Fahrenheit Demo

More
01 Αυγ 2005 22:00 #5586 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Αγνό adventure προφανώς σημαίνει χωρίς action στοιχεία, όπως τα γνωρίσαμε από τα 80s και αρχές 90s.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 01:10 #5801 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Εεεε, παιδιά χαλαρώστε λίγο...

Λοιπόν, αναφορικά με το demo του fahrenheit, ομολογώ ότι με εντυπωσίασε τρομερά και θεωρώ ότι θα δώσει ίσως μία νέα ώθηση στο είδος, προσελκύοντας πιθανότατα και νέο αγοραστικό κοινό. Και μην μιλήσει κανείς για "ξεπούλημα" των adventures, γιατί, κακά τα ψέμματα, εάν θέλουμε να συνεχίσουν να βγαίνουν καλά adventures, θα πρέπει να μεγαλώσει και το αγοραστικό κοινό. Γιατί ένας νέος gamer πως θα ασχοληθεί και θα παθιαστεί με τα adventures, παίζοντας κάποιο τετριμμένο κακέκτυπο του myst, που έχουν κατακλύσει την αγορά; Δεν νομίζω...

Και στο κάτω κάτω της γραφής ρε παιδιά, ας βγεί εδώ κάποιος υπεύθυνα και τεκμηριωμένα τι εστί adventure. Είναι μόνο τα point n click; Προκαλώ κάποιον να μας δώσει τα φώτα του.

Για να αποφευχθούν οι όποιες παρεξηγήσεις, παίζω φανατικά adventures από το 1986, έχω δει σχεδόν τα πάντα και δεν μπορώ πλέον αυτήν την κατάσταση που επικρατεί. Αν βγει κάποιο adventure πρέπει ντε και καλά να το αποθεώσουμε, όσο τετριμμένο και μέτριο κι αν είναι, απλά και μόνο επειδή είναι adventure. Και από την άλλη οτιδήποτε ξεφεύγει έστω και ελάχιστα από αυτά που έχουμε συνηθίσει, τότε το ρίχνουμε στην πυρά. Δηλαδή τα τελευταία 2 χρόνια έχει βγει κανένα σοβαρό adventure, και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Ποιο; Ή μήπως τώρα αρχίσανε να βάζουνε κάποια arcade sequences στα adventures; Η Sierra τι έκανε δηλαδή;

Γι'αυτό παιδιά σοβαρευτείτε και δείτε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά και όχι τόσο μονόχνωτα. Άλλωστε -υποτίθεται- ότι οι adventure gamers φημίζονται για το ανοιχτό τους πνεύμα...

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 03:36 #5802 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Να σοβαρευτούμε; Γιατί τι είμαστε, δεν κατάλαβα...Ας σοβαρευτούν πρώτα και οι δημιουργοί. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα και ας κάνει ο καθένας ότι θέλει για το λεγόμενο "evolutionize" του είδους. Από 'κει και πέρα μπορεί να κατηγοροποιήσει το παιχνίδι που δημιούργησε μόνος του. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 07:46 #5803 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Έχει πραγματικά σημασία σε ποια κατηγορία θα ανήκει κάποιο παιχνίδι, ή -εν πάσει περιπτώσει- σε ποια κατηγορία θα το κατατάξει ο δημιουργός του; Το πρόβλημα με το Fahrenheit ποιο είναι; Το ότι δεν είναι point n click; To ότι παρουσιάζει την δράση σαν να είναι ταινία κι όχι παιχνίδι; Το ότι -εν τέλει- κάποιοι ανθρώποι αποφάσισαν να φτιάξουν κάτι καταρχήν ποιοτικό και αξιοζήλευτο τεχνικά; Εάν είναι έτσι ρε παιδιά πάω πάσο... Παίξετε ξανά και ξανά το Still Life, το οποίο προφανώς, μιας και απαιτεί μόνο ποντίκι, έιναι ο ορισμός του adventure. Ή ακόμα καλύτερα πάιξετε κανένα Sentinel που σαφέστατα είναι σωστό και καθώς πρέπει adventure, μιας και αντιγράφει τον "αρχιερέα" του είδους, το Myst...

Πρέπει κάποτε να κατασταλάξουμε αναφορικά με το τι ζητάμε και και να μην κολλάμε σε ταμπέλες και ορισμούς. Τελικά τι ζητάμε οι adventure gamers από ένα παιχνίδι; Περιμένω απάντηση.

Και φίλε airness, δεν νομίζω ότι από όλα αυτά που έγραψα στο προηγούμενο thread, συνοψίζονται στην τελευταία και μόνο πρόταση, την οποία και αναφέρεις. Έθεσα κάποια, έυλογα νομίζω, ερωτήματα. Και θα ήθελα κάποιες απαντήσεις.

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 10:29 #5804 by stiv_ntouzos
Replied by stiv_ntouzos on topic Fahrenheit Demo
Λοιπόν Figaro όλα αυτά που λές σωστα είναι και φυσικά δεν υπάρχει ορισμός ότι ντε και καλά τα adventures πρέπει να είναι point and click απο την άλλη όμως το γεγονός ότι οι περισσότεροι που ασχολούντε με το είδος βλέπουν με κακό μάτι την μίξη adventure-action δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να σε προβληματίζει ,είναι απλό όποτε έχουν γίνει τέτοιες προσπάθειες στην καλύτερη περίπτωση είχαμε μέτρια αποτελέσματα....θές παραδείγματα? broken sword 3 οι δημιουργοί του το πρόβαλαν σαν μια μίξη adventure και action,στην πραγματικότητα όμως τα action στοιχεία ποιά ήταν ?το να σπρωχνεις αντικείμενα και να σκαρφαλώνεις απο τοίχο σε τοίχο ?sorry αλλα αν και μ'αρέσουν τα action games δεν είδα κάτι το ουσιαστικά action απλώς περιττά στοιχεία που σε καμιά περίπτωση δεν οφελούσαν το παιχνίδι !!! Άλλο παιχνίδι που επιχείρησε επίσης τα ίδια? Ηarvester άλλο στυλ βέβαια αλλά τα κωμικά killing που έκανες sorry αλλά δεν με πείθουνε ...
Τι γνώμη έχεις και για τις action στιγμές του full throttle? Εγώ πιστεύω οτί όχι μόνο δεν πείθουνε τους adventuraδες αλλα ούτε καν τους υπόλοιπους gamers.Οι σπαστικές μονομαχίες με την μηχανή με κουράσανε μέχρι να βρω τη λύση.To θέμα είναι αν σε point and click παιχνίδι έχουμε δει ποτε κάτι αξιόλογο και η απάντηση είναι μάλλον όχι και αυτό γιατί όλες οι εταιρείες δεν δώσαν την απαραίτητη σοβαρότητα στον action τομέα απλώς βάλαν διάσπαρτα στοιχεία action ντε και καλά για να πούνε ότι κάναν κάτι πρωτότυπο είναι το fahrenheit η εξαίρεση?τα action στοιχεία του θα είναι εθιστικά ή θα πρόκειται πάλι για μια adventure αγγαρεία ?

Πάντως για μένα έχουν γίνει και κάποιες πολύ πετυχημένες προσπάθειες όμως δεν ήταν point and click adventures ποιός δεν θυμάται την φανταστική alone in the dark τριλογία ? το πανέμορφο little big adventure που απο τη μέση και κάτω με κέρδισε. Το bioforge?το θυμάται κανένας? παρόλα αυτά επειδή το fahrenheit δεν το κόβω να ανήκει σ'αυτή τη σχολή επέτρεψε μου να έχω τις επιφυλάξεις μου.....εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι ένα πραγματικά καλό παιχνίδι υπάρχει περίπτωση να θαφτεί μόνο και μόνο επείδη έχει μέσα action στοιχεία? απλώς να μας πείσει ότι τα στοιχεία αυτά αξίζουν και δεν υπάρχουν μόνο για διαφημηστικούς λόγους. Πάντως επιμένω ότι σε point and click adventure κάθε προσπάθεια απέτυχε παταγωδώς και το κρίνω δύσκολο να γίνει καλό πάντρεμα .Μακάρι ,έχω ακούσει πολλά γιαυτό το farenheit ελπίζω να πρόκειται για κάτι όντως καινούργιο επειδή δεν έχω ιδέα και δύσκολα θα κατεβάσω demo με την άθλια σύνδεση που έχω μπορείς να μου πεις τι εννοείς action?και κατα πόσο τα βρίκες τα action του στοιχεία ευχάριστα ?Αυτά αν και σύντομα πιστεύω να μάθουμε .Εσύ δηλαδή έχεις παράδειγμα απο adventure παιχνίδι που άξιζε πραγματικά και θάφτηκε λόγω action στοιχείων ?

kill a man and you're a murderer,
kill many and you're a conqueror,
kill them all and you're GOD

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 20:52 #5805 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Καταρχάς κανείς δεν μίλησε για point & click. Υπάρχουν και adventures που δεν είναι point & click και είναι adventures 100%. Δε διαφωνώ, μπορεί να είναι το Fahreneit πολύ καλό game αλλά τι να κάνουμε τώρα...δεν είναι adventure. Είναι κάτι άλλο, υβριδικό. Το ότι χτυπάει την αγορά ΚΑΙ των adventures είναι άλλο θέμα και ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Αυτού του είδους το "evolutionize" όπως προείπα δεν το δέχομαι και θα ξαναματαπώ, ότι τα adventures δεν θα γίνουν όπως ήταν, αλλά και εγώ δεν δέχομαι σε αυτό το είδος αυτά τα υβρίδια. Ναι μπορεί κάποιος να κάτσει να τα παίξει αλλά σαν κάτι διαφορετικό.

Όσον αφορά την τελευταία παράγραφό σου, εσύ ανέφερες περί σοβαρότητας και απλά μόνος σου μπήκες στην "λακούβα". Εγώ έτσι απάντησα στο ερώτημα σου, γιατί θεωρώ αυτό το σημείο σημαντικό (περί είδους και "evolutionize" και όχι αυτά που λες..). Άλλωστε υπάρχει sticky thread στο forum για αυτό το θέμα και θα σου πρότεινα να το διαβάσεις προσεκτικά, γιατί πολλά παιδιά εξέφρασαν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις και αν θες κάτι απλά συνέχισέ το. Θα έχεις πιο σφαιρική άποψη και θα χρειαστεί μερικοί απο εμάς να ξαναγράφουμε τα ίδια.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Αυγ 2005 21:28 #5806 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Καταρχήν, φίλε stiv έχεις πολύ μεγάλο δίκιο σε όλα αυτά που λες. Όντως στο Full Throttle (και σε παλαιότερες παραγωγές της Sierra) τα arcade sequences ήταν πραγματικά πολύ ενοχλητικά. Όμως, τα καταδίκασαν ως παιχνίδια; Είπε κανείς ότι ΔΕΝ είναι adventures; Μακάρι να μην υπήρχαν, αλλά κάποιοι έκριναν σκόπιμο να τα βάλουν. Το Fahrenheit, τώρα, μιας και ρωτάς είναι ίσως το πρώτο παιχνίδι που πλησιάζει αυτό που κάποτε προσπαθούαν οι εταιρίες να πετύχουν, και εννοώ το interactive movie. Σίγουρα δεν το λες "καθαρόαιμο" adventure, δύσκολα όμως μπορείς να το πεις και κάτι άλλο. Ο χειρισμός είναι κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί και γενικά όλο το σκηνικό είναι αρκετά πρωτότυπο (οι παράλληλες κάμερες, η μεγάλη ελευθερία κινήσεων και το non-linear gameplay). Και επειδή αναφέρεις κάποιες παλαιότερες παραγωγές, η σειρά Silent Hill δεν σου άρεσε; Δεν θεωρείς ότι τα παιχνίδια της σειράς είναι adventures, έστω και με πληθώρα action στοιχείων;

Και φίλε airness,το θέμα της "σοβαρότητας" δεν έχει κυριολεκτική έννοια. Δεν υποννοώ ότι εγώ είμαι σοβαρός και οι υπόλοιποι όχι. Απλά θεωρώ ότι η διαμάχη που έχει ξεσπάσει για τα "καθαρόαιμα" adventures είναι άνευ ουσίας, χωρίς κανένα πρακτικό ενδιαφέρον. Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα ζητήματα που πρέπει να απασχολούν τους adventure gamers. Και εννοείται ότι δεν προσπαθώ να πείσω τον κόσμο ότι το Fahrenheit θα είναι το "απόλυτο" adventure, και ότι καλά θα κάνουν όλοι οι adventure gamers να το παίξουν. Τουναντίον. Προσωπικά μιλώντας πάντα, το Fahrenheit θα το παίξω και θα το ευχαριστηθώ, γιατί απλούστατα θεωρώ ότι θα μου προσφέρει όλα αυτά που ζητάω από μία gaming εμπειρία: Πλούσιο σενάριο, υποβλητική ατμόσφαιρα, δράση που με προκαλεί εγκεφαλικά, γενικά ένα σύνολο το οποίο θα με απορροφήσει. Και βασικά κάτι πιο "ώριμο" και adult από αυτό που μας προσφέρουν τα περισσότερα adventures τον τελευταίο καιρό. Αν είναι και τεχνικά άρτιο, ακόμα καλύτερα.
Όλα αυτά νομίζω μπορεί να τα προσφέρει μόνο ένα adventure, έστω κι αν απέχει αρκετά από αυτά που έχουμε συνηθίσει. Το αν θα πρέπει στην τελική να χρησιμοποιήσω gamepad, δεν με απασχολεί καθόλου.

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 05:57 #5807 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Καμία διαμάχη δεν έχει ξεσπάσει, όπως δεν μπορείς να πείσεις έναν adventurer που έχει μια Α εμπειρία ότι πρέπει σόνι και καλά να συμβιβαστεί με αυτούς τους τίτλους. Δεν αμφιβάλω για την ποιότητα τους, απλά επιμένω και κρίνω πως αντικειμενικά ναι μεν μπορεί να είναι (δυστυχώς) η συνέχεια των adventures, αλλά θεωρώ και σωστό να κατηγοροποιηθούν διαφορετικά. Μιλάω για Dreamfall, Fahreneit και πάει λέγοντας και όχι για όλους τους νέους τίτλους. (Εκεί επιβραβεύω τους ερασιτέχνες παραγωγούς και αυτούς που έδειξαν πως δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τους επαγγελματίες του marketing.)

ΥΓ. Το sticky thread υπάρχει ακόμα, εκεί είναι μεγάλο μέρος των απόψεών μου και αρκετών παιδιών ακόμα.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 06:48 #5808 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Φίλε aiRness είδα το sticky thread που αναφέρεις και όντως έχεις δίκιο για την πληθώρα των απόψεων που εκφράζονται, που με καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό. Άλλωστε κανείς δεν επιβάλλεται στον άλλον, ο καθένας απλά εκφράζει την προσωπική του άποψη και εκτίμηση για το τι μέλλει γενέσθαι.
Καταρχήν, όπως προανέφερα, ΔΕΝ προσπαθώ να πείσω κανέναν να πάρει το παιχνίδι, ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν ότι, ναι, αυτό είναι το μέλλον, άρα αποδέξου το. Και εγώ είμαι άτομο με μία Α εμπειρία στον χώρο και θα ήθελα όσο τίποτα να επιστρέψει το είδος στις ρίζες του. Άλλωστε τα παλιά παίζω και ξαναπαίζω. Είμαι adventuras και δεν το αλλάζω με τίποτα, μόνο αυτό το είδος παιχνιδιών με γεμίζουν. ΔΕΝ μου αρέσουν τα arcade sequences, ΠΡΟΤΙΜΩ το point n click σε σχέση με οτιδήποτε άλλο και γενικά ΑΓΑΠΩ το είδος παθολογικά. Αυτό που δεν πρόκειται όμως να κάνω είναι να ΑΠΟΡΡΙΨΩ κάτι λίγο διαφορετικό, που θα με γεμίζει ωστόσο το ίδιο, και θα με κάνει νε περνάω τις ώρες μου κολλημένος μπροστά στην οθόνη, όπως παλαιότερα.

Ξαναλέω, μακάρι το μέλλον να είναι συνυφασμένο με το παρελθόν, αλλά δεν πρόκειται να περιορίσω τις προτιμήσεις μου, και -το βασικό- δεν πρόκειται να στερήσω από τον εαυτό μία έντονη gaming εμπειρία, επειδή ξεφεύγει από τα καθιερωμένα (χωρίς φυσικά να είναι αυτό κατ'ανάγκη θετικό).

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 07:04 #5809 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Εμένα πολύ απλά δεν με γεμίζει το ίδιο και δεν έχω να αποδεχτώ κάτι, έγω (αν λες πως διάβασες το sticky thread) αποδέχομαι το μέλλον. Το ότι δεν αγοράζω adventures δεν έχει να κάνει με αυτό, είναι άσχετο το ένα με το άλλο.

ΥΓ. Δεν είμαι gamer.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 20:58 #5810 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Βασικά για να λήξει η συζήτηση φίλε aiRness, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι κάποιοι θα αγοράσουν και θα παίξουν το Fahrenheit, και άλλοι όχι. Κάποιοι μπορεί να το ευχαριστηθούν, κάποιοι άλλοι όμως όχι. Όλα ωραία και καλά λοιπόν.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το εξής: Γιατί δεν είσαι gamer; Ο χαρακτηρισμός θεωρείς ότι είναι μειωτικός; Παίζεις adventures ή όχι;

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 21:05 #5811 by aiRness
Replied by aiRness on topic Fahrenheit Demo
Δεν θεωρώ την έννοια gamer καταρχάς σε αυτούς που παίζουνε μόνο adventures, σωστή. Πλέον τήνει να γίνει μειωτικός (τα τελευταία χρόνια), ναι.
Διαχωρίζω στο μυαλό μου τον gamer (ειδικά τον σημερινό) με τον adventurer (κυρίως τον παλιό).

Πέραν αυτού που είναι καθαρά άποψή μου, όχι δεν παίζω παιχνίδια και adventures παίζω τα τελευταία 2 χρόνια πολύ σπάνια. Δεν έχω πρόβλημα με τους gamers φυσικά, αλλά δεν θα ήθελα να είμαι σαν τους σημερινούς gamers (αν έπαιζα) σε καμία περίπτωση, βλ. MMORPG κτλ. Επαναλαμβάνω πως τα adventures και τον adventurer τον κατηγοροποιώ διαφορετικά στο μυαλό μου, με πιο αγνή έννοια και ψυχαγωγική.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Αυγ 2005 21:43 #5812 by NikolasFigaro
Replied by NikolasFigaro on topic Fahrenheit Demo
Φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. ΕΥΓΕ. Συμφωνώ και μακάρι τα λεγόμενα σου να φτάσουν και στα αυτιά κάποιων άλλων. Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.

Επειδή όμως δημιουργούνται κάποια να ερωτήματα, φτιάχνω νέο thread σχετικό.

Si vis pacem, para bellum

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum