5days a stranger / 7 days a sceptic
- Topic Author
- Visitor
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 258
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
To 1o πάντος είναι αστυνομικό-μεταφυσικό, το 2ο scifi-μεταφυσικό (στο οποίο ωστόσο έχω κάποιες μικρές ενστάσεις), πάντως και τα δυο ήταν πολύ καλή δουλειά.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
-
βασικά το 2ο μου άρεσε πιο πολύ από το πρώτο, το βρήκα πιο ολοκληρωμένο και πιο "επαγγελματικό". δε μπορώ να ξεχωρίσω τι ακριβώς είναι, αλλά έχουν και τα 2 αυτό το "κάτι" που πρέπει να έχει ένα adventure, που σε κρατάει στη τσίτα για να δεις τη συνέχεια και δε σε κουράζει ακόμα κ αν κολλήσεις και συνεχίζεις να ψάχνεις για τη λύση.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 258
www.quandaryland.com/jsp/dispArt ... e=Free+Fun
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- russian
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 43
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Topic Author
- Visitor
-
το 2ο πάντως μου άρεσε πολύ περισσότερο απ το πρώτο. κυλούσε πιο όμορφα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
SchOOl_VicTIm wrote: για ποιο action σκέλος μιλάς Mortal? ο_Ο
το 2ο πάντως μου άρεσε πολύ περισσότερο απ το πρώτο. κυλούσε πιο όμορφα
To "Κυνηγητό" από το φάντασμα!?!? Δεν με εντυπωσιάζουν καθόλου τέτοιου είδους κινήσεις στα adventures(κρύψου εδω, κρύψου εκεί
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.