- Forum
- Adventure Games
- Συζήτηση για Adventures
- Thirteen Chapters: "The Longest Journey" games Fansite.
Thirteen Chapters: "The Longest Journey" games Fansite.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
www.thirteenchapters.net/
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Όσο για την καλή φήμη των παιχνιδιών... αποτελώ major fan της σειράς. Αλλά αυτός είναι απλώς ένας παραπάνω λόγος να εκνευρίζομαι αφάνταστα με το πώς τη χειρίζονται, την παραμελούν, την αναβιώνουν όποτε τους συμφέρει, κ.λπ. κ.λπ.
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Για να το λες αυτό φίλε, προφανώς δεν έχεις παίξει το Dreamfall. Αν το παίξεις, θα καταλάβεις ότι το κράξιμο που έχουν φάει και λίγο είναι. Έχουν αφήσει 7 χρόνια την ιστορία να κρέμεται σε ένα απαράδεκτο cliffhunger φινάλε, όπου όλοι οι ήρωες κινδυνεύουν ή η ζωή τους κρέμεται από μια κλωστή. Ούτε τα σύγχρονα επεισοδιακά παιχνίδια δεν έχουν τόσο ακραία cliffhunger φινάλε...tsampikos wrote: Αλήθεια, τόσο πολύ κράξιμο έχουν φάει? Κι όμως μια καλή φήμη αυτά τα παιχνίδια την έχουν.
Αν πάντως βγάλει ο Tornquist μια έστω και αξιοπρεπή συνέχεια που θα δίνει επιτέλους ένα κάποιο τέλος, θα τον συγχωρήσω.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Καταρχάς, μετά το πρώτο παιχνίδι της σειράς δεν υπήρχε η παραμικρή νύξη για sequel, το TLJ ήταν μία ολοκληρωμένη ιστορία με αρχή, μέση και τέλος, επομένως δεν είχαμε καμία αναμονή. Όταν, πλέον, ανακοινώθηκε η δημιουργία του Dreamfall, το παιχνίδι κυκλοφόρησε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση.
Από κει και πέρα, ήταν βασικά το περίφημο cliffhanger το οποίο "πρίζωσε" τους adventurers και τους έβαλε σε κατάσταση αναμονής για το επόμενο παιχνίδι ουσιαστικά από τη στιγμή που τελείωσαν το Dreamfall. Αυτό το χωρίς καμία αίσθηση πληρότητας ending του Dreamfall είναι και ο μόνος λόγος για τον οποίον δίνω δίκιο σε όσους (εν μέρει και στον εαυτό μου) σήμερα γκρινιάζουν ή έχουν γκρινιάξει για την χρονική απόσταση των παιχνιδιών. Αυτό είναι και το μοναδικό (μεγάλο ίσως) λάθος του Tornquist ως δημιουργού στη συγκεκριμένη ιστορία.
Όμως: Σε καμία περίπτωση ούτε πριν ούτε μετά την κυκλοφορία του Dreamfall κανένας από τη Funcom, ούτε και ο ίδιος ο Tornquist δεν έθεσε συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα για την κυκλοφορία του τρίτου παιχνιδιού έτσι ώστε να υφίσταται έννοια "καθυστέρησης". Αυτό που έλεγαν σχεδόν κατά λέξη ήταν ότι είναι στα μελλοντικά τους σχέδια (ούτε καν στα άμεσα) η δημιουργία της συνέχειας και το κλείσιμο της ιστορίας. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Προφανώς και αυτό σε πολλούς (για να μην πω σε όλους) δεν άρεσε, όμως η εταιρία ήταν ξεκάθαρη από την αρχή στο συγκεκριμένο κομμάτι. Είπαν δηλαδή οι άνθρωποι: "Παίδες, σας ευχαριστούμε που αγοράσατε το παιχνίδι μας, καταλαβαίνουμε ότι διψάτε για τη συνέχεια (και πιθανώς ότι σας αφήσαμε ξεκρέμαστους) αλλά είτε σας αρέσει είτε όχι αυτή τη στιγμή έχουν άλλα πράγματα προτεραιότητα για την εταιρία μας (Age of Conan, Secret World κλπ). Τη συνέχεια θα την κάνουμε, αλλά όταν εμείς κρίνουμε σωστό/δυνατό για την εταιρία. Θέλετε να περιμένετε; Πολύ ωραία. Δεν θέλετε; Ώρα καλή."
Με λίγα λόγια: Περιμένουν μόνο όσοι θέλουν/μπορούν να περιμένουν. Όσοι δε θέλουν, μπορούν να σταματήσουν και να ασχοληθούν με κάτι άλλο. Η εταιρία πάντως μέχρι σήμερα δεν έχει φανεί ανακόλουθη σε οτιδήποτε έχει ανακοινώσει, τουλάχιστον όσον αφορά στη συγκεκριμένη σειρά (δεν έχω ιδέα τι γίνεται με AoC και SW, δεν έχω καμία σχέση με MMO). Θα συνεχιστεί αυτό τώρα που ανακοινώθηκε το 3ο μέρος; Θα το δούμε.
Και όχι δεν είμαι εκπρόσωπος τύπου της Funcom, βασικά είμαι ακόμη ένας εκνευρισμένος και τρελαμένος fan της April. Παρόλα αυτά, καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως είναι...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
Για μένα το βασικό πρόβλημα είναι η μετάβαση στο μοντέλο του Dreamfall από το μοντέλο του TLJ. Συμφωνώ με τον Wicked ότι η ιστορία του TLJ ήταν αυτοτελής και κανένας δεν παρακαλούσε για sequel. (Ήταν επίσης ένα χορταστικότατο παιχνίδι με μεγάλη διάρκεια). Το Dreamfall από την άλλη, δεν μπορώ να το δώ ως αυτοτελή ιστορία της Faith, γιατί ακόμα και να αγνοήσω το cliffhanger που δεν σχετίζεται άμεσα με την ιστορία της, έχουν πολλά άλλα threads που εισήγαγαν και δεν ολοκλήρωσαν. Ένα μεγάλο κομμάτι του παίζει σαν κακομονταρισμένη ταινία. Η εντύπωσή μου είναι ότι το Dreamfall έμεινε έτσι γιατί 1) είτε τους τελείωσε το budget (αλα Still Life) είτε 2) ήθελαν να το αφήσουν έτσι γιατί σκόπευαν αυτή τη φορά να αρμέξουν τη σειρά είτε 3) και τα δύο.
Αυτό δεν μου πολυαρέσει, και δυστυχώς αυτό δείχνει να υπονοεί στην συνέντευξή του o Tornquist όταν μιλάει για σχέδιο πέρα από τα Chapters.
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Για το DF, εγώ πάλι νομίζω ότι το παιχνίδι και η ιστορία ρέει πολύ όμορφα και ομαλά μέχρι το απότομο τέλος (εξαιρούνται οι απαράδεκτες/αστείες σκηνές μάχης). Τον λόγο γι αυτό δεν το ξέρω. Το άρμεγμα που λες δεν είναι απίθανο, αλλά μην ξεχνάς ότι δεν μιλάμε για εταιρεία που έχει όλα τα αυγά της σε ένα καλάθι. Έχουν βγάλει κι άλλα παίχνίδια, σίγουρα με μεγαλύτερο κόστος παραγωγής...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Καλό φούντο απαράδεκτη Funcom!!!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
E, από όσα είπε ο Tornquist στο "Rock, Paper, Shotgun" αυτό που λες μου φάνηκε περισσότερο τυπικό. Οι δεσμοί του Tornquist με τη Funcom παραμένουν (άλλωστε νομίζω ότι η εταιρεία παραμένει δικιά του), απλά άφησε (προσωρινά; θα δείξει) το τρέξιμο της σε κάποιον άλλον (μου διαφεύγει το όνομα) για να επικεντρωθεί στη συνέχεια της σειράς υπό το όνομα της καινούργιας εταιρείας. Θα το δούμε κιόλας, αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση στα credits του καινούργιου παιχνιδιού να εμφανιστούν τα λογότυπα και των δύο εταιρειών.
Δε νομίζω ότι μπορείς να κατηγορήσεις τη Funcom και όχι τον Tornquist για το ότι δεν ξεκίνησαν την παραγωγή του παιχνιδιού πιο σύντομα. Επιπλέον, μην ξεχνάμε, ότι το προβληματικό φινάλε του Dreamfall, το οποίο είναι και η πηγή της όλης γκρίνιας, είναι, φυσικά, έργο Tornquist...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Τώρα ο Tornquist έκανε την καινούργια εταιρία και μας παίζει τη wild card του (μου αρέσει η έκφραση... ). Έχουμε εν τω μεταξύ και τις "αναβιώσεις" κλασικών σειρών οπότε είδε φως και μπήκε....
Γενικά ο Tornquist δεν μου γέμιζε ποτέ το μάτι σαν "ντόμπρος" επιχειρηματίας.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.