Fahrenheit Demo

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
28 Ιουλ 2005 05:22 #5531 by Fallen Angel
Fahrenheit Demo was created by Fallen Angel
Το demo περιέχει 3 στοιχεία: το making of, ένα teaser και το playable demo του τίτλου. Όλα ανεξαιρέτως φανερώνουν πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό -σε όλες του τις παραμέτρους- παιχνίδι. Ένα εξαιρετικό ACTION παιχνίδι! Εκτός αν ο χαρακτηρισμός adventure χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει το να πάρει ο ήρωας μια σφουγγαρίστρα που βρίσκεται δίπλα του ή να μαζέψει ένα μαχαίρι από το πάτωμα, ανάμεσα σε πολλά καθαρόαιμα action στοιχεία (action κινήσεις, παίζεις με χρόνο, έχεις ζωές, κτλ). Έλεος!

Από όσα είδα (και ήταν αρκετά κατατοπιστικά) το Fahrenheit δεν είναι ένα action-adventure, αλλά ένα πρωτότυπο action. Κι επειδή έχω ξενερώσει από τη ζωή μου, μιας και το περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία λόγω υπόθεσης κι εξαιρετικού trailer (ελπίζοντας φυσικά πως θα είχε απλά κάποια action στοιχεία και θα μπορούσα να το παίξω), δε λέω τίποτε άλλο πρωτού ξεχάσω τη διαγωγή μου. :evil:


PS: Αν παρόλα αυτά, αρέσουν σε κάποιον και οι action τίτλοι, να το πάρει οπωσδήποτε. Φαίνεται καταπληκτικό! Εξαιρετική μουσική, κορυφαία γραφικά και σκηνοθεσία, φοβερή ατμόσφαιρα και μεγάλη πρωτοτυπία στο gameplay του.

PS2: Το πόσες φορές χρησιμοποιήσα τη λέξη action το προσέξαμε?! Δεν είναι τυχαίο! :evil:

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Ιουλ 2005 08:08 #5533 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά τι περιμένατε; Χωρίς παρεξήγηση αλλά καλά να πάθετε. Τo game ήταν ενας `κοινός πρόλογος' για την αγορά...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
28 Ιουλ 2005 21:50 #5536 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Fahrenheit Demo
Μωρέ τι παρεξηγήσεις και συγγνώμες? Εσύ μια χαρά τα λες. Εγώ γιατί ήλπιζα σε κάτι διαφορετικό δε ξέρω...

(Ο πληθυντικός ήταν ευγενείας? :wink: :P )

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 01:46 #5537 by giovanna
Replied by giovanna on topic Fahrenheit Demo
Να είσαι καλά που μας το είπες!!! Συχαίνομαι τα παιγνίδια που τα ονομάζουν adventure και μετά σε βάζουνε να σκοτώνεις όποιον βρίσκεις μπροστά σου. Δεν θέλω να με σκοτώνουν και φυσικά δεν θέλω να σκοτώνω καθόλου!! 8)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 01:47 #5538 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Fahrenheit Demo
τελικα η διαφορα μεταξυ adventure και action adventure ειναι το αν θα σκοτωνεις ή οχι?τι τα διαφοροποιει?

τα γραφικα σταδιακα θα γινουν ιδια καθως το prerendered το βλεπω σιγα σιγα να μας αφηνει.το δουλεμενο σεναριο;πολλα action εχουν καλο σεναριο ακομα και για τα στανταρ των adventurers.το inventory;μπαααα

νομιζω πως τα ειδη θα συγκλινουν και μετα απο 5-10 χρονια μπορει να μην υπαρχουν καθαρα adventures, αναλογα βεβαια και με την αγορα. Ειναι καλο να εξελιχθει το ειδος και να εμπλουτισθει το gameplay.
Θα δουμε και το Fahrenheit και το Dreamfall

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 02:08 #5541 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Το Dreamfall θα είναι εντυπωσιακό, λυπάμαι όμως πάλι...ΔΕΝ θα είναι adventure.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 03:03 #5543 by Elessar
Replied by Elessar on topic Fahrenheit Demo

aiRness wrote: Το Dreamfall θα είναι εντυπωσιακό, λυπάμαι όμως πάλι...ΔΕΝ θα είναι adventure.


Δυστύχως, μέχρι στιγμής, όλα τα δεδομένα που έχουμε για το Dreamfall αυτό δείχνουν. Η ιστορία - BS3 - έδειξε ότι η community δεν εκτιμάει τα adventures με "κασκάντες"

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
29 Ιουλ 2005 05:40 #5547 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Fahrenheit Demo
Dreamfall, άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή. Προσπαθώντας να αποφασίσω αν θα περιμένω την κυκλοφορία του ή θα αδιαφορήσω για την ύπαρξή του, έπεσα πάνω στα εξής:

[...]Tornquist promised that "You can avoid combat altogether in most cases. In all other aspects, there is no twitch gameplay." This approach to the combat can easily be compared to the Indiana Jones games, most notably, the great Fate of Atlantis. Like Dreamfall, combat in Fate of Atlantis was mostly optional with various other ways of solving a problem left open to the player.[...]
(Να το δω αισιόδοξα? Γιατί όχι? Μπορεί να έχει κάποια λίγα στοιχεία action αλλά αν είναι γενικά τόσο κορυφαίο, ας τα υποστώ. Πόσα θα 'ναι άλλωστε που δε θα βρίσκω άλλη λύση? Σιγά!)

[...]Ragnar Tornquist: Dreamfall is an action adventure game in the truest sense of the word, with plenty of action and a whole lot of adventuring. We've taken inspiration from a bunch of our favourite games on the PC and consoles including Eternal Darkness, Silent Hill, Resident Evil, Knights of the Old Republic, Shenmue, Prince of Persia - although there really isn't one game out there that you can point to and say "that's Dreamfall". In that sense, it isn't easily pigeonholed; it's not a carbon copy of the latest hits out there. It's an amalgam, I think, of game elements and genres that we love, mixed together into something that feels unique, original, and powerful. That's hyperbole, of course, but we're honestly excited about what we have. We think it's going to turn heads.[...]
(Να αδιαφορήσω για την ύπαρξή του? Θα έχει τόσο πολύ action (όπου πολύ εννοούμε το παραπάνω του ελάχιστου) που θα απογοητευτώ? Μάλλον κάτι τέτοιο θα γίνει τελικά... Άκου Resident Evil και Prince of Persia!)

Αααα!Kαι μην ξεχνάμε και την κορυφαιότερη όλων δήλωση που έχει γίνει:
[...]As Ragnar stated, "This is an adventure game but it has action bits. I think that's a really important difference and I think it's the future of adventure games. I'm not saying this is necessarily the savior of the genre, but I think it's a step in the direction that it should go."[...]

Μάλλον θα είναι μια απογοήτευση λοιπόν για όσους δε θέλουν να δουν ένα ζευγάρωμα των actions με τα adventures. Σκέφτεσαι TLJ και αδυμονείς για τη συνέχεια του και βρίσκεις μπροστά σου τον adventuroκλώνο του Prince Of Persia!!! :evil:

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 07:36 #5548 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Fahrenheit Demo
Αντε να βγαλει κανεις συμπερασμα.Τη 2η και τη 3η δηλωση δεν τις ειχα δει!Παντως τα action στοιχεια πρεπει να ειναι καλοδεχουμενα στα adventures και μερικες φορες επιβαλονται κιολας (χωρις βεβαια να το παρακανουμε) αναλογα με το περιεχομενο του adventure (πχ αστυνομικο).Και αυτο γιατι συχνα φτανουμε σε ενεργειες εντελως εκτος πραγματικοτητας.

Πχ ο χαρακτηρας δε μπορει να σηκωσει πεντε ποντους την ποδαρα του να περασει ενα φραχτη που τον περναει και δεκαχρονο μονο και μονο γιατι δε σε αφηνει το παιχνιδι.Αντι αυτου πρεπει να πας δεκαπεντε οθονες παρακατω να βρεις μια πορτα, μετα να βρεις ενα κλειδι που θα τοχει κανενας γεροπαραξενος και αλλα παρομοια...
Τετοιες καταστασεις φυσικα δε συμβαινουν πολυ συχνα και μπορει να μην τους ενοχλουν ολους αλλα μερικες φορες βγαζουν ματι!
Νομιζω πως και στα δυο παιχνιδια προσπαθουν να ''ανοιξουν'' το gameplay δινοντας μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων στον παιχτη.Θα ειναι κριμα να ειναι απλα action-adventures.Μακαρι να ειναι το αναποδο!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 07:59 #5549 by Elessar
Replied by Elessar on topic Fahrenheit Demo

Fallen_Angel wrote: Αααα!Kαι μην ξεχνάμε και την κορυφαιότερη όλων δήλωση που έχει γίνει:
[...]As Ragnar stated, "This is an adventure game but it has action bits. I think that's a really important difference and I think it's the future of adventure games. I'm not saying this is necessarily the savior of the genre, but I think it's a step in the direction that it should go."[...]


Αμάν...Δεν το ήξερα αυτό. Καλά, δεν ντράπηκε που το είπε; Καλά, καθίστε να πάει άπατα και το dreamfall και μετά θα δείτε ανασκευές δηλώσεων που θα κάνει.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
29 Ιουλ 2005 21:56 #5551 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Fahrenheit Demo

neo83_gr wrote: Και αυτο γιατι συχνα φτανουμε σε ενεργειες εντελως εκτος πραγματικοτητας. [...] Πχ ο χαρακτηρας δε μπορει να σηκωσει πεντε ποντους την ποδαρα του να περασει ενα φραχτη που τον περναει και δεκαχρονο μονο και μονο γιατι δε σε αφηνει το παιχνιδι.Αντι αυτου πρεπει να πας δεκαπεντε οθονες παρακατω να βρεις μια πορτα, μετα να βρεις ενα κλειδι που θα τοχει κανενας γεροπαραξενος και αλλα παρομοια...


Όχι ότι διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά δε νομίζω πως έχει να κάνει με την ανάγκη ενσωμάτωσης action στοιχείων στα adventures. Έχει να κάνει -πάντα κατ' εμέ- με το ποιόν ορισμένων γρίφων. Αν μας φαίνεται παράλογος, βαλμένος απλά για να υπάρχει, μη ρεαλιστικός ή απλά χαζός κάποιος γρίφος σαν αυτόν που περιγράφεις, δεν σημαίνει απαραίτητα πως θα μπορούσε να αντικατασταθεί από action στοιχεία για να είναι όμορφος. Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει διαφορετικό τρόπο εξέλιξης το συγκεκριμένο σημείο ή πολύ απλά ένα φράχτη τεράστιο και προστατευμένο, που θα σου φαινόταν πολύ λογικότερα.

Αν ορίσουμε σαν action στοιχεία το να πηδήξει ο χαρακτήρας μου ένα φράχτη όταν εγώ πατάω το space, τότε συγγνώμη αλλά δε θα είχα κανένα πρόβλημα να υπάρξουν και τίτλοι με action στοιχεία. Αλλά αυτά είναι που εννοούμε action στοιχεία? Δε το νομίζω. Όπως είπες κι εσύ παραπάνω το να εμπλουτιστεί το gameplay είναι κάτι που αναπόφευκτα θα συμβεί. Άλλο αυτό όμως κι άλλο να φτάνουμε σε σημεία όπου τρέχω να γλυτώσω από το χρόνο / από το τέρας ή πρέπει να παλεύω και να σκοτώνω αντιπάλους για να μη δω την πανάθλια φράση 'Game Over'. Αν ήθελα τέτοιες συγκινήσεις θα έπαιζα άλλα παιχνίδια. Όταν παίζεις όμως ένα adventure υποτίθεται πως παίζεις 'χαλαρά' (σε ότι αφορά αντανακλαστικά ή μυική κίνηση).

Πού θέλω να καταλήξω... αν έπρεπε οπωσδήποτε να παντρευτούν τα δυο είδη (που προσωπικά δε θα το ήθελα επουδενί) καλύτερα θα ήταν να γινόταν όπως είπες κι εσύ adventure-action προσπάθειες (πχ. Broken Sword 3). Το αντίστροφο (πχ. Silent Hill) πραγματικά θα με απωθούσε από το είδος.

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
29 Ιουλ 2005 22:20 #5552 by Elessar
Replied by Elessar on topic Fahrenheit Demo
Για μένα το BS3 ήταν πραγματικά όνειδος και δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι ήταν πρώτα adventure και μετά action. Είχε πάρα πολλά σημεία όπου έπρεπε να κάνεις τα τρελά ακροβατικά και ελάχιστους γρίφους. Ευτυχώς που δεν πήγε και πολύ καλά εμπορικά, οπότε πιστεύω να αργήσουμε να ξαναδούμε τέτοια πειράματα.

Και το Syberia II είχε πολλά "action" κομμάτια αλλά τα πέρναγες με adventure τρόπο και όχι με τα βελάκια ή το gamepad

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
30 Ιουλ 2005 10:17 #5562 by Zagorin
Replied by Zagorin on topic Fahrenheit Demo
Αν και βγαίνουνε λίγο offtopic. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με το BS3. Μου άρεσε. Ίσως το παράκανανε λίγο (τι λίγο πολύ) παραπάνω με τα puzzle που έπρεπε να μετακινήσεις κιβώτια. Σε εκείνες τις περιπτώσεις μου θύμισε λίγο κάτι παλιά platforms παιχνίδια που είχα παίξει. Το παιχνίδι δεν πήγε πολύ καλά (και εγώ το θεωρώ καλό adventure αν και μέτριο σε μερικά σημεία) όχι γιατί είχε μερικές action στοιχεία αλλά γιατί απλώς τα adventure στοιχεία του δεν ήτανε και τόσο καλά .

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
30 Ιουλ 2005 10:42 #5563 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Κανένα πρόβλημα αν σου άρεσε. Όλο το πρόβλημα δημιουργήθηκε τότε που ο Cecil επέμενε πως ξέρει πως να κάνει evolution στο είδος και μας έπριζε πως τα point & click πέθαναν. Δεν λέω πως ζουν και βασιλεύουν, αλλά προφανώς τα έλεγε όλα αυτά για εντυπώσεις και για το καλό $ του bs3. Κατα τ'άλλα δεν είναι αγνό adventure.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Αυγ 2005 20:01 #5583 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Fahrenheit Demo
καλα αυτο το BS3 τοσο μεγαλη πατατα ηταν;;;Δε προλαβα να το παιξω πολυ αλλα δε μου φανηκε τοσο χαλι στο χειρισμο.Ηταν κατι διαφορετικο και ειχε καλυτερο αποτελεσμα απο οτι περιμενα.Ως adventure φυσικα δε ξερω.
airness το ''αγνο'' σημαινει οτι εχει πολλα action στοιχεια;

Οσο για τα action στοιχεια προφανως και δε θελω να ενσωματωθουν και να αλλοιωσουν το ειδος γιατι απλα ''πρεπει'' να προσελκυσουν οι εταιριες νεους gamers απο αλλα ειδη ή ειναι της μοδας και αλλα τετοια.Απλα θα μπορουσαν να προσθεσουν στη ρεαλιστηκη εξελιξη της ιστοριας.ειμαστε αρκετα off topic

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum