Diamonds in the Rough
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Συμφωνώ!Constantine_R wrote: Εντάξει, το να αναφέρω ότι είναι ότι καλύτερο σε adventure έχει βγάλει η ψωροκώστενα είναι περιττό.
Constantine_R wrote: Ε! πρέπει να παίξω και το Other Worlds, δεν γίνεται…
Ναι, πρέπει. Για μένα σεναριακά και από άποψη γρίφων είναι ακόμα καλύτερο. Δυστυχώς τα γραφικά είναι εντελώς ό,τι νά' ναι και έχει ξεφύγει στον Άλκη ένα μικρό dead-end ελάχιστα πριν το φινάλε, αλλά το στόρι και η ατμόσφαιρα αποζημιώνουν και με το παραπάνω. Μιλάμε (χωρίς πλάκα) για έπος με σενάριο που το βάθος είναι λίγο μικρότερο από του The Longest Journey. Όταν το έπαιζα δεν το πίστευα από που ξεκίνησα και που με οδήγησε η ιστορία του.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Constantine_R wrote: Δυο παραπονάκια έχω μόνο. Το ένα είναι νομίζω περισσότερο προσωπικό παρά κάποια δυσλειτουργία. Αφού συναντήσουμε τον Henry και μέχρι να βρούμε... αυτά που είναι να βρούμε... περνάμε σε μια σειρά γεγονότων που συμβαίνουν αφού συμβούν κάποια άλλα. Αυτό μάλλον είναι το τίμημα όταν δίνεις έναν ανοικτό κόσμο με ένα τέτοιο σενάριο. Σε όλη λοιπόν σχεδόν αυτή τη διάρκεια δεν είχα σαφή εικόνα του τι να κάνω. Έπεφτα δηλαδή σε καταστάσεις όπου ο ήρωας έχει κάτι στο μυαλό του αλλά εγώ δεν ξέρω. Θα προτιμούσα να είχα μια μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με αυτόν. Πες και κάτι από μέσα σου να δω τι θέλεις, δε σημαίνει ότι πρέπει να μου το δώσεις στο πιάτο… Ίσως ο 'Αλκης ήθελε να είναι έτσι, ίσως όχι αλλά εμένα αυτό ήταν που με έκανε να παίζω κατά διαστήματα, όπως του είπα. Δεν ήταν ότι είχα βαρεθεί αλλά ήξερα ότι θα το ανοίξω, θα βρω μια μικρή άκρη (πολλές φορές καμιά) και θα το αφήσω. Σε τέτοιες περιπτώσεις προσωπικά αφήνω λίγο να καθαρίσει το μυαλό και μετά συνεχίζω. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν παραλογισμοί, ίσα-ίσα αν δείτε τη σειρά των γεγονότων είναι τέλεια. Αντίθετα, το κομμάτι στην αρχή και στο τέλος είναι υπέροχα δομημένο.
Η φράση "μέχρι να βρούμε αυτά που είναι να βρούμε περνάμε σε μια σειρά γεγονότων που συμβαίνουν αφού συμβούν κάποια άλλα" πρέπει να τιμηθεί με Νόμπελ αποφυγής spoilers.
Καταλαβαίνω τι εννοείς και δεν είσαι ο πρώτος που μου το λέει. Ήταν εν μέρει εσκεμμένη η αίσθηση αυτή, ήθελα να νιώσει ο παίκτης ότι βαδίζει λίγο στα τυφλά, αλλά ως ένα σημείο όπως είπες είναι και κάτι που δύσκολα μπορείς να αποφύγεις όταν έχεις το 80% των τοποθεσιών ανοικτές από το ξεκίνημα. Ο Jason όμως δεν ήταν πολύ περισσότερο ενήμερος από τον παίκτη για το τι ακριβώς αναζητά, και ομολογώ πως αντιπαθώ τους πρωταγωνιστές που λένε συνεχώς ατάκες του στυλ "τώρα θα πάω στο ταχυδρομείο να πάρω γραμματόσημα". Φαντάσου πχ. ότι υπάρχει μια κλειδωμένη πόρτα σε ένα σπίτι και το κλειδί βρίσκεται σε κάποιο συρτάρι. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαιτείται από εσένα να μαντέψεις ότι το κλειδί είναι στο συρτάρι, αλλά φαντάζεται ο δημιουργός ότι εξερευνώντας τους χώρους κάποια στιγμή θα το ανοίξεις και θα το βρεις. Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ, περιμένω από τον παίκτη να επισκεφτεί όλα τα μέρη, να πάρει όλα τα αντικείμενα που μπορεί και στη συνέχεια να αρχίζει να συνδυάζει σκέψεις και objects για να προχωρήσει. Όταν κολλήσει, να κάνει πάλι μια γύρα μήπως έχει προκύψει κάτι καινούργιο, και ούτω καθεξής.
Το δεύτερο έχει να κάνει με το κινητό…
Αυτό ομολογώ ότι δεν μου το έχουν ξαναπεί, χωρίς βέβαια να αποκλείεται να το έχουν σκεφτεί κι άλλοι χωρίς να το μάθω. Αλλά βρε συ
Γενικά αν μπορώ να πω κάτι σαν μειονέκτημα είναι η σχετική έλλειψη σχολίων. Και πάλι μπορεί να το ήθελες ή μπορεί, από τη στιγμή που μιλάμε για project ενός ατόμου, να μην το κατάλαβες. Θα ήθελα να μάθω τι από τα δυο ισχύει…
Εξαρτάται τι εννοείς έλλειψη σχολίων. Καταρχάς, το συζητούσα και με μια φίλη χθες, στα παιχνίδια μου έχω κάνει κάτι που έχει εγκαταλειφθεί σχεδόν από την εποχή που ξεκίνησαν τα CD-ROM games: και το παραμικρό σημείο στην οθόνη είναι hotspot, και δεν υπάρχει ούτε ένα pixel με το οποίο να μην μπορείς να αλληλεπιδράσεις, να μην έχει δηλαδή έστω μια περιγραφή. Μου βγήκε ο πάτος να το κάνω αυτό, και μάλλον άδικα γιατί δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να το προσέξει! Ούτε ένα review δεν το αναφέρει... κι εγώ που νόμιζα ότι θα ήταν κάτι που θα είχε λείψει από τον κόσμο τόσα χρόνια, με τόσες άδειες οθόνες του μισού hotspot. Αν βάλεις και το Thoughts Panel, όπου εκτός από τους πολλούς συνδυασμούς μεταξύ σκέψεων που μπορείς να κάνεις, έχεις τη δυνατότητα να δείξεις τις σκέψεις αυτές σε άλλους χαρακτήρες και να πάρεις comment για αυτές, δεν θα έλεγα ότι είναι λίγα τα σχόλια. Απλώς πάρα πολλά είναι προαιρετικά, και ίσως δεν δοκίμασες αρκετά;
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Δεδομένα.Castledoque wrote:
Συμφωνώ!Constantine_R wrote: Εντάξει, το να αναφέρω ότι είναι ότι καλύτερο σε adventure έχει βγάλει η ψωροκώστενα είναι περιττό.
Εμ, πιθανώς και το καλύτερο pc game μαζί με το WBM; Αν δε ξεχνώ κάτι κραχτό;
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
alkis21 wrote: Η φράση "μέχρι να βρούμε αυτά που είναι να βρούμε περνάμε σε μια σειρά γεγονότων που συμβαίνουν αφού συμβούν κάποια άλλα" πρέπει να τιμηθεί με Νόμπελ αποφυγής spoilers.
...και πρόσεξες πως "φωτογραφίζει" το δικό σου παιχνίδι και κανένα άλλο...
Ούτε και εμένα μου αρέσουν όταν σου δίνουν ακριβώς τι πρέπει να κάνεις. Αυτό όμως που μου έλειψε από τον Jason ήταν ορισμένες φορές... δεν τον ένοιωθα... πως να στο πω...alkis21 wrote: Ο Jason όμως δεν ήταν πολύ περισσότερο ενήμερος από τον παίκτη για το τι ακριβώς αναζητά, και ομολογώ πως αντιπαθώ τους πρωταγωνιστές που λένε συνεχώς ατάκες του στυλ "τώρα θα πάω στο ταχυδρομείο να πάρω γραμματόσημα".
Ξέρω ότι θα μου πεις ότι είναι προφανές. Ναι, αν δεις τα γεγονότα αλλά με τον συγκεκριμένο ήρωα είχα αμφιβολίες. Άλκη καταλαβαίνεις ότι τα "παράπονά" μου είναι περισσότερο "τι θα ήθελα" και όχι "έκανες αυτό το λάθος". Δεν ξέρω τι σκέφτεσαι για το μέλλον αλλά πραγματικά εύχομαι να ακούς μόνο τέτοιου είδους παράπονα για τα παιχνίδια σου.
Το ξέρω, είναι απόλυτα λογικό. Έπεσα θύμα του σχολίου και είχε κλειδώσει στο κεφάλι μου ότι το κινητό είναι για φωτογραφίες...alkis21 wrote: Αυτό ομολογώ ότι δεν μου το έχουν ξαναπεί, χωρίς βέβαια να αποκλείεται να το έχουν σκεφτεί κι άλλοι χωρίς να το μάθω. Αλλά βρε συ
Spoiler: Απόκρυψη
από τη στιγμή που βλέπεις το σχετικό εικονίδιο στον υπολογιστή, δεν είναι λογικό να σου πάει το μυαλό στο κινητό;
alkis21 wrote: Εξαρτάται τι εννοείς έλλειψη σχολίων. Καταρχάς, το συζητούσα και με μια φίλη χθες, στα παιχνίδια μου έχω κάνει κάτι που έχει εγκαταλειφθεί σχεδόν από την εποχή που ξεκίνησαν τα CD-ROM games: και το παραμικρό σημείο στην οθόνη είναι hotspot, και δεν υπάρχει ούτε ένα pixel με το οποίο να μην μπορείς να αλληλεπιδράσεις, να μην έχει δηλαδή έστω μια περιγραφή. Μου βγήκε ο πάτος να το κάνω αυτό, και μάλλον άδικα γιατί δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να το προσέξει!
Σοβαρά, το πρόσεξα και μου έκανε θετική εντύπωση. Αλλά όπως συνέβαινε και στα περισσότερα παιχνίδια τότε από ένα σημείο και μετά ο παίχτης "ψεξαρώνει" και πατά σε αυτά τα αντικείμενα μηχανικά μπας και... τα υπόλοιπα που λες τους άλλαξα τα φώτα... έπρεπε να ξεκολλήσω
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Constantine_R wrote: Άλκη καταλαβαίνεις ότι τα "παράπονά" μου είναι περισσότερο "τι θα ήθελα" και όχι "έκανες αυτό το λάθος".
Ξέχασα να απαντήσω νωρίτερα, sorry... Ναι, εννοείται, κι εγώ απλά απαντάω γιατί πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον η συζήτηση, όχι γιατί θέλω να υπεραμυνθώ των επιλογών μου.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.