Ποιά Πρέπει νά Θεωρούνται Αdventures καί Ποιά Οχι

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Οκτ 2004 10:19 #2884 by adreasnaxos
Σύμφωνα μέ τόν Grious, "το (σπρωξε-σπρωξε το κιβωτιο) broken sword 3" , δέν θάπρεπε.
Απορία: Τό Uru, "κλώτσα-κλώτσα τό σανίδι, πήδα -πήδα τά βραχάκια", είναι; Κι άν ναί, πού βρίσκεται η διαφορά; Κι άν όχι, νά τό βάλουμε στή λίστα μέ τό Tomb Raider;

Σύμφωνα μέ τόν neo83_gr, "καποια action-adventures οπως τα silent hill", δέν θάπρεπε.
Απορία 1: Τό Alone In the Dark IV θάπρεπε; καί ποιά είναι η διαφορά τους;
Απορία 2: Τό Outcast, πού πέφτει η μάχη τής αρκούδας καί θεωρείται καί κλασσικό, θάπρεπε; Τό Mask of Eternity; Τό System Shock I; (Πρίν από κάποια χρόνια, στό PCmaster, είχε μπεί καί τό System Shock II κάτω από τήν ένδειξη "adventure".)
Άπορία 3: Aν, από τήν άλλη, βάλουμε τά Silent Hill στά adventures, δέν θάπρεπε νά βάλουμε καί τά Resident Evil;

Ερώτηση Κρίσεως 1: Τά Milo, 7th Guest, 11th Hour, In Memoriam, κι όλ' αυτά πού βασίζονται σέ στατικά παζλάκια, είναι adventures ή όχι;
Ερώτηση Κρίσεως 2: Τά διάφορα αστυνομικά πού βασίζονται στήν ανακριτική διαδικασία όπως τό Elk Moon Murder ή τό Sacred Ground, είναι adventures;
Ερώτηση Κρίσεως 3: Αυτά πού ανήκουν στήν κατηγορία τών Full Motion Video, είναι adventures;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 13:04 #2886 by qrious

adreasnaxos wrote: Σύμφωνα μέ τόν Grious, "το (σπρωξε-σπρωξε το κιβωτιο) broken sword 3" , δέν θάπρεπε.


παρεξηγήθηκα. και φυσικά το broken sword 3 θεωρείτε adventure! εγώ αυτό που κατέκρινα ήταν αυτοί οι γρίφοι (ο θεός να τους κάνει) με τα διάσπαρτα κιβώτια σε όλο το παιχνίδι τα οποία χαλούσαν ότι καλό είχε. πως δηλαδή μπορείς να πιστέψεις μια ιστορία η να μπεις στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού όταν κάθε τρεις κ λίγο πρέπει να βάλεις στην σειρά μερικά κιβώτια που βρεθήκαν εκεί από το πουθενά. το Broken Sword λοιπόν είναι adventure και μάλιστα πολύ περισσότερο adventure από οτι αction.

Όσο για το uru, δεν συγκρίνονται γιατί είναι τελείως διαφορετικά. το uru φτιάχτηκε κυρίως για online multiplayer παιχνίδι άσχετα αν αυτό δεν πέτυχε. Όσο για το "κλώτσα-κλώτσα το σανίδι, πήδα -πήδα τά βραχάκια" τουλαχιστον αυτα εχουν μια δόση αληθοφάνειας κ δεν είναι ξεκάρφωτα εκεί.

επίσης το silent hill κ το resident evil (αν κ λιγο περισσότερο το πρώτο) είναι action/adventures.



ps. ειναι qrious οχι grious :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 15:16 #2887 by Elessar
Ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και προβλέπω να γίνεται μακελειό!!!
Για να ρίξω λάδι στη φωτιά, δεν θεωρώ τα Myst (+ τους κλωνους) adventures, αλλά puzzle games.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Οκτ 2004 18:58 #2889 by adreasnaxos

Elessar wrote: Για να ρίξω λάδι στη φωτιά, δεν θεωρώ τα Myst (+ τους κλωνους) adventures, αλλά puzzle games.


Δηλαδή, επειδή υπάρχει καί τό πρακτικό μέρος τής ιστορίας, δέν θάπρεπε νά τ' αναφέρουμε καθόλου; Νά τά διαγράψουμε κι απ' όποιον κατάλογο adventures είναι περασμένα ή απλά νά τούς δώσουμε τήν ετικέτα "puzzle adventures", όπως πχ. στό 7th Guest;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 19:13 #2890 by qrious

Elessar wrote: Ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και προβλέπω να γίνεται μακελειό!!!
Για να ρίξω λάδι στη φωτιά, δεν θεωρώ τα Myst (+ τους κλωνους) adventures, αλλά puzzle games.


καλα αυτο δεν μπορεις να το πεις ουτε καν ως γνωμη σου. puzzle games ειναι το tetris το pandoras box κτλπ μην τα μπερδευεις . η κατηγορια που ανηκει το myst ειναι πολυ απλα 1st person adventure.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 19:24 #2891 by Mortal
Ο όρος Adventure πιάνει μια πολύ μεγάλη κατηγορία παιχνιδιών στην οποία υπάγονται αναρίθμητες άλλες υποκατηγορίες. Προσωπικά σαν τεμπέλης εγώ θα λέω adventure όποιο παιχνίδι έχει ένα υποτυπώδες inventory, μια στοιχειώδη ή αξιοπρεπή ιστορία, 10-1000 requests χαρακτήρων/puzzles (μαθημάτικα ή βασισμένα στην ιστορία, ή ότι άλλο είναι μέχρι πάρε και το όπλο και πυροβόλησε), και το οποίο θα με κάνει να ξενοιάσω και να ζήσω για λίγο στον αληθοφανή (για εμένα) ή μή (για τους άλλους) κόσμο του. Πιστεύω πως άν το προσπαθήσουμε λίγο περισσότερο, θα δούμε πως ο καθένας έχει λίγο πολύ τις ίδιες απαιτήσεις.

Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ωστόσο 1.5 δις κατηγορίες τότε κανένα παιχνίδι δεν θα βρίσκεται στην ίδια κατηγορία για όλους, επειδή όλοι μας, ως "ειδικοί" θα έχουμε τις ενστάσεις, τις διαμάχες μας και τα μαχαίρια μας. Για αυτό καλό είναι να θεωρήσουμε μερικά πολύ γενικά πράγματα ως δεδομένα, ειδάλλως δεν θα βρούμε πουθενά άκρη.

Τα 1st, 3rd στυλ παιχνιδιών είναι διαφορετική αντιμετώπιση του χαρακτήρα, στο 1ο είσαι ο χαρακτήρας και ταυτίζεσαι με καθετί που διαδραματίζεται ενώ στο 3ο αποστασιοποιήσαι και απολαμβάνεις την ιστορία σαν σκηνοθέτης.

Τα Myst (όσο και αν όλοι δεν σκίζουμε τις φλέβες μας για όλα τους) αποτελούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό τα πλέον άρτια και ολοκληρωμένα απο κάθε πλευρά adventure παιχνίδια. Η εμπορικότητα τους δεν αναιρεί τίποτα, γιατί πρόκειται για υπερσύνολα τα οποία προσελκύουν πολλά διαφορετικά ηλικιακά φάσματα όπως και νοοτροπίες.

Θα επανέλθω κάποια άλλη στιγμή, είμαι λίγο βιαστικός.

Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Οκτ 2004 19:50 #2892 by adreasnaxos

"qrious wrote: καλα αυτο δεν μπορεις να το πεις ουτε καν ως γνωμη σου. puzzle games ειναι το tetris το pandoras box κτλπ μην τα μπερδευεις . η κατηγορια που ανηκει το myst ειναι πολυ απλα 1st person adventure.


Εντάξει, δέ νομίζω ότι υπάρχει λόγος νά διαφωνήσει κανείς. Eγώ τά ονομάζω "φανταστικά" πχ. Τό βέβαιο είναι ότι διαφοροποιούνται από τό αρχικό, κλασσικό adventure, κι όποια ονομασία κι άν τούς δώσεις δέν τά υποτιμάς, απλά τά "ταξινομείς" γιά πρακτικούς λόγους, όπως κάνουμε μέ τόσα πράγματα. Από κεί κι ύστερα, τά action/adventures, τά βάζουμε ή όχι στούς καταλόγους, κι άν ναί, μέ ποιά κριτήρια;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Οκτ 2004 20:03 #2893 by adreasnaxos

Mortal wrote: Τα 1st, 3rd στυλ παιχνιδιών είναι διαφορετική αντιμετώπιση του χαρακτήρα, στο 1ο είσαι ο χαρακτήρας και ταυτίζεσαι με καθετί που διαδραματίζεται ενώ στο 3ο αποστασιοποιήσαι και απολαμβάνεις την ιστορία σαν σκηνοθέτης.


Δέν θά τόλεγα, μού φαίνεται γιά λίγο καλλιτεχνίζουσα άποψη πού δέν πολυστέκει --- γιά σκέψου τήν πίεση πού ασκείς στά πλήκτρα ή στό ποντίκι άμα δείς τόν βράχο νάρχεται καταπάνω στόν ήρωά σου... Περισσότερο σάν αισθητική, προγραμματιστική ή στύλ παιχνιδιού επιλογή μού κάθεται, παρά σάν ουσιαστική διαφορά.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 20:14 #2894 by qrious

adreasnaxos wrote: τά action/adventures, τά βάζουμε ή όχι στούς καταλόγους, κι άν ναί, μέ ποιά κριτήρια;

σαφέστατα κ τα βάζουμε στην λίστα. άλλωστε και τα action/adventures είναι ένα είδος adventure άσχετα αν σε κάποιους αρέσει η όχι. (πρωσικά δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει κιόλας). πολύ απλά για να χαρακτηριστεί ένα action game κ adventure πρέπει να περιέχει κάποιους γρίφους κ δεν εννοώ γρίφο το να βρεις το κλειδί η το το βρεις που είναι το κουμπί για να ανοίξει μια πόρτα

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 20:20 #2895 by Elessar
Εμένα όλη αυτή η ιστορία μου θυμίζει τους ομηρικούς καβγάδες που κάναμε παλιότερα για το metal. Δλδ, διαμάχες του στύλ "Το black δεν είναι metal - οι powerάδες είστε φλώροι - το thrash είναι βαβούρα κλπ, κλπ....
Όσο και αν εμένα τα Myst μου προκαλούν απέχθεια, εννοείται πως δεν κάθομαι να κριτικάρω αυτόν που τα λατρεύει, γιατι απλά είναι θέμα γούστου - ο καθένας κάνει αυτο που θεωρεί ότι του προσφέρει την μάξιμουμ ψυχαγωγία.
Πάντως πιστεύω οτι αυτη η κουβέντα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, πράγμα που υποδηλώνεται απο την διαφωνία μας. Μόνο μέσα απο αυτην θα κάνουμε υγιή ανταλλαγή απόψεων...

[Και μην πεί κανείς τους Manowar ποζεράδες, θα σφαχτούμε ]

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
23 Οκτ 2004 20:49 #2896 by adreasnaxos

qrious wrote: σαφέστατα κ τα βάζουμε στην λίστα. άλλωστε και τα action/adventures είναι ένα είδος adventure άσχετα αν σε κάποιους αρέσει η όχι. (πρωσικά δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει κιόλας). πολύ απλά για να χαρακτηριστεί ένα action game κ adventure πρέπει να περιέχει κάποιους γρίφους κ δεν εννοώ γρίφο το να βρεις το κλειδί η το το βρεις που είναι το κουμπί για να ανοίξει μια πόρτα


Συμφωνώ απόλυτα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Οκτ 2004 21:56 #2897 by Mortal

Elessar wrote: Εμένα όλη αυτή η ιστορία μου θυμίζει τους ομηρικούς καβγάδες που κάναμε παλιότερα για το metal. Δλδ, διαμάχες του στύλ "Το black δεν είναι metal - οι powerάδες είστε φλώροι - το thrash είναι βαβούρα κλπ, κλπ....
Όσο και αν εμένα τα Myst μου προκαλούν απέχθεια, εννοείται πως δεν κάθομαι να κριτικάρω αυτόν που τα λατρεύει, γιατι απλά είναι θέμα γούστου - ο καθένας κάνει αυτο που θεωρεί ότι του προσφέρει την μάξιμουμ ψυχαγωγία.
Πάντως πιστεύω οτι αυτη η κουβέντα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, πράγμα που υποδηλώνεται απο την διαφωνία μας. Μόνο μέσα απο αυτην θα κάνουμε υγιή ανταλλαγή απόψεων...

[Και μην πεί κανείς τους Manowar ποζεράδες, θα σφαχτούμε ]


Η το ακόμη παλιότερο, ο μπαμπάς μου είναι πιο δυνατός απο τον δικό σου, ποιό έξυπνος απο τον δικό σου, και πολλά πιο .... από τον δικό σου. Καταντά βαρετό, και όμως εξακολουθούμε να το κάνουμε για τον λόγο που είχα αναφέρει σε άλλο thread περί συζήτησης, ασυλλόγιστα και αστόχαστα. Ωστόσο ελπίζουμε σε κάθε κουβέντα να δώσουμε κάτι. Πρόσεξες την λέξη κλείδι?!? Ελπίζουμε! :wink:
Αν δεν διαφωνούσαμε το πιο πιθανό θα ήταν να βαριόμασταν και να τα παρατούσαμε κιόλας, όπως ανά περιόδους κάνουμε όταν υπάρχει κάποια υπερβολική συμφωνία σε κάποιο ζήτημα. Η πάλι κάποιος αναλαμβάνει με την καλή θέληση να παίξει τον δικηγόρο του διαβόλου για να ταράξει τα υπερβολικά γαληνεμένα έως τελματωμένα νερά. Όμως το πρόβλημα πως τα συγκεκριμένα νέρα που στην περίπτωση μας ταράζουμε είναι πολύ σκοτεινά και δεν ξέρουμε και τι κρύβεται μέσα τους. Όπότε εγώ απλά κάθομαι στο σκάφος μου και περιμένω να φανεί το πτερύγιο του καρχαρία! :P

Τα myst τα έχουμε παρακουβεντιάσει παντού όχι μόνο εδώ, αλλά τελικά δεν καταλαβαίνω γιατί τα χρησιμοποιούμε εντελώς λανθασμένα ως τον αποδιοπομπαίο τράγο κάθε λεκτικής διαμάχης. Αδυναμία επιχειρημάτων να το πω, έλλειψη γνώσεων (μπορεί, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να θεωρηθεί ειδικός γιατί όλοι μας είμαστε κατά 99.99999999% υποκειμενική στην κρίση μας) ευκολία γιατί έρχεται πρώτο στο μυαλό ως συνώνυμο του adventure? Ίσως. Μην τιμωρείτε άλλο το Myst! Please!

Και κάτι ακόμη που αναφέρθηκε και σε κάποιο μύνημα λίγο αρνητικά (ίσως να το είδα και λάθος), το 7Guest είχε έξυπνα puzzle την εποχή που βγήκε, δεν θα συγκρίνω την μαζική παραγωγή παιχνιδιών του 2004 με ένα παιχνίδι που θεωρείται απο τους προγόνους των σύγχρονων horror adventures. Και τα puzzle του με λίγο σκέψη τα έλυνες, δεν ανήκαν στην κατηγορία πάρε το hint-book-line για να σου πω την λύση, η ψάξε βρες το λυσάρι. Ωραία ατμόσφαιρα (μουσική, εικόνα), εύπεπτο σενάριο, διασκέδαση.

[Καλά, τι μου λές! Δεν είναι!?!?!?! ]

Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum