Η ιστορία της τεχνολογίας των adventure games
- Fallen Angel
- Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
27 Σεπ 2016 09:22 - 27 Σεπ 2016 10:44 #47745
by Fallen Angel
Nothing happens unless first a dream...
Η ιστορία της τεχνολογίας των adventure games was created by Fallen Angel
Σε ένα (όχι και τόσο) σύντομο βίντεο-ντοκιμαντέρ, ο Oliver Franzke (βασικός προγραμματιστής των Day of the Tentacle: Remastered, Grim Fandango: Remastered, Broken Age, αλλά και μέλος της ομάδας προγραμματιστών στα The Cave, Stacking, Monkey Island 2: LeChuck's Revenge - Special Edition και The Secret of Monkey Island: Special Edition) παρουσιάζει μηχανές που έχουν χρησιμοποιηθεί σε αγαπημένα μας point 'n' click adventures, ξεκινώντας από την ScummVM για να φτάσει μέχρι την πρόσφατη MOAI. Αφιερώστε το σημερινό καφέ σας στο «From Monkey Island to Broken Age - A (very) short history of adventure game tech», αξίζει το χρόνο σας!
Nothing happens unless first a dream...
Last edit: 27 Σεπ 2016 10:44 by Fallen Angel.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- GameLinguist
- Offline
- Adventurous Titan
27 Σεπ 2016 10:11 #47747
by GameLinguist
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Replied by GameLinguist on topic Η ιστορία της τεχνολογίας των adventure games
Εξαιρετικό ντοκιμαντέρ και όχι τόσο μικρό όσο διατείνονται!
Πραγματικά διαθέτει ενδιαφέρουσες πληροφορίες χαρίζοντας ένα όμορφο και νοσαλγικό ταξίδι στο παρελθόν...
Πραγματικά διαθέτει ενδιαφέρουσες πληροφορίες χαρίζοντας ένα όμορφο και νοσαλγικό ταξίδι στο παρελθόν...
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
Less
More
- Posts: 3704
28 Σεπ 2016 14:33 #47751
by Mortal
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Replied by Mortal on topic Η ιστορία της τεχνολογίας των adventure games
Όντως πολύ καλή δουλειά στο πως λειτουργούν τα game engines και στον κόπο που μπήκαν για να μεταφέρουν το χθες στο σήμερα. Με παραξενεύει μόνο που δεν πήγαν απευθείας σε Unity που από όσο δείχνει είναι από τις top επιλογές game engine της εποχής μας. Ωστόσο ίσως να μην επιτρέπει το ύφος που θέλαν να δώσουν οπότε δικαιολογείται.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.