The Journey of Iesir
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
indiegames.com/2011/08/screensho ... y_of_.html
www.exploretalent.com/auditions/ ... xsfM-aFAfY
voiceactingalliance.com/board/sh ... 0914-(OPEN )-The-Journey-of-Iesir-(Video-Game)
Υ.Γ. : Κοιτάξτε γραφικά η AGS....Είναι αυτό που έγραφε ο Άλκης προσφάτως ότι η AGS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μηχανή δημιουργίας γραφικών, και επομένως δίνει κανείς σε παιχνίδια που έχουν αναπτυχθεί με αυτήν ό,τι γραφικά μπορεί και του επιτρέπει το μπάτζετ του.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Να και τι είπε ο alkis21(στη σελίδα μας στο facebook) για να βγαίνει νόημα :tsampikos wrote: Είναι αυτό που έγραφε ο Άλκης προσφάτως ότι η AGS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μηχανή δημιουργίας γραφικών, και επομένως δίνει κανείς σε παιχνίδια που έχουν αναπτυχθεί με αυτήν ό,τι γραφικά μπορεί και του επιτρέπει το μπάτζετ του.
"....Απλά, αν μου επιτρέπεται, θέλω να επισημάνω ένα λάθος που έχω δει να γράφεται σε τρία διαφορετικά Ελληνικά sites (Ragequit, Gameworld και Advocate) και τείνει να επικρατήσει ως εσφαλμένη πληροφορία: Αναφέρομαι στη φράση "χρησιμοποιεί την αρκετά περιοριστική όσον αφορά τη γραφική απεικόνιση AGS μηχανή γραφικών". Το Adventure Game Studio ΔΕΝ είναι μηχανή γραφικών, δεν έχει την παραμικρή σχέση με τη δημιουργία γραφικών. Όλες οι εικόνες πρέπει να δημιουργηθούν με άλλα προγράμματα και να εισαχθούν στην engine. Συνεπώς, τίποτα δεν περιορίζει την ποιότητά τους (πέραν της ανάλυσης που φτάνει μέχρι 1024x768 και φυσικά τις δύο διαστάσεις, αφού το 3D της είναι μάλλον πειραματικό) παρά μόνο το ταλέντο του εκάστοτε designer. Κατά τα άλλα, μπορεί κάποιος να πάρει όλα τα γραφικά του Whispered World πχ. στην ανάλυση αυτή και να το φτιάξει στην AGS. Στο ίδιο το AGS δεν μπορεί να σχεδιάσει κανείς ούτε ευθεία γραμμή, αφού είναι development engine και όχι graphics engine."
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Να με συγχωρείτε, αλλά αυτό είναι πολύ σημαντικός περιορισμός εν έτει 2014. Και στην πράξη έχουμε δει ότι ακόμα και πετυχημένα adventures δημιουργημένα με το AGS έχουν πραγματικά άθλια γραφικά (δε λέω ότι έχει σχέση, δικαιολογώ γιατί δεν είναι περίεργο που έχει γίνει η σύνδεση). Το Cat Lady είναι φωτεινή εξαίρεση.Dream_specialist wrote: Να και τι είπε ο alkis21(στη σελίδα μας στο facebook) για να βγαίνει νόημα :
"... εσφαλμένη πληροφορία: Αναφέρομαι στη φράση "χρησιμοποιεί την αρκετά περιοριστική όσον αφορά τη γραφική απεικόνιση AGS μηχανή γραφικών"...
...Συνεπώς, τίποτα δεν περιορίζει την ποιότητά τους (πέραν της ανάλυσης που φτάνει μέχρι 1024x768 και φυσικά τις δύο διαστάσεις..."
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
WickedMan wrote: Να με συγχωρείτε, αλλά αυτό είναι πολύ σημαντικός περιορισμός εν έτει 2014.
Δεν εξετάζω αν το AGS είναι περιοριστικό ή όχι. Απλά επισημαίνω ότι δεν είναι graphics engine. Το πρώτο είναι θέμα άποψης, το δεύτερο είναι γεγονός.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.