Εντυπώσεις από τό 2004

  • adreasnaxos
  • Topic Author
  • Offline
  • Walker Survivor
  • Walker Survivor
More
20 Δεκ 2004 19:04 #3346 by adreasnaxos
Εντυπώσεις από τό 2004 was created by adreasnaxos
+
* Η εγκατάλειψη της ιδέας των on-line adventures.
* Η αυξανόμενη εμφάνιση κατασκευαστών από την Ανατολική Ευρώπη.
* Η συνέχεια στην εμφάνιση Ανεξάρτητων Παραγωγών.
_
*Η εξαφάνιση τού Cartoon Adventure. Μετά και την εμπορική αποτυχία του Tony Tough, φαίνεται νάχει εμπεδωθεί πλήρως στους εκδότες η ταύτισή του με οικονομική ζημιά. Τίτλοι όπως Stupid Invaders II, A Vampyre Story, Sam & Max II, The Chiquita Factor, πού λίγα χρόνια νωρίτερα θ' αποτελούσαν τό γεγονός τής χρονιάς, τώρα μένουν στ' αζήτητα. Η μετάλλαξή τους σέ 3D δέν έφερε αλλαγή μόνο στή διάστασή τους. Η σύγκριση τού Larry VIII μέ τά προηγούμενα τής σειράς, ή τού "Wanted" μέ τό "3 Skulls of the Toltecs" καταλήγει στό αξίωμα "κάθε πέρυσι καί καλύτερα".
*Το κλείσιμο της Wanadoo.
*Είναι πρώτη χρονιά πού η πλειοψηφία των Νέων Εκδόσεων περιλαμβάνει Τίτλους δανεισμένους από το Παρελθόν με την προσθήκη II, III κλπ. Ακόμα και Myst να λέγεσαι, κάποια στιγμή θα σε μπερδέψουν με τη "Λάμψη", είναι αναπόφευκτο.
*Ο χωρίς νόημα γιγαντισμός στο περιβάλλον των adventures Πρώτου Προσώπου πού μπορεί να πετυχαίνει στη δημιουργία εντυπωσιακών screenshots και περιγραφών του στυλ "εξερευνείστε 20 διαφορετικές τοποθεσίες" αλλά αποτυχαίνει στο να κάνει το παιχνίδι ενδιαφέρον. Στό επόμενο βήμα, τό μέσον γίνεται σκοπός καί μάς προκύπτει τό Crystal Key II, τό Egypt III κι ό,τι άλλο έχουμε ακόμα νά δούμε.
* Οι ύμνοι τών κριτικών γιά όποιο adventure πλησιάζει τίς προδιαγραφές κινηματογραφικής ταινίας. Σέ συνδυασμό μέ τά πιό γρήγορα συστήματα πού ετοιμάζονται, σέ λίγο θά παίζουμε τηλεταινίες.
*Οι Ανεξάρτητες Παραγωγές αρχίζουν μέν να εδραιώνονται αλλά όσο εξακολουθούν να περιορίζονται στο "ένας άνθρωπος για όλες τις δουλειές" είναι πολύ δύσκολο να καταφέρουν να ξεπεράσουν το επίπεδο της μετριότητας.
*Η εμπορική επιτυχία τηλεοπτικών σειρών όπως το "Law & Order" καί "C.S.I." (σε παλιότερες εποχές, κάποιες παρεμφερείς προσπάθειες είχαν αποτύχει παταγωδώς) κι η εμπορική αποτυχία των πολύ καλών adventures της Γερμανικής Ruske & Pohretmaier Multimedia (Opera Fatal, Physicus, Bioscopia, Chemicus) πού είχε καί σάν αποτέλεσμα νά μή βγαίνουν πλέον στ' αγγλικά.
*Για τά Action/Adventures ο χρόνος φαίνεται νάχει σταματήσει στο Alone In the Dark IV. Το πιο αξιοπερίεργο όμως είναι ότι φροντίζουν συστηματικά, χρόνο με το χρόνο, να τά κάνουν όλο και χειρότερα.
*Η ταλαιπωρία του patch πού τείνει πλέον να συνοδεύει απαραίτητα κάθε νέο τίτλο. Κι εντάξει άμα σε στείλει από την αρχή. Αλλά είναι δυνατόν να παίζεις και ν' αναρωτιέσαι αν το ασανσέρ δεν δουλεύει επειδή είναι λάθος ο κωδικός ή γιατί είναι χαλασμένο το παιχνίδι;
*Η σχεδόν μονοπώληση του είδους από την Adventure Company η οποία, δέν έχει καί τήν καλύτερη παράδοση στίς επιλογές της καί, όλως παραδόξως, δεν έχει προαναγγείλλει κανένα νέο τίτλο για του χρόνου.

Τουλάχιστον το 2003 υπήρχε το Runaway, το 2004 ποιο;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
20 Δεκ 2004 21:09 #3349 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Εντυπώσεις από τό 2004
καταρχην
το 2004 Syberia 2

Η εγκαταλειψη του URU δεν ειναι θετικο(αν αυτο εννοεις online).ηταν μια καλη ιδεα που δυστυχως λογω του περιορισμου τη ταχυτητας των συνδεσεων δεν μπορεσε να λειτουργησει.

τα κλασσικα καρτουν παιχνιδια δεν ειναι δυνατον να συνεχιστουν πολυ ακομα.ειναι αντιοικονομικα.εδω ταινιες καρτουν δεν βγαινουν πια, παιχνιδια θα βγουν;εμενα δε θα μου λειψουν και πολυ παντως.προτοιμω 3D point &click αλλα αυτα γουστα ειναι.

Εμενα με ανησυχει περισσοτερο η ελλειψη νεων ιδεων ως προς την επεκταση του ειδους σε αλλους τομεις.Μην ξεχναμε πως ενα adventure ειναι πανω απ'ολα η αφηγηση μιας καλης ιστοριας.Και αυτο που λειπει ειναι οι καλες ποιοτικες ιστοριες και η καλη αφηγηση.

Ακομη, δεν ειναι κακο καποιες καλες σειρες που εχουν πολλα να δωσουν απο τον κοσμο που δημιουργησαν να εχουν και πολλες συνεχειες (Final Fantasy, Ultima κ.α.).Δεν ειναι και ταινειες.

Οι ανεξαρτητες παραγωγες καλα πανε.δεν ειναι σκοπος τους να δημιουργησουν αριστουργηματα και ποτε δε θα φτασουν τα επαγγελματικα games.Δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους αλλοστε.Απλα εχει πλακα να φτιαχνεις ενα παιχνιδι μονος σου!!!

Καλο λοιπον 2005 να εχουμε!! Τα Adventures δεν απειλουνται οσο υπαρχει το κοινο που τα λατρευει.Πρεπει να τα αφησουμε να εξελιχθουνε ωστε να προσελκυσουνε περισσοτερο κοσμο και οχι να κλαιμε που καποια πραγματα θα χαθουνε στην πορεια , αργα η γρηγορα.Ας μην μιλαμε λοιπον για κριση και ας δουμε τι μπορει να μας δωσει αυτο το ειδος παιχνιδιων στο μελλον.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum