερο.
Γενικά δεν είμαι φανατικός του σκίτσου ή του διδιάστατου αλλά ψυχολογικά επηρεάζουν διαφορετικά τον παίκτη απο ένα 3D. Στο ένα είδος βλέπεις μερικούς φίλους να παίζουν ένα θεατρικό και εσύ είσαι ο σκηνοθέτης ή αλλιώς εκείνος που αλλάζει σελίδα στο βιβλίο, ενώ στο άλλο είσαι εσύ ο ήρωας και πρέπει να ταυτιστείς για να επιβιώσεις (πιο action όπως και να έχει η προσέγγιση). Απόψεις!
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Για τον R.Sluganski δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Για τον R.Sluganski δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Τίποτα το εξαιρετικό!
Για τον Sokal δεν έχω τίποτα άσχημο...προς το παρόν. Θα δούμε στο μέλλον! (ο απαισιόδοξος)
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Για την πηγή σίγουρα ισχυεί αυτό για το JA+ , όπως και για το adventuregamers που κατά την γνώμη μου είναι πιο μπροστά στο θέμα των 'news'.
Μολονότι έχω ασχοληθεί με συγκεκριμένους τίτλους κατά περιόδους δεν έχω εμβαθύνει τόσο όσο φαίνεται πως εσύ έχεις ψάξει. Απλά το JA το θεώρησα αρκετά ολοκληρωμένο, και για αυτό και το επισκέφτομαι και τακτικά, σκέψου πως το Adventure's Advocate μέσω αυτού το γνώρισα.
Ελπίζω στην Ελλάδα να αποχτήσει με τον χρόνο την δημοσιότητα και την εγκυρότητα που έχει το JA έξω.
Για τις κριτικές βέβαια θα διαφωνήσω...Υπάρχουν τίτλοι που δεν μας τα λένε πάντα καλά ορισμένοι συντάκτες τους, όπως βέβαια συμβαίνει και με πολλά άλλα adventure communities.
Εντάξει εδώ ζητώ ταπεινά συγνώμη
Τέσπα. το θέμα θα πρέπει να ξαναγυρίσει στο BASS και σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα παιδιά που θα πρέπει να συζητήσουν τις απόψεις τους, για αυτό προς το παρόν θα αφήσω την γενικολογία μου απέξω απο την συνέχεια.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.