Dream Chamber

More
18 Νοε 2013 17:41 #41148 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Dream Chamber

Dream_specialist wrote: Δεν κατάλαβα καλά, δεν ήξερες ότι το παιχνίδι είναι επεισόδιο και θα είναι σύντομο ή ενοχλήθηκες από τη διάρκειά του παραυτα;


Aπό πού να το ξέρω; Ούτε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού , ούτε φυσικά και στον ίδιο του τον τίτλο υποδηλώνεται/αναφέρεται/ξεκαθαρίζεται κάτι τέτοιο...

Τελείως offtopic παρένθεση: To "πάραυτα" δεν είναι η συντόμευση του "παρ' ολ' αυτά", αλλά σημαίνει "αμέσως"...

manos426f wrote: Καλέ γιατί;
Υπάρχουμε και εμείς που δεν μας πειράζουν τα mini games ούτε τα arcade στοιχεία, εφόσον αυτά είναι σωστά υλοποιημένα και ποσοτικά περιορισμένα και δεν θεωρούμε καθόλου άχαρο το pixel hunting αλλά συναρπαστικό μέρος της εξερεύνησης, εάν ισχύει επίσης η ανωτέρω συνθήκη της σωστής υλοποίησης...


Για μένα δεν έχουν καμία θέση σε ένα adventure game. Ανήκουμε σε διαφορετικό στρατόπεδο, δεκτό.
Αλλά το pixel hunting "συναρπαστικό μέρος της εξερεύνησης"; Αυτό κι αν δε μπορώ να το δεχτώ με τίποτα... :)

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
18 Νοε 2013 19:12 #41150 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Dream Chamber
Mάνο έχεις μήπως κανένα save αμέσως μετά το mini game με την πανοραμική παρακολούθηση? Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα με βοηθούσε να τελειώσω το ελεεινό αυτό παιχνίδι πιο εύκολα....Το mini game αυτό με έβγαλε εκτός εαυτού με την τραγική υλοποίησή του! Δεν μου αρέσει που το άφησα στη μέση....

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 19:21 #41151 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Re: Dream Chamber

manos426f wrote:

Dream_specialist wrote: Δεν κατάλαβα καλά, δεν ήξερες ότι το παιχνίδι είναι επεισόδιο και θα είναι σύντομο ή ενοχλήθηκες από τη διάρκειά του παραυτα;


Aπό πού να το ξέρω; Ούτε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού , ούτε φυσικά και στον ίδιο του τον τίτλο υποδηλώνεται/αναφέρεται/ξεκαθαρίζεται κάτι τέτοιο...

Να σου πω την αλήθεια δεν το έψαξα εκ νέου, γιατί όταν πρωτοανακοινώθηκε το παιχνίδι ανακοινώθηκε ως episodic (έγινε τότε και κάποιο σχόλιο από τον δημιουργό του επι τούτου που έτυχε να διαβάσω) και εμείς έτσι το παρουσιάσαμε τότε στη κεντρική μας οπότε ήμουν ενήμερη.

manos426f wrote:

Dream_specialist wrote:

manos426f wrote: Κάποτε πρέπει να γίνει σαφές και ξεκάθαρο στους developers ότι δε θέλουμε mini games και arcade στοιχεία στα πλαίσια ενός adventure game, δεν επιθυμούμε να γυρίσουμε στο παρελθόν και στο άχαρο σπορ του ανελέητου pixel hunting...

Καλέ γιατί;
Υπάρχουμε και εμείς που δεν μας πειράζουν τα mini games ούτε τα arcade στοιχεία, εφόσον αυτά είναι σωστά υλοποιημένα και ποσοτικά περιορισμένα και δεν θεωρούμε καθόλου άχαρο το pixel hunting αλλά συναρπαστικό μέρος της εξερεύνησης, εάν ισχύει επίσης η ανωτέρω συνθήκη της σωστής υλοποίησης...

Για μένα δεν έχουν καμία θέση σε ένα adventure game. Ανήκουμε σε διαφορετικό στρατόπεδο, δεκτό.
Αλλά το pixel hunting "συναρπαστικό μέρος της εξερεύνησης"; Αυτό κι αν δε μπορώ να το δεχτώ με τίποτα... :)


Βασικά, pixel hunting τι εννοούμε; :lol:
Επειδή κατάλαβα ότι ως pixel hunting αναφέρεις το γεγονός του να μη μαρκάρονται ως hot spots τα αντικείμενα (που είναι και η περίπτωση στο dream chamber) επί τούτου απάντησα χρησιμοποιώντας τον ίδιο όρο (κακώς έκανα) ότι το θεωρώ συναρπαστικό μέρος της εξερευνησης, το οποίο για μένα προσωπικά ισχύει.
Ωστόσο τον όρο pixel hunting νομίζω συνήθως τον χρησιμοποιούμε όταν κάποιο αντικείμενο είναι πολύ καλά/άσχημα κρυμμένο και μπορούμε να το εντοπίσουμε μόνο όταν προβούμε σε διαολεμένο σκανάρισμα της οθόνης, πράγμα το οποίο δεν ισχύει στην περίπτωση του dream chamber. Αυτό ναι, κι εμένα δεν με ευχαριστεί καθόλου.

Με δεδομένο λοιπόν ότι δεν αναφέρεσαι στη δεύτερη περίπτωση, πώς γίνεται το να ψάχνεις να βρεις τα χρήσιμα αντικείμενα, να μην το θεωρείς εξερεύνηση;

Υ.Γ. Για τη Πετρούλα και το 'πάραυτα' I stand corrected...
Είναι ωραίο να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που προσέχουν κάθε σου λέξη...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 20:04 #41153 by WickedMan
Replied by WickedMan on topic Re: Dream Chamber

Dream_specialist wrote: ...και δεν θεωρούμε καθόλου άχαρο το pixel hunting αλλά συναρπαστικό μέρος της εξερεύνησης, εάν ισχύει επίσης η ανωτέρω συνθήκη της σωστής υλοποίησης...




Σοβαρά, πες μου 1 περίπτωση που το pixel hunting έχει υλοποιηθεί σωστά και ως εκ τούτου είναι "συναρπαστικό". :rolleyes: Η μόνη που μπορώ να σκεφτώ είναι το περίφημο πλήκτρο που αποκαλύπτει τα hotspots. Αλλά ακόμα κι αυτό συναρπαστικό σίγουρα δεν το λες.

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 20:16 #41157 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Re: Dream Chamber
Wicked, διάβασε σε παρακαλώ, όλο το τελευταίο ποστ μου ή τουλάχιστον τις τελευταίες παραγράφους, νομίζω είμαι αρκετά ξεκάθαρη στα σχετικά με τον 'όρο' (έτσι όπως τα έχω εγώ στο μυαλό μου, right;)και πιστεύω ότι θα πάρεις απάντηση στην ερώτησή σου.
Αν όχι, εδώ είμαστε. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 20:23 #41158 by WickedMan
Replied by WickedMan on topic Re: Dream Chamber

Dream_specialist wrote: Ωστόσο τον όρο pixel hunting νομίζω συνήθως τον χρησιμοποιούμε όταν κάποιο αντικείμενο είναι πολύ καλά/άσχημα κρυμμένο και μπορούμε να το εντοπίσουμε μόνο όταν προβούμε σε διαολεμένο σκανάρισμα της οθόνης, πράγμα το οποίο δεν ισχύει στην περίπτωση του dream chamber. Αυτό ναι, κι εμένα δεν με ευχαριστεί καθόλου.


Αισθάνομαι κάπως καλύτερα τώρα.
Α, οπότε καταλαβαίνω ότι αυτό στο οποίο αναφέρεστε πρακτικά ΔΕΝ είναι pixel-hunting;

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 21:14 #41162 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Dream Chamber
@ Dream

Βγάλε παιδάκι μου την περιβόητη δήλωση περί ολοκήρωσης αν θες ο μέσος advocate να δίνει σημασία σ' αυτά που θες να πεις. Αλλιώς θα το δεις, ό,τι να 'ναι θα καταλαβαίνουν για μέρες. Θα σου απαντούν σε άλλα νήματα και θα 'χουν το μυαλό τους εδώ ...

Ον
Εγώ συμφωνώ μαζί σου μια φορά. Μ' αρέσει η εξερεύνηση μέσα σε λογικά πλαίσια. Αρκεί κυρίως κάτι να φαίνεται και γενικώς να μπορεί να φανεί ανεξαρτήτως ανάλυσης οθόνης, χρωμάτων, πιθανής αχρωματοψίας του παίκτη και γενικώς όταν δεν είναι hidden object game κατάσταση που τσεκάρει τις οπτικές ικανότητες ενός εκάστου. Υποτίθεται ότι θέλω να τσεκάρω τις νοητικές μου περισότερο και να φανταστώ που μπορώ να χρησιμοποιήσω κάτι που ζορίζομαι να βρω σε λογικά πλαίσια όπως τα οριοθετώ παραπάνω.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 21:43 #41164 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Dream Chamber
@ tsampikos

Ναι φίλε, έχω.
Δώσε μου σε p.m ένα mail για να σου το στείλω...


@ Dream

Είναι απλό. Το να κολλήσω 4-5 μέρες σε ένα σημείο διότι δεν έχω σκεφτεί τη χρήση ενός αντικειμένου ή τη συνδυαστική λογική που επικρατεί σε μία κατάσταση, το δέχομαι, το καταλαβαίνω και μου αρέσει.

Το να κολλήσω επειδή δεν έχω δει/παρατηρήσει ένα αντικείμενο ή δεν έχω φανταστεί ποιο από τα 10-15-20 αντικείμενα μιας οθόνης προσφέρεται για χρήση, απλά με ξενερώνει...

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Νοε 2013 23:36 #41166 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Dream Chamber
@Μάνος

Ανεβάζετε το Goodbye Deponia... Πουθενά ο Μάνος...
Ανεβάζετε το Journey of the Roach... Πουθενά ο Μάνος!....
Είχα αρχίσει να ανησυχώ... :P

Εγώ πάνω-κάτω θα συμφωνήσω με την Dream και τον croc αλλά πραγματικά πόσα παιχνίδια κατάφεραν να το υλοποιήσουν αυτό; Αλλά επειδή είναι αργά και δε στροφάρω (γενικά) εύκολα... θέλουμε να εμφανίζεται η περιγραφή του αντικειμένου όταν περνά ο κέρσορας ή δε θέλουμε; (για το "κουμπί" δεν κάνω καν κουβέντα αν και αναγνωρίζω κάποια χρησιμότητα) γιατί αν το σκεφτείτε από τη στιγμή που πατάς κάπου και δεν γίνεται περιγραφή δεν έχει και μεγάλη διαφορά αν εμφανίζεται ή όχι περιγραφή (hotspot), κάποιος χρόνος και κάποια κλικ παραπάνω...

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Νοε 2013 08:39 #41169 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Dream Chamber

Constantine_R wrote: Εγώ πάνω-κάτω θα συμφωνήσω με την Dream και τον croc αλλά πραγματικά πόσα παιχνίδια κατάφεραν να το υλοποιήσουν αυτό;

Είναι προσωπικό το θέμα καθαρά κι ας μη γελιόμαστε. Σε κάτι τέτοια έγκειται η μεγάλη αντίθεση σε γνώμες ανάμεσα σε ανθρώπους που γενικά συμφωνούν μεταξύ τους. Λόγω του εκνευρισμού που δημιουργούν στον παίκτη π.χ. που δεν κατάφερε να βρει το ένα αντικείμενο. Οπότε μπορώ πραγματικά και ειλικρινά πλέον να σου απαντήσω. Για μένα υπάρχουν καμιά πενηνταριά παιχνίδια κυκλοφορίας βασικά μέχρι πέρσι που το έχουν καταφέρει. Το θεωρώ ικανό αριθμό. Αν ήταν μόνο 3-4 προφανώς δε θα είχα ασχοληθεί ποτέ. Επίσης, κακά τα ψέματα, αυτά τα παιχνίδια ήταν ως επί το πλείστον από τις κακές εποχές των adventures όπως τι λέτε όλοι εκτός εμού. Δηλαδή τις αρχές της τελευταίας δεκαετίας. Καλύτερα από '97 - '98 και μετά. Πιο πριν, καλά, χρυσά τα παιχνίδια, αλλά πολλές τεχνικές αδυναμίες που δε βοηθούσαν. Θυμήσου το QfG1 που, ας πούμε, παίζαμε από κοινού πρόσφατα σχετικά.

Constantine_R wrote: Αλλά επειδή είναι αργά και δε στροφάρω (γενικά) εύκολα... θέλουμε να εμφανίζεται η περιγραφή του αντικειμένου όταν περνά ο κέρσορας ή δε θέλουμε;

Αν θυμάμαι καλά δεν το έχουμε ξανασυζητήσει. Εγώ θέλω να αλλάζει ο κέρσορας 100%, να φωτίζεται, κάτι. Το αν θα λέει όνομα, μ' αρέσει που το δίνουν σαν επιλογή κάποιοι, νομίζω η ttg; Επιλέγω πάντα να λέει περιγραφή.

Το κουμπί έχει μόνο 3 χρησιμότητες - σπουδαίος αριθμός. Να σπάει τα νεύρα μερικών (1), να δίνει άλλοθι στις εταιρείες που κάνουν κακή υλοποίηση στους γρίφους και στα παρελκόμενά τους, όταν κάνουν του κόσμου τις χαζομάρες (2) και να τρώει τον όποιο χρόνο από την όποια ανάπτυξη (3). Και συγκεκριμένα, αν αντί να περάσουν αυτό το κουμπί σε όλες τις οθόνες, κάθονταν και παίζαν μια φορά το παιχνίδι θα βρίσκαν τα bugs ... τουλάχιστον*.

* αντί αυτού επέλεξαν όμως γι' ακόμη μια φορά να κάνουν ένα είδος (που δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα αξιοπρεπές και δημοφιλές), αναξιοπρεπές και δημοφιλές.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
19 Νοε 2013 09:17 #41170 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Dream Chamber
Ναι πρέπει να με κάποιον τρόπο τα αντκείμενα και ο κέρσορας να μας δείχνουν κάτι...Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε σαν τρελλοι το παραμικρό για να βρούμε που εστιάζει το παιχνίδι. Και ακόμα περισσότερο δεν είμαστα ο Chamber για να ξέρουμε απ'εξω το σπίτι και την πόλη του. Τραγικό κουσούρι αυτό μέσα στο παιχνίδι....Όπως και πολλά άλλα άλλωστε....Μα πως στην ευχή του Θεού τα κατάφεραν. Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι, σύντομα θα την παίξω και αυτή την επιτομή του Adventure gaming.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Νοε 2013 09:40 #41171 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Dream Chamber

tsampikos wrote: Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι



tsampikos wrote: Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι


tsampikos wrote: Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι


tsampikos wrote: Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι



tsampikos wrote: Ακόμα και το Hoodwink καλύτερο θα είναι



Θυμήσου αυτό που έγραψες...... :lol: :lol: :lol:

σ.σ.: Σου στέλνω το p.m εντός ολίγου.... :wink:

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
19 Νοε 2013 10:12 #41172 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Dream Chamber
Mε τόσα αρνητικά που έχει ακούσει αυτό το παιχνίδι είμαι πολύ περίεργος να το παίξω!!! :D Είναι αυτό που λένε οι Αμερικάνοι: "και η αρνητική διαφήμιση, διαφήμιση είναι"!

PS: Eυχαριστώ Μάνο! :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Νοε 2013 19:04 #41185 by giovanna
Replied by giovanna on topic Re: Dream Chamber
@tsampikos

Τώρα να πω ότι είσαι λίγο μαζοχιστής δεν είναι σωστό αλλά ότι θέλεις να παίξεις ένα παιγνίδι που ψιλοθάφτηκε αυτό δεν είναι κακό, παει να πει ότι είσαι έτοιμος για όλα, γουστάρω τέτοιες ανατροπές :neutral:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum