The Arrangement απο το AdventureGamers.com
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3704
14 Ιουν 2004 05:01 #1844
by Mortal
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
The Arrangement απο το AdventureGamers.com was created by Mortal
Στις 12 του μηνός εμφανίστηκε στο
Adventure Gamers
μια αναφορά πάνω στο καινούργιο, ανεξάρτητης παραγωγής, παιχνίδι,
The Arranement (Ο Διακανονισμός).
Για όσους δεν τρέφουν ιδιαίτερα θετικά συναισθήματα προς την Αγγλική γλώσσα θα κάνω μια μικρή (εντάξει θα προσπαθήσω να μην προβώ δεν πλήρη μετάφραση του άρθρου γιατί θα μας κυνηγήσουν για δικαιώματα!) αναφορά σχετικά με το παιχνίδι (το οποίο δηλώνω απο την αρχή πως δεν γνωρίζω). Θα χρησιμοποιήσω μόνον στοιχεία απο την αναφορά του Troy Hoshor. Θα αφήσω απέξω τα στοιχεία της σκληρής κριτικής.
Το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί με την εφαρμογή Adventure Maker , το οποίο αποτελεί μια σχετικά καινούργια πρόταση στον χώρο της δημιουργίας παιχνιδιών τύπου adventure. To Arragement απο τον παραγωγό Michael C. Clark, είναι το πρώτο εμπορικό adventure που γράφτηκε με το συγκεκριμένο εργαλείο, και το οποίο θα διατεθεί απο την Got Game Entertainment στην τιμή των $20.
Όπως αναφέρεται το παιχνίδι φέρνει σε πρώτου προσώπου παιχνίδια όπως το Lighthouse ή τα Rama της Sierra.
Απο την αρχική ταινία intro το παιχνίδι δημιουργεί την ατμόσφαιρα στην οποία θα εξελιχθεί η ιστορία. Μια γυναίκα, η Annie Sullivan, την μέρα του γάμου της μιλάει με έναν μυστηριώδη άντρα με βαθιά, απειλητική φωνή. Εμφανίζονται να έρχονται σε κάποιου είδους συμφωνία (Ο Διακανονισμός; ) και ο μυστηριώδης άντρας της λέει να 'φύγει και να απολαύσει την ζωή της.' Άλλη μια σύντομη ταινία μας δείχνει την Annie να παντρεύεται τον σύζυγο της, Rick Sullivan, πριν η εισαγωγή μας προχωρήσει πέντε χρόνια στο μέλλον και να φέρει τον παίκτη στην θέση του Rick. Ο Rick επιστρέψει στο σπίτι του όπου ανακαλύπτει πως η Annie λείπει και ένα κινητό που χτυπάει. Σύμφωνα με τον απαγωγέα, ο οποίος αυτο-αποκαλείται "Fortrey", η Annie έφυγε μαζί του οικειοθελώς, και προσφέρει στον Rick μια ευκαιρία να δει ξανά την σύζυγο του προκαλώντας τον να λυσει μια σειρά απο γρίφους. Ο Διακανονισμός ακολουθεί την πορεία του Rick στην αναζήτηση της γυναίκας του και στην ανακάλυψη της αλήθειας πίσω απο την απαγωγή της.
Ο χειρισμός του παιχνιδιού γίνεται αποκλειστικά με το ποντίκι, και το interface του παιχνιδιού είναι απλό. Δηλαδή ο δείκτης του ποντικιού αλλάζει ανάλογα με την ενέργεια που επιτρέπεται. Επίσης το παιχνίδι περιλαμβάνει το παραδοσιακό inventory σύστημα μέσω ενός μενού στην πάνω δεξιά πλευρά της οθόνης. Έχουμε την κλασσική μεγένθυνση ενός αντικειμένου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να συνδιαστούν ή να χρησιμοποιηθούν κατα όποιονδήποτε τρόπο τα αντικείμενα.
Περιέχει pre-rendered CGI backgrounds τα οποία όπως αναφέρει ο αρθογράφος θυμίζουν Lighthouse ή ακόμη και το αρχικό Myst. Για τους χαρακτήρες αναφέρεται σε μη ικανοποιητική σχεδίαση των χαρακτήρων, αλλά προσωπικά να πω την αλήθεια δεν με χαλάει και πολύ απο όσο είδα απο τα screenshots του άρθρου. Η ακόμη και ορισμένα bug τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί απο τον δημιουργό, αλλά όπως δηλώνει δεν εμποδίζουν τον τερματισμό του παιχνιδιού.
Για τους γρίφους αναφέρεται πως υπάρχουν παντού στο παιχνίδι και αποτελούν έναν καλό μίγμα μεταξύ πρωτοτυπίας και κλισε. Ωστόσο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα οπότε είναι αδύνατον να εμβαθύνω περισσότερο δίχως να μεταφράσω απλά μια άποψη.
Άλλο ένα ζήτημα το οποίο αναφέρεται και στο οποίο πολλές φορές όλοι μας κολλάμε, και το αναφέρουμε σε πολλές συζητήσεις,είναι η ποιότητα των φωνών, το οποίο δυστυχώς σε ελάχιστα παιχνίδια έχουμε δει να γίνεται με ιδιαίτερη ποιότητα και επαγγελματισμό.
Αυτά τα ολίγα, αν θέλετε περισσότερα καλά θα ήταν να διαβάσετε το αρχικό άρθρο το οποίο είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο αλλά και φορτωμένο απο άποψη! Δεν είναι κακό, απλά υποκειμενικό.
The Arranement (Ο Διακανονισμός).
Για όσους δεν τρέφουν ιδιαίτερα θετικά συναισθήματα προς την Αγγλική γλώσσα θα κάνω μια μικρή (εντάξει θα προσπαθήσω να μην προβώ δεν πλήρη μετάφραση του άρθρου γιατί θα μας κυνηγήσουν για δικαιώματα!) αναφορά σχετικά με το παιχνίδι (το οποίο δηλώνω απο την αρχή πως δεν γνωρίζω). Θα χρησιμοποιήσω μόνον στοιχεία απο την αναφορά του Troy Hoshor. Θα αφήσω απέξω τα στοιχεία της σκληρής κριτικής.
Το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί με την εφαρμογή Adventure Maker , το οποίο αποτελεί μια σχετικά καινούργια πρόταση στον χώρο της δημιουργίας παιχνιδιών τύπου adventure. To Arragement απο τον παραγωγό Michael C. Clark, είναι το πρώτο εμπορικό adventure που γράφτηκε με το συγκεκριμένο εργαλείο, και το οποίο θα διατεθεί απο την Got Game Entertainment στην τιμή των $20.
Όπως αναφέρεται το παιχνίδι φέρνει σε πρώτου προσώπου παιχνίδια όπως το Lighthouse ή τα Rama της Sierra.
Απο την αρχική ταινία intro το παιχνίδι δημιουργεί την ατμόσφαιρα στην οποία θα εξελιχθεί η ιστορία. Μια γυναίκα, η Annie Sullivan, την μέρα του γάμου της μιλάει με έναν μυστηριώδη άντρα με βαθιά, απειλητική φωνή. Εμφανίζονται να έρχονται σε κάποιου είδους συμφωνία (Ο Διακανονισμός; ) και ο μυστηριώδης άντρας της λέει να 'φύγει και να απολαύσει την ζωή της.' Άλλη μια σύντομη ταινία μας δείχνει την Annie να παντρεύεται τον σύζυγο της, Rick Sullivan, πριν η εισαγωγή μας προχωρήσει πέντε χρόνια στο μέλλον και να φέρει τον παίκτη στην θέση του Rick. Ο Rick επιστρέψει στο σπίτι του όπου ανακαλύπτει πως η Annie λείπει και ένα κινητό που χτυπάει. Σύμφωνα με τον απαγωγέα, ο οποίος αυτο-αποκαλείται "Fortrey", η Annie έφυγε μαζί του οικειοθελώς, και προσφέρει στον Rick μια ευκαιρία να δει ξανά την σύζυγο του προκαλώντας τον να λυσει μια σειρά απο γρίφους. Ο Διακανονισμός ακολουθεί την πορεία του Rick στην αναζήτηση της γυναίκας του και στην ανακάλυψη της αλήθειας πίσω απο την απαγωγή της.
Ο χειρισμός του παιχνιδιού γίνεται αποκλειστικά με το ποντίκι, και το interface του παιχνιδιού είναι απλό. Δηλαδή ο δείκτης του ποντικιού αλλάζει ανάλογα με την ενέργεια που επιτρέπεται. Επίσης το παιχνίδι περιλαμβάνει το παραδοσιακό inventory σύστημα μέσω ενός μενού στην πάνω δεξιά πλευρά της οθόνης. Έχουμε την κλασσική μεγένθυνση ενός αντικειμένου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να συνδιαστούν ή να χρησιμοποιηθούν κατα όποιονδήποτε τρόπο τα αντικείμενα.
Περιέχει pre-rendered CGI backgrounds τα οποία όπως αναφέρει ο αρθογράφος θυμίζουν Lighthouse ή ακόμη και το αρχικό Myst. Για τους χαρακτήρες αναφέρεται σε μη ικανοποιητική σχεδίαση των χαρακτήρων, αλλά προσωπικά να πω την αλήθεια δεν με χαλάει και πολύ απο όσο είδα απο τα screenshots του άρθρου. Η ακόμη και ορισμένα bug τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί απο τον δημιουργό, αλλά όπως δηλώνει δεν εμποδίζουν τον τερματισμό του παιχνιδιού.
Για τους γρίφους αναφέρεται πως υπάρχουν παντού στο παιχνίδι και αποτελούν έναν καλό μίγμα μεταξύ πρωτοτυπίας και κλισε. Ωστόσο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα οπότε είναι αδύνατον να εμβαθύνω περισσότερο δίχως να μεταφράσω απλά μια άποψη.
Άλλο ένα ζήτημα το οποίο αναφέρεται και στο οποίο πολλές φορές όλοι μας κολλάμε, και το αναφέρουμε σε πολλές συζητήσεις,είναι η ποιότητα των φωνών, το οποίο δυστυχώς σε ελάχιστα παιχνίδια έχουμε δει να γίνεται με ιδιαίτερη ποιότητα και επαγγελματισμό.
Αυτά τα ολίγα, αν θέλετε περισσότερα καλά θα ήταν να διαβάσετε το αρχικό άρθρο το οποίο είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο αλλά και φορτωμένο απο άποψη! Δεν είναι κακό, απλά υποκειμενικό.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.