Fahrenheit
- dukeM
- Topic Author
- Offline
- Elite Member
- Posts: 3
Τα γραφικά του αρκετά καλά, χωρίς να είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει. Τα πρόσωπα όμως των χαρακτήρων, οι εκφράσεις τους και οι κινήσεις τους ήταν εντυπωσιακά ωραία! Φοβερό motion capture όντως! Το ίδιο και ο ήχος. Ενώ είχε πολύ καλή μουσική (θλιβερή και απόμακρη) οι ήχοι του περιβάλλοντος....δεν υπήρχαν! Νεκρική σιγή και μόνο εαν έκανες κάποια κίνηση ακουγόταν ένα εφέ....
Το gameplay τώρα....σίγουρα πρωτοποριακό....σίγουρα ενδιαφέρον.....αλλά από ένα σημείο και μετά κουράζει.... Μου άρεσε πολύ που "έσερνες" το ποντίκι σαν να ήταν το χέρι σου και έκανες και εσύ την κίνηση μαζί με τον χαρακτήρα. Ωραία ήταν και η ελευθερία της κάμερας και οι διαφορετικές γωνίες θέασης. Ομως το πρόβλημα ήταν με τις σκηνές action. Ενώ δεν κινδύνεψε το πληκτρολόγιο μου από σπάσιμο σε καμία περίπτωση (στο normal το έπαιξα), εντούτις θα μπορούσαν να είναι καλύτερες. Αντί για αυτά τα δυο κυκλάκια με τα χρώματα πχ θα μπορούσαν να είχαν σημεία στην οθόνη όπου θα έπρεπε να κλικάρεις για να πήγαινε εκεί ο χαρακτήρας σου πχ στην εκκλησία ή στο γραφείο με τους δαίμονες. Νομίζω αυτό είναι πιο ρεαλιστικό και απαιτεί καλύτερα αντανακλαστικά. Δεν μου φαίνεται και τόσο σωστό να πατάς συνδυασμούς χρωμάτων για να κάνεις ένα μακροβούτι και να αποφύγεις κάτι.... Επίσης σε κάτι σκηνές με διαλόγους έπρεπε να λείπουν τελείως μιας και μου αποσπούσαν την προσοχή και σχεδόν δεν άκουγα τι έλεγαν... Οσο για αυτό με τα βελάκια, ωραίο ήταν αλλά μόνο για 1-2 σκηνές φαίνεται λογικό, πχ στο τσίρκο..... Δηλαδή, εν τέλει είχαν καλές εμπνεύσεις (ήθελαν βάζοντας όλα αυτά τα στοιχεία να κουράσουν κατά κάποιο τρόπο τον παίχτη, όπως "κουράζεται" και ο χαρακτήρας στο παιχνίδι), ωραία αυτά τα κόλπα με τα χρώματα και τα βελάκια, αλλά όχι για ΟΛΕΣ τις σκηνές δράσεις, έπρεπε να είχαν σκεφτεί και άλλους τρόπους.... Ομως γενικά δεν με χάλασε πάρα πολύ αυτό....ίσως γιατί.....
Το σενάριο του ήταν εξαιρετικό. Πραγματικά δεν μπορούσα το αφήσω, έπαιζα συνέχεια. Οι χαρακτήρες του πολύ καλοί, ο καθένας διαφορετικός, απίστευτες αυτές οι γωνίες θέασης, το κινηματογραφικό gameplay ήταν τρομερό, σε βάζει μέσα στο κλίμα για τα καλά, υπήρχαν στιγμές που αγχωνώμουν να προλάβω τη μπάρα του χρόνου! Σου μεταδίδει όλα τα συναισθήματα που βιώνουν οι χαρακτήρες. Και τι χαρακτήρες. Ολοι τους πολύ καλοδουλεμένη, με κορυφαία βέβαια την Carla!! What a woman!! Smile Πρώτη φορά βλέπω τόσο "ρεαλιστικούς" χαρακτήρες, να παίζουν basket, να αθλούνται, να έχουν δεσμούς, να κάνουν έρωτα, να έχουν οικογενειακά προβλήματα, επιτέλους ένα παιχνίδι....ζωής! Πραγματικά άριστα σε αυτόν τον τομέα. Βυθίζεσαι στον κόσμο του παιχνιδιού από την πρώτη στιγμή και νομίζω αυτό είναι το σημαντικότερο σε ένα παιχνίδι και δη adventure.
Γιαυτό και μου άρεσε πολύ τελικά το συγκεκριμένο game. Τόλμησε και παρόλο που χρίζει πολλών βελτιώσεων, κυρίως στον τρόπο χειρισμού των action σκηνών από πλευράς παίχτη, νομίζω θα πουλήσει καλά και το συνιστώ σε όλους να το παίξουν! Θα είναι άραγε έτσι το καινούργιο genre των adventure όπως θέλει να παρουσιάζεται το Fahrenheit; Ελπίζω και νομίζω όχι....Πάντως ένα είναι σίγουρο....Λυπάμαι τους αμερικάνους που δεν θα απολαύσουν το παιχνίδι με όλη του τη μαγεία....και την Carla!
Βαθμολογία.....
Γραφικά : 90
Ηχος : 88
Σενάριο : 96
Ατμόσφαιρα : 98
Gameplay : 76
Γενικά : 89
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
pros: Πολύ συμπαθητικά γραφικά, πολύ καλό σενάριο, εξαιρετική παρουσίαση, καλός ήχος, πρωτοποριακό σύστημα διαλόγων, alternative endings, replayability (σπάνιο για adventure) και πάνω από όλα καταπληκτική ατμόσφαιρα... Γενικά είναι ένα adventure με αρκετά "μοναδικά" χαρακτηριστικά και πολλές έξυπνες ιδέες
cons: απουσία κλασικών adventurίστικων γρίφων, περίεργο σύστημα δράσης (προσωπικά δεν το συμπάθησα πολύ αλλά αυτό είναι υποκειμενικό), ολίγον κονσολοποιημένος χειρισμός, προκαθορισμένα savepoints.
Εαν σταματούσα εδώ θα έβαζα ένα 92-93/100 (η ατμόσφαιρα πραγματικά κυριαρχεί), ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η κίνηση κάμερας... Προσωπικά με δυσκόλεψε πάρα πάρα πολύ τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους. Προσπάθησαν να δώσουν κινηματογραφική μορφή στο game, αλλά εγώ τουλάχιστον είχα τεράστιο πρόβλημα... Ειδικά όταν πρέπει να κινηθείς με ακρίβεια ή/και κάτω από χρονικό περιορισμό (κάτι που συμβαίνει πολλές φορές στο παιχνίδι) είναι ένας εφιάλτης. Πολλές φορές πατούσα ένα πλήκτρο κατεύθυνσης στην τύχη για να δώ προς τα που θα κινηθεί ο χαρακτήρας και στη συνέχεια διόρθωνα ανάλογα. Μου έκανε τόσο άσχημη εντύπωση που του κόβω 8 μονάδες μόνο γι αυτό και του βάζω 85/100. Καλό αλλά θα μπορούσε εύκολα να ήταν πολύ καλύτερο...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Για μενα (το επαιξα στο playstation2) η καμερα δεν ειχε κανενα προβλημα...
Το μονο αρνητικο του παιχνιδιου το οποιο το μειωνει κατα πολυ πιστευω ειναι η εξελιξη και το τελος του σεναριου που παιρνει μια μεταφυσικη στροφη προς το τελος και δεν στεκεται ανταξιο με την εκπληκτικη αρχη του.
Παρολα αυτα ακομα και σημερα ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια και το θεωρω εντελως ξεχωριστο.
Ελπιζω και πιστευω οτι το Heavy Rain (το πολυαναμενομενο νεο παιχνιδι του David Cage) θα εχει καλο σεναριο και δεν θα εχει την αδυναμια αυτη του πρωτου. Σε ενα μηνα θα ξερουμε!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Προς θεού μην παρεξηγήσεις το ύφος μου, δεν "τη λέω" σε σένα, απλά το όλο θέμα των κακών μεταφορών παιχνιδιών από το ένα format στο άλλο με ενοχλεί καμιά φορά. Και μια που το έθιξες, επικροτώ την απόφαση του Cage να κυκλοφορήσει το heavy rain ΜΟΝΟ για PS3. Ελπίζω να το δούμε και στα pc κάποτε, αλλά μόνο εάν η μεταφορά γίνει σωστά και όχι "στο πόδι" όπως στην περίπτωση του Fahrenheit. Αυτά τα "ολίγα"...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
Επίσης, ήταν η πρώτη φορά που έπαιζα παιχνίδι με quick time events και αυτό το feature, αν και τότε δεν με πολυχάλασε ίσως πλέον να μην το βλέπω με τόσο καλό μάτι.
Πάντως σκοπεύω να το ξαναπαίξω σύντομα, οπότε θα έχω πιο φρέσκια αντίληψη του gameplay στο προσεχές μέλλον.
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Edit: WickedMan καλώς ήρθες
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
- Offline
- Yahvo
crocark wrote: Καταπληκτικό παιχνίδι, αλλά τόσο adventure όσο και τα Tomb Raiders.
Αυτό ακριβώς Παιχνίδι χωρίς γρίφους δεν μπορεί να θεωρείτε adventure.
Παρόλα αυτά σαν action/interactive movie/whatever ήταν πάρα πολύ καλό
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
(Μάλλον πρέπει να γίνομαι όλο και πιο hardcore adventurάς κάθε μέρα που περνάει και είμαι μέλος του advocate... )
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Αλλα Το πιο βασικο ειναι οτι αν το ονομαζετε adventure η οχι δεν με απασχολει καθολου πλεον. Κουραστηκα με τις συζητησεις και εχω πει τις αποψεις μου γιαυτα σε αλλο thread. Να το πω κιαλλιως.Εχω ξεκινησει να παιζω adventures απο text adventures που αρεκτοι απο εδω γνωριζουν τι ειναι μονο εγκυκλοπαιδικα. Προτιμω να παιξω πλεον το heavy rain απο τις κουρασμενες ρεπλικες και ανεμπνευστα point and click που συνηθως κυκλοφορουν πλεον (με λιγες πραγματι φωτεινες εξαιρεσεις). Και ας μην ειναι "adventure" κατα τη γνωμη σας. Για μενα ομως ειναι η φυσικη εξελιξη των adventure. Εσεις παιξτε το ιδιο κλασσικο point and click για παντα. Α και μην εχει ΤΙΠΟΤΑ διαφορετικο εκτος απο point and click γιατι ΔΕΝ ειναι adventure!!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Προσωπικά, δε θα έλεγα φυσική εξέλιξη των adventures ούτε το Fahrenheit, αλλά σίγουρα ούτε και το Heavy Rain του οποίου το gameplay αποτελείται εξ ολοκλήρου από Quick Time Events (αυτό το Simon-says στυλ gameplay, δηλαδή, που είχαμε δει και στο Fahrenheit). Ο όρος interactive movie νομίζω πως τους ταιριάζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Τώρα, αν αυτή η υποκατηγορία παιχνιδιών "ταιριάζει" περισσότερο στο genre των adventure games και τα σκεπάσουμε υπό την ομπρέλλα μας ή αν θα αποτελέσουν αυτόνομη κατηγορία, είναι άλλου παππά ευαγγέλιο (και ψιλοαδιάφορο, να σας πω την αλήθεια). Σημασία έχει πως αυτού του είδους τα παιχνίδια σίγουρα θα προσελκύσουν τεράστιο ποσοστό των adventure gamers καθώς βασίζονται κυρίως στην ιστορία τους και δεν έχουν τη λογική "ό,τι κινείται, πεθαίνει". Όπως έχουν προσελκύσει τεράστιο αριθμό adventure gamers τα puzzle και τα escape the room games όπου υπάρχουν επίσης σημαντικά κοινά χαρακτηριστικά με τα adventures. Σε κάθε περίπτωση, κι ανεξαρτήτως "ετικέτας", νομίζω πως και τα δύο αυτά αριστουργήματα του Cage αξίζουν το χρόνο όλων μας -αν δεν είμαστε φανατικά εναντίον της "γρήγορης διαδραστικότητας" σε ένα παιχνίδι.woody wrote: [...]Προτιμω να παιξω πλεον το heavy rain απο τις κουρασμενες ρεπλικες και ανεμπνευστα point and click που συνηθως κυκλοφορουν πλεον (με λιγες πραγματι φωτεινες εξαιρεσεις). Και ας μην ειναι "adventure" κατα τη γνωμη σας. Για μενα ομως ειναι η φυσικη εξελιξη των adventure.[...]
ΥΓ: Welcome (home), WickedMan!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Fallen_Angel wrote: Προσωπικά, δε θα έλεγα φυσική εξέλιξη των adventures ούτε το Fahrenheit, αλλά σίγουρα ούτε και το Heavy Rain του οποίου το gameplay αποτελείται εξ ολοκλήρου από Quick Time Events
Δεν ειναι ετσι. Ειχε και γριφους το παιχνιδι, και ενα μερος του παιχνιδιου ειναι τα QTE. Στην αρχη στο μπαρ που επρεπε να καθαρισεις και να κανεις αυτα που πρεπει για να μην σε πιασει η αστυνομια, η στο σπιτι που επρεπε να βρεις που θα κρυψεις τα ματωμενα ρουχα.. Και πολλα αλλα. Αυτα δεν ειναι QTE ειναι να βρεις τι πρεπει να κανεις.
Εξελιξη των adventures ειναι με την εννοια οτι παιρνει το ειδος του παιχνιδιου που βασιζεται στην ιστορια (που παλια ηταν μονο adventure point and click) και το εξελισσει σε μια πιο interactive εμπειρια.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Τώρα, για την εξέλιξη του είδους, δεν μπορώ να διαφωνήσω έτσι όπως την ορίζεις. Κατά μία έννοια, ναι, τα interactive movies είναι μια μορφή εξέλιξης των adventures όπου η ιστορία παραμένει ακρογωνιαίος λίθος του game, και τη θέση των γρίφων καταλαμβάνει μια πιο "ρεαλιστική/διαδραστική" μορφή gameplay. Ωστόσο, ομολογώ πως προσωπικά δε με ενδιαφέρει καθόλου αν αυτού του είδους παιχνίδια "βαφτιστούν" adventures ή interactive movies ή whatever. Είτε είναι είτε δεν είναι adventures, είτε είναι η "εξέλιξη" των adventures είτε δεν είναι, παραμένουν αριστουργήματα και μακάρι να πολλαπλασιαστούν!! Ακόμη κι FPS (είμαι αλλεργική!!) να τα βαφτίσουν, δε θα με ενοχλήσει. Θα δηλώσω περήφανη FPS-ού ξαφνικά εκτός από adventur-ού.
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Αλλα πως εισαι σιγουρη οτι το Ηeavy Rain θα εχει μονο QTE ως gameplay ενω δεν το εχουμε δει ακομα??
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Να προσπαθώ σαν ηλίθια να ανεβώ τον φράκτη αλλά έπρεπε να κάνω τις ορισμένες φουντίτσες που αυτός ήθελε. Να είμαι κλεισμένη στο υπόγειο και να πεθαίνω από την έλλειψη αέρα. Μωρέ άντε από εκεί που αυτό είναι παιγνίδι περιπέτειας. Παιγνίδια βλακείας είναι και όποιος κατόρθωσε να σκαρφαλώσει τα σύρματα στο στρατόπεδο του βγάζω το καπέλο. Αλλά αυτό είναι παιγνίδι για πάρα πολύ λίγους. Δύο ποντίκια σπάσαμε για να καταφέρουμε τις μ...κίες του σκηνοθέτη. Απλώς απαραδεκτο
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.