DREAMFALL CHAPTERS
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
Τώρα γι αυτό που αναφέρει το wiki απ' οσα μπορώ να "καταλάβω" διαβάζοντάς το (το κεφάλι μου έχει γίνει νιανια μετά απο τη δουελιά και 10 ώρες σε css coding μπλιαχ) μου φαίνεται πως απλά δηλώνει αυτό που για μένα ήταν προφανές από το longest ότι δλδ για κάθε πρωταγωνιστή του συμπαντος του tlz/dreamfall το πεπρωμένο είναι προδιαγεγραμμένο ασχέτως με τα μονοπάτια που θα ακολουθήσει.... όπως έλεγε και ο abnaxus "your fate will be , was, is ... what it should be " (κάπως έτσι , καταλάβετε εσεις ) δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το kickstarter ...αφού αυτή η φιλοσοφία κυριαρχούσε και στο TLJ .
annapad wrote:
]Σύμφωνα με τη φιλοσοφία των longest /dreamfall το πεπρωμένο των πρωταγωνιστών είναι προκαθορισμένο (το τέλος είναι ένα) όπότε οι επιλογές μας καθορίζουν τις "τύχες "των υπολοίπων.
Tο ανέφερα επιγραμματικά και βλακωδώς απλοικά σε προηγούμενο post και για οικονομία χρόνου και για να μη πέσω στην παγίδα της πολιτικής συζήτησης που αναφέρει και ο αγαπητός crocark (μου φαίνεται πέφτω ήδη) ....είναι πολύ πιο σύνθετο (μιλάω πάντα για τα tlj/dreamfall) και θέλω να το αναλύσω αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξω να γράφω έκθεση ιδεών που έτσι που είναι το κεφάλι μου τώρα αμφιβάλλω ότι θα τη καταλάβει κάποιος ... πάντως ρε παιδιά θυμάμαι όταν με μεγάλη χαρα αγόρασα τα walking dead και life is strange που διατυμπάνιζαν ότι με τις επιλογές του ο παίκτης θα αλλάξει τον ρου των γεγονότων κι την τελική έκβαση του παιχνιδιού πόσο απογοητεύτηκα όταν αντιλήφθηκα ότι αυτά ήταν φύκια για μεταξωτές κορδέλες , γελάω με το walking dead όταν θυμάμαι περιστατικά όχι λίγα που όταν πχ επαίρνες μια απόφαση που επηρέαζε κάποιον άλλο χαρακτήρα , το παινχίδι εβγαζε μήνυμα "ο ταδε will remember that" και μετα από λίγα δευτερόλεπτα ο συγκεκριμένος χαρακτήρας πέθαινε από κάποιο ζόμπι...Οπότε όπως και να προμοτάρεται ένα παιχνίδι οι επιλογές που δίνονται είναι σχετικά περιορισμένες αλλά και η τελική έκβαση είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένη άντε στην καλύτερη στο τέλος θα συμβεί ή το ένα ή το άλλο προσωπικά έχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια διαφόρων ειδών όμως πολύ λίγα θυμάμαι να σου δίνουν πραγματική ελευθερία επιλογών , ίσως τώρα που το σκέφτομαι να μην έχει και νόημα αυτή η συζήτηση τελικά
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Ήρωας
- Offline
- Elite Member
- Posts: 23
annapad wrote:
]Σύμφωνα με τη φιλοσοφία των longest /dreamfall το πεπρωμένο των πρωταγωνιστών είναι προκαθορισμένο (το τέλος είναι ένα) όπότε οι επιλογές μας καθορίζουν τις "τύχες "των υπολοίπων.
Tο ανέφερα επιγραμματικά και βλακωδώς απλοικά σε προηγούμενο post και για οικονομία χρόνου και για να μη πέσω στην παγίδα της πολιτικής συζήτησης που αναφέρει και ο αγαπητός crocark (μου φαίνεται πέφτω ήδη) ....είναι πολύ πιο σύνθετο (μιλάω πάντα για τα tlj/dreamfall) και θέλω να το αναλύσω αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξω να γράφω έκθεση ιδεών που έτσι που είναι το κεφάλι μου τώρα αμφιβάλλω ότι θα τη καταλάβει κάποιος ... πάντως ρε παιδιά θυμάμαι όταν με μεγάλη χαρα αγόρασα τα walking dead και life is strange που διατυμπάνιζαν ότι με τις επιλογές του ο παίκτης θα αλλάξει τον ρου των γεγονότων κι την τελική έκβαση του παιχνιδιού πόσο απογοητεύτηκα όταν αντιλήφθηκα ότι αυτά ήταν φύκια για μεταξωτές κορδέλες , γελάω με το walking dead όταν θυμάμαι περιστατικά όχι λίγα που όταν πχ επαίρνες μια απόφαση που επηρέαζε κάποιον άλλο χαρακτήρα , το παινχίδι εβγαζε μήνυμα "ο ταδε will remember that" και μετα από λίγα δευτερόλεπτα ο συγκεκριμένος χαρακτήρας πέθαινε από κάποιο ζόμπι...Οπότε όπως και να προμοτάρεται ένα παιχνίδι οι επιλογές που δίνονται είναι σχετικά περιορισμένες αλλά και η τελική έκβαση είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένη άντε στην καλύτερη στο τέλος θα συμβεί ή το ένα ή το άλλο προσωπικά έχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια διαφόρων ειδών όμως πολύ λίγα θυμάμαι να σου δίνουν πραγματική ελευθερία επιλογών , ίσως τώρα που το σκέφτομαι να μην έχει και νόημα αυτή η συζήτηση τελικά
Έτσι είναι δυστηχώς στα περισσότερα , αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη στο season 3 του the walking dead έχει γίνει τρομερή δουλειά στο πόσο επίδραση έχουν οι επιλογές που θα κάνεις πάνω στο σενάριο. Όταν το τελείωσα, χάζευα βιντεάκια στο youtube με εναλακτικές επιλογές (γιατί βαριόμουν να το επαναλάβω ) και πραγματικά έτριβα τα μάτια μου. Ειδικά στο τελευταίο επισόδιο που ξετιλίγετε το κουβάρι μπορείς να καθορίσεις με πάρα πολλούς διαφορετικούς συνδιασμούς ποιος θα ζήσει/πεθάνει, και το πως θα πεθάνει και διάφορες τέτειες μικρές λεπτομέριες χωρίς να χαλάει το σενάριο. Και στο season 2 είχε γίνει καλή δουλειά αλλά ήταν το κλασικό A ή B ending. Στo season 3 οι επιλογές είναι πολύ περισσότερες και αν και στα πρώτα επεισόδια δεν του φαίνετε , εν τέλη αποζημειώνει και το κάνει παράδειγμα προς μίμιση για choice driven game.
Η μόνη λέξη που μπορεί να με χαρακτηρίσει: ΑΧΡΗΣΤΟΣ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Εντός θέματος ... θα κρατηθώ λίγο ακόμη. Ίσως αύριο. Πάντως μια χαρά adventurάκι το βρίσκω τελικά. Εντάξει μπορεί μέσα στο όλο κλίμα να έχω στρογγυλέψει κι εγώ τις γωνίες μου ...
ΠΡΟΣΘΗΚΗ:
Δεν έχω υπάρξει πιο μπερδεμένος άλλη φορά. Πραγματικά πρέπει να 'χω καταλάβει γύρω στα μισά. Πρέπει να δω στα έξτρας τα σχέδια για να καταλάβω ποια είναι η γιαγιά στο τέλος ... Απ' την άλλη θα ομολογήσω ότι είχα να παίξω πάρα πάρα πολλά χρόνια κάτι που να καίγομαι τόσο να δω το φινάλε, που η ιστορία να σε κάνει να θες να δεις τη λύση για να μην καθυστερείς καθόλου. Δε λέω ότι χρειάζεται λύση, γιατί είναι σχετικά εύκολο, άλλο λέω. Αν έφτιαχνα το ρίβιου δεν ξέρω τι βαθμό θα έβαζα. Να του βαζα ένα 3/5 για το μπέρδεμα και για το ότι δίνει πολύ βάρος σε μη adventurικά πράγματα και σε χαζομάρες, όπως το να γυροφέρνεις σαν την άδικη κατάρα εδώ κι εκεί, απλώς για να γεμίσει χρόνο ή για να γεμίσουν πολλές "οθόνες" ίσως; Ή να παρασυρόμουν από το συναίσθημα και να 'παιρνε ένα στρογγυλό πεντάρι; Ευτυχώς δεν έχω τέτοια υποχρέωση, ούτε να βάλω βαθμό κάπου, ούτε να αποδείξω ότι είμαι λογικός.
Απορία (μια από τις δεκάδες):
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
crocark wrote:
Εντός θέματος ... θα κρατηθώ λίγο ακόμη. Ίσως αύριο. Πάντως μια χαρά adventurάκι το βρίσκω τελικά. Εντάξει μπορεί μέσα στο όλο κλίμα να έχω στρογγυλέψει κι εγώ τις γωνίες μου ...
ΠΡΟΣΘΗΚΗ:
Δεν έχω υπάρξει πιο μπερδεμένος άλλη φορά. Πραγματικά πρέπει να 'χω καταλάβει γύρω στα μισά. Πρέπει να δω στα έξτρας τα σχέδια για να καταλάβω ποια είναι η γιαγιά στο τέλος ... Απ' την άλλη θα ομολογήσω ότι είχα να παίξω πάρα πάρα πολλά χρόνια κάτι που να καίγομαι τόσο να δω το φινάλε, που η ιστορία να σε κάνει να θες να δεις τη λύση για να μην καθυστερείς καθόλου. Δε λέω ότι χρειάζεται λύση, γιατί είναι σχετικά εύκολο, άλλο λέω. Αν έφτιαχνα το ρίβιου δεν ξέρω τι βαθμό θα έβαζα. Να του βαζα ένα 3/5 για το μπέρδεμα και για το ότι δίνει πολύ βάρος σε μη adventurικά πράγματα και σε χαζομάρες, όπως το να γυροφέρνεις σαν την άδικη κατάρα εδώ κι εκεί, απλώς για να γεμίσει χρόνο ή για να γεμίσουν πολλές "οθόνες" ίσως; Ή να παρασυρόμουν από το συναίσθημα και να 'παιρνε ένα στρογγυλό πεντάρι; Ευτυχώς δεν έχω τέτοια υποχρέωση, ούτε να βάλω βαθμό κάπου, ούτε να αποδείξω ότι είμαι λογικός.
Απορία (μια από τις δεκάδες):
Warning: Spoiler!Διαβάζω και καταλαβαίνω από κάποιες εξηγήσεις που δίνει η Σάγκα μέσα στο παιχνίδι, αλλά και η Έιπριλ η ίδια τη μια φορά που μιλάει, ότι σκοτώθηκε για να ξαναγεννηθεί ως Σάγκα. Σωστό; Στο φινάλε που την υποδέχεται η γιαγιά για να ξαναρχίσει ο κύκλος ως τι την υποδέχεται; Διέσπασαν το χωροχρονικό συνεχές ...;
Xαχαχαχα ! γελάω με το μπερδεμένος που γράφεις! ... και τα 3 παιχνίδια σε παρασέρνουν τόσο πολύ συναισθηματικά που προσωπικά αδιαφορώ για τα μικρά τεχνικά προβληματάκια τους, p.x. για τις πολλαπλές εναλλαγές οθόνών ,...στο chapters δεν θυμάμαι να μου χε κάνει εντυπωση , καλά μπορεί και να μη το θυμάμαι κιόλας γιατί το χω παίξει μόνο μια φορά , στο longest journey ;όμως,τα χα δει όλα, ατέλειωτες οθόνες και μάλιστα πολλές φορές χωρίς interaction , πηγαίναμε ερχόμασταν με τη κακομοίρα τη april πέρα δώθε , θα χει αδυναμία ο torquinst στα πηγαινε-έλα φαίνεται , βέβαια ολοκληρώνοντας το παιχνίδι τα ξεχνάς όλα, είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα που σου αφήνει που όλα τα προβλήματάκια τεχνικής φύσεως είναι τελείως διάφανα... τέλος πάντων
Τώρα όσον αφορά τη γιαγιά Alvane και το τέλος.....
αφού τελιώσε αυτή τη διήγηση μπαίνει μέσα ο γέρος crow κι αφού έφυγαν τα εγγόνια, ο crow τησ ζητά να διηγηθεί μια άλλη ιστορία, αυτή της νεαρής πριγκίπισσας του πολέμου που κέρδισε τον πόλεμο και ένωσε τους 2 κόσμους (κάπως έτσι...) ο corw προφανώς αναφέρεται στη saga που όπως φάνηκε από το chapters είναι η γιαγιά alvane (την υιοθέτησε ο bloodless king Kian alvane,πήρε το επιθετο του , τον βοήθησε στον επικείμενο πόλεμο και ένωσε τους 2 κόσμους.) Σύμφωνα με τη γενική φιλοσφία περί πεπρωμένου καθώς και το απόφθεγμα life is a spiral που διέπει και τα 3 παιχνίδια αντιλαμβάνομαι ότι : " στο σπίτι όλων των κόσμων που γεννήθηκε και ζει η saga (μέρος με μεγάλη δύναμη , που όπως λένε πολλές φορές στο παιχνδι "is in between" ο χρόνος κυλά" διαφορετικά" από στον stark και στην arcadia, υπάρχουν όμως και παράλληλα σημεία του χρόνου (αναφέρομαι στο σχήμα σπείρα) σ αυτα τα παράλληλα σημεία λοιπόν της σπείρας (ζωής) που συναντώνται οι πρωταγωνιστές (april, zoe , kian) με τη lady alvane ,εκείνη τους βοηθά, βοηθά την april π.χ. να γλιτώσει από τους αστυνομικούς ανοίγοντας της τη πύλη να έρθει στο σπίτι όλων τών κόσμων.... κάτσε σε μπέρδεψα το νιώθω , να το πω αλλιώς...το τέλος του chapters ... εκει δλδ που μπαίνει η april μέσα στο σπίτι είναι η ίδια σκηνή που είχαμε δει και στο longest journey, όπου ξαφνικά τότε η april βρέθηκε μέσα στο house of all worlds από την πύλη που της άνοιξε η γιαγιά alvane... ουσιαστικά η lady alvane /saga δεν κάνει κάτι περισσότερο από το να βοηθήσει την apriλ να εκπληρώσει το πεπρωμένο της όπως κανει και στο chapters με τη zoe και τον kian ( πολύ πολύ απλοικα δες τη σαν απο-μηχανής θεό) ελπίζω να μη σε μπέρδεψα....πολύ... τώρα για το ποια είνα η lady alvane ακριβώς και αν είναι η μετενσάρκωση της april δεν ξέρω , προσωπικά συμπεραίνω ότι δεν είναι τόσο απλό, για μένα η sagaείναι κάτι σαν την αναγέννηση της april και της white dragon μαζί , γνωρίζει το παρελθόν της april , δεν είναι όμως shifter και όπως φαίνεται δεν είναι έιναι ένα "χαμένο" κορίτσι όπως οι 2 πρωταγωνίστριες , από την αρχή σχεδόν ξέρει ποιος είναι ο ρόλος της, που πρέπει ναείναι και ποιον πρέπει να βοηθήσει ...αυτάαα ελπίζω μόνο να μη σε πονοκεφάλιασα πολύ!! πάντως το απιχνίδι αφήνει αναπάντητα ερωτήματα , που για να τα λύσει θα χρειαζόταν ένα ακόμα σίγουρα....
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Το σκηνικό με τον crow γεράκο στο τέλος του TLJ, μόλις μου το θύμισες με έκανε να χαμογελάσω. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα παράλληλα σύμπαντα ακριβώς στο παιχνίδι, πάντως το TLJ που το έπαιξα 2 φορές νομίζω τότε, είναι σα να το έπαιξε άλλος σε παράλληλο σύμπαν. Αυτό με την περιγραφή του σπιράλ είναι δικό σου ή το έχεις δει κάπου;! Εντυπωσιακό. Τα σέβη μου.
Τι άλλο μπορεί να εννοεί η ίδια όταν λέει ότι "δε σκοτώθηκα, ξαναγεννήθηκα";αν είναι η μετενσάρκωση της april δεν ξέρω
Εεεε;!!! Ουάου ...η sagaείναι κάτι σαν την αναγέννηση της april και της white dragon μαζί
Κάτσε, πως δεν είναι; Shifter είναι αφού κάνει αυτό το πράγμα που ανοίγει τρύπες και περνάς από την άλλη μεριά.δεν είναι όμως shifter
Και μάλλον ένα ακόμα διαφορετικό, πέρα από αυτό που θα έκαναν, αν μαζευόταν το ποσό, για την ιστορία της Έιπριλ. Δεν μπορώ να πάψω να σκέφτομαι ότι σίγουρα υπήρχε πιο απλός τρόπος να μας την πει την ιστορία του ο Τ.που για να τα λύσει θα χρειαζόταν ένα ακόμα σίγουρα....
Α, ναι. Ευχαριστώ.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
αρχίσω να γράφω κατατοπιστικότερα ! σκέψου στην αρχή αυτά που έγραφα επειδή έπρεπε να ανακινήσω τη μνήμη μου για να εξηγήσω τη θεωρία μου , δεν έβγαζαν νόημα ούτε σ εμένα.... με τη δευτερη ανάγνωση τα ψιλομάζεψα λίγο αλλά πάλι ένιωθα ότι ι ήταν λίγο κορακίστικα !
Το ότι saga δεν είναι shifter δεν το έγραψα πολύ σωστά , αυτό που ήθελα να πω είναι πως δεν όπως η april , η april σαν shifter έπρεπε να μάθει να χρησιμοποει τη δυναμή της , να περάσει τέλος πάντων κάποια στάδια μέχρι να τη κατακτήσει , η saga αυτοπροσδιορίζεται σαν songline traveller στο multi-verse, τη δύναμη να ανοίγει πόρτες φαίνεται ότι την έχει κατακτήσει με τη γέννησή της σχεδόν?? πως...???υπάρχει διαφορα στο πως χρησιμοποιείται η δύναμη από την april και πως από τη saga ,στη πρώτη περίπτωση πολλές φορές αρχικά γίνεται κατά λάθος, στον ύπνο , η πιο στοχευμένα με τη βοήθεια πάντα του cortez, ενώ για τη saga μοιάζει σαν εργαλείο(που το γνωρίζει πλήρως) για να πάει εκεί που τις λενε τα song-lines
και το tlj home φαντάζομαι θ αρκούσε ...κάπως... , αν μας παρουσιάζε όπως έλεγαν οι φήμες την ιστορία της april τα 10 χρόνια που μεσολάβησαν μεταξύ του tlj και dreamfall και να μας εξηγούσε λίγο περισσότερο l , για τους δράκους, τη balance και γιατί όχι και τη saga/lady alvane....
crocark wrote: Το εκτυπώνω. Θα πιω πέντε μαργαρίτες και θα το διαβάσω πριν κοιμηθώ καμιά 30ιά φορές. Θα επανέλθω αύριο για να σ' ευχαριστήσω που με βοήθησες να καταλάβω ...
Warning: Spoiler!Το ότι η γιαγιά λεγόταν Alvane δεν το είχα καθόλου. Το κατάλαβα από τις ζωγραφιές στα έξτρας ...
Το σκηνικό με τον crow γεράκο στο τέλος του TLJ, μόλις μου το θύμισες με έκανε να χαμογελάσω. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα παράλληλα σύμπαντα ακριβώς στο παιχνίδι, πάντως το TLJ που το έπαιξα 2 φορές νομίζω τότε, είναι σα να το έπαιξε άλλος σε παράλληλο σύμπαν. Αυτό με την περιγραφή του σπιράλ είναι δικό σου ή το έχεις δει κάπου;! Εντυπωσιακό. Τα σέβη μου.Τι άλλο μπορεί να εννοεί η ίδια όταν λέει ότι "δε σκοτώθηκα, ξαναγεννήθηκα";αν είναι η μετενσάρκωση της april δεν ξέρω
Εεεε;!!! Ουάου ...η sagaείναι κάτι σαν την αναγέννηση της april και της white dragon μαζί
Κάτσε, πως δεν είναι; Shifter είναι αφού κάνει αυτό το πράγμα που ανοίγει τρύπες και περνάς από την άλλη μεριά.δεν είναι όμως shifter
Και μάλλον ένα ακόμα διαφορετικό, πέρα από αυτό που θα έκαναν, αν μαζευόταν το ποσό, για την ιστορία της Έιπριλ. Δεν μπορώ να πάψω να σκέφτομαι ότι σίγουρα υπήρχε πιο απλός τρόπος να μας την πει την ιστορία του ο Τ.που για να τα λύσει θα χρειαζόταν ένα ακόμα σίγουρα....
Α, ναι. Ευχαριστώ.
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Γενικά, αν κάτσεις και δεις την ιστορία χαλαρά σαν παραμύθι χωρίς να ρωτάς πολλά - πολλά, μπορεί να είναι και ό,τι καλύτερο γράφτηκε ποτέ. Αν αρχίσεις και σκέφτεσαι, όσο σκέφτεσαι, τόσο μπερδεύεσαι. Εσύ βέβαια το πήγες σε άλλο επίπεδο αλλά αν κατάλαβα καλά το έχεις δει πάνω από μια φορές το παιχνίδι.
Α, θα σου 'στελνα, αλλά μετά τον πονοκέφαλο, το τέλειωσα το μπουκάλι με την Τεκίλα ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
crocark wrote: Καλημέρα.
Warning: Spoiler!Κοίτα αν και δεν έχει πολλή σημασία. Είμαι εγώ άνθρωπος, ένας στα 7 δις. Και ξαφνικά μου φυτρώνει μια ουρά (ή μαθαίνω να shiftάρω εναλλακτικά). Κι υπάρχει κι ένας άλλος που γεννιέται με ουρά (ή γεννιέται με shiftικές ικανότητες). Είμαι ένας κι είναι ένας. Από μόνοι μας δεν αρκούμε για να περιγράψουμε ξεχωριστό είδος, να πει κάποιος δηλαδή υπάρχει το είδος των ανθρώπων (πληθυσμός 7 δις), το είδος αυτών που τους φύτρωσε ουρά (ο εξής ένας - εναλλακτικά pure shifter) και το είδος των γεννημένων με ουρά (άλλος ένας - εναλλακτικά songline traveller). Αν μας βάλω μαζί αυτούς με ουρά, εντάξει, κάτι αρχίζω και κάνω, αν και μ' αυτά που λέω θα βρεθεί κάποιος να με δείρει ... Οπότε στο φτωχό μου το μυαλό λεπτομέρειες είναι το αν της μιανής είναι επίκτητη ικανότητα και της αλληνής απο γέννας. Επίσης αν εγώ είμαι ο πρώτος με ουρά κι ο άλλος δεν είναι τυχαίος αλλά κληρονόμος μου με κάποιο τρόπο του γονιδίου, ε, το πράγμα στρώνει κάπως πιο πολύ. Θα πεις άλλο να είσαι παιδί του πρώτου που παρουσίασε τη μετάλλαξη κι άλλο να είσαι "μετενσάρκωση". Ναι, όντως, προσπαθώ να βάλω λογική σε παραμύθι ... δεν ξέρω. Κάπου όμως το διάβασα ότι η Σάγκα είναι μετενσάρκωση της Έιπριλ και κόλλησα (μπορεί αυτός που το έγραψε να μετέφρασε έτσι το "ξαναγεννήθηκα" της Έιπριλ, όπως κι εγώ). Μετά όμως όταν τις είδα μαζί, τη γιαγιά Σάγκα δηλαδή και την Έιπριλ, τα έχασα. Δεν είχε περάσει από το μυαλό μου η περίπτωση των παραλλήλων συμπάντων, ούτε ακόμη κι όταν πήρα το ατσίβμεντ, δε θυμάμαι πως το λέγαν, που έλεγε με λίγα λόγια ότι ο κύκλος αρχίζει από την αρχή και διαφύλαξα τη συνέχεια. Δεν είχα σκεφτεί με όρους Back to the Future.
Αχαχαχαχαχα γέλασα με το παραδειγμά σου και καταλαβαίνω πλήρως τι εννοεις! Έχεις δίκιο απόλυτο , καμιά φορά παρασύρομαι από το μεγάλο όγκο λεπτομερειών που έχω παρατηρήσει παίζοντας τουλάχιστον από 2-3 φορές το καθένα από τα 2 πρώτα , (το chapters το έχω παίξει μόνο μία φορά δυστυχώς , δεν έχω προλάβει ακόμα να το παίξω σωστά , έπαιζα το κάθε επεισόδιο με το που έβγαινε)
.... λοιπόν στο θέμα μας ... ξέχασε ότι είπα για τη saga και τους shifters ....
κράτα μόνο ...λέμε βρε παιδί μου σε περίπτωση που βγει ....κανα tlj home... λέμε τώρα , (σε μια γωνίτσα εκεί του μυαλού σου ότι η
δεν κάνω καμία άλλη "υπερανάλυση" για το παιχνίδι .... σου τέλειωσε και η τεκίλα.....
Θα συμφωνήσω απόλυτα , το κακό είναι πως όταν παίζεις ένα παιχνίδι αρκετές φορές (είδικά όπως τα συγκεκριμένα, με πολύπλοκη ιστορία), τότε θέλοντας και μη παρατηρείς... ξέρεις... κάποια πράγματα ,σημεία ,ατάκες, ίσως περισσότερο ...τα οποία τη πρώτη φορά σου είχαν ξεφύγει ..που σε βοηθούν στο τέλος να συμπληρώσεις περισσότερα κομμάτια στο παζλ... στη περίπτωση των συγκριμένων tlz/dreamfall/dreamfall chapters λείπουν αρκετά κομμάτια ακόμα....καταλαβαίνεις όμως τι θέλω να πω.... ξέρω ότι φάνηκε αλλιώς αλλά σε καμία περίπτωση δεν πήγα να τα "εξηγήσω" "λογικά". Έχω νιώσει τόσα πολλά παίζοντας και τα 3 αυτά παιχνίδια που κι εγώ η ίδια δεν πίστευα ότι ένα videogame θα με κάνει να νιώσω τόσα πολλά πράγματα.... unbelievableΓενικά, αν κάτσεις και δεις την ιστορία χαλαρά σαν παραμύθι χωρίς να ρωτάς πολλά - πολλά, μπορεί να είναι και ό,τι καλύτερο γράφτηκε ποτέ. Αν αρχίσεις και σκέφτεσαι, όσο σκέφτεσαι, τόσο μπερδεύεσαι. Εσύ βέβαια το πήγες σε άλλο επίπεδο αλλά αν κατάλαβα καλά το έχεις δει πάνω από μια φορές το παιχνίδι.
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Συμφωνώ αν και για να είμαι ειλικρινής (και συνεπής, αλλά βασικά ειλικρινής) το 90% από αυτά που έχω νιώσει είναι στο πρώτο μέρος και δε νομίζω να είναι επειδή απλώς ζούσα τότε μια εποχή περισσότερης αθωότητας. Απλά τι να κάνουμε; Το #1 είναι ό,τι πιο δυνατό έπαιξα ποτέ - ειδικά σα σενάριο - και δε νομίζω να ξεπεραστεί ποτέ (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το chapters δεν έχει ενδιαφέροντες προβληματισμούς, απλά το πρώτο είχε αξεπέραστη συνοχή εκτός των άλλων).Έχω νιώσει τόσα πολλά παίζοντας και τα 3 αυτά παιχνίδια που κι εγώ η ίδια δεν πίστευα ότι ένα videogame θα με κάνει να νιώσω τόσα πολλά πράγματα.... unbelievable
Στο δια ταύτα. Κρατάω όσα μου είπες και μαζί ότι πέρασα καλά πραγματικά μετά από πολύ καιρό παίζοντας adventure.
ΥΓ
Δεν έχω πιει ποτέ τεκίλα, σκέτη ή αλλιώς ... Το αγαπημένο μου αλκοολούχο βγαίνει στο νομό σου (Νεμέα), αν κατάλαβα καλά και το βρίσκω εύκολα παντού.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
crocark wrote: Συμφωνώ αν και για να είμαι ειλικρινής (και συνεπής, αλλά βασικά ειλικρινής) το 90% από αυτά που έχω νιώσει είναι στο πρώτο μέρος και δε νομίζω να είναι επειδή απλώς ζούσα τότε μια εποχή περισσότερης αθωότητας. Απλά τι να κάνουμε; Το #1 είναι ό,τι πιο δυνατό έπαιξα ποτέ - ειδικά σα σενάριο - και δε νομίζω να ξεπεραστεί ποτέ (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το chapters δεν έχει ενδιαφέροντες προβληματισμούς, απλά το πρώτο είχε αξεπέραστη συνοχή εκτός των άλλων).
Και για μένα δεν παίζει ρόλο τόσο πολύ η ηλικία , τα χρόνια της αθωότητας όπως είπες... προσωπικά τα έπαιξα για πρώτη φορά και τα 2 (΄longest , dreamfall) πριν 9 χρονια περίπου , στην ηλικία των 25-26 (όχι και τόσο αθώα χρόνια ) , σημασία εχει , τις περισσοτερες φορές τουλάχιστον και αφού μιλάμε για τριλογία (με τα τρια μέρη, σεναριακα , να είναι πολυ υψηλού επιπέδου), ποιο έπαιξες πρωτο!
προσωπικα έπαιξα πρώτα το dreamfall , αυτό με μύησε στους κόσμους του stark και της arcadia, οπότε στα μικρά μικρά σημεία ξεχωριζω αυτό. Στο συγκεκριμένο παρά το τεράστιο ερωτηματικό και τη πικρή γεύση που άφησε στο τέλος θέωρησα ότι υπήρχε μεγαλύτερη σεναριακή συνοχή ,πιο καλογραμμένοι διάλογοι ίσως και η ζοε να μου έκανε ενα κλικ παραπάνω από την april.
Όντως σημασία έχει ότι πέρασες καλά , αυτός είναι και ο λόγος που παιζούμε άλλωστε ,Στο δια ταύτα. Κρατάω όσα μου είπες και μαζί ότι πέρασα καλά πραγματικά μετά από πολύ καιρό παίζοντας adventure.
πάμε γι άλλα τώρα , αν βρεθεί ο χρόνος και κάποιο άλλο παιχνίδι να μας συγκινήσει δλδ.
Mου ήρθε στο e-mail ... ενα kickstarter update σχετικά με το final cut που αναμένεται να βγει 21 Ιουλίου σε steam και gog.
μεταξύ άλλων έγραφε:
As mentioned in our last Kickstarter update, The Final Cut (TFC) includes all the visual and audio upgrades from the console versions, including (but not limited to) new and tweaked character models, an expanded soundtrack, remastered voice-overs and reworked sound effects. We've made some nips and tucks throughout the game, and we've fixed a ton of bugs. There are some cool new special features, including playable deleted scenes and character profiles. In addition, TFC updates the game engine to a later version of Unity, and should run smoother and faster, and look better, on most PCs and Macs.
ωραία ακούγονται αυτα.... ελπίζω όταν βρω χρόνο να το ξαναπαίξω κάποια στιγμή ολοκληρωμενο γιατί το "επεισοδιακό" παίξιμο και με τόσα μεγάλα διαστήματα αναμονής είναι ότι χειρότερο... !
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Έχεις δίκιο για τη σημαντικότητα του πρώτου που έπαιξε ο καθένας. Στη συνοχή θα επιμείνω φοβάμαι. Καταρχάς το #1 είναι το μόνο που στέκεται και μόνο του χωρίς τα άλλα. Αλλά δε θα μιλάμε για το #1 στο ρίβιου του #3.
Τέλος, φοβάμαι ότι είμαστε καταδικασμένοι πλην κακών, συνήθως, εξαιρέσεων, να είμαστε πάντα πιο αθώοι στα 25 από δέκα χρόνια αργότερα. Ίσως κάποιοι να καταφέρνουν να βρίσκουν τη χαμένη αθωότητα πολύ αργότερα, ίσως πενήντα χρόνια μετά.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- ManOfSorrows
- Offline
- Moderator
- Posts: 190
Από την άλλη πλευρά ο χειρισμός και η δράση του, ήταν από τις πιο εκνευριστικές εμπειρίες που είχα στο gaming. Μίσησα το "πήγαινε - έλα" στο άγνωστο, να χάνω χρόνο ψάχνοντας locations στις πόλεις κάποιες φορές χωρίς να έχω ιδέα τι ψάχνω ακριβώς. Από ένα σημείο και μετά έχασα την υπομονή μου και το πήγα με walktrough μόλις κολλούσα για πάνω από 5 λεπτά. Ήθελα απλά να τελειώνω και να πάω στο επόμενο. Ανάλογη εντύπωση μου είχε κάνει και το Broken Sword 4. Ενώ λοιπόν τα προηγούμενα τα έχω παίξει 2 φορές και πολύ ευχαρίστως θα έπαιζα το TLJ και τρίτη, πιθανόν και το Dreamfall, δεν θα άγγιζα με τίποτα ξανά το Chapters. Πολύ κρίμα...
Θα βαθμολογούσα τα παιχνίδια της τριλογίας ως εξής:
The Longest Journey 9.5 / 10
Dreamfall 8 / 10
Dreamfall Chapters 6.5 / 10
Tex Murphy is back!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- annapad
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 73
Μου φαίνεται πολύ λίγο για το έπος
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- GameLinguist
- Offline
- Adventurous Titan
Μόλις τελειώσω την Μαύρη Ντάλια το βάζω για παίξιμο, μιας και τα 2 πρώτα τα είχα απολαύσει όσο λίγα.
Είχα αποφασίσει να τα ξαναπαίξω σερί πριν το δοκιμάσω, αλλά η πολυτέλεια χρόνου εξαφανίζεται.
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.