first person cursor
- neo83_gr
- Topic Author
- Offline
- Schattenjäger
Less
More
- Posts: 551
01 Νοε 2007 12:12 #17935
by neo83_gr
first person cursor was created by neo83_gr
με αφορμη το demo του Loath Nolder μου δημιουργηθηκε μια απορια: ποιος ο λογος που υπαρχει η επιλογη για το αν ο κερσορας ειναι fixed ή ελευθερος. πραγματικα ο ελευθερος ειναι σκετος πονοκεφαλος και το παιχνιδι μοιαζει να "σερνεται". Ετσι ηταν και στο scratches και νομιζω στο director's cut το αλλαξαν. και σε πολλα αλλα παιχνιδια. ειλικρινα βολευει κανενα αυτο το πραγμα;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
Less
More
- Posts: 2986
01 Νοε 2007 14:12 #17937
by Elessar
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Replied by Elessar on topic first person cursor
Συμφωνώ και εγώ, σίγουρα προτιμώ fixed τον κέρσορα. Το Scratches με είχε ταλαιπωρήσει αρκετά, είναι αρκετά κουραστικό να είναι free o κέρσορας γιατί πρέπει να κάνεις συνεχώς κινήσεις με το ποντίκι για να κινηθείς.
Δεν νομίζω πάντως να υπάρχει επιλογή για free κέρσορα, πέρα από τα Scratches και Loath Nolder.
Δεν νομίζω πάντως να υπάρχει επιλογή για free κέρσορα, πέρα από τα Scratches και Loath Nolder.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
01 Νοε 2007 14:36 #17938
by odnorf
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Replied by odnorf on topic first person cursor
Και το myst3 έχει αντίστοιχη λειτουργία in-game (μπορείς να το αλλάξεις πολύ εύκολα ανάλογα την περίσταση). Ο σκοπός είναι να μπορείς να ελέγχεις την οθόνη για hotspots χωρίς να μετακινείς ταυτόχρονα την κάμερα.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.