Σειρά Atlantis question
- Topic Author
- Visitor
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Παίξτο άφοβα έχει μερικούς πολύ ωραίους γρίφους και ατμόσφαιρα. Αρχαία Αίγυπτος, "Χίλιες και μια νύχτες", παλαιολοθική εποχή, και κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
-
- Offline
- Schattenjäger
-
- Posts: 551
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
-
- Offline
- Yahvo
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Και μια ερώτηση SchOOl_VicTIm, το Absof^%$@*#lutely (Damn it), της Delenn (Β5) αναφέρεις ή κάνω λάθος σειρά! <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
</Off-Topic>
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
-
Δε το θυμάται κανείς;;; =/
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Paralizer
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 3
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Μετά τα Myst φταίνε.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Atrus
- Offline
- Spammer
-
Viva la Revolucion!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
-
- Offline
- Yahvo
-
4 είναι μαζί με το evolutionAtrus wrote: ......ίσως και να είναι το καλύτερο από τα 3.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.