Gray Matter
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Φίλε, βαλτός είσαι; Ο Τάσος είναι απ' αυτούς τους εκλεκτούς που την είχαν γλιτώσει...
Το θυμάσαι το ζεν μάστερ; Ε, κάτι μου λέει ότι σε λίγο το ζεν θα είναι συνώνυμο με την τρικυμία Πάει κι αυτός
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Για το σενάριο, τώρα, δεν μπορώ ακόμα να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη καθώς καλύπτεται από παχύ στρώμα ομίχλης αλλά προς το παρόν μου κρατάει το ενδιαφέρον. Οι διάλογοι μέτριοι, το δε voice-acting με τις μέρες του: πότε συμπαθητικό και πότε ελαφρώς ξεκούρδιστο. Γραφικά-μουσική υποστηρίζουν καλά το game, αν και όντως το animation (ειδικά της Sam) ήθελε δουλίτσα, περπατάει σαν τον ASIMO λίγο πριν του τελειώσει η μπαταρία.
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Προς Θεού, όχι. Και μετά τι θα μείνει; Interactive Movies και Action Adventures; Δεν έχω πρόβλημα με κανένα από τα δύο, αλλά θέλω και "κανονικά" adventure. Ήδη έχει εγκαταλείψει προς το παρόν (οριστικά το κλασικό adventure gaming η TelltaleGames, πρέπει να ακολουθήσουν κι άλλοι; Μια χαρά είναι οι κλασικοί γρίφοι στα adventure, όταν ενσωματώνονται σωστά (βλέπε "Resonance", με εξαίρεση 1-2 γρίφους - μιλάμε δε βαριέμαι να το αναφέρω αυτό το παιχνίδι.)maladroid wrote: Πραγματικά με βάζει σε σκέψεις για το αν ήρθε η ώρα τα adventures να εγκαταλείψουν πλήρως αυτού του τύπου τους κλασικούς γρίφους-εμπόδια στη πλοκή...
Ουφ, ευτυχώς... Και βέβαια υπάρχουν (Το "Resonance" και το "Deponia" αποτελούν φετινά παραδείγματα.) Κατά τα άλλα, όσο νά' ναι τόσα χρόνια στο casual gaming φαίνεται πως έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στο στυλ της Jensen. Συν ότι από ένα σημείο και πέρα η συμμετοχή της στο design του Gray Matter ήταν περιορισμένη και οι τελικές επιλογές δεν εξαρτόνταν από αυτήν. Ελπίζω πάντως στο Moebius να την δούμε σε καλύτερη φόρμα. (Αν και πιστεύω ότι το Gray Matter, αν δε λύγιζε κάτω από το βάρος του τίτλου "παιχνίδι της Jane Jensen, δημιουργού των Gabriel Knight", θα άφηνε καλύτερες ενυπώσεις ως παιχνίδι.) Πάντως για να πω την αλήθεια από άποψη γρίφων, προσωπικά ικανοποιήθηκα μόνο στο τελευταίο κεφάλαιο του παιχνιδιού, στο κλαμπ των ταχυδακτυλουργών, που ήταν για μένα μια "μαγική" μικρή έκπληξη, μέχρις εκεί έσωζε την κατάσταση το ωραίο story.maladroid wrote: Βέβαια, μετά συνειδητοποιώ ότι σημαντικότερο ρόλο δεν παίζουν οι μηχανισμοί αλλά μάλλον η σωστή αξιοποίησή τους και εξακολουθώ να ελπίζω ότι υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν σωστά. Πάντως η Jane μάλλον δεν βρίσκεται ανάμεσά τους, τολμώ να πω.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Πάντως για μένα δεν μπορώ να πω ότι αποτέλεσε τόσο καθοριστικό παράγοντα η προϋπηρεσία της στα Gabriel Knight διότι μόνο το Sins of The Fathers κατατάσσω στα κορυφαία, τα επόμενα δύο τα βρήκα απλώς πολύ καλά.Castledoque wrote: (Αν και πιστεύω ότι το Gray Matter, αν δε λύγιζε κάτω από το βάρος του τίτλου "παιχνίδι της Jane Jensen, δημιουργού των Gabriel Knight", θα άφηνε καλύτερες ενυπώσεις ως παιχνίδι.)
Επίσης, δε θυμάμαι λεπτομερώς τους διαλόγους/περιγραφές στα GK παρά μόνο τη θετική εντύπωση (στα εφηβικά μου μάτια τότε), αλλά αυτά του Gray Matter μου έχουν κάνει μάλλον χλιαρή αίσθηση ως τώρα. Ωστόσο το game γενικά τσουλάει αβασάνιστα, χωρίς πάντως να θυμίζει δουλειά συγγραφέα με περγαμηνές παρά μόνο κατά τόπους.
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Δυστυχώς, ενώ δένει ωραία με την πλοκή και τις αντιλήψεις της πρωταγωνίστριας, το στοιχείο της μαγείας/ταχυδακτυλουργίας έχει αξιοποιηθεί λίγο άγαρμπα στον τομέα των γρίφων. Ο τρόπος με τον οποίο "ψαρώνει" τα θύματά της η Sam και η βολικότητα με την οποία βρίσκει εφαρμογή το βιβλίο του "μικρού μάγου" στις προκλήσεις που συναντάει είναι κομματάκι επιτηδευμένα. Γουστάρω, ωστόσο, τη καπατσοσύνη της και την ετοιμότητα με την οποία ανταπεξέρχεται στις καταστάσεις γενικότερα. Μεγάλο αλάνι η δικιά σου
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Χεχε... Και που να φτάσεις στο κεφάλαιο 8 με το κλαμπ των ταχυδακτυλουργών. Αλήθεια που χρειάστηκες walkthrough αν επιτρέπεται;maladroid wrote: Λοιπόν βιάστηκα να μιλήσω και με ρούμπωσε το Τζενάκι.
Εγώ μια και είμαι ακόμα στις εξοχές με κινητό internet και το παλιό laptop που δε σηκώνει τα καινούργια παιχνίδια, είπα να ρίξω μια ματιά σε κάτι freeware adventure που έχω κατεβάσει κατά καιρούς. Έπιασα στην τύχη το "Out of Order". Αναπάντεχα προσεγμένο παιχνιδάκι. Μου πήρε 6-7 ώρες και έκλεψα και με walkthrough σε 3 σημεία, που σημαίνει ότι αν είχα φανεί πιο υπομονετικός και δε βιαζόμουν να καταφύγω σε λυσάρι μπορεί και να μου είχε πάρει πολύ περισσότερο χρόνο. Ας όψεται η λογική του τύπου: "Ε όχι και να κολλήσω σε freeware τίτλο...", που με παρέσυρε σε κινήσεις επιπολαιότητας.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Εγώ πάντως είχα κολλήσει άσχημα στο σημείο με
Α ναι, και δεν κατάφερα τον αναγραμματισμό. (Εκ των υστέρων χτύπαγα το κεφάλι μου...)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.