The Clockwork Man 2
- crocark
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Σήμερα θα μιλήσω ως Αργύρης και παραγωγός του Clockwork Man 2 και θα εστιάσω στο τελευταίο σχόλιό σου, σχετικά με την έλλειψη περισσότερης υπομονής που ανέφερες.
Μακάρι να ήταν θέμα υπομονής... κάθε άλλο. Η παραγωγή στοίχισε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ, ξεπέρασε μάλιστα το ποσό χρηματοδότησης του Publisher, οπότε μέρος των χρημάτων ήταν από "την τσέπη μας". Επίσης, προς το τέλος, ο αδερφός μου και συνιδρυτής της Total Eclipse, ο οποίος προγραμμάτισε κατά το μεγαλύτερο μέρος του το παιχνίδι, κοιμόταν γύρω στις 3 ώρες για κάποιους μήνες, ώστε αυτό να βγει στην ώρα του. Η αρχική πρόβλεψή μας ήταν για παράδοση του Clockwork Man 2 σε 12 μήνες στον Publisher και τελικά ζητήσαμε παράταση και φτάσαμε τους 14.
Κι επειδή είναι πολλοί αυτοί που θα τρέξουν να πουν "ναι, αλλά τώρα εσείς 'θα τα κονομήσετε' από τις πωλήσεις" (sic), τους προλαβαίνω λέγοντας ότι πριν πάρουμε κάποιο ποσοστό από τις πωλήσεις που θα κάνει ο Publisher, πρέπει πρώτα να "βγάλουν" αυτοί 3x το ποσό που μας έδωσαν. Χαίρομαι λοιπόν που αναγνώρισες το μεράκι και την αγάπη μας για την παράγωγή, καθώς αυτά ήταν που μας έδωσαν δύναμη να βγάλουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέχρι το τέλος.
Στόχος μας αυτή την περίοδο είναι να φέρουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται στην ιστοσελίδα μας ώστε να μας μάθει το ευρύτερο κοινό, πράγμα καθόλου εύκολο. Είμαι σίγουρος όμως ότι όλοι εσείς που εκτιμήσατε τη δουλειά μας θα έχετε να πείτε ένα καλό λόγο σε κάποιο φίλο ή γνωστό όταν βρεθεί η ευκαιρία και σας ευχαριστώ προκαταβολικά γι' αυτό.
Αργύρης
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Προκειμένου κάτι τέτοιο να συμβεί, βέβαια, αντιλαμβάνομαι ότι προτεραιότητα αποτελεί η ικανοποίηση των επιδιώξεων του Publisher που, ως χρηματοδότης, επόμενο είναι να ενδιαφέρεται πρωτίστως (για να μη πω αποκλειστικά) για την εμπορική επιτυχία της επένδυσής του. Δεδομένων των δυνατοτήτων της ομάδας σας, μακάρι κάτι τέτοιο να συμβεί με τον πλέον εμφατικό τρόπο για να εξασφαλίσετε ακόμα μεγαλύτερα budget στις μελλοντικές παραγωγές σας, είτε αυτές είναι υβριδικά casual/adventures είτε ό,τι άλλο αποφασίσετε (hint: Adventure).
Ελπίζω ο αδερφός σου να έριχνε στο χαρμάνι του καφέ και μια πρέζα τριμμένο οψιδιανό γιατί διαφορετικά θα είχε ξεμείνει από ενέργεια μες τη πρώτη εβδομάδα
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Για μεγάλο μέρος του Casual κοινό οι διάλογοι και το σενάριο που περιλάμβανε το παιχνίδι μας θα μπορούσαν να θεωρηθούν και υπερβολικοί. Είναι μια διαφορετική αγορά από ότι ίσως έχετε συνηθίσει και είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρεις τη χρυσή τομή ανάμεσα στο gameplay kαι το σενάριο. Αλλά αυτό είναι μια ολόκληρη συζήτηση από μόνη της.
Όσο παράξενο και να ακούγεται, ούτε εγώ, ούτε ο αδερφός μου πίνουμε καφέ!
Προτιμούμε να μη βασιζόμαστε σε εξωγενείς παράγοντες τέτοιου τύπου.
Αργύρης
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Όντως, θα μπορούσαν να θεωρηθούν υπερβολικοί οι διάλογοι και το σενάριο για το είδος. Από την άλλη αυτό είναι που κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει από το πλήθος. Το γεγονός ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο απ' ό,τι έχουμε συνηθίσει. Αλήθεια, επειδή εγώ τουλάχιστον τώρα σας γνωρίζω, πως κι αποφασίσατε να επενδύσετε τόσο πολύ; Σας το ζητούσε το κοινό που είχατε από πριν; Γιατί νιώσατε την ανάγκη για μια χρυσή τομή; Τι προσπαθήσατε να παντρέψετε; Βλέπετε από το φανατικό κοινό των casuals να ψάχνει κάτι παραπάνω; Ή πήγατε να κάνετε κάτι πρωτοποριακό για το χώρο; Πολλές ερωτήσεις, αλλά αν εκείνη τη μεγάλη συζήτηση που αναφέρατε δεν τη βαριόσαστε, εγώ τουλάχιστον έχω περιέργεια φοβερή να μάθω πόσο εύκολο είναι να ξεκινάς από τη Θεσσαλονίκη για να κατακτήσεις το casual κοινό παγκοσμίως.
Το θέμα με τον καφέ μου γέννησε μια σκέψη. Στα adventures που παίζω τελευταία, προφανώς λόγω κούρασης από άλλες δραστηριότητες, αδυνατώ να μείνω ξύπνιος και μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις που συνεχίζω την άλλη μέρα και δε θυμάμαι τι έκανα την προηγούμενη. Υπάρχουν κάποια παιχνίδια όμως που με παρασέρνουν και δε λογαριάζω ούτε κούραση, ούτε τι ώρα έχει πάει. Ποια είναι η σκέψη. Βρίσκεστε σε καλό δρόμο με το να μην εξαρτάστε από καφέ. Αν καταφέρετε να μη χρειάζονται καφέ κι αυτοί που παίζουν τα παιχνίδια σας για να τα τελειώσουν, τότε η επιτυχία είναι πολύ κοντά
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
crocark wrote: Total Eclipse, τι λέτε; :shock: Κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ x 50 = ... Δηλαδή αν υποθέσουμε πως ένα casual στοιχίζει μόνο 200.000? (όχι παραπάνω εκατοντάδες) x 50 = 10.000.000 ? για ένα hardcore adventure; Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι τα adventures στοιχίζουν τόσο ακριβά!
Προφανώς και ο Αργύρης είναι πολύ πιο αρμόδιος να σου το απαντήσει, όμως δε νομίζω ότι μιλάει για ΑΑΑ Adventures (υπάρχουν, αλήθεια τέτοια αλλά παιχνίδια άλλων κατηγοριών. Μπορεί να πέφτω κι έξω αλλά από τη στιγμή που ένα παιχνίδι-κολοσσός όπως το Assassin's Creed 2 κόστισε γύρω στα 24 εκ. δολάρια σύμφωνα με πληροφορίες που είχα διαβάσει online, μου φαίνεται αδιανόητο ένα adventure πρώτης γραμμής τύπου Black Mirror 2 να απαιτεί τα μισά χρήματα (αν υποθέσουμε ότι οι εκτιμήσεις σου για το πλήθος των εκατοντάδων είναι σωστές, γιατί αν εννοούσε π.χ. 400.000 ευρώ τότε x50 φτάνουμε τον πλήρη προϋπολογισμό του AC 2!).
Υπάρχει, φυσικά, μια σοβαρή πιθανότητα οι δικές μου εκτιμήσεις να είναι αρλούμπες, οπότε: Αργύρη, the stage is yours!
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Δύσκολη η εβδομάδα που πέρασε και ακόμη πιο δύσκολη αυτή που ξεκινάει αύριο, καθώς περιλαμβάνει διάφορα σημαντικά γεγονότα (βιντεοσκόπηση συνέντευξης, ανάρτηση [ελπίζουμε να προλάβουμε!] της νέας ιστοσελίδας της Total Eclipse, κάθοδο στην Αθήνα και ομιλία μας στο συνέδριο της HGDA [http] στα πλαίσια του Athens Digital Week).
Υπόσχομαι να επανέλθω στην κουβέντα μας το συντομότερο δυνατόν.
Αργύρης
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Ωραίο σενάριο και γραφικά, ευρηματικό τα βελάκια να κουνιούνται δεξιά και αριστερά ή πάνω και κάτω ώστε να μπορούμε να σκρολάρουμε όλη την οθόνη μας.
Όμορφοι γρίφοι και ναι υπάρχει το υπέροχο κουμπάκι που μας το λύνει γιατί δεν τα καταφέρνουμε. Πόσες φορές έχω παρατήσει τέτοια παιγνίδια στην μέση γιατί μην έχοντας γνώσεις ηλεκτρολόγου αδυνατώ να ενώσω καμιά τριανταριά καλώδια και βάλε.
Δεν μας τιμωρείτε για τα χιλιάδες κλικ-κλικ που κάνουμε στην οθόνη μας για να βρούμε τα κρυμμένα καλά αντικείμενα, να στε καλά
Και τεράστιο σε διάρκεια για ʽένα παιγνίδι αυτού του είδους. Ακόμα και οι τίτλοι του τέλους πανέμορφοι με τις φωτογραφίες σας και τα πάντα σας.
Μπράβο βρε παιδιά αλλά τι περιμένατε τόσο καιρό για να μας πείτε την ύπαρξη του παιγνιδιού σας. Πιστεύω στο επόμενο να μας ειδοποιήσετε εγκαίρως. Φυσικά πάω τρέχοντας να παίξω και το πρώτο.
Μην το χάσετε με τίποτα είναι ένα μικρό αριστούργημα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
technologein.pathfinder.gr/total-eclipse/
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Visitor
Δυστυχώς πέρασε καιρός από τότε που είπα ότι θα επέστρεφα για να συζητήσουμε τα διάφορα θέματα που αφήσαμε ανοιχτά την προηγούμενη φορά.
Ήμασταν βέβαια πολύ απασχολημένοι όλοι στην Total Eclipse, καθώς εκτός των άλλων, ετοιμάζαμε και το πρώτο μας παιχνίδι για iPhone/iPad. Αν και δεν έχει καμία σχέση με Adventures, θα ήθελα να σας δώσω ένα σύνδεσμο για να του ρίξετε μια ματιά και να ενημερώσετε φίλους και γνωστούς που τους αρέσουν αυτά τα παιχνίδια.
Είναι το www.mayasdressup.com και ευελπιστούμε ότι θα είναι το καλύτερο παιχνίδι του είδους για τις συσκευές της Apple.
Όσον αφορά τα Clockwork Man 1 & 2, δουλεύουμε στον εξελληνισμό τους και θέλουμε μέχρι τα Χριστούγεννα να τα κυκλοφορήσουμε ως downloadable από την ιστοσελίδα μας και κατόπιν, αναλόγως του ενδιαφέροντος, να δούμε αν θα προχωρήσουμε και σε έκδοση σε CD (η οποία θα περιλαμβάνει και την Αγγλική έκδοση). Πρόσφατα στις διαθέσιμες γλώσσες για το πρώτο παιχνίδι προστέθηκαν τα Ιαπωνικά ενώ η έκδοση για Linux είναι διαθέσιμη από τα μέσα Οκτώβρη. Μέχρι αύριο ελπίζουμε να έχουμε και το #2 για Linux, αν όλα πάνε κατ' ευχήν.
Αν και θα ήθελα να επανέλθουμε στην προηγούμενη συζήτησή μας κάποια στιγμή, προς το παρόν, θα κλείσω θέλοντας να ευχαριστήσω τη giovanna για τα πάρα πολύ καλά της λόγια και τον crocark για την παράθεση της συνέντευξής μας στο Technoλογείν.
Αργύρης
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.