Asylum - Νέο adventure game του Agustin Cordes

More
14 Αυγ 2012 08:55 #38737 by shodan
Κυκλοφόρησε ένα interactive teaser του Asylum. Κατεβάστε το από ΕΔΩ , κάντε unzip τα περιεχόμενα και τρέξτε το αρχείο Dagon.exe
Πρώτες εντυπώσεις (μιας και δεν άντεξα και το φόρτωσα στον υπολογιστή της δουλειάς), κλειστοφοβική ατμόσφαιρα σε ένα κτήριο παραμελημένο και ξεχασμένο με έμφαση στις λεπτομέρειες.
Ενδιαφέρον voice acting και εξαιρετικά εφέ φωτισμού. Η μηχανή Dagon φαίνεται να κάνει καλά τη δουλειά της.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
14 Αυγ 2012 10:23 #38739 by Castledoque

shodan wrote: Ενδιαφέρον voice acting

Ωχ, ποιος έκλεισε τον βασιλιά Graham από τα King's Quest σε άσυλο; Κάποιος σατανικός μάγος θα έχει βάλει το χεράκι του ή μάλλον το μαγικό του ραβδί πάλι... :mrgreen:

Πέρα από πλάκα πάντως πολύ ατμοσφαιρικό το teaser με εντυπωσιακά γραφικά και φοβερό ήχο. Ότι πρέπει για να το παίζεις βράδι στο σκοτάδι με σβηστά φώτα. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η απουσία inventory. Θα έχει γρίφους άραγε το παιχνίδι ή θα ακολουθήσει την πρόσφατη πορεία της Telltalegames και θα είναι τρομακτικό interactive movie; Πραγματικά ελπίζω το gameplay να μην εξαντλείται στο "βες το κατάλληλο αντικείμενο για να ανοίξει η πόρτα και να προχωρήσεις παρακάτω".

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Αυγ 2012 10:30 #38740 by shodan
Ο ήχος και τα γραφικά, ειδικότερα τα εφέ φωτισμού είναι αξιόλογα! Έχουν ρίξει πολύ δουλειά όπως όλα δείχνουν.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Αυγ 2012 11:11 #38741 by crocark

Castledoque wrote: Το μόνο που με προβληματίζει είναι η απουσία inventory. Θα έχει γρίφους άραγε το παιχνίδι

Δεν το είδα ακόμη για να ξέρω τι λες. Βασίζομαι σ' αυτό ακριβώς που λέει ότι είναι. Δεν είναι demo για να έχει ακριβές κομμάτι παιχνιδιού. Κι επίσης, αυτή τη στιγμή, πέρα από χαμένους στο υπερπέραν δημιουργούς που χρηματοδοτούνται εκτάκτως κλπ. κλπ. κλπ. ["..."] κι από τους οποίους μπορεί και να ελπίζουμε ["..."], ο Cordes είναι ο μόνος που έχει απομείνει για να ελπίζει κανείς ότι μπορεί και να δώσει κάτι πραγματικά δυνατό. Εύχομαι πάντα να μην είναι και πάρα πάρα πάρα πολύ δυνατό στο σεναριακό κομμάτι βεβαίως ["..."] :)

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
14 Αυγ 2012 11:19 #38742 by tsampikos
Ο τρόπος χρηματοδότησης δεν έχει καμία σημασία. Εϊμαι βέβαιος ότι το Kickstarter και κάθε Kickstarter θα μας δώσουν παιχνίδια που θα μας κάνουν να τρίβουμε τα μάτια μας! Όσοι δημιουργοί συμμετέχουν έχουν γράψει τη δική τους επιτυχημένη ιστορία! O Cordes είναι αξιόλογος δημιουργος και πιστεύω ότι το Asylum θα είναι καλύτερο και από το Scratches.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Αυγ 2012 12:33 #38744 by crocark
:)

Είπα εγώ ότι έχει; Ήθελα να κάνω μια αναφορά απλώς χωρίς να επαναλάβω πράγματα που έχω πει ...

Έχω μερικές αμφιβολίες πάντα μέχρι να δω το τελικό προϊόν, πόσο μάλλον όταν έχω να δω πολύ καιρό δουλειά κάποιου. Κι αναφέρομαι βασικά στο Tex και λίγο στο άλλο, το πρώτο ... Ουρανοκατέβατες περιπτώσεις. Δεν ξέρω τι να περιμένω.

Κι επειδή εδώ μέσα λέμε (προς το παρόν) τη γνώμη μας χωρίς να υποχρεούμαστε ν' ακολουθούμε γραμμές, επαναλαμβάνω. Προσωπικά το μόνο που έχει απομείνει από αυτά που περίμενα πως και πως είναι αυτό. Υπάρχουν και μερικά άλλα, όπως Boakes και σια, αλλά δεν υπάρχει κάτι στον ορίζοντα (σε αντίθεση με τον Cordes που φαίνεται συνεπής). και μιλάω για μεγάλες σχετικά παραγωγές, γιατί ξέρω ότι η Wadget, όποτε ξαναβγάλει, θα κάνει καλή δουλειά, αλλά θα έιναι ενός άλλου επιπέδου.


ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
14 Αυγ 2012 12:42 #38745 by tsampikos
Τα παιχνίδια του Κikstarter μπορείς να τα αγοράσεις αφού κυκλοφορήσουν! Άρα κανένας προβληματισμός από αυτή την άποψη. 8) Δεδομένού ότι έχουν καταπιαστεί με αυτό ιερά ονόματα του χώρου,και πιο συγκεκριμένα όσοι έκαναν τα Adventures διάσημα, η πιθανότητα αποτυχίας είναι μικρή. Και αν αρέσουν τα παιχνίδια στη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου και υπάρχει κι ένα μικρό ποσοστό που δεν ικανοποιείται, έ, έντάξει, και αυτό στο πρόγραμμα είναι. Κανείς δεν μπορεί να πετύχει το απόλυτο. Οι πιθανότητες όμως να συμβεί το αντίστροφο, δηλαδή τα παιχνίδια αυτά να αρέσουν σε λίγους και να αμην ρέσουν στους πολλούς είναι εξαιρετικά μειωμένες. Κοινώς υπάρχει βάση για αισοδοξία, ενώ η απαισιοδοξία δύσκολα δικαιολογείται. Αν μάλιστα τα περισσότερα Projects δώσουν καλά απότελέσματα, εκεί είναι πια που το Crowdfunding θα βιώσει μεγάλη έξαρση.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
14 Αυγ 2012 14:49 #38748 by Castledoque

tsampikos wrote: ...η πιθανότητα αποτυχίας είναι μικρή.

Για να πω την αλήθεια, αν και προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος και έχω ήδη συμβάλει στα πιο αξιόλογα kickstarters (όπως Moebius, Tex, Double Fine), τους έχω τους φόβους μου για το τελικό αποτέλεσμα. Το Tex Murphy έχει πολύ χαμηλό budget για FMV παιχνίδι με real-time first-person 3D περιπλάνηση και δεν ξέρω τι θα καταφέρουν τελικά να μας δώσουν με τους υπάρχοντες (οικονομικούς) περιορισμούς. Συν ότι έχουν πολλά χρόνια να ασχοληθούν με το είδος των adventure.

Η Jane Jensen με το 2D Moebius σαφώς και μπορεί να δώσει κάτι καλό με το budget που έχει, όμως κι αυτή (αν εξαιρέσουμε το Gray Matter) για πολλά χρόνια βρισκόταν εκτός του είδους και μάλιστα έβγαζε casual παιχνίδια που δεν ξέρω κατά πόσο την έχουν επηρεάσει σε επίπεδο game-design. Και μάλιστα επειδή έχει τύχει και έχω παίξει κάποιους casual τίτλους, δεν μπορώ να πω ότι τα δείγματα που έχει δώσει η Jensen είναι ότι καλύτερο στο συγκεκριμένο είδος από άποψη ευρηματικότητας. Όποια δουλεία της έχω δει στο είδος των casual games (με εξαίρεση το απολαυστικό αλλά ημιτελές "Dying for Daylight") είχε πολύ συμβατικό gameplay και απίστευτο pixel-hunting. Μόνη σταθερή συνισταμένη το καλό σενάριο, όπου εκεί τουλάχιστον δεν απογοητεύει, αλλά αυτό δε φτάνει για να με καθησυχάσει.

Μόνο στην περίπτωση του Double Fine Adventure είμαι κάπως πιο ήσυχος κι αυτό γιατί τα πρώτα βήματα του game design και του art direction που έχουν δείξει στα πρώτα επεισόδια του ντοκυμαντέρ στο Backer's forum είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρα, αν και ακόμα είναι νωρίς για να δημιουργηθεί εικόνα ως προς το τελικό αποτέλεσμα. Συν ότι ο Schafer ήταν σαφώς πιο μάχιμος ως game designer τα τελευταία χρόνια κι ότι η DoubleFine μας έχει ήδη δώσει ένα εξαιρετικό αν και "εναλλακτικό" adventure, το "Stacking".

Παραμένω πάντως συγκρατημένα αισιόδοξος για το τελικό αποτέλεσμα σε όλα αυτά τα παιχνίδια μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

Όσο για το Asylum ότι δε θα έχει παραδοσιακό inventory είναι δεδομένο, το έχει πει κι ο ίδος ο δημιουργός. Τώρα τι ακριβώς θα πει αυτό το "παραδοσιακό" , δεν είμαι σίγουρος, ο καιρός θα δείξει. Στο κάτω κάτω αν έχει κυρίως γρίφους μηχανικούς τύπου κλασικού first-person adventure, δε χρειάζεται παραδοσιακό inventory. Πάντως και interactive horror movie να είναι τελικά ο τίτλος, προσωπικά θα το παιξω και πιστεύω να είναι πολύ καλό. Παρ'όλα αυτά ελπίζω να είναι τελικά σχετικά "παραδοσιακό" παιχνίδι adventure ως προς τους γρίφους, γιατί όλο και λιγοστεύουν οι δημιουργοί που ασχολούνται με "καθαρόαιμα" adventure. Ωραία τα υβριδικά παιχνίδια που ανακατεύουν τα πράγματα και ζωντανεύουν τα είδη, χρειάζονται όμως και τα παιχνίδια με τα κλασικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε είδους ως σημείο αναφοράς και βάση.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Αυγ 2012 17:07 #38751 by crocark
Εγώ πάντως που είδα το τήζερ τέτοιο και θαύμασα επίσης τη μηχανή του που λέει ο Shodan από πάνω., έχω να πω ότι είναι αργό. ΑΡΓΟ παιδιά. Λίγο ταχύτητα στο κούνημα. Έχουμε και δουλειές ...

(η γκρίνια μου για τον Αύγουστο - ξανά μαζί σας το Σεπτέμβριο)

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
14 Αυγ 2012 18:24 #38755 by Castledoque

crocark wrote: (η γκρίνια μου για τον Αύγουστο - ξανά μαζί σας το Σεπτέμβριο)

Γιατί, γιατί, γιατί;;;;; :cry: :cry: :cry:

Και τώρα ποιον θα έχουμε να μας γκρινιάζει μέχρι τον Σεπτέμβρη; :mrgreen:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Αυγ 2012 00:45 #38850 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Re: Asylum - Νέο adventure game του Agustin Cordes
Επιτέεεεεελους ένα game με....χμ..χμμμμ....εξερεύνηση....(κι από το άλλο που δεν δύναμαι να πω... 8) )
Σπιθαμή προς σπιθαμή....

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Αυγ 2012 19:27 #38919 by crocark
Τσ, τσ, τσ. Σεμνάααα ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Σεπ 2012 11:28 #39753 by Elessar
Ο Agustin Cordes ανακοίνωσε το εξής:

We have an important announcement to make today!

By popular demand, we're officially confirming support for the following languages in Asylum: English, German, French, Spanish, Russian, Italian, Greek and Turkish. Do note, however, that only the first four might feature dubbing.

We want to take care of all our fans, so we'll be looking into additional languages in the future. Hope this helps to clear up any doubts about the availability of the game in other languages!

In case you missed the news, Asylum is already a Top 50 title on Steam Greenlight and keeps advancing positions. Remember to support us if you haven't! Thank you!


Φήμες φέρουν τη μισητή μεταφραστική ομάδα it's all greek to me να είναι πίσω απ όλα αυτά. Αναμένουμε...

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Σεπ 2012 11:55 #39754 by Constantine_R

Elessar wrote: Φήμες φέρουν τη μισητή μεταφραστική ομάδα it's all greek to me να είναι πίσω απ όλα αυτά. Αναμένουμε...

Κάνεις πλάκα ή μιλάς σοβαρά; Κάτι μου λέει το όνομα αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ με ποια adventures είχαν ασχοληθεί (Next Life νομίζω :? ).
Όχι γιατί αν μιλάς σοβαρά και είναι για ξύλο είμαι μέσα! :mrgreen: :mrgreen:

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Σεπ 2012 12:12 #39756 by crocark
Μπράβο παιδιά :D

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum