Diamonds in the Rough - Playable demo
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η σελίδα μας ανανεώθηκε.
Προσθήκες (σχετικά με το επερχόμενο παιχνίδι μας Diamonds in the Rough):
- Νέα screenshots
- Δύο νέοι χαρακτήρες: Sydelle Williams και Nadine Conner
-Voice samples των 4 χαρακτήρων που βρίσκονται στο site.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- enwsiths
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 662
upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005
...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Επαιξα το Demo, και περιττό να σου πω ότι είναι πρώτη φορά που το κάνω αυτό. Δεν τα παίζω ποτέ γιατί δεν θέλω να επιρεάζομαι, αλλά πρέπει να συμφωνήσω με τον enwsiths , ο Jason κινείται πολύ παράξενα σαν να έχει ρόδες, κάτι έχι η κίνηση του. Κατά τα άλλα τα γραφικά είναι πολύ όμορφα όπως και η μουσική. Πιστεύω ότι εαν του βάλεις λίγο ελαστικότητα θα γινότανε πιό ανθρώπινος και όχι σαν ρομπότ που κινείται τώρα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- enwsiths
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 662
upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005
...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Offline
- Spammer
- Posts: 290
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- enwsiths
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 662
kate wrote: Σίγουρα το παιχνίδι θυμίζει παλαιότερες εποχές...
Αυτο το λες αρνητικα οσον αφορα τα τεχνικα του στοιχεια και τα γραφικα η θετικα οσον αφορα την ατμοσφαιρα κτλ.????
-edit-
ξερει κανεις αν το παιχνιδι θα πωλειται ή θα ειναι freeware?
upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005
...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Offline
- Spammer
- Posts: 290
Πάντως σαν υπόθεση το βρήκα ενδιαφέρον. Αλλά το χαρακτηριστικό του να επιλέγεις εσύ action (στόμα, χέρι κλπ) πραγματικά με απωθεί. Τα adventures έχουν προχωρήσει και αυτό το σύστημα έχει ξεπεραστεί...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- enwsiths
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 662
kate wrote: Δυστυχώς αρνητικά το λέω. Κυρίως όσον αφορά τις επιλογές μεταξύ στόματος ή χεριού κλπ για κάνεις κάποια action, πράγμα που δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου. Τα γραφικά θέλουν δουλειά όσον αφορά τους χαρακτήρες κυρίως και το δέσιμο τους με το περιβάλλον. Επίσης όντως είναι σαν ρομπότ. Θέλουν πιο πολύ ζωή, κίνηση. Θα μπορούσαν όταν μιλάνε πχ στο μπαρ που είδαμε, να κάνουν κάποιες κινήσεις με τα χέρια ή το κεφάλι κλπ και να αλλάζει η κάμερα πλευρές ώστε να μην είναι μονότονο.
Πάντως σαν υπόθεση το βρήκα ενδιαφέρον. Αλλά το χαρακτηριστικό του να επιλέγεις εσύ action (στόμα, χέρι κλπ) πραγματικά με απωθεί. Τα adventures έχουν προχωρήσει και αυτό το σύστημα έχει ξεπεραστεί...
Το παιχνιδι εχει γινει με την ags του Chris Jones και αυτο που λες οσον αφορα τις επιλογες μεταξυ στοματος , χεριου κτλ. ειναι ουσιαστικα η ags (οποτε γνωριζαμε εξ'αρχης οτι το παοχνιδι θα γινει ετσι , τεσπα εμενα παντως αυτο δεν με ενοχλει καθολου)...που ειναι και η βαση του παιχνιδιου.Το παιχνιδι ως commercial δεν ξερω αν μπορει να σταθει επαρκως με αυτα που εχω δει μεχρις στιγμης , χρειαζεται καμποση βελτιωση για να σταθει επαξια.Παντως στα θετικα του ειναι η μουσικη και ελπιζω το ολοκληρωμενο storyline(μεχρι στιγμης η ιστορια εκει που τη εχω δει απο το demo ειναι πολυ καλη).Το παιχνιδι ομως οπως προειπαμε κρινοντας απο το demo και μονο ειναι μετριο προς καλο στα γραφικα και κακο στο σχεδιαμο και την κινηση του κεντρικου ηρωα.Ελπιζω σε βελτιωση.
upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005
...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
enwsiths wrote: Το παιχνιδι εχει γινει με την ags του Chris Jones και αυτο που λες οσον αφορα τις επιλογες μεταξυ στοματος , χεριου κτλ. ειναι ουσιαστικα η ags (οποτε γνωριζαμε εξ'αρχης οτι το παοχνιδι θα γινει ετσι , τεσπα εμενα παντως αυτο δεν με ενοχλει καθολου)...που ειναι και η βαση του παιχνιδιου.
Όπως οι περισσότερες adventures engines έτσι και η ags δουλεύει μέσω script files χωρίς να σε περιορίζει σε ένα συγκεκριμένο user interface καθώς μπορείς να φτιάξεις το δικό σου. Αυτό που είναι άξιο παρατήρησης είναι ότι σχεδόν όλοι οι χρήστες της επιλέγουν αυτό τον απαρχαιωμένο και δύσχρηστο τρόπο αλληλεπίδρασης με τον παίκτη. Πιθανότατα επειδή είναι build in.
Όσον αφορά το παιχνίδι, αντίστοιχες παραγωγές με αδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά στο παρελθόν είχαν σχετική επιτυχία. Ίσως δεν είναι για όλους αλλά αν το σενάριο, η ατμόσφαιρα και οι γρίφοι είναι καλοί υπάρχει ένα κοινό για αυτά. Σε κάθε περίπτωση πάντα καλωσορίζω τέτοιες προσπάθειες και εύχομαι τα καλύτερα στους δημιουργούς τους.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Όπως όλα τα προϊόντα στην ελεύθερη οικονομία, είναι στο χέρι σας σαν καταναλωτές να αποφασίσετε αν οι δεδομένες τεχνικές αδυναμίες σας εμποδίζουν από το να απολαύσετε -και κατά συνέπεια να αγοράσετε- το προϊόν ή όχι. Οι αδυναμίες αυτές όπως έχω ξαναπεί είναι αποκλειστικά θέμα budget, αν ήταν μόνο θέμα θέλησης δεν θα ξοδεύονταν εξαψήφια νούμερα για την δημιουργία παιχνιδιών.
Για το αν το παιχνίδι θα έχει εμπορική επιτυχία ή όχι, το feedback που έχω δεχτεί μέχρι στιγμής είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικό. Απλώς ίσως το DITR, όπως και το Other Worlds, να απευθύνονται σε πιο "ειδικό" κοινό στο οποίο ενδεχομένως κάποιοι από εσάς να μην ανήκουν. Και βεβαίως σε άλλα νούμερα στοχεύει ένας τίτλος της Microids και σε άλλα ένας independent.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
EDIT: Το πρόβλημα λύθηκε. Απο την εισαγωγή το παιχνίδι φαίνεται ενδιαφέρον, μόλις τελειώσω το demo θα επανέλθω.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
- Offline
- Schattenjäger
- Posts: 551
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Όσο για το "μη δέσιμο" του κεντρικού χαρακτήρα με τα γραφικά δυστυχώς θα συμφωνήσω. Πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί αυτό στην τελική version.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Αυτό που ονομάζετε διόρθωση είναι στην ουσία επανασχεδιασμός. Όμως τα μοντέλα των χαρακτήρων δεν μπορούν να βελτιωθούν με το οικονομικό Poser που έχουμε στην κατοχή μας. Θα πρέπει να αγοράσουμε ένα πιο επαγγελματικό πρόγραμμα, ας πούμε το 3D Studio Max, το οποίο κοστίζει περίπου ?2500.
Ο επανασχεδιασμός όλων των χαρακτήρων του παιχνιδιού θα απασχολήσει την εταιρεία γραφιστικής με την οποία συνεργαζόμαστε για περίπου άλλους 3 μήνες. Ας πούμε ότι λόγω καλών σχέσεων θα με χρεώσουν μόνο ?12000. Λογικά θα είναι πολύ παραπάνω γιατί η εργασία με το 3DSM είναι πολύ πιο περίπλοκη απ'ότι αυτή με το Poser.
Τα παραπάνω θα φέρουν καθυστέρηση στην κυκλοφορία του παιχνιδιού για διάστημα που δεν μπορώ να υπολογίζω, τα λειτουργικά έξοδα του οποίου με πολύ επιεικό υπολογισμό θα ανέλθουν σε άλλα ?5000.
Όποιος μετά τα παραπάνω εξακολουθεί να πιστεύει πως το μη δέσιμο των χαρακτήρων με το περιβάλλον πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί, παρακαλώ να επικοινωνήσει με το λογιστίριο της Atropos Studios ώστε να συζητήσουμε για την χορηγία των ?19500 που θα μας χρειαστεί.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.