Νέα ψηφοφορία στην κεντρική μας σελίδα
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Το σχόλιο μου ήτανε τελείως αυθόρμητο. Εγώ έτσι και αλλοιώς το Myst ψήφισα!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Λόγω του ότι έβαλα τώρα τελευταία την 6600 βλέπω πως κάποιες στιγμές το τροφοδοτικό μου τα παίζει και μου μειώνει την απόδοση της κάρτας. Μήπως τελικά σου γίνεται τίποτα τέτοιο, και απλά σου κολλάει το σύστημα; Για δες στo event log στα εργαλεία συστήματος τα λάθη που έχουν καταγραφεί σε Application και σε system level.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
-
giovanna wrote: @Fallen_Angel
Το σχόλιο μου ήτανε τελείως αυθόρμητο. Εγώ έτσι και αλλοιώς το Myst ψήφισα!!
Η αλήθεια είναι πως ήμουν σχεδόν βέβαιη για το τι ψήφισες. Ολόκληρο 5άρι πήρε άλλωστε το συγκεκριμένο...
(το άλλο απλά το ξεκαθάρισα προς αποφυγή παραξηγήσεων, δεν απευθυνόταν μόνο σε εσένα)
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Αντε να είμαστε καλά και σε λίγω θα ψηφίζουμε τα καλύτερα του 2006!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Γιατί καλέ μου, τί σου έκανε το παιγνίδι. Για πες μου?
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 258
Elessar wrote:
CallMeDr wrote: Εγω εχω κ μια αλλη απορια ομως: Θα ηθελα να μαθω ποιοις ψηφισε το L&O για καλυτερο παιχνιδι για φετος!!
Οι υποψίες μου πέφτουν επάνω στον Zagorin, είναι γνωστός φαν της σειράς!!
όχι δεν το ψήφισα εγώ. Δεν το έχω παίξει ακόμα... περιμένω πρώτα το patch. Έτσι και αλλιώς δεν έχω χρόνο για παιχνίδια τουλάχιστον μέχρι τα χριστούγεννα. Για αυτό και δεν έχω πει την άποψή μου για το παιχνίδι. Πάντως είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Θα τον/την ανακαλύψουμε, που θα παει....
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
-
- Offline
- Schattenjäger
-
- Posts: 551
για λιγο σκευτομουν και το fahrenheit (καλα μη βαρατε!!) αλλα εχει πολλα αρνητικα και βγηκε νοκ αουτ.
ετσι κι αλλιως αλλα απο αυτα της λιστας δεν προλαβα να παιξω (μας εφαγε το ενδοξο παρελθον).
να ψηφισω το .....darkfall ??????
Δεν παίζω! Ούτε ένα θριλλεροκαταστροφoκωμικό scifi με δραματική πλοκή και δράκους δεν είχε!
ναι mortal σε καταλαβαινω!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Δυστυχώς Neo! Δυστυχώς! Εμάς τα παμφάγα όντα του παιχνδιού (υπό όρους ιστορίας πάντα) κανείς δεν μας δίνει σημασία! Για αυτό και εγώ έπαιξα το spellforce και μπήκα στην λίστα αναμονής για το 2ο! <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Τα συγκεκριμένα άλογα (μαζί με άλλα ζώα) θα τα βρείς εδώ , στο 8ο, σχετικά με τον χρόνο έχει αρκετά θέματα που ασχολούνται μαζί του.
[/Off-topic]
Γιατί όμως μελαγχολεί η καουμπόισα!? Ε!? Αλλά ξέχασα ακόμη και 'σεις μελαγχολείτε! <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.